DumpStats voor Hendrik-2112

6,992 +10934 -3942

Kudos

#10493 (Top 3.2834%)

Kudos/dag 2.77
Kudos/reaguursel 4.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 606
Minste kudos op 1 reaguursel -278

1,638

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.65
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 8.4
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 45
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 16-06-2019
Eerste reactie op 31-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-16 12:39:32 door jan1000001 op De temperatuur stijgt!
@owikzegmaarwat | 16-06-26 | 13:48: 'Over de bergen raggen' is een informele uitdrukking die meestal betekent dat je vol gas, wild of in een hoog tempo door de bergen beweegt, bijvoorbeeld op de ski's of mountainbike. Of het nu gaat om het trotseren van de Alpen of een avontuurlijke roadtrip, het staat garant voor actie

-19 kudos 2026-06-16 09:27:23 door jan1000001 op De temperatuur stijgt!
Daar zou ik wel eens flink overeen willen raggen met m´n wandelstok. Over die bergtoppen he, smeerlappen...

5 kudos 2026-06-10 17:40:44 door MakeEarthGreatAgain op Voetbal Cup
Het lijkt eerder slecht gephotoshopt. Het shirt valt niet eens mee over de vormen en de schouders zijn bijna zichtbaar in het hart.

-1 kudos 2026-06-04 13:30:08 door G.Kalf op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Het is mentaal vastzitten:
Heeft zich in zijn hoofd al gecommitteerd aan de 80-rijder binnen dezelfde baan inhalen, als die 80 rijder hem doelbewust van de weg drukt omdat hij nét zo opperbelangrijk is als inhalert.
Verstand zegt dan remmen, klootzak later en veiliger passeren, desnoods rechts, maar ze zitten mentaal al vast dus het gaat de berm in.

2 kudos 2026-06-02 14:33:50 door jawhatever op Nieuwe Ferrari
Ik denk dat die bak heel vet is als je ernaast staat. Ben het er wel mee eens dat de preview wel erg suf is. Doet me een beetje denken aan de invoering van de Cayenne. Ik vond hem kut, de rest duidelijk niet.