DumpStats voor HartstikkeBedrankt

25,344 +26747 -1403

Kudos

#2655 (Top 0.8308%)

Kudos/dag 4.69
Kudos/reaguursel 23.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 2558
Minste kudos op 1 reaguursel -93

1,085

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 08-09-2011
Eerste reactie op 08-09-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 11:46:24 door ruubin op Heftig treinongeluk in India
@Zijkweif | 20-06-26 | 21:34: Het feit dat je dat al een vuilnisbelt vindt en we er meteen wat aan doen geeft juist het hele verschil aan..

3 kudos 2026-06-20 19:34:05 door Zijkweif op Heftig treinongeluk in India
@SomeDuderr | 20-06-26 | 19:30: Wel eens op een willekeurige ochtend over het Damrak in Amsterdam gelopen? Je weet niet wat je ziet. Alsof er een hele vuilnisbelt is uitgestort.

11 kudos 2026-06-20 17:30:36 door SomeDuderr op Heftig treinongeluk in India
Vuilnis flikkeren ze daar gewoon uit de trein (nou ja, niet deze), dus verbaast me niets

Maar goed, er wonen zo'n 3 miljard mensen, dus je hebt ook wat rommel. Hoewel... Véél Indiërs proberen zo snel mogelijk te emigreren (en ergens anders er een kutzooi van te maken)

-9 kudos 2026-06-11 19:05:27 door Bees80 op Al me dierbare persoonen
zo goed dat ik dat niet genoeg vond om alleen plusje te geven. mag gewoon he, kan gewoon. ga tegen de stroom in gozert

-5 kudos 2026-06-08 10:37:29 door Wateenaccountnaamzeg op Pride Utrecht 2026
En wat doen hetero's vervolgens? Zich op elk festival uitdossen als een idioot en doen alsof ze homo zijn want dan is het opeens wel grappig. Lekker op zolder blijven heren, boten zijn heul eng enzo.

3 kudos 2026-06-04 07:01:58 door Tinus_Trotyl op Spraakgebrek?
Heb je het over een accent of over een taal spreken? Ik ben geen voorstander van Mark Rutte maar zijn Engels is niets mis mee

7 kudos 2026-06-03 20:07:38 door Lekker Bezig op Spraakgebrek?
@ioozereoh | 03-06-26 | 19:37: Jij hebt in ieder geval niet opgelet bij de lessen Nederlands.

-29 kudos 2026-06-03 17:37:23 door ioozereoh op Spraakgebrek?
hahahha nederlanders kunnen prima engels.. oja joh... en rutte dan? of al die trainers van voetbal? of al die talkshow host in nederland dan? maar goed als je het geluid uit hebt staan klinkt het heel goed dat steenkolen engels van nederlanders.

-1 kudos 2026-06-02 11:30:15 door jamaarikweethetbeter op Honger?
Nou daar is de gemiddelde reaguurders hier kampioen in. Om bij een willekeurige video polariserende opmerkingen of buitenlanders er bij te betrekken.

-1 kudos 2026-05-29 07:43:59 door SpaceVogel op Plofkraak Drachten
Want jouw soort doet dit niet? Jouw type is het type dat de jonge meisjes bezoekt in die verre landen.

-1 kudos 2026-05-17 16:00:58 door Pimmetjes op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
Zelfs met politieperskaart niet je de aanwijzingen van de pleitte opvolgen. Je hoort de agent duidelijk zeggen dat de fotograaf weg moet gaan. Case closed. Een politieperskaart is geen vrijbrief om te doen waar je zijn in hebt.

18 kudos 2026-04-16 20:01:06 door Vage_eddie op Twee dames versus politie
Ach ja.
Ze gaan misschien al met 55 jaar de pijp uit na een dieet van peuken en c-merk energydrink, maar het plant zich vaak ook al voort voor de 20.