25,344 +26747 -1403
Kudos
#2655 (Top 0.8308%)
| Kudos/dag | 4.69 |
| Kudos/reaguursel | 23.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2558 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
25,344 +26747 -1403
Kudos
#2655 (Top 0.8308%)
| Kudos/dag | 4.69 |
| Kudos/reaguursel | 23.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2558 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
1,085
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.2 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 08-09-2011 |
| Eerste reactie op | 08-09-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 18:52:08 door Underdwarf_just_is op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Nou ja.. logisch gezien klopt het ook weer wel en is die dubbele 'je' een overkill.
Als je iemand anders' oor erop legt, ruik jij waarschijnlijk nog steeds niet veel.
6 kudos 2026-06-23 17:53:44 door KaleZakMasseur op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Als je een oor
7 kudos 2026-06-23 16:40:14 door MrZorro op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Als je jouw oor
1 kudos 2026-06-22 22:54:42 door Gritkop op Mea Culpa Thijs Römer
@Gritkop | 23-06-26 | 00:43: Herman bedoel ik.
0 kudos 2026-06-22 22:43:44 door Gritkop op Mea Culpa Thijs Römer
Henk?
0 kudos 2026-06-21 11:46:24 door ruubin op Heftig treinongeluk in India
@Zijkweif | 20-06-26 | 21:34: Het feit dat je dat al een vuilnisbelt vindt en we er meteen wat aan doen geeft juist het hele verschil aan..
3 kudos 2026-06-20 19:34:05 door Zijkweif op Heftig treinongeluk in India
@SomeDuderr | 20-06-26 | 19:30: Wel eens op een willekeurige ochtend over het Damrak in Amsterdam gelopen? Je weet niet wat je ziet. Alsof er een hele vuilnisbelt is uitgestort.
6 kudos 2026-06-20 19:03:02 door Stumpert1001 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Doe het zelf.
-3 kudos 2026-06-20 18:16:30 door Zolderkolder op Heftig treinongeluk in India
Geloof het of niet, India wordt de nieuwe wereldmacht. Sterkte aan onszelf
11 kudos 2026-06-20 17:30:36 door SomeDuderr op Heftig treinongeluk in India
Vuilnis flikkeren ze daar gewoon uit de trein (nou ja, niet deze), dus verbaast me niets
Maar goed, er wonen zo'n 3 miljard mensen, dus je hebt ook wat rommel. Hoewel... Véél Indiërs proberen zo snel mogelijk te emigreren (en ergens anders er een kutzooi van te maken)
10 kudos 2026-06-17 17:59:22 door UFO-piloot op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
@huib9793 | 17-06-26 | 19:18: Tweede foto niet gezien? Scherp blijven.
-11 kudos 2026-06-17 17:18:30 door huib9793 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Dat is niet de titel… scherp blijven,
4 kudos 2026-06-16 13:50:27 door Potverdikkeme op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
Er zijn hooligans die leven en werken voor "voetbal", ze reserveren zelfs vakantiedagen voor het zitten in de bak….
-2 kudos 2026-06-11 19:41:48 door HartstikkeBedrankt op Al me dierbare persoonen
@Bees80 | 11-06-26 | 21:05:
Het wordt gewaardeerd, hoor ;)
-9 kudos 2026-06-11 19:05:27 door Bees80 op Al me dierbare persoonen
zo goed dat ik dat niet genoeg vond om alleen plusje te geven. mag gewoon he, kan gewoon. ga tegen de stroom in gozert
5 kudos 2026-06-11 18:36:13 door zoutzuurkanon op Al me dierbare persoonen
@Bees80 | 11-06-26 | 20:32: dan geven we hier gewoon een plusje, zwitsal.
-11 kudos 2026-06-11 18:32:13 door Bees80 op Al me dierbare persoonen
die is echt lekker (reaguursel)
-5 kudos 2026-06-08 10:37:29 door Wateenaccountnaamzeg op Pride Utrecht 2026
En wat doen hetero's vervolgens? Zich op elk festival uitdossen als een idioot en doen alsof ze homo zijn want dan is het opeens wel grappig. Lekker op zolder blijven heren, boten zijn heul eng enzo.
11 kudos 2026-06-07 17:48:01 door PSYx op Pride Utrecht 2026
Precies dit.
12 kudos 2026-06-05 20:37:05 door IslandI op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Ik wil even benadrukken dat het zeker niet mehmetali was, en zo niet dan heeft een verhaal 2 kanten. Aldus mehmetali
2 kudos 2026-06-05 17:41:28 door HartstikkeBedrankt op Dikmevrouw bij de podcast
@OkiNi | 05-06-26 | 19:13:
Ah haha, dat gaat me allemaal veel te snel, ik word te oud denk ik.
5 kudos 2026-06-05 17:13:22 door OkiNi op Dikmevrouw bij de podcast
porkahontas was het. Makkelijk hè die ondertiteling ;)
5 kudos 2026-06-05 17:13:00 door Blauwechips op Dikmevrouw bij de podcast
Porkahontas
12 kudos 2026-06-05 17:12:31 door Helemaalkoekoek op Dikmevrouw bij de podcast
Het is geen compliment wanneer er wordt gesproken over Porkahontas.
3 kudos 2026-06-04 07:01:58 door Tinus_Trotyl op Spraakgebrek?
Heb je het over een accent of over een taal spreken? Ik ben geen voorstander van Mark Rutte maar zijn Engels is niets mis mee
7 kudos 2026-06-03 20:07:38 door Lekker Bezig op Spraakgebrek?
@ioozereoh | 03-06-26 | 19:37: Jij hebt in ieder geval niet opgelet bij de lessen Nederlands.
-29 kudos 2026-06-03 17:37:23 door ioozereoh op Spraakgebrek?
hahahha nederlanders kunnen prima engels.. oja joh... en rutte dan? of al die trainers van voetbal? of al die talkshow host in nederland dan? maar goed als je het geluid uit hebt staan klinkt het heel goed dat steenkolen engels van nederlanders.
-1 kudos 2026-06-02 11:30:15 door jamaarikweethetbeter op Honger?
Nou daar is de gemiddelde reaguurders hier kampioen in. Om bij een willekeurige video polariserende opmerkingen of buitenlanders er bij te betrekken.
1 kudos 2026-06-01 18:45:09 door Badderbeest! op Dumpert schatkamer: Sylvia Simons
Zwarte Piet! Volgens het filmpje.
19 kudos 2026-06-01 09:27:17 door LieverSudoDanZwitsal op Dumpert schatkamer: Sylvia Simons
Jan Jaap van der Wal
9 kudos 2026-06-01 09:06:19 door PisFinger op Dumpert schatkamer: Sylvia Simons
Toen was ze nog wel leuk. Ik weet niet waar het mis is gegaan.
3 kudos 2026-05-30 20:41:43 door DiePanzerVorwaerts3 op Meisje heeft het warm
In deze zitten wél chemicaliën.
0 kudos 2026-05-29 08:18:50 door Dinky67 op Plofkraak Drachten
Tv stuk ?
-1 kudos 2026-05-29 07:43:59 door SpaceVogel op Plofkraak Drachten
Want jouw soort doet dit niet? Jouw type is het type dat de jonge meisjes bezoekt in die verre landen.
20 kudos 2026-05-28 21:08:43 door A.tractie op Wat moet je met algemene kennis
"Maar er zijn helemaal geen dozen van twaalluf, wel met 10 eiere, tog?"
16 kudos 2026-05-28 17:37:51 door Schwarz3negger op Plofkraak Drachten
Al ca 30 jaar
-1 kudos 2026-05-17 16:00:58 door Pimmetjes op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
Zelfs met politieperskaart niet je de aanwijzingen van de pleitte opvolgen. Je hoort de agent duidelijk zeggen dat de fotograaf weg moet gaan. Case closed. Een politieperskaart is geen vrijbrief om te doen waar je zijn in hebt.
0 kudos 2026-05-16 16:58:12 door Rasputin666 op Mega chaos voor plastic horloge
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-12 14:58:00 door Rikkert223 op Steeldieven bij voetbalclub
Homo's komme uit Schijndel kudt!
9 kudos 2026-05-12 14:47:31 door Pensioenado op Steeldieven bij voetbalclub
Allemaal homo's die flikkers.
1 kudos 2026-05-12 14:33:50 door Benhomo op Steeldieven bij voetbalclub
Hé kut wat heeft een homo er nou mee te maken
2 kudos 2026-05-09 15:17:46 door HartstikkeBedrankt op Noem je me nou een alcoholist?
@DumpertNerd1980 | 09-05-26 | 12:58:
Kut, en normaal ben ik zo'n taalnazi. Drank maakt meer kapot dan je lief is.
0 kudos 2026-05-09 10:58:56 door DumpertNerd1980 op Noem je me nou een alcoholist?
En die handtasje ook?
0 kudos 2026-04-17 12:45:40 door De Houtzagerij op Twee dames versus politie
Hersenloos en baan? wil jij ze in dienst? Ik niet.
18 kudos 2026-04-16 20:01:06 door Vage_eddie op Twee dames versus politie
Ach ja.
Ze gaan misschien al met 55 jaar de pijp uit na een dieet van peuken en c-merk energydrink, maar het plant zich vaak ook al voort voor de 20.
8 kudos 2026-04-09 20:59:51 door Josser op Giet laten zien wie de baas is
Desalnietteplus dus
1 kudos 2026-04-07 07:46:21 door IJschpegel op Ff de kotskar leegkiepen
Dat doet de hj morgen. Alstubier!
0 kudos 2026-04-05 17:20:57 door Mithrandir op Paus slaat Nederland over bij paaswensen, geen dankwoord voor de bloemen
Ze hebben toch geld zat.
-1 kudos 2026-04-01 18:07:45 door vanonder op DJ gato
Felix Da Housecat.
72 kudos 2026-03-14 21:06:14 door pascal1992_2 op Neergestoken in Rotterdam want verkeerd aangekeken
en toch blijft er door teveel mensen groen links en d66 gestemd worden