5,656 +6414 -758
Kudos
#12536 (Top 3.9226%)
| Kudos/dag | 3.42 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 689 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -101 |
5,656 +6414 -758
Kudos
#12536 (Top 3.9226%)
| Kudos/dag | 3.42 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 689 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -101 |
457
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.28 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 29-11-2021 |
| Eerste reactie op | 14-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 10:17:16 door redthehaghue op Hittegolf!
@FonzeOfficial | 22-06-26 | 12:06:
U mag terug naar de taalcursus.
-2 kudos 2026-06-22 10:06:06 door FonzeOfficial op Hittegolf!
@redthehaghue | 22-06-26 | 11:51: Niettus: placeBOEffect.
-1 kudos 2026-06-22 09:51:25 door redthehaghue op Hittegolf!
* Placebo-effect
8 kudos 2026-06-22 09:04:40 door Wiccalicious op Stokjevangen
Jouw vrouw klinkt meer als iemand die naar je toe komt rennen als je met de zak hondenbrokken schudt.
2 kudos 2026-06-22 08:45:10 door NatteKiwi op Hittegolf!
Dit is echt alleen bewijs dat de tv het doet.
0 kudos 2026-06-13 19:26:50 door dikkejenkie op U had één werk
Zo staat het ook op het CV van de uploader. Ik had één werk van 2017-2018 bij Albert Heijn en toen één werk bij Jumbo één jaar nadat ik één werk had bij Albert Heijn.
3 kudos 2026-06-13 15:06:30 door ochtendkoffie op U had één werk
The only good job is a blowjob
-1 kudos 2026-06-13 14:04:42 door FonzeOfficial op Kurk
@bamibami123 | 13-06-26 | 16:03: hmmm.. related to bottle tops.
Maar goed, sowieso altijd plezierig om te zien.
1 kudos 2026-06-13 14:03:32 door bamibami123 op Kurk
Ja? Related to fles?
7 kudos 2026-06-13 13:34:42 door Jorrie op U had één werk
Joris is vervangen door AI
1 kudos 2026-05-26 10:17:16 door threeheadedmonkey op Mega classic van de dag
Wij ook.
8 kudos 2026-05-26 09:04:01 door Pipo der Clown op Mega classic van de dag
Vergeleken bij 15 jaar geleden wel ja.
0 kudos 2026-05-15 21:47:57 door MakeEarthGreatAgain op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Dan moet hij maar een Biro kopen voor zijn vrouw.
0 kudos 2026-05-15 20:23:58 door WoordFart op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Mevrouw speknek en meneer Braakhekke.
0 kudos 2026-05-15 17:27:44 door Stomtoevallig op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Die moest gewoon even ventileren en wilde het even laten vastleggen op beeld, eindelijk iemand die luistert naar zijn frustratie omtrent zijn vrouwmens.
0 kudos 2026-05-15 07:50:15 door Infantilo op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
-weggejorist-
4 kudos 2026-04-28 15:11:29 door JorisDePoris op Vingerprikkend mokkel
Alleen is het de ene junk die (per ongeluk) de andere junk slaat. Die kerel in het blauw doet feitelijk niets.
0 kudos 2026-04-20 17:24:51 door Plankveurdekop op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
-weggejorist-
4 kudos 2026-04-20 14:19:05 door IkBatsJeMoeder op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Hoe ga je dat in Helmond doen.
0 kudos 2026-04-20 14:19:03 door FonzeOfficial op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
-weggejorist-
5 kudos 2026-04-20 12:00:09 door Harry_Wubbe op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
@Ezi | 20-04-26 | 12:53: Tjonge, harde stoelen. Dat kunnen we Jayden en Kimberley niet aandoen natuurlijk.
-8 kudos 2026-04-20 10:53:37 door Ezi op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
mijn kinderen gaan tegenwoordig graag in joggingbroek naar school omdat het lekker zit op die harde schoolstoelen (hoe zeer ik ook ertegen ben), gaan we die dan ook omver rijden. Ik heb een stronthekel aan mensen met witte sokken in badslippers of mannen die in de zomer met teenslippers over straat lopen, gaan we die dan ook omver rijden?
0 kudos 2026-04-20 10:51:44 door vaat_slabbetje op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
-weggejorist en opgerot-
-5 kudos 2026-04-20 10:35:07 door Forza_Ruud_Krol op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Wat een gelul.
0 kudos 2026-04-20 09:35:44 door ToeterTurkToetToet op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
-weggejorist-
2 kudos 2026-04-03 08:12:48 door R2_MeToo op Vast in de zak
Dat kun je pas weten als hij begint te mekkeren…
0 kudos 2026-04-03 08:03:24 door Niebang op Vast in de zak
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-03 07:44:13 door FonzeOfficial op Klieren met brakecheckjes
@Pipo der Clown | 02-04-26 | 17:59: Volledig met je eens. Die plastic rommel op de nieuwe generatie Defenders trouwens ook. Zo'n kistje en trapje aan de zijkant, het lijkt wel op een playmobile autootje op die manier. Ze rijden overigens zalig en kunnen prima hun mannetje staan in het terrein.
3 kudos 2026-04-02 15:59:19 door Pipo der Clown op Klieren met brakecheckjes
De RR Evoque en Velar zijn het merk Land Rover onwaardig.
0 kudos 2026-04-02 11:21:26 door FonzeOfficial op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@OmeWank | 02-04-26 | 13:15: Helemaal gelijk rukker! Ik liet mij even gaan.
0 kudos 2026-04-02 11:15:44 door OmeWank op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@FonzeOfficial, om nou te spreken van een overwinning voor de mensheid gaat wel erg ver... als we dat soort kreten nou gewoon bewaren als we het bijvoorbeeld hebben over het verbieden van influencers e.d.
0 kudos 2026-04-02 10:19:45 door Dee Miller op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@nlnoob | 02-04-26 | 12:02: Ja, en? Dat doet dus helemaal niks af aan mijn punt.
-1 kudos 2026-04-02 10:02:31 door nlnoob op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@Dee Miller | 02-04-26 | 11:59:
Die verzekeraar zijn jij en ik aangezien de overheid hier garant voor heeft moeten staan.
0 kudos 2026-04-02 09:59:52 door Dee Miller op BREEK: Gouden Helm is gevonden
En de verzekeraar natuurlijk...
5 kudos 2026-03-25 19:42:29 door Cognitief Dissonant op Scooter wil niet stoppen
Nog beter: broek op de enkels en in de blote bips worden afgevoerd.
Schaamte is erger dan een klap krijgen. daarover kunnen ze dan later weer stoer doen of een aanklacht indienen.
1 kudos 2026-03-23 10:14:01 door Catalisator op Rob aan tafel aanschuiven bij Donald
you shure about that one boy?
0 kudos 2026-03-20 10:03:51 door Lolbokje op Ja die is stuk hoor
@quicky1000 | 20-03-26 | 10:33: ik grijp ook naar mijn hoofd en begin meteen over de grond te rollen als ik zo iets zie hoor.
Maar bij voetbal wordt het wel een beetje van je verwacht, theatraal gedrag.
10 kudos 2026-03-20 09:33:56 door quicky1000 op Ja die is stuk hoor
Ik heb het idee dat hij zich niet aanstelt maar opricht geschrokken is. Of had hij ongeïnteresseerd door moeten lopen?
0 kudos 2026-03-13 16:03:30 door Sir_dude op Mijn vader is een Gi-Ga-Goochelaar
Nou Jamie is Steven zijn nummer aan het promoten....!
4 kudos 2026-03-13 13:40:47 door vanonder op Mijn vader is een Gi-Ga-Goochelaar
Mwa denk dat Bram maar al te graag bij Robin Hölzken blijft.
9 kudos 2026-03-13 13:29:50 door Godjeminaz op Max verkiesbaar in Nieuwegein
@dikkeBMW19 | 13-03-2026 | 13:58:
Als je kritiek hebt op de Israëlische regering ben je dan automatisch antisemiet?
8 kudos 2026-03-13 13:09:49 door CHUPACABRA213 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
@ikvindhelemaalmooi | 13-03-26 | 14:05: Dat die 3 conventionele partijen niet goed zouden zijn, betekent toch niet automatisch dat deze partij beter is...
-13 kudos 2026-03-13 13:05:53 door ikvindhelemaalmooi op Max verkiesbaar in Nieuwegein
Lekker blijven stemmen op conventionele partijen als VVD, D66, CDA inderdaad. Over debielen gesproken.
-12 kudos 2026-03-13 12:58:55 door dikkeBMW19 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
@BraafSchaapje | 13-03-26 | 13:53: Vergeet Antisemitisme niet met PVDD
-7 kudos 2026-03-13 12:53:07 door BraafSchaapje op Max verkiesbaar in Nieuwegein
De 3 ideologische problemen zijn toch echt. De politieke Islam met denk, woke met Bij1 en het fascisme met FvD
26 kudos 2026-03-13 12:42:15 door nlnoob op Mijn vader is een Gi-Ga-Goochelaar
@Ruleaz | 13-03-26 | 13:21:
-weggejackt-
-49 kudos 2026-03-13 12:35:49 door sr69 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
De enige partij die echt wat voor de Nederlander kan betekenen. Als je dat niet snapt, mag je er ook op stemmen op basis van je bovenstaande opmerking.
-36 kudos 2026-03-13 12:21:49 door Ruleaz op Mijn vader is een Gi-Ga-Goochelaar
Alsof Steven een vriendin heeft.
3 kudos 2026-03-06 10:40:46 door Wakemeister op Vraagje: Is dit een repost? (Gaat niet om Mehmetali)
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar je zou de app voetbal.nl eens kunnen downloaden.
0 kudos 2026-02-17 13:06:24 door FonzeOfficial op Nettoramadrama in Tilburg
*hemeltje *druipt (Ik druip af...)