DumpStats voor FonzeOfficial

5,656 +6414 -758

Kudos

#12536 (Top 3.9226%)

Kudos/dag 3.42
Kudos/reaguursel 12.38
Meeste kudos op 1 reaguursel 689
Minste kudos op 1 reaguursel -101

457

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 29-11-2021
Eerste reactie op 14-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 10:17:16 door redthehaghue op Hittegolf!
@FonzeOfficial | 22-06-26 | 12:06:
U mag terug naar de taalcursus.

-2 kudos 2026-06-22 10:06:06 door FonzeOfficial op Hittegolf!
@redthehaghue | 22-06-26 | 11:51: Niettus: placeBOEffect.

8 kudos 2026-06-22 09:04:40 door Wiccalicious op Stokjevangen
Jouw vrouw klinkt meer als iemand die naar je toe komt rennen als je met de zak hondenbrokken schudt.

2 kudos 2026-06-22 08:45:10 door NatteKiwi op Hittegolf!
Dit is echt alleen bewijs dat de tv het doet.

0 kudos 2026-06-13 19:26:50 door dikkejenkie op U had één werk
Zo staat het ook op het CV van de uploader. Ik had één werk van 2017-2018 bij Albert Heijn en toen één werk bij Jumbo één jaar nadat ik één werk had bij Albert Heijn.

-1 kudos 2026-06-13 14:04:42 door FonzeOfficial op Kurk
@bamibami123 | 13-06-26 | 16:03: hmmm.. related to bottle tops.

Maar goed, sowieso altijd plezierig om te zien.

1 kudos 2026-06-13 14:03:32 door bamibami123 op Kurk
Ja? Related to fles?

4 kudos 2026-04-28 15:11:29 door JorisDePoris op Vingerprikkend mokkel
Alleen is het de ene junk die (per ongeluk) de andere junk slaat. Die kerel in het blauw doet feitelijk niets.

-8 kudos 2026-04-20 10:53:37 door Ezi op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
mijn kinderen gaan tegenwoordig graag in joggingbroek naar school omdat het lekker zit op die harde schoolstoelen (hoe zeer ik ook ertegen ben), gaan we die dan ook omver rijden. Ik heb een stronthekel aan mensen met witte sokken in badslippers of mannen die in de zomer met teenslippers over straat lopen, gaan we die dan ook omver rijden?

2 kudos 2026-04-03 08:12:48 door R2_MeToo op Vast in de zak
Dat kun je pas weten als hij begint te mekkeren…

0 kudos 2026-04-03 07:44:13 door FonzeOfficial op Klieren met brakecheckjes
@Pipo der Clown | 02-04-26 | 17:59: Volledig met je eens. Die plastic rommel op de nieuwe generatie Defenders trouwens ook. Zo'n kistje en trapje aan de zijkant, het lijkt wel op een playmobile autootje op die manier. Ze rijden overigens zalig en kunnen prima hun mannetje staan in het terrein.

0 kudos 2026-04-02 11:15:44 door OmeWank op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@FonzeOfficial, om nou te spreken van een overwinning voor de mensheid gaat wel erg ver... als we dat soort kreten nou gewoon bewaren als we het bijvoorbeeld hebben over het verbieden van influencers e.d.

-1 kudos 2026-04-02 10:02:31 door nlnoob op BREEK: Gouden Helm is gevonden
@Dee Miller | 02-04-26 | 11:59:
Die verzekeraar zijn jij en ik aangezien de overheid hier garant voor heeft moeten staan.

5 kudos 2026-03-25 19:42:29 door Cognitief Dissonant op Scooter wil niet stoppen
Nog beter: broek op de enkels en in de blote bips worden afgevoerd.

Schaamte is erger dan een klap krijgen. daarover kunnen ze dan later weer stoer doen of een aanklacht indienen.

0 kudos 2026-03-20 10:03:51 door Lolbokje op Ja die is stuk hoor
@quicky1000 | 20-03-26 | 10:33: ik grijp ook naar mijn hoofd en begin meteen over de grond te rollen als ik zo iets zie hoor.
Maar bij voetbal wordt het wel een beetje van je verwacht, theatraal gedrag.

10 kudos 2026-03-20 09:33:56 door quicky1000 op Ja die is stuk hoor
Ik heb het idee dat hij zich niet aanstelt maar opricht geschrokken is. Of had hij ongeïnteresseerd door moeten lopen?

8 kudos 2026-03-13 13:09:49 door CHUPACABRA213 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
@ikvindhelemaalmooi | 13-03-26 | 14:05: Dat die 3 conventionele partijen niet goed zouden zijn, betekent toch niet automatisch dat deze partij beter is...

-49 kudos 2026-03-13 12:35:49 door sr69 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
De enige partij die echt wat voor de Nederlander kan betekenen. Als je dat niet snapt, mag je er ook op stemmen op basis van je bovenstaande opmerking.