DumpStats voor CHUPACABRA213

1,494 +2048 -554

Kudos

#29830 (Top 9.3341%)

Kudos/dag 0.91
Kudos/reaguursel 8.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 225
Minste kudos op 1 reaguursel -57

171

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24.1
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 25-11-2021
Eerste reactie op 04-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 14:12:19 op Mag jij van jou man
@altijd-guus | 23-06-26 | 13:59: Hoe bekrompen ben je als het je uitmaakt wat de reden is? Je zegt nu dus letterlijk dat het minder erg is als je niet gelovig bent als je precies dit doet... simpele

2 kudos 2026-06-19 10:51:28 op Dumpert Hitteplan #3
Als ik al niet eens meer mag fappen op een lekker wijf met goede tieten...

0 kudos 2026-06-12 13:26:02 op Pleurt op met dat mieljeu
@Skyline | 12-06-26 | 12:27: Niet dat ik heb gezegd dat ik dit niet vind kunnen, dat is volledig een aanname van jouw kant... maar oke. Misschien heb je wel gelijk, laten we gewoon iedereen zelf lekker bepalen wat ze doen in de openbare ruimte. Dat maakt het vast een stuk beter! Want iedereen houdt zoveel rekening met elkaar!

-20 kudos 2026-06-12 12:02:47 op Pleurt op met dat mieljeu
Dat jij hetzelfde denkt als Ed zegt misschien ook wat over jouw niveau...

13 kudos 2026-06-10 09:34:15 op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Heel apart dat nog niemand in dit geval heeft gezegd dat je met je handen van andermans spullen afblijft. Onder de mom van dronken zijn en het gezellig hebben, mag het dus wel...

1 kudos 2026-06-10 09:19:23 op Dit wil ik ook kunnen
Ik kan me wel voorstellen waarom sommige reaguurders dit op hun telefoon willen hebben voor onderzoek...

21 kudos 2026-06-10 09:18:12 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
Dat je dit opschrijft en op geen enkel moment denkt: Zou ik dit nou wel doen? Er wordt op dumpert vaak genoeg gesproken over waar het allemaal misgaat in het land, maar het grootste probleem is dat er steeds meer idioten zonder enige hersencapaciteit rondlopen die denken dat dit soort gedrag, normaal is.

0 kudos 2026-06-05 23:22:57 op Olé
@larsp1982 | 05-06-26 | 15:23: Je beschrijft in het eerste gedeelte volledig je eigen hypocrisie. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je dat in ieder geval aan jezelf durft toe te geven...

-3 kudos 2026-06-05 14:02:12 op Olé
Ga jij je nu als buitenlander bemoeien met de tradities van andere landen, maar vind je gelijktijdig dat ze dat hier niet mogen doen? Zoals Lange Frans zou zeggen: "Interessant. Heel interessant."

0 kudos 2026-06-05 09:26:06 op Filmpje maken voor de socials
Een groet uiten die symbool staat voor een wereldoorlog met 50-70 miljoen doden of een stom dansje even achterlijk noemen. Ik weet wel wie hier echt de achterlijke is...

1 kudos 2026-05-31 11:05:00 op Een stier boos maken?
Dus hypothetisch vind jij dat ze deze traditie moeten stoppen als niet Spanjaard?

17 kudos 2026-05-31 10:55:57 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Linkse maffia... Hoe je dit soort dingen kan typen en het echt menen en niet door hebben dat je zelf hierdoor het probleem nog groter maakt, zal ik dan weer echt nooit begrijpen.

-5 kudos 2026-05-26 13:48:48 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Zjwikhoofd | 26-05-26 | 13:11: Buiten het feit dat zij dat beweren op onderzoek en jij het op basis van onderbuikgevoelens tegenspreekt... Is 1. iets van 11 jaar geleden misschien niet meer relevant voor nu en 2. is er in die 11 jaar geen linkse partij aan de macht geweest... Dus snap ik niet zo goed waarom dat er ook ineens bij wordt gehaald.

-3 kudos 2026-05-26 13:13:44 op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
@68crat68 | 26-05-26 | 11:55: Wat doe jij eigenlijk? Neem aan dokter? Zie deze "originele" opmerking namelijk steeds en ben dan wel benieuwd wat voor bijdrage ze zelf leveren

-6 kudos 2026-05-26 13:08:19 op Bizar bloedgevecht in de trein
Vindt dat altijd zo een onzinnige opmerking. Alsof een bouwvakker of iets dergelijks minder waard is... Jij bent zeker wel een wetenschapper?

2 kudos 2026-05-26 09:14:20 op Goeiemorgen!
Ik geloof dus echt niet dat jij dit soort tieten hebt!

1 kudos 2026-05-26 09:11:53 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
De Duitsers hun glas is voller als het over onze kansen gaat dan de gemiddelde reaguurder hier. Ik heb er in ieder geval veel zin in en met een beetje geluk kom je nog ver ook.

0 kudos 2026-05-26 09:10:25 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Je had misschien een punt kunnen hebben, totdat je aangaf dat Portugal niet van Engeland zou kunnen winnen...

0 kudos 2026-05-25 08:31:38 op Tokkies in Breda slopen terras
@MurphyBrown | 24-05-26 | 23:58: kijken wij hetzelfde filmpje? Ik zie hier toch alleen vrijwel alleen maar blanke Hollanders

-3 kudos 2026-05-23 09:21:48 op Mooi strandweer vandaag!
Bijna 30 minuten en nog steeds geen naam... Hoeveel mogelijkheid denken jullie dat ik heb per dag om hier even gebruik van te maken?

-11 kudos 2026-05-22 09:20:43 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Benieuwd in welke bochten de reaguurders zich bij dit filmpje gaan wringen om hen vooral niet gewoon Nederlanders te hoeven noemen… Want stel je voor dat mensen die op je lijken ook gewoon criminelen kunnen zijn.

Ik zag al tokkies, jeugdigen, parasieten, tuig, etc etc.

-20 kudos 2026-05-18 18:19:17 op Kleine W voor depridennis
Uit onderzoek blijkt telkens dat harder straffen niet werkt... Maar blijkbaar wil iedereen toch naar een soort 3e wereld taferelen waar we harder gaan straffen, zoals bijvoorbeeld in Amerika. Waar ik vandaag nog over las dat 5x zoveel mensen in de gevangenis zitten als hier en er vrijwel allemaal nog slechter er uitkomt... Klinkt goed hoor!

3 kudos 2026-05-12 17:18:27 op Steeldieven bij voetbalclub
@John McClane | 12-05-26 | 15:06: Ik denk dat dat niet zo is. Kijk alleen al eens hier onder alle comments, wat de opmerking zijn over de Nederlander. Alles om hem maar niet gewoon een Nederlander te noemen. Net zo als jij dat nu doet en eigenlijk wel de standaard is. Jammer dat als het een blanke Nederlander is, we van alles verzinnen om hem maar in een hokje te stoppen die niet bij de onze hoort...

-1 kudos 2026-05-06 20:29:27 op Fotoshoot bij het Colosseum
@Superjeap | 06-05-26 | 20:03: Dit feitje heb je zeker op facebook gezien?

23 kudos 2026-04-22 14:56:49 op Handigheid is niet te koop
Wat een stelletje domme mensen hier... Vergelijk de reacties hier met die troela in de sportschool eens. Mevrouw doet letterlijk niks verkeerd, maar wordt wel zo neergezet. Help eens iemand ipv maar meteen in je slachtofferrol te duiken!

18 kudos 2026-04-07 15:39:58 op Zaagmans!
Het ergste in dit soort situaties vind ik eigenlijk nog het feit dat je dit dus maar een soort van moet accepteren. Dit is puur er op gericht om iemand te raken, van iemand die blijkbaar zijn frustratie kwijt moet. En wat gaat er nu veranderen? Helemaal niks. Als een mehmet ali, zeer terecht, hier kapot wordt gemaakt heeft het misschien nog een consequentie dat hij nu publiekelijk aan de schandpaal genageld is. Deze tackles, die dan misschien niet met de vuist gemaakt worden, maar net zo erg zijn in mijn ogen, worden wekelijks weggelachen. Voetbal wordt steeds minder leuk, of misschien was dat het altijd al. Ik wil gewoon lekker kunnen voetballen zonder 6 weken thuis te moeten zitten omdat de nummer 2 van de tegenpartij boos is op zijn vriendin omdat hij een keer moest stofzuigen.

-2 kudos 2026-04-03 11:57:23 op Dat is dan 14 euro 10
en het tikttok logo rechtsonderin tijdens de rest van het filmpje?

13 kudos 2026-03-31 09:02:41 op Goeiemorgen
met zo een lichaam en je dan druk maken over haar lippen...

8 kudos 2026-03-13 14:09:49 op Max verkiesbaar in Nieuwegein
@ikvindhelemaalmooi | 13-03-26 | 14:05: Dat die 3 conventionele partijen niet goed zouden zijn, betekent toch niet automatisch dat deze partij beter is...

6 kudos 2026-03-06 11:54:35 op Ongemakkelijk dansact in dateprogramma
Ik begreep dus dat de boete om hier eerder uit het programma te 1900 euro is. Misschien moeten we een gofundme of iets voor haar opzetten.

2 kudos 2026-03-06 11:47:34 op Vrouw snapt droger niet
Vrouwen droger te krijgen is precies wat ik probeer te voorkomen

0 kudos 2026-03-05 18:51:22 op Het mathilda effect
Ben ik nou gek of snap jij en iedereen die jou upvote het concept van de video niet?