DumpStats voor Flupke_Den_Urste

15,322 +16715 -1393

Kudos

#4790 (Top 1.4988%)

Kudos/dag 9.75
Kudos/reaguursel 13.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 1126
Minste kudos op 1 reaguursel -114

1,109

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.71
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.9
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 25-02-2022
Eerste reactie op 06-03-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-14 11:22:48 door Wil_niemand_weten op Overstekende eenden
Dit is dan ook niet Os. er zijn ook genoegen mensen buiten Os die beschaving is bij gebracht. Je flikkert zeker ook je afval uit je raam van je Vito want thuis gooi je ook alles op de grond.

9 kudos 2026-05-17 07:08:46 door Stomtoevallig op Boem in Bangkok
Hilarisch als je erover nadenkt. Interessant ook dat de lokale minister van transport de schuld geeft aan de busschauffeur, want die had nooit stil mogen staan op de rails. Minimaal 8 doden omdat een zware goederentrein zo snel door de massa moet bewegen, maar hee, die bus had daar niet mogen staan.

0 kudos 2026-04-08 04:57:26 door Flupke_Den_Urste op Kijk eens wat ik kan
Daar zou ik wel een stuk van mezelf in kwijt kunnen.... Ik wilde het bescheiden houden, maar ik zie dat dat niet nodig is.

3 kudos 2026-03-17 18:48:54 door Hornoks op Ouwe flauwe
@Toewan | 17-03-26 | 09:08: Onzin, populistisch gejank.

1 kudos 2026-03-17 08:08:26 door Toewan op Ouwe flauwe
@drs.Schnitzel | 17-03-26 | 08:29: Uit de tijd dat je dit nog kon maken zonder kamervragen, cancelcultuur en bedreiging.

1 kudos 2026-03-08 17:42:54 door HandSolo op Drinken met hertenkop
@Donkeyballs | 08-03-26 | 13:49: Dat zal een zorg zijn, maar feit blijft dat we nergens ongerepte natuur in Nederland hebben.

0 kudos 2026-01-29 16:11:52 door banditoz op Nog even en het is weer carnaval
@ebolahondje | 29-01-26 | 16:12: Ja inderdaad. Ruim onder de rivieren. De gemiddelde Fries of Groninger kan dit prima waarderen. En ik als Gelderlander ook trouwens.

-7 kudos 2026-01-25 17:07:15 door ioozereoh op Nog een hoek van ICE-schietpartij
handboeien, tyrips? zeg het maar.. maar eigenlijk zie je hier ook weer niets van wat het slachtoffer deed. hij kan best een vuurwapen hebben willen trekken of die van een ICE af willen pakken. men staat hier al snel met conclusies maar je ziet niets op de filmpjes.

8 kudos 2026-01-10 17:51:03 door Schuurm op Recht zo die gaat
@Plofcavia | 10-01-26 | 17:45: Dat spreek ik ook niet tegen. Wel dat winterbanden op ijs hetzelfde doen als zomerbanden. Dat zie je in die test ook, bij sneeuw en ijs wordt er bij lage snelheid getest.
Ik was in ieder geval weer blij met de winterbanden, zelfs met die op een heuveltje een 2e poging moeten doen omdat ik stil kwam te staan vanwege ander verkeer, dat was met zomerbanden kansloos geweest.

0 kudos 2026-01-10 17:45:07 door rawa op Recht zo die gaat
@Schuurm | 10-01-26 | 17:38:
Mooi tabelletje, alleen in de afbeelding staan auto's van 9 meter lang.

1 kudos 2026-01-10 16:45:16 door Plofcavia op Recht zo die gaat
@Schuurm | 10-01-26 | 17:38: test of niet en winterbanden of niet, zoals je in het filmpje ziet heb je gewoon geen kut te vertellen op dit soort gladde wegen als je te hard rijdt.

5 kudos 2026-01-08 00:36:02 door grotgraver op ICE in Amerika slaat door
Oekraïne is geen Navo, geen EU krijgt toch behoorlijk wat hulp.
En leer het verschil tussen Europa en EU.
Een deel van Rusland is Europa. Nee die helpen Oekraïne niet.

3 kudos 2025-12-24 19:06:31 door JorisDePoris op Ze zijn weer in de aanbieding
En dat je de eerste twee plakken nog helemaal geen spijs hebt en de plakken in het midden (een paar dagen later) spijs in overvloed hebben.