DumpStats voor MR.Crumble

-1,977 +9967 -11944

Kudos

#292898 (Top 91.6503%)

Kudos/dag -0.81
Kudos/reaguursel -1.03
Meeste kudos op 1 reaguursel 700
Minste kudos op 1 reaguursel -1527

1,926

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.79
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 62
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 24-02-2019
Eerste reactie op 16-10-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-31 kudos 2026-06-17 11:45:15 op Waarom deze boodschap?
Wanneer je hulpverlening op een voetstuk zet, daalt de kwaliteit. Daarnaast stijgt de werkdruk van het individu. Als iemand gereanimeerd moet worden, is het een burgerplicht in beginsel. Hou je als agent bij het werk en zoek de verdachte van deze vernieling i.p.v. kleinzerig te doen en met iemands moeder gooien terwijl je misschien wel te laat was met reanimatie. Of vader, die ogenschijnlijk minderwaardig zijn zo te lezen..

0 kudos 2026-06-12 20:54:05 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Ja en hulpverleners mogen deze voeren op priveauto vanaf huis naar de melding. O.a. brandweerlieden. Het is niet verplicht voorrang te geven, wel zo sociaal.

0 kudos 2026-06-06 21:53:34 op Roofknotje verkoopt kleding
Als hij daarmee de schadevergoeding kan afbetalen vind ik het een mooi initiatief. Anders zal het waarschijnlijk de rest van zijn/ hun leven slechts schuld blijven op kosten van de Nederlandse belastingbetaler. Er zijn geen persoonlijke slachtoffers en dus geen gevoelsmatige kwestie. Best een ludieke actie eigenlijk...

1 kudos 2026-06-05 05:40:11 op Ouderen discriminatie
Volgens mij is dit een oproep om klanten uit te sluiten..

1 kudos 2026-05-19 19:09:37 op Binnen, buiten dodehoek?
Ja, alleen is afdreiging tegenwoordig ook strafrechtelijk... Afwenden, afdreigen.. Wat is het verschil?

-20 kudos 2026-04-28 20:48:48 op Agentjes aan de tosti
Jaja en agenten die spreken over 'persoontje' is natuurlijk wel weer aanvaardbaar. Ik ken inmiddels genoeg verhalen en ervaringen om elke agent en bijkomende bevoegdheid gepast te wantrouwen. Als daar goedwillende dienders de dupe van zijn, kan hun professionaliteit dat geen krenking geven. Dan kennen ze vaak tenminste ook het burgerlijk recht.

-1 kudos 2026-04-27 08:38:11 op Oefening baart kunst
Awel, ik vind het knap dat ze de handrem eraf kregen.

3 kudos 2026-04-26 10:45:26 op Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
Omdat die 'crimineel' de president van Amerika is.. En dit ook daar nog niet als maatschappelijk aanvaardbaar wordt bestempeld. Dat dramatische is wel Amerikaans geaccepteerd gedrag, dat wel.

0 kudos 2026-04-25 17:07:10 op Hey baas
Als werkgever stuur je dit eerst langs de GGZ lijkt mij...

-12 kudos 2026-04-22 22:23:57 op Opnieuw demo in Loosdrecht
Dat is hun brood.. In het bedrijfsleven noemt men dat oneerlijke concurrentie.

-9 kudos 2026-04-22 22:21:35 op Opnieuw demo in Loosdrecht
Die zijn daar trots op, zo houden ze hun eigen nutteloze baan in stand. En dan bedoel ik niet de agenten die zich wel inzetten voor een veilige en prettige samenleving. Ik zie hier voornamelijk excessieve agressie welke misplaatst is, wat er ook vooraf ging. Politie heeft monopolie op geweld indien noodzakelijk, die zie ik hier niet in terug..

-1 kudos 2026-03-13 11:52:58 op Is toch niet nodig?
Ja en de kosten van langdurig letsel afwentelen op de maatschappij natuurlijk.

12 kudos 2026-03-12 11:46:33 op Kennen jullie de handschroef?
Ik ben geen profesionele schroevendraaier, alleen kan ik mij niet voorstellen dat dit per ongeluk gaat.

4 kudos 2026-02-19 23:35:33 op Pauperkabouter wordt berooft van z'n horloge
Beetje dubbel dat iemand die zijn geld op eerlijke wijze verdient blijkbaar beroofd mag worden omdat hij niet de smaakmaker op het feest is van velen hier. Normaal wordt massaal opgeroepen om de daders te vinden. Ik vind het zeer ongepast.

12 kudos 2026-02-15 22:14:21 op Sla me dan!
Hit me baby one more time!

2 kudos 2026-02-15 09:17:15 op Sequoia verhuizen in het Westland
Ik denk dat de gemeente meer richt op het veilig houden van de omgeving dan kaalslag. Daarnaast is het na 20/30 jaar voordeliger om zo'n stam naar de zagerij te brengen en wat nieuws te planten.

18 kudos 2026-02-15 09:11:57 op Sequoia verhuizen in het Westland
Die boom gaat gewoon een weekendje mee naar Renesse, zeik niet zo. Moet hij dan alleen thuis blijven zonder oppas?