5,143 +6647 -1504
Kudos
#13498 (Top 4.2236%)
| Kudos/dag | 3.56 |
| Kudos/reaguursel | 9.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
5,143 +6647 -1504
Kudos
#13498 (Top 4.2236%)
| Kudos/dag | 3.56 |
| Kudos/reaguursel | 9.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
536
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.37 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 12-07-2022 |
| Eerste reactie op | 12-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-13 kudos 2026-06-24 13:53:05 door ponkiebor op Het wordt warm
Klopt idd. Haar account is nog steeds actief. Dit werd zojuist gepost...
https://www.instagram.com/reel...
6 kudos 2026-06-23 12:58:44 door Dizsaidup op Dames hebben een mening
Wat een lang kutverhaal om een excuus te hebben voor een bezoek aan het frikandellenbos met wat andere mannen.
9 kudos 2026-06-22 13:53:03 door SapjeeE op De jongens van Swapfiets zijn terug
@Fluitui2 | 22-06-26 | 15:38:
Had je maar een apparaat waarmee je alles kon opzoeken in je hand. Dat zou pas chill zijn.
-1 kudos 2026-06-22 13:38:13 door Fluitui2 op De jongens van Swapfiets zijn terug
Ik bedoel: wat is een swapfiets?
0 kudos 2026-06-19 17:21:25 door Greenhorn op Zie je nou wel
Als dat zo was, dan was meneer niet zo overstuur.
-1 kudos 2026-06-19 12:42:41 door Routine op Dumpert Hitteplan #6
Ja, en je kontgat is ook maar een gat in je lichaam net als je neus.
-2 kudos 2026-06-19 11:49:58 door Fluitui2 op Dumpert Hitteplan #6
@Wateenaccountnaamzeg | 19-06-26 | 12:20: ik zal mannen daarom ook nooit begrijpen.
1 kudos 2026-06-19 10:20:15 door Wateenaccountnaamzeg op Dumpert Hitteplan #6
Mannen, daarom.
0 kudos 2026-06-17 13:16:06 door Farthdater op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Niemand evenaart Jack van Gelder
0 kudos 2026-06-17 12:05:14 door Gias op Waarom deze boodschap?
@Rozemary | 17-06-26 | 12:38: Je zal nog steeds de bus moeten inklemmen tussen je duim en de rest van je vingers.
1 kudos 2026-06-17 10:39:57 door Dizsaidup op Waarom deze boodschap?
Nou nou, dat is nogal rigoreus en geweldadig.
Je kan ook de spuitbus overdwars rectaal inbrengen en hem een nachtje laten zitten.
1 kudos 2026-06-17 10:38:53 door Rozemary op Waarom deze boodschap?
doen het ook wel eens met de wijsvinger
4 kudos 2026-06-17 10:30:14 door NatteKiwi op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
U haalt mij de woorden uit de mond.
-8 kudos 2026-06-16 22:26:06 door Debaser op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Kankerlijer
0 kudos 2026-06-16 20:23:49 door Attelenooje op Extreemrechtse racisten bij de VAR
@erikjan dat is weet zo'n wij van wc eend adviseren wc eend onderzoek...
1 kudos 2026-06-16 18:09:05 door LonelyWanker op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets.
Geen combinaties
-7 kudos 2026-06-16 17:06:09 door bananawarrior op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
@breda | 16-06-26 | 17:12: Ben je echt zo dom?
4 kudos 2026-06-16 15:12:48 door breda op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
want? die drinkpauzes zijn alleen op de NLse tv te zien, de rest van de wereld heeft die niet?
-2 kudos 2026-06-16 14:23:08 door ForeverYang op Belgen over Koeman en Depay
@PakBak | 16-06-26 | 12:46: Eens. Het gaat er ook niet om of kluivert een betere speler is dan reijnders, maar hoe je het beste, meeste gebalanceerde team het veld in kan sturen.
Argentinie heeft bijvoorbeeld zo'n mooi middenveld met profielen die elkaar aanvullen. Met Enzo als regisseur, mcallister als verbindingsspeler en Paz als creatieve/aanvallende 10. Dan hebben ze ook nog lautaro, alvarez en messi voorin.
Nee NL heeft gewoon al jaren geen goede lichtingen als het gaat om creatieve, aanvallende middenvelders en aanvallers.
En dat is al zo sinds vdVaart, Sneijder, Robben, vPersie tijdperk, na wk2014
Sindsien hebben we het op eindtoernooien met Depay, Vincent Fucking Janssen, Bergwijn, Weghorst voorin en Klaassen, Berghuis als aanvallende middenvelders moeten doen.
Dat is wel een verschil natuurlijk.
Ook niet verwonderlijk dat we twee eindtoernooien gemist hebben sinds wk 2014
Mijn punt is dan ook: wees realistisch en kijk zonder oranjebril naar de kwaliteiten van het team. T is niet best
1 kudos 2026-06-16 11:05:42 door very-ferry op Extreemrechtse racisten bij de VAR
@Erikjan79 | 16-06-26 | 12:57: jammer van je reaguursel, want vandaag stond dit nog in de media: https://www.nu.nl/media/639944...
-7 kudos 2026-06-16 10:57:26 door Erikjan79 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Jammer van je onderbuik, maar er is net onderzoek gedaan en vertrouwen in de media neemt juist toe. Weet je wat men wel wantrouwt? Sociale media, waar jij bijvoorbeeld al je nieuws vandaan haalt.
-2 kudos 2026-06-16 10:46:26 door PakBak op Belgen over Koeman en Depay
@ForeverYang | 16-06-26 | 11:41: Tussen de linies hebben we opzicht wel een echte passer hebben we niet echt. Kluivert komt het meest in de buurt van dat profiel is ook al mijn nr1 keuze boven reijnders als de ruimtes klein zijn. Dit was mijn nr 1 keuze al een paar maanden.
-8 kudos 2026-06-16 09:41:17 door ForeverYang op Belgen over Koeman en Depay
Het is gewoon geen prima elftal. Daar moeten we ook eerlijk over zijn en die oranje bril even af doen.
Er is geen 1 creatieve middenvelder, een echte aanvallender middenvelder, een middenvelder die tussen de linies loopt of een soort nummer 10.
Geen sneijders, vandervaarts, geen scorend vermogen.
Het zijn heel goede middenvelders.
Maar reijnders, frenkie en gravenbergh hebben allen dat profiel niet en dan mis je aanvallend/creatief denkvermogen vanaf het middenveld. Als de vervangers de room, koopmeiners zijn dan weet je dat je op dat vlak geen verschil zal maken.
Voorin heb je volgens geen enkel aanvaller die een of buitenspeler die een goed seizoen gedraaid heeft / meer dan 10goals gemaakt heeft. Op malen na sinds zn overstap naar Roma. Summerville heeft een goede periode gehad bij WestHam, is misschien een lichtpuntje van verrassingen op de flanken. Maar gakpo, bronney, weghorst, lang, depay…waarom zouden we meer verwachten dan dat ze een heel seizoek al laten zien hebben?
Dan heb je een goede verdediging. Dat wel.
Dat de wedstrijden saai zijn en NL weinig aanvallend/creatief vermogen laat zien kun je niet helemaal op de tactieken of de onkunde van Koeman afschuiven als je hier gewoon even heel eerlijk naar kijkt. Geen aanvallend/creatief vermogen vanaf het middenveld en geen topaanvallers = resultaat oezbekistan en co
0 kudos 2026-06-14 11:51:04 door Hollie71 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Lekker spul, 6 maanden gerijpte azijn!
7 kudos 2026-06-14 10:27:44 door Bloembakje op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Ga janken joh, zuurstraal
1 kudos 2026-06-10 10:38:17 door dumpertburner op Project Frans Duijts mislukt
@Brat | 10-06-26 | 09:41:
Volgens mij mis jij nuancerend vermogen in een complexe tegenstelling.
-2 kudos 2026-06-10 07:41:14 door Brat op Project Frans Duijts mislukt
Wees blij dat we vakbonden hebben in Europa. Daardoor heb jij nu 1x per week papadag, heb je 25 vrije dagen en 14 atv dagen per jaar. Liever dat, dan een spaceproject en het wiel opnieuw uitvinden.
4 kudos 2026-05-30 06:30:39 door lamskabouter op Water is rots-smoothie
En vooral van deze! Hanna Fry <3
0 kudos 2026-05-29 20:44:29 door A.tractie op Welk land is dat?
Ik heb laatst toevallig op Google Maps zitten kijken waar New York, New Jersey en Boston nou ongeveer liggen t.o.v. elkaar. Toen werd ik ook nieuwsgierig naar de locaties van Manhattan, Long Island en Rhode Island. Oh , en de naam Coney Island komt voort uit de Nederlandse naam Konijneneiland.
0 kudos 2026-05-29 17:06:45 door Youp1e op Welk land is dat?
Ik zal er ongetwijfeld een staatje naast liggen maar Rhode Island ligt noordoostelijk, ergens boven New York.
-5 kudos 2026-05-29 16:46:34 door Liegebeest op Welk land is dat?
Domme opmerking.
Zonder Nederland waren die yanks gewoon onderdeel gebleven van Groot-Brittannië. Enig historisch besef en waar het land ligt dat je je onafhankelijkheid zowat heeft gegeven mag wel aanwezig zijn lijkt mij.
7 kudos 2026-05-29 16:45:32 door SilverSpoonCoonH0 op Welk land is dat?
Geen land. Maar goed, denk dat de meeste mensen wel reeeedelijk weten waar de staten liggen.
2 kudos 2025-12-19 19:29:06 door Umlaut op Sneijder en Del Piero hebben lol
Reaguurders die sportende mannen afvallen... Is een gebrek aan zelfinzicht eigenlijk niet triester?
4 kudos 2025-12-19 18:52:47 door HenkieWanky op Sneijder en Del Piero hebben lol
ik heb meer moeite met die hooligans
8 kudos 2025-12-04 17:46:21 door bimmerman op Grootste photobomb evur
Maar 2 keer per jaar met de familie naar Antalya vliegen is en je halve maandsalaris bij Temu stukslaan is prima natuurlijk?
Loop toch niet zo te zeiken vrouw!
0 kudos 2025-12-02 17:44:36 door Tim_van_Steenbergen op Welk land heeft de grootste goudvoorraad?
@Arie Boom-SWA | 02-12-25 | 09:04: Ik gebruik die term biljoen niet zo vaak... Ben arm.
3 kudos 2025-12-02 08:04:36 door Arie Boom-SWA op Welk land heeft de grootste goudvoorraad?
@Tim_van_Steenbergen | 02-12-25 | 08:33: Dat heet bij ons thuis 38 biljoen.
4 kudos 2025-12-02 07:33:14 door Tim_van_Steenbergen op Welk land heeft de grootste goudvoorraad?
@Asimo09 | 02-12-25 | 03:04: USA's staatsschuld is rond de 38 duizend miljard.
-1 kudos 2025-12-02 02:04:02 door Asimo09 op Welk land heeft de grootste goudvoorraad?
zo'n 480 miljard, Dat heeft Musk zo ongeveer in zijn ééntje als waarde...
0 kudos 2025-12-02 00:27:34 door Caretaker op Keiharde straf F-side
https://youtu.be/U1uwqPZChKg?s... weer die Hollanders, trots op zich zelf en afschot van Nederlanders
0 kudos 2025-12-01 23:46:12 door KeenStijl op Maar we weten toch precies wie er binnen zijn??
Je hebt helemaal gelijk, ik heb nog nooit gelezen dat er een aanslag is gepleegd op een zolderkamer.
-4 kudos 2025-12-01 22:28:18 door Bedorvenbizon op Keiharde straf F-side
Je bent zelf een Nederlander, wij zijn Hollanders! En nu mijn land uit kut!
7 kudos 2025-12-01 22:24:20 door Flow op Welk land heeft de grootste goudvoorraad?
Trek daar even de staatsschuld nog vanaf...
0 kudos 2025-11-05 19:15:55 door shutupfool op Loont het om naar Duitsland te rijden
Wordt gemind maar dit klopt wel. A merken laten liggen. En ook massal stoppen met tanken bij oa Shell. Dan gaan de prijzen rap omlaag. Shell bepaalt de markt.
2 kudos 2025-11-05 17:54:50 door Marieke005 op Ouders en hun opvoedtechnieken
ik 80
0 kudos 2025-10-31 09:33:57 door Poopulist op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
Oh en wat ik er nog bij wil zeggen: er zullen inderdaad veel mensen (vooral schijnheilige kerkelijke moralisten) zijn die schande spreken over porno acteurs, maar ook die denken niet helder na.
Dat zijn volwassen mensen, die hun geld verdienen door in porno films spelen. Wat is daar precies schandalig aan? Probeer dat nu eens echt goed uit te leggen?
Je kunt hooguit schande spreken over de gevallen waarin porno acteurs blijkbaar zijn uitgebuit of slecht behandeld, maar dat is dan niet bepaald schandalig van die acteurs zelf.
0 kudos 2025-10-31 09:31:23 door Poopulist op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
@ShakespeareanTragedy | 30-10-25 | 21:02: precies dit.
En daar komt dan nog bij het zelfvertrouwen op zo'n opvatting gewoon in een reaguursel de wereld in te slingeren. Blijkbaar geen seconde bij zichzelf te rade gegaan of het wel redelijk is wat hij/zij zegt of denkt.
Dat vind ik nog wel een van de allergrootste ziektes van deze tijd.
13 kudos 2025-10-30 20:02:17 door ShakespeareanTragedy op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
Spelen met elkaars geslachtsdelen of naakt zijn is jou om het even. Zulke mensen worden nu sauna's en kleedkamers uitgetrapt, zijn zelfs op het naaktstrand niet welkom.
7 kudos 2025-10-21 17:35:17 door Lifecanbesimple op Timmerfrans is ook muzikaal
Je bent wel lekker consequent in het gebruik van wilT.
2 kudos 2025-10-10 12:33:13 door Nonamed op D66 staat voor duidelijkheid
@mr.Cam | 10-10-25 | 08:38: de kans dat je een IQ hebt van +150 is 0,04%. De kans dat je uit je nek lult is 99,96%.