61,276 +72405 -11129
Kudos
#843 (Top 0.2638%)
| Kudos/dag | 14.49 |
| Kudos/reaguursel | 20.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -411 |
61,276 +72405 -11129
Kudos
#843 (Top 0.2638%)
| Kudos/dag | 14.49 |
| Kudos/reaguursel | 20.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -411 |
2,931
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.69 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 77 |
| Geregistreerd op | 25-11-2014 |
| Eerste reactie op | 25-11-2014 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-18 11:12:40 door Uhoortnogvanons op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Die kinderen ook.
0 kudos 2026-06-13 12:06:57 door Peerke16 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Grappig, ik zie juist steeds vaker het omgekeerde: mensen die 80 (willen) rijden waar je 50-60 mag, en 50 waar je 30 mag. En die mensen vreten zich dan op als anderen zich wΓ©l aan de limiet houden, en dan krijg je dus vervelend, opdringerig rijgedrag. Iets zegt me dat jij er ook zo een bent. Je mag gewoon onder de limiet rijden he. Erboven mag dan weer niet, maar als jij langzamer rijdt zonder gevaarzetting, en genoeg omstandigheden waar dat kan, dan is dat toch je goed recht? Dat juist langzaamrijders gevaarlijk zijn is natuurlijk onzin van de bovenste plank.
0 kudos 2026-06-13 07:46:39 door Kloekkloek op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Bij mijn rijlessen leerde ik om de maximale snelheid aan te houden. Ben het helemaal met je eens. De meeste opstoppingen op de snelweg komen vaak door een zeer langzaam rijdende auto die bijvoorbeeld een vrachtwagen in haalt met 2kmpu verschil.
De mensen die rijden alsof ze met een volle porseleinkast rijden kunnen beter de bus pakken.
15 kudos 2026-06-13 06:14:16 door Systeemplafond op Tegenligger van de weg proberen te rijden
ik dacht ook dat hij langzaam reed. Maar er rijden flink wat auto's voor hem. Het is dus gewoon druk. Standaard tijdens jouw werktijden waarschijnlijk. Pas je dus aan. Valt mij sowieso op dat veel mensen in hun elektrische leasebak moeite hebben met het doseren van het gaspedaal
1 kudos 2026-06-13 06:00:12 door Bere Botje op Kiek dan, heb ik gemaakt
Aan de staart te zien is dat een paard.
Wel een risicootje om de deur open te laten staan. Kan wel nu eens een klapdeurtje worden.
6 kudos 2026-06-13 05:58:48 door Hoenovic op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Je kunt ook een keer zuchten en een lekker muziekje opzetten.
2 kudos 2026-06-13 05:57:58 door gerritgerritsma op Tegenligger van de weg proberen te rijden
80 en 50 zijn maximum snelheden en niet verplichte snelheden. erger je liever aan de overheid slimmerik.
0 kudos 2026-05-19 09:32:43 door very-ferry op Fotoshoot samen met een olifant
Ziek figuur
-1 kudos 2026-05-19 09:30:23 door Dizsaidup op Fotoshoot samen met een olifant
Wat heb jij een zieke geest man!
Wie verkracht er nou een olifant?
0 kudos 2026-05-19 09:27:49 door Dirk-teur op Fotoshoot samen met een olifant
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-19 09:24:05 door Rimpel op Fotoshoot samen met een olifant
Cultuurdingetje?
-1 kudos 2026-05-19 09:22:23 door Kudt Chinees op Fotoshoot samen met een olifant
Laat die olifant lekker. Die van jou kan er waarschijnlijk ook wat van.
3 kudos 2026-05-19 09:22:05 door afgelopen op Fotoshoot samen met een olifant
@politie, kijken we ff mee? Deze is echt gek.
4 kudos 2026-05-19 09:18:48 door HartstikkeBedrankt op Fotoshoot samen met een olifant
Ik hoop maar dat jij je oerdriften in bedwang kan houden en anders levenslang opgesloten wordt. Raar mannetje
17 kudos 2026-05-19 09:18:26 door Luchtbakker op Fotoshoot samen met een olifant
Jij bent niet goed.
Al staat ze in haar blote kut dan is het nog geen reden om haar te verkrachten. Alleen al jouw gedachte maakt een onbetrouwbare viespeuk van je.
5 kudos 2026-05-19 09:17:26 door DominiqueWeesie op Fotoshoot samen met een olifant
Pas jij nou maar op. Rechters leggen aan griezels als jij steeds vaker tbs op in combinatie met een lange gevangenisstraf.
https://www.wodc.nl/site/binar...
-1 kudos 2026-05-19 09:16:54 door Kaagweg op Fotoshoot samen met een olifant
@Kluivert | 19-05-26 | 11:13: ik vind hem eerder bekrompen. Soort Staphorster.
17 kudos 2026-05-19 09:13:40 door Kluivert op Fotoshoot samen met een olifant
ik vind jou heel eng....
36 kudos 2026-05-19 09:12:38 door befklets op Fotoshoot samen met een olifant
Maak ik hier goed uit op dat jij het normaal vind om iemand te verkrachten wanneer ze bikinifotos maken? Tering.
0 kudos 2026-05-18 23:39:40 door Routine op Dubai is LEEGβ¦
Joh, ik zou een boek schrijven!
2 kudos 2026-05-07 17:57:48 door Badderbeest! op Ik ben god
Niet akkoord!
-1 kudos 2026-05-07 16:44:29 door DiePanzerVorwaerts3 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Van dit land? Nee hoor. Alleen van sommige bewoners. Witteshirtmeneer is er zo eentje.
1 kudos 2026-05-07 13:53:19 door breakingnews op Krokodil bij Komati-rivier weggetakeld
Ja man, ik zag vorige week ook een helikopter overvliegen, weliswaar met zo'n bluszak, maar ik vind het ook enorm dichtbij komen.
2 kudos 2026-05-07 13:15:28 door Rest in privacy op Haha dombo!
Moet je dan niet het streepje ergens anders zetten voor de woordgrap?
Ja, ik vraag maar hoor...
1 kudos 2026-05-06 09:50:54 door altijd-guus op Vaderfiets gestolen na boodschappen naar binnen brengen
Maar als 100% van de mensen jatmosen zijn, dan had ie toch zelf zijn fiets gejat?
-9 kudos 2026-05-06 08:52:40 door Kroegtijgert op Vaderfiets gestolen na boodschappen naar binnen brengen
En je moeder ook niet, toch?
0 kudos 2026-04-09 08:54:09 door Niebang op WC papier medewerker is boos
Natuurlijk niet. Als zo'n sprinklerinstallatie zijn werk zou doen dan is al het papier nat.
28 kudos 2026-04-09 08:24:51 door oekieboekie6789 op WC papier medewerker is boos
Van reddit: He lit one fire and waited for the fire department to respond and contain the fire. Once the fire was out the fire department secured the sprinkler system to minimize the water damage. This is standard operating procedure everywhere. After that happened he lit 2-3 more fires and the sprinkler system no longer had water flow.
-2 kudos 2026-04-09 08:19:21 door ikdenkwat op WC papier medewerker is boos
@MrRoyal | 09-04-26 | 10:18:
Duhhhh.......
-1 kudos 2026-04-09 08:18:36 door MrRoyal op WC papier medewerker is boos
@DeNaaktePanda | 09-04-26 | 10:09: dit ook....
11 kudos 2026-04-09 08:09:09 door DeNaaktePanda op WC papier medewerker is boos
Dat gaat ten koste van de winst...
16 kudos 2026-04-08 13:58:40 door arkos op Jantina gaat vreemd, liegt over haar leeftijd en plast in bed.
Ik begrijp hem, ik houd ook niet van zwarte schermen.
-1 kudos 2026-04-05 13:37:30 door Badderbeest! op Getiktokte mensen
@HitsigeHenri | 05-04-26 | 13:22: Sheeple zijn geen mensen.
-3 kudos 2026-04-05 11:22:48 door HitsigeHenri op Getiktokte mensen
Even de advocaat van de duivel hier: als je 100.000 mensen kunt binden en boeien, dan kun je toch iets?
0 kudos 2026-04-05 10:16:38 door Wateenaccountnaamzeg op Moeder van dief komt excuses maken
@doemaargewoonnormaal | 05-04-26 | 08:45: Voor normen een waarden ben je geen onzichtbaar wezentje nodig, zelfbeheersing kan je gewoon zelf leren. Het leven zou zoveel mooier zijn als alle religies werden afgeschaft.
0 kudos 2026-04-05 10:15:19 door Wateenaccountnaamzeg op Moeder van dief komt excuses maken
Misschien dan niet meer reaguren? Als je de leeftijd hebt bereikt dat het oordelen niet meer gaat moet je je account misschien aan de wilgen hangen. Er zijn echt meer dan genoeg indicaties om het onderscheid te kunnen maken maar als het je echt niet meer lukt kunnen we altijd iemand voor je bellen.
-2 kudos 2026-04-05 09:07:08 door Floris Stempel op Getiktokte mensen
Bond en Smolders? Daar staat altijd een rij.
3 kudos 2026-04-05 07:55:10 door Matthijs93 op Getiktokte mensen
Welke bakkerij was dat?
-8 kudos 2026-04-05 07:05:25 door Nozemans op Moeder van dief komt excuses maken
@doemaargewoonnormaal | 05-04-26 | 08:45: die mooie christelijke waarden die men ook had tijdens de kruistochten had? Ja, mooie tijd was dat!
7 kudos 2026-04-05 06:54:51 door pipo1976 op Moeder van dief komt excuses maken
deze man streamt de hele dag, zo staat haar zoon er ook op die geld uit dat doosje jat. zonder stream was mama nooit gekomen om dit te doen. zo jou commentaar misschien aandachtszooi?
16 kudos 2026-04-05 06:45:12 door doemaargewoonnormaal op Moeder van dief komt excuses maken
Aandacht? Respect zul je bedoelen! Deze mevrouw handelt naar (christelijke) normen/waarden die ook ooit verankert waren in onze maatschappij.
10 kudos 2026-04-02 07:22:37 door Flow op Wil de nieuwe Sywert graag op gaan staan?
Beetje vergelijkbaar met die cowboys die massaal protest aan gingen tekenen voor mensen tegen de verhoging van hun WOZ-waarde.
2 kudos 2026-04-01 16:13:33 door A.tractie op Wat extra tasjes benzine inslaan
Laat Darwin lekker z'n werk doen jongen, het is goed dat domme genen niet doorgegeven worden. Straks steekt ze gewoon lekker een peuk op in de auto.
2 kudos 2026-04-01 15:47:20 door ItisIAgain op Wat extra tasjes benzine inslaan
weer eentje die kudo's wil scoren, wat haat ik deze narcistische kutwereld soms!
1 kudos 2026-03-30 18:53:45 door Ledtherebelight op Vuurwerkje bij het opstijgen
De piloot zegt in het filmpje "Affirmitive, we need to come back"
Neem zo lang als je nodig denk te hebben.
1 kudos 2026-03-30 14:15:35 door Laylawolfheart op LUMC neemt klachten serieus
LUMC Psychiatrie, kijken we mee?
7 kudos 2026-03-30 13:34:00 door Sarcastischelul op LUMC neemt klachten serieus
Wat?
-1 kudos 2026-03-30 13:02:28 door ja, of niet op Moeke had betere dingen te doen
Precies. Dat frysk is nog wol te ferstean, mar dit sit wol flink tsjin een harsepannebinnemuorreskuodding oan.
-1 kudos 2026-03-30 12:54:24 door 123nld op Vuurwerkje bij het opstijgen
@Saekerhett | 30-03-26 | 15:39: Dat blijkt maar weer eens knap lastig.
-1 kudos 2026-03-30 12:46:41 door blitsje op Vuurwerkje bij het opstijgen
0:55