DumpStats voor DentistCollector 👶

61,276 +72405 -11129

Kudos

#843 (Top 0.2638%)

Kudos/dag 14.49
Kudos/reaguursel 20.91
Meeste kudos op 1 reaguursel 3373
Minste kudos op 1 reaguursel -411

2,931

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.69
Topreaguursels 24
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.63
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 77
Geregistreerd op 25-11-2014
Eerste reactie op 25-11-2014

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-13 12:06:57 door Peerke16 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Grappig, ik zie juist steeds vaker het omgekeerde: mensen die 80 (willen) rijden waar je 50-60 mag, en 50 waar je 30 mag. En die mensen vreten zich dan op als anderen zich wΓ©l aan de limiet houden, en dan krijg je dus vervelend, opdringerig rijgedrag. Iets zegt me dat jij er ook zo een bent. Je mag gewoon onder de limiet rijden he. Erboven mag dan weer niet, maar als jij langzamer rijdt zonder gevaarzetting, en genoeg omstandigheden waar dat kan, dan is dat toch je goed recht? Dat juist langzaamrijders gevaarlijk zijn is natuurlijk onzin van de bovenste plank.

0 kudos 2026-06-13 07:46:39 door Kloekkloek op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Bij mijn rijlessen leerde ik om de maximale snelheid aan te houden. Ben het helemaal met je eens. De meeste opstoppingen op de snelweg komen vaak door een zeer langzaam rijdende auto die bijvoorbeeld een vrachtwagen in haalt met 2kmpu verschil.

De mensen die rijden alsof ze met een volle porseleinkast rijden kunnen beter de bus pakken.

15 kudos 2026-06-13 06:14:16 door Systeemplafond op Tegenligger van de weg proberen te rijden
ik dacht ook dat hij langzaam reed. Maar er rijden flink wat auto's voor hem. Het is dus gewoon druk. Standaard tijdens jouw werktijden waarschijnlijk. Pas je dus aan. Valt mij sowieso op dat veel mensen in hun elektrische leasebak moeite hebben met het doseren van het gaspedaal

1 kudos 2026-06-13 06:00:12 door Bere Botje op Kiek dan, heb ik gemaakt
Aan de staart te zien is dat een paard.
Wel een risicootje om de deur open te laten staan. Kan wel nu eens een klapdeurtje worden.

17 kudos 2026-05-19 09:18:26 door Luchtbakker op Fotoshoot samen met een olifant
Jij bent niet goed.
Al staat ze in haar blote kut dan is het nog geen reden om haar te verkrachten. Alleen al jouw gedachte maakt een onbetrouwbare viespeuk van je.

2 kudos 2026-05-07 13:15:28 door Rest in privacy op Haha dombo!
Moet je dan niet het streepje ergens anders zetten voor de woordgrap?
Ja, ik vraag maar hoor...

28 kudos 2026-04-09 08:24:51 door oekieboekie6789 op WC papier medewerker is boos
Van reddit: He lit one fire and waited for the fire department to respond and contain the fire. Once the fire was out the fire department secured the sprinkler system to minimize the water damage. This is standard operating procedure everywhere. After that happened he lit 2-3 more fires and the sprinkler system no longer had water flow.

-3 kudos 2026-04-05 11:22:48 door HitsigeHenri op Getiktokte mensen
Even de advocaat van de duivel hier: als je 100.000 mensen kunt binden en boeien, dan kun je toch iets?

0 kudos 2026-04-05 10:16:38 door Wateenaccountnaamzeg op Moeder van dief komt excuses maken
@doemaargewoonnormaal | 05-04-26 | 08:45: Voor normen een waarden ben je geen onzichtbaar wezentje nodig, zelfbeheersing kan je gewoon zelf leren. Het leven zou zoveel mooier zijn als alle religies werden afgeschaft.

0 kudos 2026-04-05 10:15:19 door Wateenaccountnaamzeg op Moeder van dief komt excuses maken
Misschien dan niet meer reaguren? Als je de leeftijd hebt bereikt dat het oordelen niet meer gaat moet je je account misschien aan de wilgen hangen. Er zijn echt meer dan genoeg indicaties om het onderscheid te kunnen maken maar als het je echt niet meer lukt kunnen we altijd iemand voor je bellen.

-8 kudos 2026-04-05 07:05:25 door Nozemans op Moeder van dief komt excuses maken
@doemaargewoonnormaal | 05-04-26 | 08:45: die mooie christelijke waarden die men ook had tijdens de kruistochten had? Ja, mooie tijd was dat!

7 kudos 2026-04-05 06:54:51 door pipo1976 op Moeder van dief komt excuses maken
deze man streamt de hele dag, zo staat haar zoon er ook op die geld uit dat doosje jat. zonder stream was mama nooit gekomen om dit te doen. zo jou commentaar misschien aandachtszooi?

2 kudos 2026-04-01 16:13:33 door A.tractie op Wat extra tasjes benzine inslaan
Laat Darwin lekker z'n werk doen jongen, het is goed dat domme genen niet doorgegeven worden. Straks steekt ze gewoon lekker een peuk op in de auto.