1,564 +1939 -375
Kudos
#29107 (Top 9.1078%)
| Kudos/dag | 1.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 140 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
1,564 +1939 -375
Kudos
#29107 (Top 9.1078%)
| Kudos/dag | 1.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 140 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
143
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 29.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.54 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 16-08-2023 |
| Eerste reactie op | 16-08-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 08:53:52 door mmx op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dat heeft die verstandige president met zijn eerste waslijst aan regels direct ongedaan gemaakt.
1 kudos 2026-06-08 10:14:23 door AnnieDenDrijver op Een man loopt een bar binnen...
*vervuld
5 kudos 2026-06-07 20:35:19 door Klaagschuur op Een man loopt een bar binnen...
Dan heb je zeker ook gelijk over jouw alternatieve inzet van d's en t's?
4 kudos 2026-06-06 12:12:28 door Botersla op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@hoort u mij | 06-06-26 | 10:09: Het probleem van het filmpje is dat het door de vrouwen gepostuleerd wordt als een soort sekstaboe of feministisch probleem wat doorbroken moet worden, maar het is gewoon de oudere generatie die niks durfde te willen, in het geheel niet assertief was. Het is dus helemaal geen seksueel probleem maar een probleem van persoonlijke ontwikkeling.
6 kudos 2026-06-06 08:09:11 door hoort u mij op Oma (90) nog nooit klaargekomen
*seks. Niet iedereen was zo vrij toen, zij had misschien de zorg wel over 3, 4 of 5 (jonge) kinderen.
3 kudos 2026-06-04 14:41:06 door taringjentje op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Als ie 10 jaar oud is heb je een nieuwe alleen aan elektriciteitskosten er al in 2 jaar oud.
1 kudos 2026-06-02 18:00:28 door marcbeekers op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
uh juist wel, fifa road to the world cup 98 ... dit was een los spel tussen fifa 98 en 99 in ... echt een wk editie
1 kudos 2026-06-02 16:54:31 door Alwetend Orakel op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Dat is de beste intro imho, maar geen WK game!
-4 kudos 2026-04-05 18:26:41 door WhySoSeriousss op Kies je pronouns
Inderdaad. Onzin, maar iig niet lastig.
Bij mij gaat het ongeveer hetzelfde. Maar ik zeg dan gewoon niets over mijn gender of pronouns, maar mocht het fout gaan maak ik er geen probleem van.
10 kudos 2026-02-03 10:42:01 door DerReino op Alles in Australië is gevaarlijk
Je vrouw/vriendin. Denk ik.
31 kudos 2026-01-31 12:39:20 door Umlaut op Philippe Geubels over geweld binnen een relatie
Badr Hari nog steeds... Tja, je moet wat als je zelfs in de boksring ontslagen wordt...
0 kudos 2025-12-02 10:53:09 door CqNormAangepast op Hallo, ik ben ook een homo!
Hij valt iedereen lastig, hij discrimineert niet
0 kudos 2025-12-02 10:37:47 door zhirek op Hallo, ik ben ook een homo!
@Satria | 02-12-25 | 08:14: En incorrect, de homoman had hem moeten vragen waarom Jezus gestorven was.
0 kudos 2025-12-02 08:06:07 door Treintje_komt_zo op Hallo, ik ben ook een homo!
@dekleinegeneraal1992 | 02-12-25 | 08:20: En ziedaar de oplossing gecreeerd in dat autochtone geloof. "Het gaat niet om hoe vaak je dat doet en hoe, maar of het 'geloven' maar oprecht is en vanuit het hart". Dit deel wordt vaak overgeslagen want het opperwezen heeft al eeuwen geleden een prikklok gemaakt (Dag 8 van de Schepping) en hij heeft een hele goede boekhouder! Hoe goed je geloofd wordt tegenwoordig gemeten aan de formule 'aanwezigheid maal volume maal dwangmatig gekwaak'.
-2 kudos 2025-12-02 07:20:12 door dekleinegeneraal1992 op Hallo, ik ben ook een homo!
@Satria | 02-12-25 | 08:14: Ach hij zegt dat die niet in een verzonnen hiernamaals gaat komen? Zo diep triest is dat toch niet?
Ik kom volgens mij als hetro man ook niet in hun niet bestaande hemel; omdat ik niet als 1 of andere middeleeuwse onwetende sta te bidden elke zondag in hun sektarische gebedshuis
Lekker boeiend.
28 kudos 2025-12-02 07:14:09 door Satria op Hallo, ik ben ook een homo!
maar zijn boodschap is diep triest
-1 kudos 2025-09-27 18:41:40 door Multivac op De selectiepaal
Of dit wel of niet zo is, zou je met zo'n paal kunnen aantonen. Maar als de politie zich zoals in dit filmpje gedraagt, dan krijg je een verkleurd beeld.
-1 kudos 2025-09-27 11:23:16 door Belezendgrijpen op De selectiepaal
Je laatste zin is dus helaas een beetje dom .
-1 kudos 2025-09-06 13:08:34 door LurkingBossMan op Mannen kunnen zich dat niet voorstellen
Een mening is niet gelijk aan "het je kunnen voorstellen". Daarnaast heeft niet iedereen inlevingsvermogen, anders zou het namelijk niet gebeuren.
2 kudos 2025-09-06 08:39:48 door Mush Scotia op Mannen kunnen zich dat niet voorstellen
Korter.
2 kudos 2025-09-03 13:23:21 door antiWAP op Influencer boos op Dumpert!
Is telefoneren voor bijrijders ook al verboden?
-4 kudos 2025-08-27 19:11:10 door MR.Crumble op Rogier heeft ook een mening
Dat is toch ook de realiteit? Hitler schreef eens een boek over een homo en werd vermoord door een homo.
0 kudos 2025-07-24 04:31:33 door EmVeeEr op Fietsmevrouw door rood
Mijn comment gaat niet over de verzekeraar maar over wet en regelgeving. Wat een vetzekeraar doet kan ik niet bepalen. Alleen dat de motorrijder niet helemaal vrijuit gaat. Aan zijn rijstijl kun je zien dat hij rechtdoor gaat. Op het moment dat een rijbaan een rijrichting aangeeft ben je verplicht deze richting te volgen. Pijlen naar rechts dus hij ook. Je ziet en hoort dat hij helemaal naar links kruipt en gas begint te geven. Hij had echt niet de intentie om naar rechts te gaan.
0 kudos 2025-07-23 23:50:30 door BadPatNL op Fietsmevrouw door rood
@EmVeeEr | 23-07-25 | 23:33: Hij gaf volgens mij ook geen richting aan, maar het lijkt mij makkelijk aan te nemen dat hij 'van plan' was om rechtsaf te gaan slaan.
Bovendien is het in deze situaties nog steeds mogelijk om haar aansprakelijk te stellen voor de schade die zij veroorzaakt, zwakkere verkeersdeelnemer of niet. (Zijn verzekering betaald sowieso wel haar schade, maar zij kan zijn schade, kosten van verlies No Claim kras op tank en dergelijke opgeven bij de aansprakelijkheidsverzekering.)
0 kudos 2025-07-23 22:59:03 door Ed-Random op Fietsmevrouw door rood
@Pula | 23-07-25 | 22:51: verkeersregels gaan voor verkeerstekens?? Precies andersom dus... Artikel 63 RVV: Verkeerstekens gaan boven verkeersregels, voor zover deze regels onverenigbaar zijn met deze tekens.
0 kudos 2025-07-23 22:35:16 door £ 20 op Fietsmevrouw door rood
@EmVeeEr | 23-07-25 | 23:33:
Hoezo? De motorrijder staat nog steeds op de baan naar rechts en die afslag kan hij vanaf dat punt gewoon nog steeds nemen want hij is er nog niet.
Het enige waar je over kunt discussiëren is dat zijn knipperlicht niet aanstaat, maar daar gaat een verzekeraar niet over.
26 kudos 2025-07-23 21:33:36 door EmVeeEr op Fietsmevrouw door rood
De motorrijder krijgt ook een flinke douw. Hij sorteerde voor voor rechtsaf en gaat rechtdoor. Dit is geen file inhalen. Er is een rechterlijke uitspraak geweest dat stilstaand verkeer voor een verkeerslicht geen file is. Daarnaast haal je een file in tussen de rijbanen.. De motorrijder had gewoon achteraan moeten aansluiten.
2 kudos 2025-07-23 21:24:02 door Haring-kop op Fietsmevrouw door rood
@Stofstuiver_2.0 | 23-07-25 | 22:37: dan had ik persoonlijk een rechtszaak begonnen, dat wijf is fout dus dan aanpakken met als "emotionele schade " heb erg last van en dat komt door mevrouw door rood gereden is en ik leid nu emotionele schade en daar mag best een vergoeding tegen over staan,,,, fout = fout en moet er niet mee weg komen, als het een kind was geweest dan is he anders maar doelbewust als volwassene door rood rijden dan ben je een ......
4 kudos 2025-07-23 21:13:34 door Werkmensborrel op Fietsmevrouw door rood
Alsof de verzekering geen beelden kan bekijken die hij opstuurt waar duidelijk is dat ze door rood rijd. Heb je gedronken of geblowd ofzo?
0 kudos 2025-07-23 21:03:37 door Ioergidur op Fietsmevrouw door rood
Ik denk dat je wat uitzonderingen hebt overgeslagen.
-6 kudos 2025-07-23 20:51:05 door Pula op Fietsmevrouw door rood
Nee want verkeersregels gaan voor verkeerstekens en zij kwam van links.
24 kudos 2025-07-23 20:46:30 door Fritzz44 op Fietsmevrouw door rood
Gelukkig hebben we de beelden nog
23 kudos 2025-07-23 20:37:14 door Stofstuiver_2.0 op Fietsmevrouw door rood
Helaas vaak wel de praktijk ja
1 kudos 2025-07-19 08:37:35 door HierSukkeKok op Mini Michael Jackson
Hey Paisanos!
-4 kudos 2025-03-04 11:31:45 door Motor sjefke op Verschil tussen een vrouw en een koelkast
Je moeder ook niet
7 kudos 2025-02-14 15:53:19 door groenteman op Kamerleden piswoest op PVV’er die weigert zijn werk te doen
Jawel, want PVV is een regeringspartij. Zij zijn gekozen om het land te regeren. Een oppossitiepartij controleert deze regering...
Maar goed, staatsrecht en logisch nadenken is PVV'ers sowieso niet gegegeven.
6 kudos 2025-02-14 15:28:28 door A-nagel op Kamerleden piswoest op PVV’er die weigert zijn werk te doen
Jawel, het is toch gewoon meeste stemmen gelden!? Dus heb je waarschijnlijk gewoon een slecht en onrealistisch standpunt ingenomen.
2 kudos 2025-01-29 04:46:44 door Akiron op Hallo stel jezelf even voor
Janzen.
2 kudos 2025-01-07 12:07:43 door jan1000001 op Fotoportretje maken van voorbijgangers
Ik dacht eerst dat 90% van het internet neppe shit was. Waarschijnlijk zit ik er flink naast...
59 kudos 2025-01-07 05:58:30 door blaatreiger op Fotoportretje maken van voorbijgangers
Wel een goede houding wat mij betreft. Zouden meer mensen moeten doen, iets minder gehaast en iets meer vertrouwen in de medemens.
2 kudos 2024-08-21 06:31:39 door drs.Schnitzel op Generatie Z werkt het meest
Echt wel. Nooit van nozems gehoord? Echt élke generatie zit te zeiken op de vorige, zonder uitzondering. Laten we nou niet doen alsof GenZ nou zoveel erger is dan X of daarvoor, nu klagen we er lekker met z'n allen over op Dumpert of weet ik veel wat voor kutplaform nog meer.
-2 kudos 2024-08-20 18:00:14 door Ilovedixi op Generatie Z werkt het meest
Dit! Met corona zijn wij verwend door de overheid, tijd voor goede crisis zodat elke Pino leert dat je wel moet werken om iets te willen of dat, wanneer het je niet aanstaat, je niet zomaar ergens anders heen kan.
13 kudos 2024-08-20 17:44:07 door Trekmuurfrikandel op Generatie Z werkt het meest
Jawel, maar toen zei men gewoon altijd "de jeugd van tegenwoordig".
20 kudos 2024-05-12 14:50:48 door tomdijkos op Die mensen weten niet eens wat computers zijn
Niet al het fruit is een appel....
-18 kudos 2024-05-09 15:45:04 door eendenman op Ras-Amsterdammert geef mening over demo
Andersom is het helaas ook zo. Ik hoef het maar op te nemen voor de Palestijnen en ik ben meteen een antisemiet, hoor meteen bij de raarste wappies en ze vragen me waarom ik niet protesteer tegen Assad, etc. De nuance is helaas ver te zoeken in dit conflict.
5 kudos 2024-04-27 19:05:05 door stringvanoma op Koningsnacht op urk gaat helemaal fout
Is toch echt zijn eigen schuld. Jong geleerd, oud gedaan.
6 kudos 2024-04-25 17:23:04 door nergens_goed_voor op Het verschil tussen mannen en vrouwen
@moraalsoldaat | 25-04-24 | 18:41: Hmmm interessante theorie.
12 kudos 2024-04-25 16:41:35 door moraalsoldaat op Het verschil tussen mannen en vrouwen
Ik denk dat dat ook komt, doordat hij met z'n hand het woord 'fuck' afdekt. Ik denk dat het een bewuste afleidingsmanoeuvre was. Wat denk jij?
5 kudos 2024-04-24 09:46:41 door zmooc op Huisregels bij de Appie
Als de winkel om 8:00 open gaat en je als werkgever niet wil dat iedereen dan nog bij de personeelsingang is, dan moet die werkgever niet zo dom doen en de werktijden aanpassen aan de realiteit. Werkgevers die menen te mogen bepalen wat jij buiten werktijd doet zijn niet helemaal goed.
9 kudos 2024-04-24 09:44:55 door zmooc op Huisregels bij de Appie
De meeste misschien wel, maar de eerste zet de toon. Als je werkgever denkt te mogen bepalen wat jij buiten werktijd doet dan is ie niet goed snik.
De toon van de rest maakt vervolgens duidelijk dat het een totale kutwerkgever is. Zo de waard is, zo vertrouwt ie zijn gasten waarschijnlijk...