17,033 +18208 -1175
Kudos
#4226 (Top 1.3224%)
| Kudos/dag | 10.85 |
| Kudos/reaguursel | 15.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 948 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
17,033 +18208 -1175
Kudos
#4226 (Top 1.3224%)
| Kudos/dag | 10.85 |
| Kudos/reaguursel | 15.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 948 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
1,121
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.71 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 12-01-2022 |
| Eerste reactie op | 07-03-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 13:37:12 door bomen_zijn_relaxt op Uitsloven voor vol terras gaat mis
@touwtje: dat zie je niet met een helm op
1 kudos 2026-06-21 11:35:12 door Qarnix op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Zo zie je maar weer wat voor privilege het is om niet om een terras te hoeven zitten om wijn te drinken
2 kudos 2026-06-21 11:34:36 door Touwtje_ op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Gewoon "sukkel" op zijn voorhoofd tattoeëren.
2 kudos 2026-06-13 16:49:07 door Aleksandr op Sagrada Família met vuurwerkjes
@owikzegmaarwat | 13-06-26 | 15:23: Adult Fan Of Lego. Ja , google.
2 kudos 2026-06-13 13:42:42 door japidoff op Vrij rijden op circuit
@Stickerbeer | 13-06-26 | 11:34: ook wel eens gedaan met mn 25 jaar oude cbr600f
aanrader!
1 kudos 2026-06-13 13:23:58 door owikzegmaarwat op Sagrada Família met vuurwerkjes
AFOL?
15 kudos 2026-06-13 09:34:01 door Stickerbeer op Vrij rijden op circuit
Als je (in Nederland in ieder geval) op het circuit wilt rijden, begin je in Groep 1. Dat betekent dat je in kleine groepjes achter een instructeur rijdt, die je leert hoe je snel kunt rijden op een circuit op een ontspannen manier. Als je goed luistert naar je instructeur, kost het je geen enkel lakstiftje.
3 kudos 2026-06-11 16:28:30 door Ultrafox op Verwarrende man op de weg
TOET, Doe maar een bord minder.
3 kudos 2026-06-10 17:01:38 door maxammie op Blikseminslag op bovenleiding bij Utrecht
Back to the future
10 kudos 2026-06-09 10:19:23 door nothingtolouz op Boomzager is alert
Basketbal !
4 kudos 2026-06-08 17:51:59 door deadrabbits op Doe maar een tattoetje
Je krijgt het er nooit meer af!
-3 kudos 2026-06-08 17:37:27 door Yagahl op Doe maar een tattoetje
zelfs niet voor 1 keertje
3 kudos 2026-06-06 23:10:21 door A.tractie op Graag jullie mening
Why are you geh?
1 kudos 2026-06-06 21:35:05 door Cesare Lombroso op Graag jullie mening
Ben jij er zo een die met een onderbroek van 100 euro rondloopt?
4 kudos 2026-06-06 21:31:24 door FreddyboyK op Graag jullie mening
Prima.
1 kudos 2026-06-06 14:59:49 door goud-haan op 3..2..1...
Het is de water
-5 kudos 2026-06-05 14:36:50 door Andy007 op VrijMiBo
heb ik ook gevraagd maar weggejorist- dus ik denk het wel.
11 kudos 2026-05-24 13:40:24 door Kwaaie tor op Biertje openen in de taxi
Veel plezier er mee.
1 kudos 2026-05-24 11:07:55 door ShoarmaSjaak op Trek in taco's
@van_Sukkelenburg | 23-05-26 | 22:43: Waarom doe jij die vraagtekens nou allebei zo?
1 kudos 2026-05-24 10:14:06 door Mijn_gebruikersnaam op Trek in taco's
Antwoord B, want A reed 69 km/uur en C was op donderdag, en toen was het kouder dan buiten.
13 kudos 2026-05-24 04:30:52 door Handige Harrie op Trek in taco's
De vraagstelling is incorrect. Een goederentrein kan niet met 67 km/u vertrekken.
4 kudos 2026-05-23 20:43:03 door van_Sukkelenburg op Trek in taco's
@Loosecanon | 23-05-26 | 22:38:
¿Que¿
10 kudos 2026-05-23 20:38:42 door Loosecanon op Trek in taco's
Dat doe ik als als je een vraagteken gebruikt.
1 kudos 2026-05-23 08:26:09 door Pilslikker op Mooi strandweer vandaag!
Met nadruk op 'tje
0 kudos 2026-05-22 10:54:01 door ApolloKid op LIVE!! SpaceX Starship Flight 12!
Het is om de schokgolven te dempen niet alleen het geluid.
-1 kudos 2026-05-20 10:02:13 door JorisDePoris op Stukje toeren op de racefiets
De zeemleren broek mist, die zal vast last gaan krijgen van het zadel.
0 kudos 2026-05-14 08:02:25 door nlnoob op Robots verboden vanaf morgen
Waarschijnlijk wordt je niet op de boekenclubfeestjes uitgenodigd omdat je de feiten niet op orde hebt.
36 kudos 2026-05-13 17:47:43 door Pipo der Clown op Robots verboden vanaf morgen
Je mag er zelfs twee van 160Wh per stuk meenemen als je vooraf even schriftelijk toestemming vraagt. In het ruim gelden dezelfde regels alleen mogen de accu's niet los, maar wel ín een apparaat in je koffer zitten als dit is uitgeschakeld. Ik denk dat je wat minder onvolledige informatie moet verkondigen, dan komen de uitnodigingen vanzelf.
-12 kudos 2026-05-12 19:40:29 door RudiVonKrankenhaus op Man kopt vliegtuig op de landigsbaan in Denver
wellicht kun je een keer een afspraak bij specsavers maken.
0 kudos 2026-05-08 11:22:14 door Forza_Ruud_Krol op Stephen Colbert for president?
@Broek der Broeken | 08-05-26 | 01:58:
Daaraan zie je dat het een acteur is, want de god uit de bijbel is een klootzak van het zuiverste water.
7 kudos 2026-05-07 23:58:55 door Broek der Broeken op Stephen Colbert for president?
Tuurlijk is Morgan Freeman sympathiek. Ik had ook niet anders verwacht van God.
3 kudos 2026-05-07 21:12:45 door DominiqueWeesie op Stephen Colbert for president?
Ik krijg altijd trek in chips als ik hem zie.
0 kudos 2026-05-05 19:08:54 door kauwgom op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Of te protesteren en te roepen dat het allemaal komt door de covid vaccins...
2 kudos 2026-05-05 18:36:56 door SilverSpoonCoonH0 op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Echt he.. Ik heb zovaak bij (vaak) vrouwen die dan 'coach' worden of 1 of ander cursusverkoopster van; 'juist dit soort beroepen hebben we NIET nodig, wel in de zorg'..
12 kudos 2026-05-05 09:42:20 door JeOmaOpEenHoutvlot op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Precies dit. Eén wereld van verschil tussen mensen die zichzelf belangrijk vinden en de mensen die belangrijk zijn…
2 kudos 2026-05-04 07:27:19 door DiePanzerVorwaerts3 op Verstappen doet een Verstappen
meatspin.com
0 kudos 2026-05-03 19:01:59 door Raarfiguur op Gay of nay?
@zoindepoepertt | 03-05-26 | 20:21: wat voor slang
17 kudos 2026-05-03 18:21:42 door zoindepoepertt op Gay of nay?
lol, ja "twink builds" worden inderdaad gebruikt in gaming , maar hij bedoelde de lichaamsbouw van een twink, en twink is slang voor een jonge dunne gay gozer met weinig lichaams-haar.....
14 kudos 2026-05-03 18:19:15 door HarrieDeBoswachter op Gay of nay?
Dubbele betekenis. Normaal bedoelen ze een jong klein verwijft gozertje dat nogal opvallend homo is. Denk aan 1.60 bij 50 kilo, nagellak en lippenstift.
1 kudos 2026-05-03 17:07:24 door WhySoSeriousss op Hoeveel gouden troep Trump in het Oval office heeft geplaatst
*different crook.
(en de eerste viel dan eigenlijk nog best mee)
0 kudos 2026-05-03 13:32:04 door Bloembakje op Waar ga je heen?
@Pipo der Clown | 02-05-26 | 17:23: Ze kregen hem er niet uit, muurvast
-2 kudos 2026-05-02 15:23:23 door Pipo der Clown op Waar ga je heen?
En waarom is dat dan niet doorgegaan?
13 kudos 2026-05-02 14:16:58 door limpNoodles op Waar ga je heen?
zoals die gozer die in de nutty putty cave ondersteboven vast kwam te zitten en ondanks reddingspogingen het niet heeft overleefd. hij zit daar overigens nog steeds vast. ze hebben de grot met zijn lijk er in afgesloten
0 kudos 2026-05-02 10:40:52 door Brainy op Roosje leerde SS-ers dansen
*Dus dat
11 kudos 2026-05-01 19:35:07 door Pi_LePape op Bowlen met lange mouwen
Als je een grapje van Philippe Geubels probeert over te schrijven, doe het dan wel goed.
1 kudos 2026-04-21 08:45:49 door Ahdub op Kan je mijn vriend ff roepen
Simpsons klassiekertje.
2 kudos 2026-04-16 12:08:32 door Karamba op Schoolhoofd tackelt schoolshutter in Oklahoma
@ioozereoh | 15-04-26 | 19:34: kijk dit filmpje maar eens: https://www.dumpert.nl/item/10...
-9 kudos 2026-04-16 03:40:45 door threeheadedmonkey op Schoolhoofd tackelt schoolshutter in Oklahoma
@DiePanzerVorwaerts3 | 15-04-26 | 20:53: Nee, gelukkig hebben wij alleen school steekpartijen. Veel beter.
7 kudos 2026-04-15 18:53:34 door DiePanzerVorwaerts3 op Schoolhoofd tackelt schoolshutter in Oklahoma
@ioozereoh | 15-04-26 | 19:34:
Klopt, in Nederland gebeurt ook van alles maar geen school shootings. Sterker nog: in heel Europa is het zeldzaam.
24 kudos 2026-04-15 17:51:11 door Willy1988 op Schoolhoofd tackelt schoolshutter in Oklahoma
@ioozereoh | 15-04-26 | 19:34: Nou vertel, hoe vaak is dat hier gebeurd?