7,864 +13301 -5437
Kudos
#9508 (Top 2.9751%)
| Kudos/dag | 37.81 |
| Kudos/reaguursel | 5.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 222 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -209 |
7,864 +13301 -5437
Kudos
#9508 (Top 2.9751%)
| Kudos/dag | 37.81 |
| Kudos/reaguursel | 5.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 222 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -209 |
1,561
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 7.5 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 30 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 47 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 02-10-2025 |
| Eerste reactie op | 29-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-21 07:21:13 door KlaagKadaver op Ben je gek geworden of zo?!
Aleksandr word helemaal de grond in gemind en uiteraard is daar de onvermijdelijke altijd-Guus weer met zijn ongefundeerde beledigingen maar Aleksandr heeft wel gelijk, de betreffende agent gebruikt een gevechtstechniek die specifiek bedoeld is om iemands arm uit de schouder te slaan. Dit is simpelweg mishandeling en eigen rechter spelen. Moeten we niet willen in dit land want dat is een glijdende schaal.
2 kudos 2026-06-20 23:05:53 door altijd-guus op Ben je gek geworden of zo?!
Wat zal je moeder trots zijn op je....ga nou die onvermijdelijke pitbull van je maar uitlaten en haal voor Debora gelijk even een pakje peuken bij de pomp en trakteer jezelf op een lekker blik monster....
-1 kudos 2026-06-20 21:37:02 door MadM op Moose was not amused
Daarom heeft een moose test (met de auto) ook niets te maken met remmen, maar enkel met ontwijken. Je wil zo'n beest niet op je voorruit hebben, niet met 80 maar ook niet met 50km/u
Gewoon een ruk aan het stuur en het beste ervan hopen.
2 kudos 2026-06-20 16:47:39 door Lux-et-Libertas op Houston kleurt Oranje
Allen die voetbal haten of het verschrikkelijk vinden de volgende vraag: https://youtu.be/yPP5bD8xVhg?t...
0 kudos 2026-06-20 16:47:26 door Aleksandr op Houston kleurt Oranje
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-20 16:24:04 door Dizsaidup op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Aleksandr | 20-06-26 | 08:24: Ik doelde op "mand", domme kleuter.
24 kudos 2026-06-20 16:20:53 door SmegmaHelm op Houston kleurt Oranje
Marokko die wint OF verliest met voetbal maakt niet uit, want de boel slopen doen ze hier toch wel...
-5 kudos 2026-06-20 12:59:31 door bud1 op Altijd leuk in Ter Apel
Klinkt goed. Waar is dat?
-4 kudos 2026-06-20 12:47:42 door threeheadedmonkey op Altijd leuk in Ter Apel
@Rhoji | 20-06-26 | 14:29: We moeten ons toch een beetje aanpassen aan hun cultuur? Nou, dan gaan we dat regelen.
4 kudos 2026-06-20 12:45:26 door Cassiebassievierhuis op Ben je gek geworden of zo?!
Mooi man. Doe je ding.
6 kudos 2026-06-20 12:29:18 door Rhoji op Altijd leuk in Ter Apel
Ben... je daar dan trots op bedoel je?
15 kudos 2026-06-20 12:19:25 door Nozemans op Ben je gek geworden of zo?!
Hij zal nog wel heel wat meer verdient hebben.
31 kudos 2026-06-20 07:20:16 door wtfishieraandehand op LEGO-diefstal in Rijssen
alsof dit soort types werken?
1 kudos 2026-06-20 07:18:42 door metdedeurinhuis op Grote boem
De devaluatie van het woord haten, ik heb er zo'n hekel aan
-4 kudos 2026-06-20 06:24:52 door Aleksandr op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Dizsaidup | 20-06-26 | 08:20: Zo'n woord als weer je moeder meestal mee aangesproken word?
2 kudos 2026-06-20 06:20:37 door Dizsaidup op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Wat een lang, onzinnig, nietszeggend onzin verhaal!
Hadden we daar maar een term voor, zodat we dat met één woord konden afdoen...
-30 kudos 2026-06-20 06:20:29 door hellfirenl op BMW van 30 K naar de kleaute
gelukkig ben jij de 2e rossi
8 kudos 2026-06-20 06:13:27 door Rappe_Willem op Grote boem
Neem anders even een hydratationbreak
12 kudos 2026-06-20 06:12:02 door KudtEV op Grote boem
OMG, waarom ?
-2 kudos 2026-06-20 06:10:03 door Aleksandr op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Boombast | 20-06-26 | 07:47: Ik kan me sinds die paar maanden een stuk beter inleven in de praktijken van de gemiddelde koerier ja.
iedere keer dat er iemand wat besteld en niet thuis is als het bezorgd word kost het de jongen die voor de deur staat met uw nieuwe buttplug GELD.
10 noshows op een dag en dat 20 dagen lang is een enorme hap uit je salaris wat al schandalig laag is.
Het is niet goed maar ik snap waar het uit voortkomt.
5 kudos 2026-06-20 05:47:23 door Boombast op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Goedprater.
1 kudos 2026-06-19 15:51:32 door Bass Trouble op Motor skipt de file
@Rugsteker | 19-06-26 | 11:29: Letten op gaten die ontstaan: daar kunnen andere auto's gaan invoegen, dus een beetje in dat gat gaan rijden om invoegers die niet spiegelen nog te kunnen ontwijken. En vergeet niet te letten op achteropkomende motoren. Ik heb al eens bijna een motorbestuurder als op dit filmpje achterop gehad omdat hij met veel hogere snelheid tussen de auto's doorreed en ik hem daardoor te laat zag in mijn spiegels.
15 kudos 2026-06-19 15:07:02 door Kittenszijnvetlief op Oeps sorry
Stoer verhaal. Ruim je wel eerst je zolderkamer op?
0 kudos 2026-06-19 15:03:12 door owikzegmaarwat op Motor skipt de file
41 jaar en op het moment dat ik je reactie lees heb je 41 plusjes.
2 kudos 2026-06-19 09:45:08 door xspalm op Motor skipt de file
@Appolyon: anticiperen is juist rekening houden met dingen die kunnen gebeuren. Zo kan het zijn dat iemand zijn autodeur opendoet en ofwel niet kijkt, ofwel je niet ziet omdat je te snel rijdt. En dan kand de automeneer welmschuldig zijn, maar bent degene die in het gips zit. Maar dit motorfietsgedra is in Frankrijk aan de orde van de dag. En vorige week had dat voor een motorrijder hier in de nuurt minder prettige gevolgen. Tja…
7 kudos 2026-06-19 09:29:13 door Rugsteker op Motor skipt de file
Dit gebeurd vrijwel alleen bij lange stilstaande files met geen/minimale vooruitgang wat het risico brengt dat mensen uit gaan stappen om zicht te pakken/benen te strekken/wat uit de kofferbak te pakken etc. Zelfs met "stapvoets" tussendoor rijden kan je verrast worden door een openslaand portier. Maar hopelijk heb je dan nog wel de ruimte om tot stilstand te komen en anders blijft de schade/letsel hopelijk nog beperkt. Maar bij 99% van de files blijven voertuigen licht rollen en is het risico op een open portier verwaarloosbaar. Dan moet je juist weer scherp zijn op voertuigen die plots van rijstrook wisselen. Gewoon rustig rijden met een verschil van 10 a 15 km ten opzichte van de file. Goed links/rechts blijven scannen naar voertuigen die jou mogelijk kunnen verasssen. Alleen tussendoor passeren tussen rijstrook 1/2 en vaart eruit als verkeer invoegt of bij weefvakken. Zodra de file 50 a 60 km gaat rijden even richting aangeven, kies je rijstrook en blijf hierop rijden. Pas als de file weer vaart mindert en zakt onder de 30/40 (en de verwachting is dat de snelheid laag blijft) neem je weer positie in tussen de rijstroken om tussendoor te passeren. Ohja, geen alarmlichten gebruiken tijdens het passeren. En als de auto's nou te dicht naast elkaar staan, ga niet lopen heuen/kleven/seinen. Blijf in de zijspiegels rijden en geef weggebruikers de gelegenheid om je te zien en dan maken ze heus wel ruimte. En als je ziet dat het te krap wordt en je tussen voertuigen tot siltstand komt te staan, doe dit in elk geval niet naast vrachtwagens of bussen vanwege grote dode hoek en overall minder zicht rondom hun voertuig, blijf er dan gewoon achter tot je wel een gat hebt om te passeren. En als laatst: Ga niet ruimte zoeken en inhalen door te slingeren tussen de auto's door (rechts inhalen). Alleen on-ervaren egoistische motorrijders met een puberbrein doen dit en het geeft motorrijders een slechte naam. Zo, dit zover mijn deugreaguursel. Veilige km's gewenst deze zomer!
-2 kudos 2026-06-19 09:28:39 door Aleksandr op Motor skipt de file
@ApoIIyon | 19-06-26 | 11:01: De motorrijder zat naast de auto ACHTER het busje toen de deur open ging. Dat is tijd zat ALS je stapvoets tussen de file doorrijd.
-1 kudos 2026-06-19 09:26:48 door Aleksandr op Motor skipt de file
@Kaagweg | 19-06-26 | 10:56: Begrijpend lezen en de klemtoon op het juiste woord leggen. Van oorsprong geen Hollander zeker?
7 kudos 2026-06-19 09:12:23 door Farthdater op Nieuwe beelden uit Moskou
Hierna dienen jullie je te melden voor overplaatsing naar Donetsk
-13 kudos 2026-06-19 09:01:27 door ApoIIyon op Motor skipt de file
Sorry wat? Wat een onzin met je anticiperen... Je kan niet anticiperen op een situatie als dit, als iemand die deur opengooit terwijl jij daar rijdt ben je klaar. En zo hard ging de motorrijder niet, lijkt harder door de camera.
-10 kudos 2026-06-19 08:56:12 door Kaagweg op Motor skipt de file
met de motor motorrijden?? Wauw, kan dat ook met een fiets?
-1 kudos 2026-06-18 17:54:57 door geile_belg op Oekraïne slaat weer toe
Die nukes werken gewoon niet.
11 kudos 2026-06-18 11:32:49 door Daan_O op Even een oeps momentje
Jij wel ouwe Rambo. Toetsenbordridder.
11 kudos 2026-06-18 10:54:51 door mr.Cam op Even een oeps momentje
Tuurlijk.
0 kudos 2026-06-18 10:16:25 door Het Vragevuur op Moeder natuur gaf een showtje
Dat blijft toch een raar kwartetje Engelse woorden:
- Horrible
- Terrible
- Horrific
- Terrific
-4 kudos 2026-06-18 08:39:09 door blackphilip op Oekraïne slaat weer toe
@RandyBiel | 18-06-26 | 09:52: IN hoeverre is Trump, Jette etc zelf aan de leiding en in hoeverre vertegenwoordigen ze Wallstreet, AEX etc? Moet je even over nadenken.
-3 kudos 2026-06-18 07:59:52 door DriftKicker op Oekraïne slaat weer toe
@RandyBiel | 18-06-26 | 09:52: Dat geldt ook voor Trump. Denk je dat die demente gek het land leidt? Dat doet Vance en z'n gevolg.
-8 kudos 2026-06-18 07:52:19 door RandyBiel op Oekraïne slaat weer toe
In hoeverre is Putin zelf aan de leiding? Lijkt voor de buitenwereld misschien zo, maar hij blijft natuurlijk ook maar de voorruit geschoven pion van de veiligheidsdienst, die inmiddels afgesloten van de buitenwereld in het Kremlin verblijft.
1 kudos 2026-06-17 16:10:57 door doemawat op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@altijd-guus | 17-06-26 | 13:29:
Van die puntjes was iemand anders, maar je hebt je punt gemaakt.
Niet te veel bier drinken hé.
-1 kudos 2026-06-17 11:29:24 door altijd-guus op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@doemawat | 17-06-26 | 12:08: Hé meneer de jankert is ook weer wakker...hier heb je nog wat puntjes...
0 kudos 2026-06-17 11:28:38 door altijd-guus op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@Aleksandr | 17-06-26 | 10:21: ohja, maar natuurlijk. Als je iet gepakt kan worden is het wél prima om te stelen? man man man, dit nou precies wat ik bedoel met opvoeden, maar blijkbaar hebben ze bij jou die stap van fatsoen ook overgeslagen...
2 kudos 2026-06-17 10:51:06 door Pollop op Dierenambulance 2.0
Viespeuk.
3 kudos 2026-06-17 10:08:39 door doemawat op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@altijd-guus | 17-06-26 | 10:09:
Wacht anders even tot hij klaar is met rijden en geef hem dan een bitterbal en een biertje.
-4 kudos 2026-06-17 09:07:24 door nieuwsgierige pelg op Feelgoodbaggerski
Dat vind ik geen gezellige gedachte.
5 kudos 2026-06-17 08:22:52 door Aleksandr op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@SpaceVogel | 17-06-26 | 10:15: Ga jij eens naar buiten, op vakantie naar Spanje en doe zoiets bij de guardia civil...
7 kudos 2026-06-17 08:21:54 door Aleksandr op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@altijd-guus | 17-06-26 | 10:09: Lul niet vent, de gelegenheid maakt de dief.
Je kunt nog zo "goed opgevoed" zijn, als er geen consequenties aan gedrag hangen worden de grenzen vanzelf opgerekt.
En je kunt dit soort tokkies wel degelijk in het gareel slaan maar dat moet de politie dan wel mogen!
-9 kudos 2026-06-17 08:15:19 door SpaceVogel op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Ga jij nou maar eerst eens naar buiten.
-16 kudos 2026-06-17 08:09:01 door altijd-guus op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Joh hou toch op met je huilstruikenverhaal. Respect voor de politie en andere hulpverleners zou je door je ouders in je opvoeding bijgebracht moeten worden, daar ligt de basis van dit soort gedrag. Als jij denkt dat je dit soort tokkies in het gareel kunt krijgen door ze keihard fysiek aan te pakken, dan heb je het helemaal mis. Dit soort tokkies gaat zich alleen nog maar asocialer gedragen. Dan hebben ze ineens alle wijsheid in pacht en dan mag de agent zich weer gaan verantwoorden bij een tuchtcommissie en soms zelf bij een rechter...
8 kudos 2026-06-16 09:35:07 door Rest in privacy op Doe een flip
Zoek het lekker zelf uit, luie draak.
0 kudos 2026-06-15 11:00:32 door Vogelnest op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Die ongeschreven regels komen voornamelijk voort uit opvoeding en dat is weer deels sterk verbonden met de cultuur.
Het is logisch dat een Japanse peuter/kleuter/kind/tiener meer meekrijgt van die ongeschreven regels tijdens de jeugd dan jij en ik als buitenlanders.