DumpStats voor Albasalix

35,766 +44418 -8652

Kudos

#1715 (Top 0.5366%)

Kudos/dag 6.45
Kudos/reaguursel 20.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 2680
Minste kudos op 1 reaguursel -330

1,714

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.31
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 26
Reacties per reaguursel 0.76
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 21-04-2011
Eerste reactie op 22-04-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-18 18:59:20 door De_GBS op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik denk dat het probleem is dat die vader binnen een straal van 5 meter van die heks komt terwijl ze haar broekje omlaag heeft.
Dan zoek je problemen waar er zeker geen zijn.

3 kudos 2026-06-18 10:51:33 door niels1987 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Een moeder die een gevaar is voor de maatschappij (het niet afschrikt om bij geen direct gevaar offensief met een mes te steken) is uiteraard geen gevaar voor de kinderen/mensen om haar heen…..

0 kudos 2026-06-12 07:42:49 door Albasalix op Straatracen met je maten
@Lautjekrijgde | 11-06-26 | 15:32:
Ja, ik wil ook anderen op de weg terroriseren en achterop een motor zitten en lekker schuren in een strak zittend motorpakje. Misschien, net als alle andere motorrijders een andere gehelmde man zuigen!

Helaas is dat weggelegd voor de begenadigde motorgoden en kan ik er alleen maar van dromen!

1 kudos 2026-06-11 13:32:54 door Lautjekrijgde op Straatracen met je maten
Ja hoor daar heb je hem, te pauper om een fatsoenlijke motorfiets te kopen, en zijn vriendje wil het ook niet.

6 kudos 2026-06-11 11:05:36 door Stummy op Straatracen met je maten
Als motorrijders jou links en rechts inhalen en daarbij ook nog herrie maken, dan zou jij je wel eens mogen afvragen of je wel wat op de openbare weg te zoeken hebt.

17 kudos 2026-06-11 10:32:31 door Kannone op Straatracen met je maten
Albasalix. Wat een onzin. Het gros van de motorrijders gedraagt zich prima. En ja, je hebt er ook mafkezen tussen, of totale randdebielen zoals in dit filmpje. Het is net als bij auto's. Niet elke automobilist gedraagt zich als die gasten met de Polootjes en Golfjes die hier regelmatig voorbijkomen. Racen is prima, maar dat doe je op het circuit. Daar leer je dit gedrag op de openbare weg wel af.

24 kudos 2026-06-11 10:12:08 door Daan_O op Straatracen met je maten
Ho ho ho. Niet "iedere motor maakt onnodig veel herrie". Er zijn zat motoren, zoals die van mij, die gewoon klinkt zoals hij hoort te klinken. Die vallen jou alleen niet op.

3 kudos 2026-06-08 15:29:46 door Wintermute op In de islamosfeer...
@Biteme123 | 08-06-26 | 16:33: Ik denk dat geloof een te algemene verklaring is. Over refo's en de sgp mag om de zoveel tijd wel een ophefje gemaakt worden. Maar de islam is een speciaal geloof dat anders behandeld wordt. Sterker nog, kritiek op de islam heet dan islamofobie, waarbij "fobie" iets betekent als "ongerechtvaardigde angst". Nou, als ik deze heren hoor mag je als vrouw best gerechtvaardigd angstig zijn.

13 kudos 2026-06-08 14:33:33 door Biteme123 op In de islamosfeer...
Omdat dit hun geloof is? En omdat je in Nederland bijna niets meer mag zeggen zonder direct een label te krijgen en dood gemoraliseerd word?

En als je over cultuur en Nederlandse normen begint ontspoort het helemaal, daarom.

1 kudos 2026-04-14 12:40:16 door Schuurm op Auto wassen tijdens Pasen?
@mr.Cam | 14-04-26 | 10:14: Van mij mag de zondagsrust hier weer terug komen.
Grasmaaien kan prima op zaterdag.
Net als je met bladblazen met de straat een bepaalde tijd zou af kunnen spreken, even kort allemaal herrie maken en dan weer rustig. Dat kan ook zonder zure gezichten als iemand niet op die tijd kan.
Die zondagsrust mag van mij ook op maandag, maar op de zondag is het gewoon handiger.

9 kudos 2026-04-14 09:03:28 door Geheelnaarwaarheid op Auto wassen tijdens Pasen?
@mr.Cam | 14-04-26 | 10:14: Nou de overconsumptiedrang hier in Nederland is totaal uit de hand gelopen hoor, zondag openstelling is in slechts een handjevol Europese landen 'normaal'. Ook in Nederland is het nog niet zo lang geleden dat op maandag de winkels dicht waren tot 13:00 uur, dat alle winkels 's middags om 18:00 uur dicht moesten we 1 koopavond hadden van 19:00 uur tot 21:00 uur en dat op zondag alles hermetisch gesloten was, daar hoef je geen 30 jaar voor terug in de tijd.

1 kudos 2026-04-14 08:14:35 door mr.Cam op Auto wassen tijdens Pasen?
Dikke onzin als je het mij vraagt. Geloof is allemaal verzonnen en we leven in een vrij land toch..? Dus wat nou zondagsrust voor christenen. Dat doen ze maar lekker in de kerk of thuis, maar niet in de publieke ruimte als je het mij vraagt. Maar Duitsland loopt wel echt achter op dat vlak. Bijna geen koopzondagen daar. Echt bijna alles zit dicht daar op zondag. Gekkigheid.

0 kudos 2026-04-10 14:57:18 door owikzegmaarwat op Raakt het je?
Er is wel meer opgestaan, werd je vroeger in elkaar geslagen omdat je een geek was, nu ben je helemaal cool als je spiderman strips leest en Marvel films kijkt. Nu ben je cool met je (hopelijk) dure pokemon kaarten, etc....

4 kudos 2026-04-10 11:43:22 door Superjeap op Raakt het je?
Vaak zijn ze ook letterlijk oprecht en dankbaar!

21 kudos 2026-04-10 10:29:55 door Ruitn op Raakt het je?
Ik zie ook dat het je een beetje raakt.

1 kudos 2026-03-24 13:04:51 door Albasalix op Wolf in enschede gespot
'Klinkt' alsof je vooral jezelf hoort -maar goed, vertel: waar baseer je dat 'klinkt' precies op?

6 kudos 2026-03-20 17:09:42 door cowboyfarm op Varken is het zat
Als boer zou ik willen dat meer burgers langs komen. Samen in gesprek. Jij benoemt wat je vervelend vind, misschien zelfs met een oplossing en wij kijken of het anders kan. Het vervelende is dat zelfs als je het beter wilt dan het lang niet altijd kan. Meer ruimte voor het dier maar de zelfde inkomsten? Dat word niet gefinancierd, of je moet uitbreiden en meer dieren nemen. Bij de meeste boeren is er een wil alleen het word zo moeilijk gemaakt. Zeker vandaag de dag waarbij normen worden aangescherpt en je ineens niet meer voldoet. Ik begin weer te ratelen. Maar moraal van het verhaal. Kom langs. Wij boeren doen graag ook ons kans van het verhaal. Dan snap je de waarom. Slechte beelden zijn sensatie en views. Maar het is ook de uitzondering. Neem het niet over als de norm.

-15 kudos 2026-03-20 10:38:56 door Hetiswat op Varken is het zat
Jahoor zeker wel geweest en doet me niks. Heerlijk spekkie

14 kudos 2026-01-16 10:43:05 door Pleunmatisch op Simpele vraag
filmpje niet afgekeken? dat vraagt hij weldegelijk, antwoord is nog steeds ontwijkend en ze beweert dat gender een spectrum is....

-1 kudos 2026-01-05 18:26:02 door Penis-argrarius op Strooiauto heeft wat hulp nodig
Ga lekker in je wasdroger op wielen rijden. Ik doe nog wel een rondje door de sneeuw, kijken of ik nog mensen los kan trekken. Maar weiger mijn hulp als ik je tegenkom.