DumpStats voor Aarshol

2,437 +3373 -936

Kudos

#22887 (Top 7.1615%)

Kudos/dag 0.38
Kudos/reaguursel 8.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 398
Minste kudos op 1 reaguursel -83

283

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 5.2
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 42
Geregistreerd op 27-10-2008
Eerste reactie op 27-11-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 15:26:21 door Tiszoalstis op Hondencompi
Tevens de bijnaam voor mensen die in Terneuzen wonen.

-4 kudos 2026-06-20 15:10:25 door nieuwsgierige pelg op Hondencompi
Ik ben hartstochtelijk hondenliefhebber, maar vind dit wel een grappige bijnaam voor die edele dieren.

3 kudos 2026-06-15 14:19:55 door OttO1916 op Er is hoop.
Valt wel mee. Als die bruiningscreme er af gesleten is kan ze er best mee door.

8 kudos 2026-05-17 09:47:34 door A.tractie op Nieuw jurkje gekocht
Tja jongeman, het zijn natuurlijke borsten, geen AI-producten, geen striptekening, geen implantaten, geen photoshop. En bij de meeste vrouwen is de ene borst wat groter dan andere, ze zijn zelden gelijk van formaat.

6 kudos 2026-04-27 17:51:40 door IIVQ op Racefietser vs brommerclub
En de wielrenner kwam ook nog eens van rechts (of van rechtdoor, is ook voorrang boven linksafslaand). Dat betekent nog niet dat je dan gelijk klappen uit moet gaan delen.

47 kudos 2025-10-18 09:43:42 door RW00 op Vrouw pakt onze vis af
Ze moet eerst nog even onnozel rondkijken of er geen applaus te vinden is.

7 kudos 2025-08-23 21:50:14 door Peerke16 op Volkswagen met aanhanger let niet op
Als hij goed had opgelet, zat hij niet te dicht achter die Tesla. Aangezien uitwijken nodig was om een botsing te voorkomen, zat hij dus wèl te dicht achter die Tesla. Ergo, Polo bestuurder let niet goed op maar corrigeert tijdig.

0 kudos 2025-07-15 10:12:31 door estaban2 op Dinsdag gymdag
@Henksaus | 15-07-25 | 11:47:
Smaken verschillen gewoon.
Zo zijn de billen in het filmpje mijn absolute bovenmaat. Iets groter en ik zou ze vies vinden.
Terwijl mijn beste vriend het tegenovergestelde is. Die heeft de billen liever 2x zo groot. En die houd niet van atletische appel kontjes wat in de jaren 90 het standaard was.

Je hoeft iemand niet gelijk homo te noemen omdat ie niet op dezelfde vrouwen valt als jij.

20 kudos 2025-07-15 09:47:34 door Henkiehank op Dinsdag gymdag
Ik begrijp het echt niet. Heb je dan zelf een gigantisch lekker wijf thuis zitten met een 10/10 reet alles erop en eraan. Of ben je gewoon gay. Beide is prima, ik oordeel niet maar ben gewoon benieuwd.