-62 +12 -74
Kudos
#283641 (Top 88.7537%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -8.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
-62 +12 -74
Kudos
#283641 (Top 88.7537%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -8.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
7
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.1 |
| Reacties per reaguursel | 1.86 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 28-11-2021 |
| Eerste reactie op | 01-03-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2025-09-10 12:44:46 door Schuurm op Russische drones neergehaald in Polen
@stahlindiehose | 10-09-25 | 10:14: Ze landen wel eens zonder te ontploffen, op zich kan het en dan wordt het heel lastig te bewijzen.
Zo lastig dat we het nooit zullen weten, dus ook geen moeite voor hoeven doen om er achter te komen.
Ze komen dus gewoon uit Rusland.
1 kudos 2025-09-10 10:10:35 door sfxTukker op Russische drones neergehaald in Polen
@Batavier52 | 10-09-25 | 10:46: Scherp :)
3 kudos 2025-09-10 08:46:13 door Batavier52 op Russische drones neergehaald in Polen
@sfxTukker | 10-09-25 | 10:24: *wendt
-3 kudos 2025-09-10 08:24:06 door sfxTukker op Russische drones neergehaald in Polen
@Borlaaz | 10-09-25 | 10:16: Ik probeer het nieuws van 2 kanten te volgen, om eenzijdige info te voorkomen :)
Het was slechts een gedachte, maar hoe je het ook went of keert, ik hoop dat we er niet bij betrokken worden, want daar wordt niemand beter van.
10 kudos 2025-09-10 08:16:47 door Borlaaz op Russische drones neergehaald in Polen
Welk nieuws vokg jij? Russia Today?
6 kudos 2025-09-10 08:14:56 door stahlindiehose op Russische drones neergehaald in Polen
Dat is toch snel duidelijk als je de neergeschoten drones analyseert. En wat heeft Oekraïne te winnen als dat uitkomt?! Een beetje (heel erg) woke deze gedachte.
0 kudos 2025-08-27 16:47:31 door KabbelendKontwater op Jonas de water in
Hoendred uro? Dat is helemaal wak.
1 kudos 2025-08-27 12:31:39 door Ioergidur op Jonas de water in
Ik ben ook wel eens geïrriteerd. Vaak waar mijn ballen m'n dijbeen raken. Kan ik me vreselijk aan ergeren.
3 kudos 2025-08-27 11:47:42 door Parabolicus op Jonas de water in
Ik erger mij aan mensen die zichzelf kunnen 'irriteren'.
-1 kudos 2025-08-27 10:34:04 door WeliusCaesar op Jonas de water in
Nee. Maar ik heb inmiddels wel geleerd dat dit soort dingen per express foutief worden weergegeven.
17 kudos 2025-08-27 10:23:49 door Pater_piemelprak op Jonas de water in
Ken je klassiekers! Blikje in de water!
11 kudos 2025-08-27 10:08:11 door Dirk-teur op Jonas de water in
De water
15 kudos 2025-08-27 09:49:27 door SpaceVogel op Jonas de water in
Zo is natoer