-62 +12 -74
Kudos
#283641 (Top 88.7537%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -8.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
-62 +12 -74
Kudos
#283641 (Top 88.7537%)
| Kudos/dag | -0.07 |
| Kudos/reaguursel | -8.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
7
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.1 |
| Reacties per reaguursel | 1.86 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 28-11-2021 |
| Eerste reactie op | 01-03-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2024-03-01 11:50:53 op Boze audirijdert
Gewoon elkaar een beetje ruimte gunnen en niet altijd het gevoel hebben dat je vooraan moet rijden... Niet zo moeilijk lijkt me...
4 kudos 2026-06-06 11:29:25 op Spannende helikopterrit
Nou! Die 'omelet du fromage' zal ook wel in de cockpit liggen...
1 kudos 2025-04-25 12:03:41 op Auto raakt mij
En/of alvast na de autobaan de linkerbaan pakken zodat ze niet hoeven invoegen als ze na de stoplichten rechtdoor gaan richting De Lutte/Graven Es. Zélfs als het rustig is en er weinig tot geen verkeer is.... Zucht...
1 kudos 2025-09-10 12:10:35 op Russische drones neergehaald in Polen
@Batavier52 | 10-09-25 | 10:46: Scherp :)
-3 kudos 2025-09-10 10:24:06 op Russische drones neergehaald in Polen
@Borlaaz | 10-09-25 | 10:16: Ik probeer het nieuws van 2 kanten te volgen, om eenzijdige info te voorkomen :)
Het was slechts een gedachte, maar hoe je het ook went of keert, ik hoop dat we er niet bij betrokken worden, want daar wordt niemand beter van.
-24 kudos 2025-08-27 11:40:58 op Jonas de water in
Ben ik ouderwets (lees, te oud?) als ik me irriteer aan 'de' water in plaats van 'het' water?
-47 kudos 2025-09-10 10:02:42 op Russische drones neergehaald in Polen
Misschien een gekke gedachte, maar zouden het ook Oekraïense drones geweest kunnen zijn? Of gestuurd door Oekraïne? Dat het een poging is van Oekraïne om ons bij de oorlog te krijgen? Nord Stream hadden de Russen ook gedaan....