DumpStats voor scroob

18,276 +21347 -3071

Kudos

#3888 (Top 1.2166%)

Kudos/dag 3.49
Kudos/reaguursel 17.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 2223
Minste kudos op 1 reaguursel -264

1,054

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 28-02-2012
Eerste reactie op 28-02-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-13 12:13:34 door Epicwinz! op De Oranjebus op weg naar het stadion
Nee, het hosten van een WK voetbal levert een land onder de streep (vrijwel) nooit geld op. Sterker nog, het kost de overheid en de samenleving meestal klauwen met geld. Maar tof dat dit je mening is zonder er ook maar een seconde goed over nagedacht te hebben.

2 kudos 2026-06-04 11:22:25 door Peterrrrrrrr op Die ene NSB-collega
@RonnieBeGood | 03-06-26 | 23:42: "Bellertje" speelt met mensenlevens? Doe verdomme eens normaal: de zatlappen achter het stuur spelen met mensenlevens.

0 kudos 2026-06-04 07:36:02 door Mr.Reance op Die ene NSB-collega
@RonnieBeGood | 03-06-26 | 23:42: Ik gok dat jouw ervaring met dronken mensen zeer beperkt is.

-6 kudos 2026-06-03 21:42:33 door RonnieBeGood op Die ene NSB-collega
Precies! Je laat ze niet de weg op gaan, zeker niet als je de wetenschap hebt dat ze dat wel gaan doen. Nu gokt bellert maar dat politie tijd heeft, maar stel er glipt er een door de controle heen, en die rijd iemand dood.. Echt gestoord dat veel mensen dit als een goed oplossing zien.. Bellert speelt met mensenlevens door ze niet tegen te houden, hij heeft zijn belangen niet op orde.

10 kudos 2026-06-03 19:02:19 door blackdoos op Die ene NSB-collega
Redelijke kans dat ze dit al aangegeven had. Is ze nog steeds een NSB'er als een van deze persoon je dochter of gelievde schept?

-24 kudos 2026-05-21 22:43:00 door slabak12 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
U kijkt teveel Hunted, alleen daar worden masten "aangestraald" en zijn auto's per direct te volgen op de snelweg, en vervolgens mobiele telefoons en auto's te volgens op de meter nauwkeurig. In de echte wereld... tja daar werkt het toch net iets anders.

-3 kudos 2026-05-12 22:31:25 door Niettus op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@witte eend | 12-05-26 | 23:54: ....smerig volk??? Onder welke steen heb jij geleefd, witte engek!! Met je Nazi-snorretje... hebben wij godbetert net 2 minuten stil gestaan!!! Kom jij weer langs, met jouw Heil Hitler!! Opgetieft van onze straten, engnek!

3 kudos 2026-05-12 21:09:37 door Driverofthedqy op Roodkruisnegeerders
@Beauty_Cees | 12-05-26 | 18:49: Voor het keren rijden ze ook achteruit op een snelweg, prent nummer 4

0 kudos 2026-05-08 08:02:20 door rockernaap op De Lijn, slechter gaat het niet worden
Jij bent vast zo'n idioot die op een voorrangsweg een noodstop gaat maken om een fietser voor te laten gaan. Zodat iedereen een noodstop moet maken maar dat maakt niet uit want je moet laten zien aan andere dat je een goed persoon bent. Net zo'n klein pikkie als de andere.

-1 kudos 2026-05-08 00:26:49 door WatIsJouwProbleem op De Lijn, slechter gaat het niet worden
@ILoveHawkTuahChicks | 07-05-26 | 17:00: Was tot voor kort ook mijn mening. Zit nu in Costa Rica, wat een verademing is het verkeer hier! Hier wordt alles opgelost met de claxon en vriendelijke handgebaren. Als iemand hier een foutje maakt hoor je geen wanklank of irritatie. Men gunt elkaar alle ruimte. Pura Vida!

-5 kudos 2026-05-07 23:00:47 door ILoveHawkTuahChicks op De Lijn, slechter gaat het niet worden
Regels zijn er voor de veiligheid en niet voor niks. Als iedereen lukraak gaat doen wat men dunkt, dan krijgen we juist onverwachte situaties en ongelukken. Ja, rekening houden met elkaar is fijn en anticiperen kun je leren, maar hier was de bus wel schofterig en gewoon fout. Mand!

0 kudos 2026-04-26 21:34:16 door Schuurm op Bezorgde burgers in Loosdrecht
Zoek anders eens op hoeveel het kost om vanuit Afrika in Europa te komen.
Daar wordt jaren voor gespaard.
Geld verdwijnt in handen van mensensmokkelaars en de jongemannen verspillen hun beste jaren aan de reis en met wachten.
Als ze al die energie zouden steken in het opbouwen van de lokale economie..

3 kudos 2026-04-26 18:18:56 door Gratje op Bezorgde burgers in Loosdrecht
ja dag wordt wakker, we worden overspoelt idd alleen maar mannen zonder paspoort en aanhanger van een niet zo'n vriendelijke profeet.

18 kudos 2026-04-26 15:47:53 door Teruggejorist op Bezorgde burgers in Loosdrecht
En toevallig zijn het allemaal mannen tussen de 20 en 40? Van gevechtsklare leeftijd zullen we maar zeggen. In mijn ogen zijn dat eerder deserteurs of lafaards, die hun familie in de ellende achterlaten.

3 kudos 2026-04-26 15:28:00 door Geen jeweetwel op Meisje doet auw!
Wat een onzin, vrouwen hebben daar ook een heleboel zenuwen enzo lopen, en kunnen net als mannen enorme pijn aan hun flamoes hebben als ze die stoten.

-8 kudos 2026-04-04 19:29:38 door Alex7777 op Airfryer toch niet stuk
Het is wel een princess ding. Volgens mij wordt het gemaakt door Philips. Philips is de uitvinder van de gloeilamp.

0 kudos 2026-04-04 15:01:28 door Blackov op Airfryer toch niet stuk
inderdaad... moeten ze nu ook al attesten van bekwaamheid gaan opvragen voor je een toestel kan kopen?

0 kudos 2026-03-27 18:07:16 door scroob op Schaduwtetten
@theytookourjob | 27-03-26 | 15:37: He's all yours ;-)

6 kudos 2026-03-27 14:37:17 door theytookourjob op Schaduwtetten
Vind er weinig mannelijks aan. En zou het zo zijn, dan zit er geen beweging meer is, iig niet zo . Ik zou haar doen.

2 kudos 2026-02-09 20:20:36 door duuveseboer op Dumpert knutseltelevee
Klopt komen uit Pakistan :Hockeysticks komen uit Sialkot, PakistanDit is hoe de Pakistanen toen houten sticks maakten. Een boomstam werd vakkundig onder handen genomen en bewerkt tot hockeystick. Uiteraard met een lichte kromming. Tegenwoordig stoppen ze kunststof in een mal om zo de moderne stick van carbon te maken