DumpStats voor rldnls 👶

1,828 +1882 -54

Kudos

#26811 (Top 8.3894%)

Kudos/dag 2.78
Kudos/reaguursel 13.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 159
Minste kudos op 1 reaguursel -21

137

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 29
Geregistreerd op 13-08-2024
Eerste reactie op 04-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-10 19:27:55 door HeroPositive op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Wat?!? 2022 in Qatar:
-Honderduizenden (slaven)arbeiders werden geïmporteerd. Vaak niet betaald, paspoort afgenomen, extreem harde en lange werkdagen in hoge temperatuur. Qatar zelf erkent honderden doden onder de arbeiders maar wss nog veel meer.
-Dagen voor aanvang plots alcoholverbod ondanks afspraken met FIFA en sponsor Budweiser.
-Omkoping FIFA om WK daar te laten doorgaan
-WK in de winter
-Elke uiting van homoseksualiteit of enige andere geaardheid verboden.

Dat vindt jij allemaal OK, maar als een westers (blank) land een beetje moeilijk doet is het ineens erover?
Deze dubbele standaard is een gróót probleem in de wereld. Denk er eens over na en doe er wat mee.

1 kudos 2026-03-09 19:23:41 door BlauwePunt op Brommert op de snelweg! | Dumpert Dashcam 61
Heb het even opgezocht, maar in de hemel is Artikel 5: Gij zult u nimmer ergeren. Trouwens, autorijden is daar ten strengste verboden, met die lange jurken is dat levensgevaarlijk.

1 kudos 2025-09-16 17:29:47 door javer85551 op Linksplakker op de A1
Ik ken inderdaad flink wat linkse automobilisten en ze rijden inderdaad links vanwege het milieu. Het is eigenlijk een soort van XR protestactie. Ik dacht mensen wisten het simpelweg niet, maar het linksplakken gebeurt dus met opzet.

11 kudos 2025-09-14 10:56:37 door Herenfietsbel op Emmen gisteravond
Als je je bij dit filmpje het drukste maakt over iemand die "kanker" roept, en niet over die poging om iemand dood te trappen. Dan ben je ook een ongelofelijke aansteller. Je durft het woord niet eens te typen. Kom op man

1 kudos 2025-08-02 20:21:40 door Dave010 op Zware lading op de heftruck
@jumoeder verantwoording van die paardelul op de tuck. Voor lossen checken of die keg eronder lig !| 02-08-25 | 18:57:

5 kudos 2025-08-02 16:57:17 door juhmoeder op Zware lading op de heftruck
Echt jongens, dit is de fout van de vrachtwagenchauffeur die vergeten is de wielblok erop te zetten. Einde discussie.

-4 kudos 2025-08-02 13:14:01 door darkracer125 op Zware lading op de heftruck
@3dikkelullenbier | 02-08-25 | 14:17: wat er gebeurd is dat de heftruck met zijn achterwielen van de grond lost komt bij het naar achter rijden.
dat alleen al is reden voor ontslag.
dat die trailer niet vast staat en ze geen hydraulische klep hebben is niet zijn schuld.
(al hebben dit soort kleppen vaak een steun die uitgeklapt kan worden dus die kunnen ze vergeten zijn.

2 kudos 2025-03-18 17:10:21 door Het Vragevuur op Gertje is anti-woke
Dat is feitelijk niet waar. Je mag hier niet alles zeggen. Daar zijn gewoon wetten voor.