17,528 +25546 -8018
Kudos
#3843 (Top 1.4290%)
Kudos/dag | 3.8 |
Kudos/reaguursel | 11.38 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2096 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1398 |
17,528 +25546 -8018
Kudos
#3843 (Top 1.4290%)
Kudos/dag | 3.8 |
Kudos/reaguursel | 11.38 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 2096 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1398 |
1,540
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.33 |
Topreaguursels | 3 |
Woorden per reaguursel | 62.4 |
Reacties per reaguursel | 0.55 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
Aantal x weggejorist | 12 |
Gestart op | 07-09-2011 |
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2024-04-16 11:27:40 door relaasbaas op Prem in de bres voor Johan Derksen
@Piet Saman | 16-04-24 | 01:18: Hoor je wel wat je zegt? Prem uit zijn kritiek naar al dan niet fictieve (vul het in) wokies/zuupruimen/weet ik het wat. Maar dat is helemaal niet onderdeel van de discussie. Want het onderdeel van de discussie is of Habtamu de Hoop een Fries is of niet. Daarom noemde ik ook de stromans of stropopredenering, want het punt wat Prem probeert aan te vallen is helemaal niet het onderdeel van de discussie.
6 kudos 2024-04-15 23:18:02 door Piet Saman op Prem in de bres voor Johan Derksen
Niet helemaal. Hij verwijt Johan van 75 niet dat hij soms verouderde en onjuiste denkbeelden heeft en er iets verkeerds uitflapt. Uit zijn betoog blijkt dat veel mensen van die leeftijd, ongeacht etniciteit, vergelijkbare denkbeelden hadden. Tegenwoordig doen te veel mensen aan 'virtue signalling', eveneens ongeacht etniciteit. Hij wijst erop dat dit gedrag ook in de politiek voorkomt en dat men soms mensen om verkeerde redenen aanstelt. Hij is hiermee niet uit op de goedkeuring van de blanke gemeenschap, maar wil de schijnheilige houding van deze groep aan de kaak stellen.
7 kudos 2024-04-15 20:28:03 door Lithopia op Prem in de bres voor Johan Derksen
Echt hoor... Deze man probeert zich bij VI naar binnen te likken, alles om langer op tv te blijven. En het zegt ook veel dat VI nu toevallig dit weer online zet. En alle mensen die vorige week niks zeiden, wellicht omdat toen de meeste mensen achter Habtamu stonden, voelen zich nu gesterkt omdat een bruine man kritiek heeft op (ongenoemde) andere bruine mensen. Alles in een betoog dat een aaneenrijging is van beweringen en aannames die als je ze één voor één behandelt allemaal geen excuus zijn voor wat Johan heeft gedaan.
35 kudos 2024-04-08 14:50:30 door Buzzzin op RE: Feyenoord supporter -weggejorist-
Zingen hoe de Joodse staat van de kaart moet worden geveegd vindt jij dus niet antisemitisch, maar anti-ajax liederen waarin 'Joden' als synoniem voor ajacieden wordt gebruikt wel?
Ja ja.
0 kudos 2024-04-03 10:52:55 door Stonecity op Kookmeisje maakt recept speciaal voor de veganvolgers
Witlof is vegan dus wat mij betreft waren alle ingredienten voor vegan koken aanwezig.
16 kudos 2024-03-16 22:56:08 door Zwiebeertje op Jij mij onder tafel lullen?
Of er lopen op Amerikaanse universiteiten gewoon heel veel debielen rond en het is voor mensen zoals Carlie Kirk dan niet heel moeilijk om af en toe met zo'n debiel in aanraking te komen. En juist die discussies aan dat tafeltje van Crowder buiten op de campus kunnen bijna niet authentieker. En studenten zouden zogenaamd de intellectuele toekomst van de samenleving zijn toch?
33 kudos 2024-03-16 22:55:59 door wakker op Jij mij onder tafel lullen?
Mr baaas, u roept maar wat.Ze staan op campussen en iedere student of onderwijzer mag vrij met ze praten. Dus óf die acht u allemaal dom of u lult maar wat. Ben geen fan van deze meneer maar ik kan wél zeggen dat hij kritischer op Trump is dan elke cnn nos of nbc medewerker ooit op Biden is geweest
3 kudos 2024-03-16 21:46:21 door DutchDumpert op Jij mij onder tafel lullen?
Mauw?
-9 kudos 2024-03-16 20:37:48 door pijpkaneel op Jij mij onder tafel lullen?
Pcies. Aangezien in Amerika echt alles in scène is gezet, hou ik er rekening mee dat de "linkse debiel" ingehuurd is om peop te praten.
6 kudos 2024-03-14 17:36:52 door Broek der Broeken op Frans is Swiftie
We kunnen er lang of kort over lullen, maar niemand stemt ook op Geert Wilders vanwege zijn standpunten of programma. Kiezers weten vaak niet eens wat er in zijn programma staat, laat staan hoe hij in de kamer stemt. Hij verwoordt een gevoel. Hij is de persoon die naar je luistert en je vertelt dat je helemaal gelijk hebt dat je boos bent, en dat het altijd de schuld van die buitenstaander is dat jij je zo naar voelt. Nederlanders zijn een beetje tragische kiezers. We willen links beleid uitgevoerd door rechtse politici.
4 kudos 2024-03-14 16:53:01 door Kingjohn55 op Frans is Swiftie
Ach dat laten vallen van plannen is greet zijn levenswerk .
de vorige keer dat hij een regering gedoogde (VVD CDA oa) liet hij het plan vallen om de AOW leeftijd niet te verhogen terwijl dat een speerpunt was in zijn programma .
Mensen zijn vergeetachtig
-2 kudos 2024-03-13 21:10:19 door KiwiBastard op Hans mag zijn luchtbuks terug
@relaasbaas | 13-03-24 | 20:35: jongen, hou nou toch op, die gastjes op dumpert zijn veeeeel te dom om te denken zelf.. fijne avond nog
2 kudos 2024-03-13 20:32:16 door Godjeminaz op Hans mag zijn luchtbuks terug
Jij durft! Nuanceren op Dumpert, hoe kom je erbij.
0 kudos 2024-03-13 19:35:35 door relaasbaas op Hans mag zijn luchtbuks terug
@heddegijdagedoan | 13-03-24 | 20:26: 1. Wijs aan waar Halsema dan heeft gezegd dat op grond van verstoring van openbare orde het wapen in beslag had moeten worden 2. De zoon van Halsema is toentertijd naar HALT verwezen en de echtgenoot van Halsema, van wie het wapen was, heeft 40 uur taakstraf gekregen. Met welk strafbaar feit is Halsema weggekomen? Want volgens heeft Halsema in dat verhaal de wet niet overtreden.
Je bewijst maar weer mijn punt: iedereen probeert Halsema de schuld te geven van alles, maar die vlieger gaat lang niet altijd op.
13 kudos 2024-03-13 19:26:00 door heddegijdagedoan op Hans mag zijn luchtbuks terug
1. Op lokaal niveau treedt de politie op onder het gezag van de burgemeester als het de openbare orde betreft. Waar het gaat om strafrechtelijke handhaving, treedt de politie op onder gezag OvJ. Als Halsema vind dat de openbare orde in gevaar is, mag zij de politie verzoeken op te treden mits daar capaciteit voor is. 2. Je vergeet even dat Halsema zelf goed weg kwam met een pistool in haar huis. Kwam ze keurig en onterecht mee weg. En daar wordt nu terecht een punt van gemaakt.
-3 kudos 2024-03-13 19:19:26 door relaasbaas op Hans mag zijn luchtbuks terug
@Dweeziltje | 13-03-24 | 20:12: Okay, en hoe werkt dat dan in praktijk? Dat er geen wapens/props/buksen worden ingenomen want ''het is waarschijnlijk toch een prop''? Ik kan prima begrijpen dat Hans Teeuwen, een gevierd cabaretier, niet een echt pistool in zijn huis heeft, maar het einde raakt een beetje zoek in de rechtstaat als je op bepaalde momenten niet meer optreedt en andere momenten wel. Klassenjustitie; ooit van gehoord?
11 kudos 2024-03-13 19:12:48 door Dweeziltje op Hans mag zijn luchtbuks terug
Niet meer dan logisch en volgens de wet. Volgens het boekje. Je kan natuurlijk ook gewoon ff logisch nadenken.
-4 kudos 2024-03-13 12:39:17 door DiePanzerVorwaerts op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@kaagbaan | 13-03-24 | 12:14:
"Ik zeg niet dat het machtsmisbruik en intimidatie is, maar ik zeg dat het machtsmisbruik en intimidatie is."
Het is goed hoor.
3 kudos 2024-03-13 11:14:01 door kaagbaan op Spotprent spot met Femke Hansemagate
30 plusjes voor een domme reactie. Je mag als Nederlander boven de 18 een luchtdrukwapen hebben. Het luchtdrukpistool op het filmpjes was duidelijk te herkennen aan de knikloop. Dus je verhaal klopt niet. Het is raar dat de politie met zoveel vertoon zo snel in actie komt. In een stad waar al veel gedoe is met burgemeester, OM en politie een veeg teken.
2 kudos 2024-03-13 10:52:43 door markstar1963 op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@kessemis | 13-03-24 | 11:47: Klopt, buiten je huis mag niet niet met een luchtdrukwapen lopen zwaaien. Ook niet met een nepwapen trouwens.
In dit geval waren 2 agenten in burger genoeg geweest om kenbaar te maken dat het filmpje niet handig is.
2 kudos 2024-03-13 10:49:02 door markstar1963 op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@pepe1985 | 13-03-24 | 11:43: Nee, dit is onkunde.
1 kudos 2024-03-13 10:47:18 door kessemis op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@Swolliewood | 13-03-24 | 11:25: Ja, in een la en niet op film dat je de suggestie wekt dat het een echt wapen is. Je kan ook niet met je legale luchtdrukpistool een bank in lopen, dan komt de politie ook.
-4 kudos 2024-03-13 10:44:37 door K. Letskoek op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@Anyways | 13-03-24 | 11:41: En het venijn zit hem in de laatste zin: "Ze mogen niet teveel op echte vuurwapens lijken." Dat is nogal vrij aan willekeurige interpretatie.
31 kudos 2024-03-13 10:43:24 door pepe1985 op Spotprent spot met Femke Hansemagate
En dat doe je door met 6 man/vrouw politie je punt komen maken bij Hans Teeuwen? Alsof ze niet wisten om wat voor wapen het ging. Dit is pure intimidatie.
9 kudos 2024-03-13 10:41:02 door Anyways op Spotprent spot met Femke Hansemagate
@Swolliewood, onzin. "Als je 18 jaar of ouder bent dan mag je een luchtbuks hebben. Een luchtbuks mag je alleen op je eigen terrein gebruiken maar niet op straat. Ze mogen niet teveel op echte vuurwapens lijken."
94 kudos 2024-03-13 10:25:57 door Swolliewood op Spotprent spot met Femke Hansemagate
Een luchtdrukpistool (tot bepaald caliber) mag je gewoon thuis hebben hoor! Ook zonder vergunning
24 kudos 2024-03-13 10:25:57 door themac op Spotprent spot met Femke Hansemagate
Punt is dat dit voor iedereen zou moeten gelden, en niet voor de een wel en de ander niet.
1 kudos 2024-02-10 00:48:59 door peli op Waar is Pieter toch?
@Mab67 | 09-02-2024 | 12:17: Het niet bij een eerste poging afronden van een informatie is nog geen reden tot nieuwe verkiezingen. Het draait hier om vertrouwen en ziekelijke uitspraken uit het verleden en keutelachtig getwitter van de afgelopen weken. Ik kan me het standpunt van Pietertje goed voorstellen.
0 kudos 2024-02-09 18:31:06 door ZolderStrijder op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
@relaasbaas | 08-02-24 | 22:14: overigens wel een relaas waar ik me in kan vinden.
11 kudos 2024-02-09 11:17:22 door Mab67 op Waar is Pieter toch?
Ze moeten wel. Er komen nieuwe verkiezingen aan.
3 kudos 2024-02-09 09:47:15 door 1d100t op Caroline verlaat de commissiezaal na botsing met Tjeerd de Groot
Vast wel.
-1 kudos 2024-02-09 09:14:55 door relaasbaas op CNN over Tucker's aankomende interview met Vladje
@altijd-guus | 09-02-24 | 00:11: Is het censureren van propaganda (ik acht het interview van Tucker Carlson als propaganda en met mij de gehele Westerse wereld) slecht dan? Mensen roepen heel vaak censuur, en vaak terecht, maar ik ben die Amerikaanse toneelstukjes wel een beetje moe. Let wel: ik vraag om niet meer te POSTEN. Als de goegemeente het nodig vindt om te posten dan is het prima dat het door komt. Maar ik zou pleiten voor een minder Amerikaanse hysterie.
6 kudos 2024-02-09 02:54:30 door Broek der Broeken op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
@grotgraver | 08-02-24 | 22:16: Relaasbaas kraamt geen onzin uit. Het is allemaal een beetje speculatief, maar het is een heel consistent en logisch verhaal.
10 kudos 2024-02-08 23:11:49 door altijd-guus op CNN over Tucker's aankomende interview met Vladje
jaja, censuur dus? Wat een onzin! Laat het maar zien en laat mensen in godsnaam een eigen mening vormen en dat doe je door juist alles te laten zien.
-2 kudos 2024-02-08 21:50:59 door Karel de 1e op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
Door Pieter duurt de formatie nu nog langer. Hij is wat mij betreft AF!
-3 kudos 2024-02-08 21:16:19 door grotgraver op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
Manmanman, wat een onzin kraam je uit. En dat met zoveel tekst.
-6 kudos 2024-02-08 21:14:43 door relaasbaas op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
@ZolderStrijder | 08-02-24 | 22:12: Bedankt!
20 kudos 2024-02-08 21:12:29 door ZolderStrijder op Dode gevallen tijdens formatiegesprekken
Je doet je naam wel eer aan
1 kudos 2024-02-01 18:48:58 door Snaveltjestoe op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
-weggejorist-
3 kudos 2024-02-01 18:46:22 door Robert_Dn_Hero op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
@Snaveltjestoe | 01-02-24 | 19:35: relax man, serieus hoezo ben je zo fucking geïnvesteerd in een of andere gekke Amerikaanse politicus?!
4 kudos 2024-02-01 18:44:45 door Zwitsalpoep op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
Boeiend hoe je zelfs in zo een reaguursel al ziet dat Trumpiaans denken en doen kritiek- en schaamteloos door je aders stroomt.
-2 kudos 2024-02-01 18:35:10 door Snaveltjestoe op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
-weggejorist-
16 kudos 2024-02-01 18:30:51 door Harry_Wubbe op Trump zat in een ruimte van 110 graden Fahrenheit
Je hoeft Trump niet belachelijk te maken want dat doet hij zelf wel.
4 kudos 2024-02-01 16:59:13 door ArthuurDeneer op Wolfje is zo weg
We moeten aandacht hebben voor de schutterij..
1 kudos 2024-01-31 21:17:42 door grotgraver op Opa (95) is boos
Mooi verhaal. Ik pak even je slotzin: "maar hier lijkt het me nou net wat raar. " me=relaasbaas
Ik heb even uitgerekend:. relaasbaas is 1/18000000=0,000000055 % .
Dus jouw mening minder interessant dan die 5%.
8 kudos 2024-01-31 20:30:26 door Jan Slot op Opa (95) is boos
"Schuldige bevrediging" is ook niet een goede vertaling. "Heimelijk verlangen" is een betere en passende uitdrukking, en zou wel worden begrepen.
For the record, ik heb er verder uberhaupt geen issue mee als bepaalde woorden of uitdrukkingen uit andere talen worden geleend.
11 kudos 2024-01-31 20:22:42 door relaasbaas op Opa (95) is boos
@De_GBS | 31-01-24 | 20:54: Van dat aandeel aan sociaal demografisch minder onderlegden mogen dan we volgens mij blij zijn dat ze dan middels, checks notes, het programmablad Visie hun talenknobbel wat bijspijkeren. Om maar even wat anders te noemen: we vinden het hier allemaal heel raar dat er 'zoveel' aandacht is bij progressieve partijen voor gemarginaliseerde groepen (transgenderpersonen, ik noem maar een dwarsstraat) maar men springt hoog en laag als het een zure opa is? Allright.
10 kudos 2024-01-31 19:54:09 door De_GBS op Opa (95) is boos
Het aandeel mensen dat geen Engels begrijpt is nog een stuk groter. Je vergeet nog een groep mensen onderaan de demografische ladder. Er is een flinke groep die al kan lezen maar nog geen Engels heeft geleerd.
4 kudos 2024-01-22 19:14:38 door Trust Me Bro op Baudet: jammer dat Apartheid ten einde is
Te lang relaas helaas
0 kudos 2024-01-21 05:21:05 door RandyBiel op Spitse haalt uit vanaf de middencirkel
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er sowieso wat minder doelpunten in het voetbal zouden vallen, als het doel wat kleiner zou zijn.