4,255 +7748 -3493
Kudos
#15586 (Top 4.8770%)
| Kudos/dag | 7.2 |
| Kudos/reaguursel | 4.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 785 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
4,255 +7748 -3493
Kudos
#15586 (Top 4.8770%)
| Kudos/dag | 7.2 |
| Kudos/reaguursel | 4.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 785 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
949
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.61 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 39 |
| Geregistreerd op | 20-06-2024 |
| Eerste reactie op | 10-11-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 18:31:30 door ben_jij_dat_arie op Carpaccio a la motorblok
Inderdaad. Hij is nu vlak aan het pakkingvlak, maar de kant waar de nokkenassen zitten is ook krom. Resultaat is dat die gaan inlopen in de lagers of nog erger, ze breken.
7 kudos 2026-06-23 16:17:19 door Kiuan op Carpaccio a la motorblok
Nu niet meer
1 kudos 2026-06-16 06:25:16 door dedodododedadada op F-18 crash bij Rimrock Lake
What tha fuck?
0 kudos 2026-06-16 04:41:46 door duurtlang op Er is hoop.
Nee nee. Dat heerlijke Engelse accent van haar is al de helft van haar geilheid.
-2 kudos 2026-06-15 19:47:18 door Ossoss op F-18 crash bij Rimrock Lake
allahuakbar
...
20 kudos 2026-06-14 22:57:14 door Zuigbuisberegening op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Vind je? Als je een oma zo hard ziet vallen is het vrij basic gedrag om even uit te stappen en vragen of het gaat. Automobilist heeft nul interesse in oma. Gaat alleen maar zitten zemelen over hoe goed hij rijdt.
-4 kudos 2026-06-12 11:49:11 door Arie Boom-SWA op Pleurt op met dat mieljeu
Dat kan best zijn, maar in ieder geval niet de Herengracht. Door de dame die op 502 woont zou het gemiddelde IQ daar anders negatief zijn.
6 kudos 2026-06-12 11:21:24 door Weldone op Pleurt op met dat mieljeu
Niet zo'n slimme opmerking.
-1 kudos 2026-06-11 12:08:10 door NiezeVeger op Auto ff goed testen
Ik (Zoon van mijn ouders) heb deze auto (Mercedes G-Wagon) al vaker zien rijden op de snelweg (Plek waar je hard mag rijden) en worden vaak bestuurd door stadsmensen (hebben nog nooit in de modder gelopen)
0 kudos 2026-06-11 10:20:02 door deHoestendeMan op Auto ff goed testen
De Originele Gelände (daar komt de G vandaan) is uit 1979. En werd toen al helemaal zoek gereden (op zwaar terrein) door de (ook nog steeds in productie zijnde) Lada Niva. De oudjes doen het nog best.
14 kudos 2026-06-11 06:07:36 door EvenGeduldAUB op Auto ff goed testen
Geweldige auto met een slechte reputatie helaas.
1 kudos 2026-06-10 11:55:52 door Poopulist op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
@menniehoennie | 10-06-26 | 10:37: Padoempa doet het goed voor met de achternaam Cobain, en dan nog krijg je het voorelkaar om hem verkeerd te spellen.
Hoe geloofwaardig is het dat jij iets weet over de karakters van deze twee muzikanten, en de keuzes die ze zouden maken, als je hun naam niet eens goed kan spellen?
-4 kudos 2026-06-10 08:37:28 door menniehoennie op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Kobain sowieso niet, zou juist een voetbal hipster zijn geweest. Bowie zou ook gewoon een half time show doen.
1 kudos 2026-06-09 06:30:05 door Marieke005 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@john68 | 08-06-26 | 23:24: Maar je ontkomt er niet aan in de supermarkt.
4 kudos 2026-06-09 04:04:58 door mipnamtrok op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Harry_Wubbe | 09-06-26 | 00:01: Het heeft niets te maken met hopen dat mensen falen. Het gaat om een generatie voetballers die vaak al op jonge leeftijd enorm veel verdienen, zonder dat daar altijd prestaties, karakter of een echte winnaarsmentaliteit tegenover staan. Te veel lijken tevreden met hun status en salaris, terwijl de drive om alles te geven voor succes ontbreekt. Het oogt als een gemakzuchtige cultuur waarin talent belangrijker wordt gevonden dan mentaliteit. Met zo'n instelling win je geen prijzen die ertoe doen.
Mand.
-2 kudos 2026-06-08 22:33:31 door threeheadedmonkey op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Harry_Wubbe | 09-06-26 | 00:01: Ja, trotse reaguurder hier! Boe boe iedereen is stom! Woehoe! *droevig naar zolderplafond staart*
10 kudos 2026-06-08 22:01:28 door Harry_Wubbe op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Mensen die hopen op falen van anderen zijn altijd kneuzen die zelf niets kunnen.
21 kudos 2026-06-08 21:24:49 door john68 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
het is niet verplicht om te kijken
3 kudos 2026-06-06 07:52:16 door DeSphinx op Totale mafklapper op de weg
En microfoon voor de ventilatieroosters
0 kudos 2026-06-01 07:15:54 door gerrtjeuh op McFittie
Is gewoon lekker af en toe. Hou jij het maar bij je appeltje
4 kudos 2026-06-01 06:23:52 door Infantilo op McFittie
je moet wat om zo'n dikke reet te onderhouden
-4 kudos 2026-05-17 21:59:31 door Rest in privacy op RC vliegtuig van groot formaat
Die bestaat niet.
0 kudos 2026-05-14 23:18:58 door DominiqueWeesie op Inzet waterkanon Loosdrecht
@pietpvv | 14-05-26 | 11:55:
Wat een inhoudelijk sterke reactie...!
Ga zo door, Piet, en gij zult spinazie eten.
-4 kudos 2026-05-14 09:55:12 door pietpvv op Inzet waterkanon Loosdrecht
Nou.
0 kudos 2026-05-06 05:43:11 door deoudebeer op Motorrodeo
@Witje64 | 05-05-26 | 21:47: https://onzetaal.nl/taalloket/...
4 kudos 2026-05-05 20:08:38 door padoempadoempert op Motorrodeo
@Witje64 | 05-05-26 | 21:47: Volgend niveau taalnazisme,.Respect!
-3 kudos 2026-05-05 19:47:53 door Witje64 op Motorrodeo
WAS hij vergeten!!! Schrijf Nederlands, geen dom vertaald Engels.
5 kudos 2026-05-05 19:40:37 door grotgraver op Motorrodeo
Dan is een burnout wel een makkie.
11 kudos 2026-05-04 16:58:23 door Berend_Breedreet op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
Ik denk dat het niet bij een berisping is gebleven.
2 kudos 2026-05-03 22:46:25 door Meneer 42 op Hoeveel gouden troep Trump in het Oval office heeft geplaatst
Een plusje voor de Back to the Future referentie.
0 kudos 2026-05-02 16:11:11 door ShakespeareanTragedy op Ik moet ook niet op het internet zitten
Steek je lul er nou eens in, man. Of is 'ie nog niet stijf?
1 kudos 2026-04-26 08:33:34 door Routine op XR gekkies worden van A12 gehaald
@padoempadoempert | 26-04-26 | 09:38: Of je gaat leren schrijven. Maar ergens is het is niet vreemd dat jij problemen die jij veroorzaakt de verantwoordelijkheid van anderen maakt.
-2 kudos 2026-04-26 07:38:19 door padoempadoempert op XR gekkies worden van A12 gehaald
@Ennubenikhetzat | 25-04-26 | 23:51: Leer lezen dan.
1 kudos 2026-04-26 04:30:04 door youwish op Trump trots op beleid
@Geheelnaarwaarheid | 26-04-26 | 06:15: Ik ben bang dat hij dan nog niet weg is of dat er een marionet zit.
0 kudos 2026-04-26 04:15:52 door Geheelnaarwaarheid op Trump trots op beleid
JA maar nog wel minimaal 2,5 jaar.
2 kudos 2026-04-25 21:53:07 door Ennubenikhetzat op Mevrouw is boos op de plisie
Pleuris eens een eind op met je puntloze verhaal!
6 kudos 2026-04-25 21:51:05 door Ennubenikhetzat op XR gekkies worden van A12 gehaald
Af en toe een punt maakt je verhaal beter leesbaar. Dat is dan ook als want wat je typt is rotzooi.
11 kudos 2026-04-18 00:01:31 door Purifier op Alternatieve NASCAR racetechniek
Ow net als jouw comments dus ?
1 kudos 2026-04-16 21:12:59 door DikkePapzak op Hij rijdt gewoon vanzellef
die gaan er inderdaad wel komen ja, omdat er ook aardig wat mongolen op de openbare weg zijn helaas
3 kudos 2026-04-16 18:37:29 door affeaufschleifstein op Hij rijdt gewoon vanzellef
Idd, kunnen we eindelijk data gaan vergelijken met Self Driving Humans en verkeersdoden.
2025 = ruim 700
3 kudos 2026-04-16 18:19:17 door Biteme123 op Zou je haar volgen?
Grappig, want is het een belg als ik het zo beluister, dus dat maakt je opmerking nogal bijzonder grappig als je wel een oordeel hebt maar het verschil niet kan horen
3 kudos 2026-04-16 18:18:47 door slingerj@@p op Zou je haar volgen?
Volgens mij heeft heeft ze een no-bra dag.
6 kudos 2026-04-15 10:38:06 door met vreselijke groet op Milene is slim... NOT
@DiePanzerVorwaerts3 | 15-04-26 | 12:24: Jazeker.
2 kudos 2026-04-15 10:24:04 door DiePanzerVorwaerts3 op Milene is slim... NOT
Is dat een vraag of een constatering?
2 kudos 2026-04-15 07:22:38 door DiePanzerVorwaerts3 op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Je klinkt als die mensen in 1839 die beweerden dat de stoomtrein een slecht idee was omdat het menselijk lichaam snelheden boven de 50 km/u nooit zou kunnen verdragen
6 kudos 2026-04-14 17:37:42 door C0V1D op Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Ja jho! Want er vallen nu geen doden in het verkeer…
8 kudos 2026-04-14 17:35:41 door aceshigh op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Zonder full self drive van Tesla vallen er dagelijks vele doden, mét Tesla full self drive zullen vroeg of laat ook wel ongelukken gebeuren alleen zullen deze ongelukken veel minder vaak voorkomen dan wanneer mensen de auto besturen.
17 kudos 2026-04-14 17:25:06 door Grolschkie op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Heb je gezien wat voor rookpluimen er uit die Tesla's komen, die hypnotiseren je helemaal de moeder! RDW heeft ons als slaven verkocht aan E. Musk! MENSEN WORDT WAKKER!!
-4 kudos 2026-04-12 05:59:25 door KindvandeDuivel op Is Kanye gek?
@altijd-guus | 12-04-26 | 01:47: want waarom moet een joodse organisatie een "eigen" ambulance hebben. Dit ruikt meer naar discriminatie dan anti-semitisme. Straks komen brocolikopjes en aziaten ook met hun "eigen" ambulance.
-2 kudos 2026-04-11 23:47:39 door altijd-guus op Is Kanye gek?
@fermeer | 11-04-26 | 18:56: Jullie hebben beiden gelijk. dat kan ook.
Wat Israel doet is niet oke...en ze daar op aanspreken is géén anti-semitisme. Dat heeft ook niets met joods zijn te maken of niet. Ik weet van een hoop joden dat ze totaal niet achter het beleid van Netanyahu staan en zich daar ook over uitspreken. En een antisemitistische jood? Dat lijkt me wel een beetje vreemd niet?
Het afbranden van ambulances om het ze van een joodse organistie zijn is ook belachelijk en inderdaad dat is anti-semitisme en terecht dat het hard veroordeelt moet worden, maar dat betekend ook niet dat alle moslims achter het opstoken van joodse ambu's staan....het gaan allemaal om de nuance...maargoed, de nuance is vaak het eerste slachtoffer als het om rascisme gaat....