DumpStats voor padoempadoempert

4,255 +7748 -3493

Kudos

#15586 (Top 4.8770%)

Kudos/dag 7.2
Kudos/reaguursel 4.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 785
Minste kudos op 1 reaguursel -114

949

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.61
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 20-06-2024
Eerste reactie op 10-11-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 18:31:30 door ben_jij_dat_arie op Carpaccio a la motorblok
Inderdaad. Hij is nu vlak aan het pakkingvlak, maar de kant waar de nokkenassen zitten is ook krom. Resultaat is dat die gaan inlopen in de lagers of nog erger, ze breken.

0 kudos 2026-06-16 04:41:46 door duurtlang op Er is hoop.
Nee nee. Dat heerlijke Engelse accent van haar is al de helft van haar geilheid.

20 kudos 2026-06-14 22:57:14 door Zuigbuisberegening op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Vind je? Als je een oma zo hard ziet vallen is het vrij basic gedrag om even uit te stappen en vragen of het gaat. Automobilist heeft nul interesse in oma. Gaat alleen maar zitten zemelen over hoe goed hij rijdt.

-4 kudos 2026-06-12 11:49:11 door Arie Boom-SWA op Pleurt op met dat mieljeu
Dat kan best zijn, maar in ieder geval niet de Herengracht. Door de dame die op 502 woont zou het gemiddelde IQ daar anders negatief zijn.

-1 kudos 2026-06-11 12:08:10 door NiezeVeger op Auto ff goed testen
Ik (Zoon van mijn ouders) heb deze auto (Mercedes G-Wagon) al vaker zien rijden op de snelweg (Plek waar je hard mag rijden) en worden vaak bestuurd door stadsmensen (hebben nog nooit in de modder gelopen)

0 kudos 2026-06-11 10:20:02 door deHoestendeMan op Auto ff goed testen
De Originele Gelände (daar komt de G vandaan) is uit 1979. En werd toen al helemaal zoek gereden (op zwaar terrein) door de (ook nog steeds in productie zijnde) Lada Niva. De oudjes doen het nog best.

1 kudos 2026-06-10 11:55:52 door Poopulist op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
@menniehoennie | 10-06-26 | 10:37: Padoempa doet het goed voor met de achternaam Cobain, en dan nog krijg je het voorelkaar om hem verkeerd te spellen.
Hoe geloofwaardig is het dat jij iets weet over de karakters van deze twee muzikanten, en de keuzes die ze zouden maken, als je hun naam niet eens goed kan spellen?

4 kudos 2026-06-09 04:04:58 door mipnamtrok op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Harry_Wubbe | 09-06-26 | 00:01: Het heeft niets te maken met hopen dat mensen falen. Het gaat om een generatie voetballers die vaak al op jonge leeftijd enorm veel verdienen, zonder dat daar altijd prestaties, karakter of een echte winnaarsmentaliteit tegenover staan. Te veel lijken tevreden met hun status en salaris, terwijl de drive om alles te geven voor succes ontbreekt. Het oogt als een gemakzuchtige cultuur waarin talent belangrijker wordt gevonden dan mentaliteit. Met zo'n instelling win je geen prijzen die ertoe doen.
Mand.

0 kudos 2026-06-01 07:15:54 door gerrtjeuh op McFittie
Is gewoon lekker af en toe. Hou jij het maar bij je appeltje

4 kudos 2026-06-01 06:23:52 door Infantilo op McFittie
je moet wat om zo'n dikke reet te onderhouden

4 kudos 2026-05-05 20:08:38 door padoempadoempert op Motorrodeo
@Witje64 | 05-05-26 | 21:47: Volgend niveau taalnazisme,.Respect!

-3 kudos 2026-05-05 19:47:53 door Witje64 op Motorrodeo
WAS hij vergeten!!! Schrijf Nederlands, geen dom vertaald Engels.

1 kudos 2026-04-26 08:33:34 door Routine op XR gekkies worden van A12 gehaald
@padoempadoempert | 26-04-26 | 09:38: Of je gaat leren schrijven. Maar ergens is het is niet vreemd dat jij problemen die jij veroorzaakt de verantwoordelijkheid van anderen maakt.

1 kudos 2026-04-26 04:30:04 door youwish op Trump trots op beleid
@Geheelnaarwaarheid | 26-04-26 | 06:15: Ik ben bang dat hij dan nog niet weg is of dat er een marionet zit.

3 kudos 2026-04-16 18:19:17 door Biteme123 op Zou je haar volgen?
Grappig, want is het een belg als ik het zo beluister, dus dat maakt je opmerking nogal bijzonder grappig als je wel een oordeel hebt maar het verschil niet kan horen

8 kudos 2026-04-14 17:35:41 door aceshigh op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Zonder full self drive van Tesla vallen er dagelijks vele doden, mét Tesla full self drive zullen vroeg of laat ook wel ongelukken gebeuren alleen zullen deze ongelukken veel minder vaak voorkomen dan wanneer mensen de auto besturen.

-4 kudos 2026-04-12 05:59:25 door KindvandeDuivel op Is Kanye gek?
@altijd-guus | 12-04-26 | 01:47: want waarom moet een joodse organisatie een "eigen" ambulance hebben. Dit ruikt meer naar discriminatie dan anti-semitisme. Straks komen brocolikopjes en aziaten ook met hun "eigen" ambulance.

-2 kudos 2026-04-11 23:47:39 door altijd-guus op Is Kanye gek?
@fermeer | 11-04-26 | 18:56: Jullie hebben beiden gelijk. dat kan ook.
Wat Israel doet is niet oke...en ze daar op aanspreken is géén anti-semitisme. Dat heeft ook niets met joods zijn te maken of niet. Ik weet van een hoop joden dat ze totaal niet achter het beleid van Netanyahu staan en zich daar ook over uitspreken. En een antisemitistische jood? Dat lijkt me wel een beetje vreemd niet?
Het afbranden van ambulances om het ze van een joodse organistie zijn is ook belachelijk en inderdaad dat is anti-semitisme en terecht dat het hard veroordeelt moet worden, maar dat betekend ook niet dat alle moslims achter het opstoken van joodse ambu's staan....het gaan allemaal om de nuance...maargoed, de nuance is vaak het eerste slachtoffer als het om rascisme gaat....