DumpStats voor ochtendkoffie 👶

1,171 +1308 -137

Kudos

#33530 (Top 10.4918%)

Kudos/dag 10.74
Kudos/reaguursel 7.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 141
Minste kudos op 1 reaguursel -50

162

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 26-02-2026
Eerste reactie op 08-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-14 11:41:33 door JeronimusChaoticus op Faalhaaskarma
@Sjors1963 | 13-06-26 | 18:26: leuk een aardig maar definieer wissewasje. Je weet niet waarvoor het is als je 2km verderop in de rij staat. Accepteer je vertraging. Je bent niet bijzonder of speciaal dat je er wel langs mag als de reden je niet zint.

0 kudos 2026-06-14 11:39:11 door JeronimusChaoticus op Faalhaaskarma
Je kan ze beter een dagje meesturen met een Weginspecteur of een berger. Dat kunnen ze zelf ervaren wat negeren van rood kruis veroorzaakt.

9 kudos 2026-06-13 17:09:45 door Peerke16 op Faalhaaskarma
@Sjors1963 | 13-06-26 | 18:26: het maakt geen flikker uit wat de reden is. Wissewasje of niet, oprotten van die rijstrook als er een rood kruis boven staat. Niet meer, niet minder. Weer typisch iets voor eigenwijze Nederlanders om zelf te willen bepalen of het wel of niet nodig is.

-13 kudos 2026-06-13 16:26:58 door Sjors1963 op Faalhaaskarma
Veel van die übercorrecte reaguurders hier. Maar ik zie toch ook wel vaak dat de snelweg voor ieder wissewasje zo'n beetje wordt dichtgegooid. dat levert veel ergernis op en bevordert de naleving niet echt.

1 kudos 2026-06-13 15:26:28 door zup op Preventief handelen
Preventief het vochtgehalte op peil houden. Kan gewoon hoor.

1 kudos 2026-06-09 21:31:14 door ochtendkoffie op Goeiedinsdag
Je zal wel gelijk hebben. Ik snap niets van vrouwen en van de huidige online samenleving.

4 kudos 2026-06-09 21:08:54 door Liegebeest op Goeiedinsdag
Ze laat haar tieten zien. Waarom moet ze daar meteen kletsnat van worden?
Rare kerel ben jij hoor.

3 kudos 2026-06-07 10:34:19 door prachtigmachtigmooi op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Nee dan de halve dag wachten tot er een wielrenner peloton voorbij komt in de brandende zon, 1 minuut en ze zijn weer weg! nee dat is pas leuk! snap er helemaal niks van... hier zie je nog echt pure actie en geluid en het duurt wel wat langer dan 1 minuut

12 kudos 2026-06-07 09:33:22 door Ganz op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Als jij belooft nooit te gaan kijken ter plaatse.
Dan wil ik wel begrijpen dat jij het niet snapt. Zijn we daar alleen met mensen die er wel de lol van inzien.

1 kudos 2026-05-27 06:50:00 door ochtendkoffie op Truckert verliest de controle
Tuurlijk is het makkelijk om achteraf te zeggen hoe je had moeten handelen Nattekiwi maar dit lijkt me toch algemene kennis voor iedereen die een voertuig bestuurt? Als je niet weet hoe je veilig deel moet nemen aan het verkeer of hoe je moet handelen bij een ongeval hoor je toch niet thuis op de weg.

0 kudos 2026-05-26 20:42:59 door Befbabe op Truckert verliest de controle
Hou op man, tis me al veel te druk op fe Veluwe. Laat dit soort gasten lekker thuisblijven en vooral geen andere mensen lastigvallen.

-18 kudos 2026-05-26 20:27:36 door NatteKiwi op Truckert verliest de controle
Rationeel gaan zitten uitleggen wat je eerste instinct zou zijn in een noodsituatie... lekker oppauperen jochie.

0 kudos 2026-05-18 17:37:58 door Alucid op Bezorger heeft haast
49 toen de auto voorbij was, dus het kan heel goed zijn dat de dashcammer geremd heeft om de auto voorbij te laten. Maar goed, ook dat is een aanname.

3 kudos 2026-05-17 18:34:58 door Geheelnaarwaarheid op Bezorger heeft haast
Vaak heb je gewoon een fietspad naast een N-weg, daar zou ik dan voor opteren. Overigens volkomen onbegrijpelijk dat brommobielen op sommige n-wegen zijn toegelaten, vaak al bestuurd door kwetsbare en soms door mensen die het verkeer sowieso al niet erg aangenaam vinden. Iedereen moet kunnen gaan en staan waar men wil, maar je kunt ook denken, hier rijd ik wel een klein stukkie om...