DumpStats voor ochtendkoffie 👶

1,171 +1308 -137

Kudos

#33530 (Top 10.4918%)

Kudos/dag 10.74
Kudos/reaguursel 7.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 141
Minste kudos op 1 reaguursel -50

162

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 26-02-2026
Eerste reactie op 08-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

141 kudos 2026-05-20 12:00:22 op Dure hobby
Tering wat een goed geluid van die lantaarnpaal

66 kudos 2026-06-11 14:59:20 op Rob houdt van vlees
Met 12 kinderen heb je al genoeg worst uitgedeeld, ik zou heel blij zijn met de vega optie als ik jou was.

40 kudos 2026-05-20 23:41:09 op Meisje kan van de trap glijden
Amerikanen kennende gaat ze nu een schadeclaim indienen bij het bedrijf wat de dienbladen produceert omdat er niet in de kleine lettertjes staat dat je er niet mee van de trap af kan glijden.

38 kudos 2026-05-21 18:41:47 op Baby zoekt ruzie
Allemaal leuk totdat mama zegt: kijk knul, ik zal eens laten zien hoe dat moet

35 kudos 2026-06-13 14:50:45 op Hey Miksel Jekson!
Jaja je hebt nu wel genoeg verteld over jezelf.

28 kudos 2026-03-29 21:04:32 op Heerlen dreiging schietpartij
Noem mij maar gek maar als ik een situatie tegenkom waar een gebied is afgezet en de politie met hand op hun wapen staan te wachten, ga ik snel de andere kant op.

28 kudos 2026-05-26 22:10:47 op Truckert verliest de controle
Meneer de chauffeur, allereerst fijn dat u in orde bent maar misschien kunt u mij iets uitleggen? Als ik me in uw situatie zou bevinden zou mijn eerste instinct zijn: breng mezelf (en eventueel andere betrokkenen) in veiligheid, alarmdiensten bellen en dan mijn vrouw bellen dat ik oké ben. Waarom denkt zo goed als iedereen tegenwoordig alleen aan likes op het internet? Dat je foto's maakt van je ongeval ivm verzekering ofzo snap ik maar een filmpje maken voor mijn socials zou simpelweg niet eens in me opkomen. Misschien ben ik oud en zuur maar ik denk niet dat de wereld er beter op is geworden van dit fimpje. Tiefdonderstraal je telefoon overdag lekker in een hoek en ga paardenbloemen snuiven op de veluwe.

21 kudos 2026-06-18 22:08:54 op Prima reclame
1000 om precies te zijn!

20 kudos 2026-03-29 21:11:37 op Nee hoor dat ben ik echt
Zou een geniale zet zijn geweest als de rechterfoto de echte is en de linker de foto in de krant staat

20 kudos 2026-06-11 15:04:30 op Beste domino everooit
Je krijgt een dikke 10 voor de moeite en een bonuspunt omdat ik het sneu en grappig tegelijk vond.

19 kudos 2026-05-14 00:16:44 op Waarom is ie zo laag?
Ik moest denken aan dat nieuwsbericht over die piloten, Ho Lee fuk, Wi tu low en nog eentje die ik ff kwijt ben.

15 kudos 2026-06-22 19:14:21 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik heb dus echt geen flauw benul wie dit is en na dit gezien te hebben wil ik dat graag zo houden!

15 kudos 2026-05-20 12:29:47 op Wheelie gaat mis
Lekker gek doen, op je bek gaan, erom kunnen lachen en door. 1000x liever dit dat die achterlijke gastjes met een kinderbrommer. Goed bezig jongens, +1

15 kudos 2026-03-08 09:51:37 op Die heupen liegen niet
Ik ben in de war. Waarom doe je dit jezelf in godsnaam aan?

10 kudos 2026-06-09 22:22:45 op Brute beroving
Dat is niet zijn eerste keer dat zie je meteen.

10 kudos 2026-06-22 19:21:03 op Wie durft
Crazy in the head, crazy in bed.

9 kudos 2026-05-21 09:07:47 op Je bent nu een krab
Gemiste kans om Noisestorm - crab rave te draaien

9 kudos 2026-06-09 21:01:44 op Twerktrauma
Gaan we bijdehand doen?

8 kudos 2026-05-21 22:29:04 op Kapsalon zonder vork
Ik dacht er komt nog een geniaal idee maar toen stopte het filmpje gewoon.

7 kudos 2026-05-26 17:03:44 op Potje stierwippen
Tsja, als je je stierlijk verveelt moet je toch wat

7 kudos 2026-06-18 17:36:08 op Geslagtsboom
Eigenlijk best sneu, zo'n grote paal hebben en hem dan maar 5 sec. overeind kunnen houden.

6 kudos 2026-06-13 17:23:33 op Faalhaaskarma
Allemaal verplicht een tijdje meedraaien bij het Rode Kruis. Zijn wij van die debielen af en kunnen ze zich ergens ver van ons vandaan tenminste nuttig maken