-67 +710 -777
Kudos
#284173 (Top 88.9202%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -0.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 77 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
-67 +710 -777
Kudos
#284173 (Top 88.9202%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -0.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 77 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
147
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 28-04-2024 |
| Eerste reactie op | 19-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-18 23:41:40 door Cesare Lombroso op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Liegebeest | 19-06-26 | 00:47: Alleen in cafés.
-2 kudos 2026-06-18 23:41:10 door kutjekutjekutje op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Pimmetjes | 19-06-26 | 00:33: Het kan dat jij als volwassen kerel liever naar de dames wc gaat, maar ik weet niet of de dames dat ook liever hebben (denk het niet)
0 kudos 2026-06-18 23:38:36 door kutjekutjekutje op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Crijnn | 18-06-26 | 23:28: Jezus wat overdreven ook weer. Als het je logischer lijkt om je kinderen naar de wc van je eigen geslacht mee te nemen mogen we maar hopen dat je geen kinderen krijgt..
0 kudos 2026-06-18 23:36:11 door kutjekutjekutje op Vader helpt zijn kleine meisjes
@hatseflats73 | 18-06-26 | 23:10: Ik had er zelf geen sterke mening over. Maar heb zelfs nog aan chatgpt gevraagd wat het meest gangbaar is.. Blijkbaar niet onder het dumpert publiek hahah
2 kudos 2026-06-18 22:47:01 door Liegebeest op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Pimmetjes | 19-06-26 | 00:33: Vrouwenwc's zijn doorgaans smeriger dan mannenwc's hoor.
1 kudos 2026-06-18 22:33:36 door Pimmetjes op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dan is er in Amerika vast weer een kerel die zich aangevallen voelt doordat er 2 meisjes op de herentoilet komen. Ik ga liever als volwassen kerel naar de dames wc dan dat ik mijn dochters meeneem naar een smerig herentoilet. Waarbij je ook niet verbaasd moet zijn als daar meer geberit dan nr1 of nr2.
-1 kudos 2026-06-18 22:31:34 door Tisnetniks op Papa leo airwolf hier
behalve het verkeerde filmpje; je weet ook niet wat die arts precies gezegd heeft
0 kudos 2026-06-18 22:12:33 door Clowns op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ja inderdaad.
9 kudos 2026-06-18 21:33:32 door Stalker op Vader helpt zijn kleine meisjes
Nou, nee, zeker geen vader?
WCs zijn allemaal individueel te sluiten, dus je zit sws prive, wil je wat voor sigel doen, dan kan die paar minuten wachten ook wel.
Bij mannen wc weer niet met de urinoirs.
14 kudos 2026-06-18 21:28:54 door Crijnn op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik mag hopen dat jij geen kinderen hebt ... en gaat krijgen.
33 kudos 2026-06-18 21:10:03 door hatseflats73 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Daar heb je vast niet heel lang over nagedacht he?
11 kudos 2026-06-18 20:56:19 door Pieter12345pk op Papa leo airwolf hier
Verkeerde filmpje!
-3 kudos 2026-05-20 11:17:03 door curryworstspecial op VRT verbergt afkomst in statistieken.
waarom alleen hetero's? werk jij voor vrt?
1 kudos 2026-05-18 06:53:52 door McShamus op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Benhethelemaalkwijt | 17-05-26 | 23:37: Klopt, omdat het probleem met enorme inspanning is opgelost. 197 landen hebben zich verenigd in het Montreal akkoord en hebben het gebruik van CFK's in spuitbussen, koelkasten en airco's verboden.
3 kudos 2026-05-18 00:55:08 door STD-C309 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Benhethelemaalkwijt | 17-05-26 | 23:37:
Dat je er nooit meer over hoort.. betekend niet dat er niks aan gedaan is.
Sterker nog, het is redelijk opgelost door daadkrachtig handelen.
Misschien wel 1 van de grootste samenwerking prestaties als mensheid.
-1 kudos 2026-05-17 23:49:50 door thebeast4000 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Lautjekrijgde | 17-05-26 | 23:49: wat dat dan? het is er nog steeds. en elk jaar wordt het groter en ook weer kleiner.
-2 kudos 2026-05-17 22:48:18 door Stalker op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
En wat heeft Maersk daarmee te maken? Heb je je wel eens verdiept in uitstoot per "Tonkm"
Niets komt ook maar in de buurt van zeevaart qua lage uitstoot.
En zeevaart vervoert alleen maar wat wij verbruiken, verbruiken we minder, is er ook minder te varen.
-2 kudos 2026-05-17 22:17:44 door vaginale douche op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
ja gast, dat weten we allemaal. maar wat voorkom je door een kantoor te blokkeren. Steek je handen uit de mouwen en maak jezelf nuttig. Wij zoeken nog veel vaklieden in de offshore wind sector.
5 kudos 2026-05-17 21:50:48 door kutjekutjekutje op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Collin_Huurman | 17-05-26 | 23:37: Daar hoor je niets meer over omdat die aan het herstellen is door jawel: strenge wereldwijde milieuregels tegen stoffen die het gat veroorzaakten
-2 kudos 2026-05-17 21:49:51 door Lautjekrijgde op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Benhethelemaalkwijt | 17-05-26 | 23:37: Klopt, omdat we er iets aan gedaan hebben mafkees...
6 kudos 2026-05-17 21:37:27 door Benhethelemaalkwijt op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
in mijn jeugd hadden we het gat in de ozonlaag, Dat was een ramp voor het klimaat. Nu hoor je hier niets meer over.....
0 kudos 2026-02-05 08:46:56 door kaboutermuts op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Oke, dus je moet goed omgaan met andere culturen, dus je er wel van bewust zijn dat het andere culturen betreft. Maar vervolgens is het racistisch als je ze anders behandelt omdat het andere culturen betreft? Dat staat een beetje haaks op elkaar.
Los daarvan zullen er vast meerdere factoren spelen bij die incidenten, maar als je je er van bewust moet zijn dat het andere culturen betreft moet je wel degelijk vanuit een 'racistisch' oogpunt handelen, want het zijn nou eenmaal andere culturen. Waarom zou je er anders bewust van moeten zijn dat het om een andere cultuur gaat?
8 kudos 2025-12-31 09:52:33 door JorisKopvot op Joy Beune in zak en as
Ja ik denk het wel, je hele leven je kapot trainen en dan nah.. ga jij maar.
0 kudos 2025-10-09 16:59:20 door Poemapaul op Bloemkool naaien
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan bruine bloemkolen. Ieder z'n ding…
10 kudos 2025-10-09 14:36:23 door JanRooks op Bloemkool naaien
De meesten van ons (inclusief mijzelf) weten dit niet. Die denken dat een gele bloemkool er al een tijd ligt en dus over datum of niet lekker meer is.
2 kudos 2025-10-09 12:01:33 door oudhollandsch op Bloemkool naaien
Na geel komt snel de bloei of smet
16 kudos 2025-10-09 12:00:00 door SenorCucaracha op Bloemkool naaien
En geen rotplekken (smet). Bovendien is het de inkopende groothandel die dit niet accepteert.
1 kudos 2025-09-19 14:38:01 door AppelSapExtract op Papa geeft gepaste straf
Ze wonen in het beste en meest vrije land op deze planeet hoor!!! /s
1 kudos 2025-09-07 08:02:31 door FerdiDeMier op Karen in actie...
Zodra hij op de tribunes ligt moet je snel zijn. Er is geen regel of afspraak over afstand.
7 kudos 2025-09-07 07:30:47 door Ichbingeil op Karen in actie...
Waar staat dat de persoon die het dichtstbij zit, recht op de bal heeft? Juist dat hij van ver moest komen, maakt dat hij hem extra verdient.
6 kudos 2025-07-04 09:48:08 door Keesbeest op Steeldief bij de Appie
Je doet je naam eer aan, kutje.
0 kudos 2025-06-15 22:32:23 door Fliep_Flap op Achter de schermen bij een talkshow
-weggejorist-
7 kudos 2025-06-03 21:03:41 door Worst-kaasscenario op Straatratjes krijgen hun verdiende loon
maar blijkbaar niet goed opgevoed/afgericht.
26 kudos 2025-05-29 17:58:50 door Hallooooo op Omstanders vs pro-palestina strijders
Iemand met de gebruikers naam XXX die een opmerking maakt over taalgebruik??
0 kudos 2025-05-07 07:34:00 door DeSerafijn op Arrestatie bij Uni Leiden in Den Haag
Je kan daar ook aan toevoegen dat oa de Verenigde Naties, Amnesty International, Human Rights Watch, en verschillende internationale academische onderzoekscollectieven met o.a. Yale en Cornell University al hebben geconcludeerd dat er sprake is van genocide.
Je kan debatteren over wanneer een genocide in gang is, maar er is geen discussie mogelijk over het feit dat er op grote schaal en doelbewust burgers vermoord worden omdat ze Palestijns zijn, dat er een genocide-rechtvaardigende retoriek gebruikt wordt op het hoogste niveau van de Israëlische regering, dat civiele infrastructuur inclusief gezondheidszorg, watervoorziening, elektriciteit, behuizing, etc. massaal en doelbewust wordt vernietigd, dat er een actieve en doelbewuste kolonisatie van Palestijns grondgebied plaatsvindt, etc. Dat is allemaal gedocumenteerd, of je het nou genocide noemt of niet. En het is vreselijk.
-2 kudos 2025-05-07 06:37:25 door Kosm op Arrestatie bij Uni Leiden in Den Haag
@Rocket science | 07-05-25 | 01:27: Het is niet uit het niets ontstaan. De Palestijnen werden op een verschrikkelijke manier onderdrukt. Ik keur de acties van Hamas niet goed, maar de onderdrukking en haar vanuit Israël heeft dit conflict wel gevoed.
1 kudos 2025-05-07 04:29:57 door BoerkaLover op Arrestatie bij Uni Leiden in Den Haag
Er is nog geen definitieve uitspraak. De rest zijn aannames.
5 kudos 2025-05-06 23:27:50 door Rocket science op Arrestatie bij Uni Leiden in Den Haag
Ja joh. Volgens mij is er een oorlog omdat Hamas 1200 burgers vermoordde uit het niets, hoe noem je dat dan, mini genocide?
-3 kudos 2025-04-26 23:18:34 door kutjekutjekutje op Vechten in Nijmegen
@Archibaldt | 27-04-25 | 00:02: Wat een walgelijke lui
2 kudos 2025-04-26 22:02:27 door Archibaldt op Vechten in Nijmegen
Heel knap dat je dit woord kunt gebruiken, zo te lezen ben jij wel echt een voorbeeld :)
0 kudos 2025-01-25 15:06:23 door PrinsAssepoester op Heeft er iemand een zaal voor standup comedian Yohay Sponder?
@aliBonBari | 25-01-25 | 10:59: Geen politiek activistische komieken verwelkomen.
1 kudos 2025-01-25 09:59:22 door aliBonBari op Heeft er iemand een zaal voor standup comedian Yohay Sponder?
Ik zou zo 123 geen term kunnen bedenken die treffender is. Jij, #kutjekutjekutje?
1 kudos 2025-01-13 20:34:29 door DeHondVanDeBuren op Welkom in mijn fantasiewereld.
Zo'n clusterfuck is het nu dus al aan het worden. of lees een comments onder filmpjes onder nieuws youtube kanalen. Compleet overgenomen door bots die het op nieuws gemumt hebben. Het is gewoon niet leuk meer. Bots en AI overal. Zelf ben ik een dagelijks gebruiker van chatgpt geworden, maar dat is ook gewoon puur voor eigen gemaak. Wat ik dus niet hoop is dat AI daadwerkelijk de banen van film of game artists zowel als devellopers afpakt. Zoals Zuckerberg al aangekondigt heeft om bij meta te gaan doen.
0 kudos 2024-12-31 12:22:03 door Robbie_Schuurmans op Bommetje in de winkelstraat
@wittedraak | 31-12-24 | 12:23: als dat we dat met zeehondjes doen?
3 kudos 2024-12-31 11:23:26 door wittedraak op Bommetje in de winkelstraat
en daarna uitzetten
7 kudos 2024-09-28 12:44:37 door Plussen-minnen op Receptioniste wordt bekogeld
Afhankelijk van wat ze gooide reageerde de ander wel wat sterker.. Maar de eerste gooier gooide waarschijnlijk ook veel meer dan de receptioniste in eerste instantie deed. Het versterkt elkaar. Gewoon niksgooien, dan was ze ook niet compleet over de zeik gegaan.
29 kudos 2024-09-28 11:45:43 door kutjekutjekutje op Receptioniste wordt bekogeld
@Kaasstengel98 | 28-09-24 | 13:32: Knap hoe je volledig het punt mist dat ik maak
66 kudos 2024-09-28 11:32:57 door Kaasstengel98 op Receptioniste wordt bekogeld
Of mevrouw had zich gewoon gedragen, dan was er niets aan de hand geweest. Iets met actie-reactie.