DumpStats voor Tisnetniks

34,144 +35387 -1243

Kudos

#1823 (Top 0.5704%)

Kudos/dag 19.04
Kudos/reaguursel 26.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 1393
Minste kudos op 1 reaguursel -104

1,302

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.73
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 26-07-2021
Eerste reactie op 27-07-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-19 00:31:34 op Papa leo airwolf hier
behalve het verkeerde filmpje; je weet ook niet wat die arts precies gezegd heeft

11 kudos 2026-06-06 00:06:09 op PottenbakTV
Volgens mij vindt het pottenbakken pas na dit filmpje plaats.

31 kudos 2026-05-19 19:57:04 op Goochelaar komt eitjes halen
wat dan wel weer triest is. de eigenaar van dat bedrijf kan er ook weinig aan doen.

4 kudos 2026-05-19 18:07:33 op Stortregen op de A7
in Duitsland zie je bij een miezerbuitje als niks meer. klote asfalt daarzo

24 kudos 2026-05-09 09:19:56 op Niet zo slim
doe maar een onderschriftje.

1 kudos 2026-04-23 18:54:21 op Vrouw zoekt parkeerplaats
nog nooit een kleuter op een driewieler verkleed als sportauto gezien.

8 kudos 2026-04-20 17:11:00 op Toch vervolging door OM
Toch fijn om te weten waar het gebrek aan capaciteit bij het OM vandaan komt.

16 kudos 2026-03-28 11:31:57 op Goeiekkmorgen
Je hebt in ieder geval mijn ochtend opgefleurd!

44 kudos 2026-03-22 09:22:19 op Oud-politieman: Politieke correctheid moet ff door toilet gespoeld
dit probleem gaat niet meer opgelost worden. Zelfs de rechtse partijen zijn te woke en politiek correct hiervoor. Je mag er niks van zeggen want de ben je een racist. het probleem is dat die groep een hekel heeft aan Nederland. zelfs de 3e generatie voelt zich niet Nederlands. je mag trots zijn op je afkomst hoor maar heb ook een beetje respect voor het land waarin je bent geboren.

-7 kudos 2026-03-21 12:25:32 op Verstappen pakt pole op de Ring
zijn coureurs staan 1 en 2 in het klassement. met zo'n auto heb je de beste coureur van de wereld niet nodig helaas.

4 kudos 2026-03-20 15:48:34 op 100% woonmatch in Amsterdam
Die positie zou ik ook wel willen hebben als ik op een woning in Betondorp inschrijf.

5 kudos 2026-03-16 18:31:57 op Een kort ski verhaaltje
achja, hoe vaak hang je nou onder een vliegende helikopter in de Alpen.

14 kudos 2026-02-21 15:04:15 op Rood of rood?
Vind je het fijn om bedreigd te worden? Word dan scheidsrechter in de zaal, of ga als homo een blokje om in de Bijlmer.

87 kudos 2026-02-21 14:55:35 op Weg met dat ding
Ik ga vanavond toch weer lekker mijn mandje in.

1 kudos 2026-02-21 14:53:54 op Inhalen met de nieuwe F1 auto's
Spannend zal het niet worden het eerste jaar. Er zal een motor het beste zijn en de teams met die motor leverancier zullen vooraan rijden. Ik vermoed dat de aerodynamica minder van belang is dit jaar.

8 kudos 2026-01-30 13:07:15 op Vliegend neefje
Harder reed hij niet hoor.

35 kudos 2026-01-15 13:46:23 op Pilletjes vergeten
Je kan wel voor Trump zijn hoor. Voorwaarde is dan wel dat je je vrijwillig aanmeldt bij het PBC.

-22 kudos 2026-01-09 15:57:51 op Geen pakketje vandaag
Het is ook een bedrijf met 80% schijtmedewerkers. 3 pakketjes zijn al een week in hun bezit en elke dag werken ze het bezorgmoment bij. Altijd rijden ze als idioten en nu ligt er sneeuw en durven ze ineens niks meer?