10,450 +11900 -1450
Kudos
#7116 (Top 2.2267%)
| Kudos/dag | 11.08 |
| Kudos/reaguursel | 11.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 445 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
10,450 +11900 -1450
Kudos
#7116 (Top 2.2267%)
| Kudos/dag | 11.08 |
| Kudos/reaguursel | 11.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 445 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
932
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.99 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 9.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 22-11-2023 |
| Eerste reactie op | 25-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 19:34:55 door owikzegmaarwat op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Angus woont volgens mij wel hier.
-3 kudos 2026-06-19 10:44:10 door sharkooon op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
En dan zul je zien dat hij blijvend letsel opgelopen heeft waar jij jaren voor moet dokken. Als je zelf al niet achter de tralies beland.. Of dat hij echt een wapen heeft en je neerknalt. Gewoon geld geven en laten lopen. Lekker de politie zijn werk laten doen
0 kudos 2026-06-18 17:37:30 door DJBuddyFoxy op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-14 17:56:02 door Creatieloos op Allemaal van links naar rechts!
Van voor naar achter, misschien?
-3 kudos 2026-06-14 17:45:38 door Hallo123123123 op Allemaal van links naar rechts!
Zuur mannetje.
4 kudos 2026-06-14 17:44:54 door Ecclestone op Allemaal van links naar rechts!
Tja, van rechts naar links bekt niet zo lekker.
-8 kudos 2026-06-14 17:16:44 door kistje op Crash F18
met kinderwagen
4 kudos 2026-06-14 14:36:25 door AmraniPlatje op Driften met je Opel Manta
Kost je een setje banden maar dan gaat ie prima door een paar bochtjes idd.
14 kudos 2026-06-14 13:31:22 door PussyPic op Er loopt een Koreaan de Mexicaanse fanzone binnen...
Kijken lukt waarschijnlijk nog wel, maar jouw reaguursel lezen wordt waarschijnlijk al lastig.
4 kudos 2026-06-14 12:21:43 door jan1000001 op Driften met je Opel Manta
Klopt! Moet je kijken hoeveel moeite hij moet doen om een bocht door te komen.
20 kudos 2026-06-14 11:54:51 door HoraEst op Driften met je Opel Manta
Waarom denk je anders dat hij op deze inefficiënte wijze door de bochten gaat?
12 kudos 2026-06-07 10:07:18 door LuieDikkeHond op Oefenpotje USA - Duitsland
struisvogelnest
11 kudos 2026-06-06 18:10:25 door Creatieloos op Boom op de weg door windvlaag!
Terugsturen, naar hun eigen bos.
-1 kudos 2026-06-01 20:38:21 door Lekker Bezig op Verkeerde afslag
Sinds wanneer heeft het CBR iets te vertellen in Duitsland?
1 kudos 2026-05-23 17:23:47 door kokkowitz op Ff deo opdoen
Kutmuziekje? deze klassieker?? https://youtu.be/k4G6fZlel6M?t...
-2 kudos 2026-05-21 09:13:27 door Pieter Kwaal op Ritje over viaduct Antwerpen
Ja geweldig. Trek er maar 4 vanaf. Die buggy's worden nooit geleverd met een V8. Maar de brulpijp doet het goed.
0 kudos 2026-05-14 19:35:57 door sheepstrike op Starter op de huizenmarkt
@yustme | 14-05-26 | 12:19: Nederland is echt levensgevaarlijk ja.
-2 kudos 2026-05-14 14:53:22 door Maxima_Hartman op Starter op de huizenmarkt
Had je maar moeten beleggen dan had je ze nu kunnen helpen met de aankoop van hun eerste huis. Niet je eigen falen afschuiven op een overheid waarvan jij verwacht dat die voor je zal zorgen.
1 kudos 2026-05-14 14:41:31 door nieuwsgierige pelg op Starter op de huizenmarkt
Ik heb en ben nog mijn drie kinderen flink geholpen/aan het helpen bij het verwerven en afbetalen van hun woning. Net zoals mijn ouders dat deden voor mij.
2 kudos 2026-05-14 12:23:37 door menniehoennie op Starter op de huizenmarkt
@yustme | 14-05-26 | 12:19: je wil geen kinderen omdat andere ouders hun kinderen niet naar buiten laten gaan? Bijzonder.
3 kudos 2026-05-14 12:21:22 door A-nagel op Starter op de huizenmarkt
@yustme | 14-05-26 | 12:19: Dubbel effect dus, zwartkijkers die zich niet voortplanten, lijkt mij goed plan!
0 kudos 2026-05-14 11:45:13 door J-de-J op Starter op de huizenmarkt
Ik heb daar dus geen moeite mee. Gezellig. Al gun ik ze hun eigen plek van harte.
-6 kudos 2026-05-14 10:19:42 door yustme op Starter op de huizenmarkt
Mede daarom wil ik geen kinderen.
En ik wil geen kinderen in een land waar veel kinderen de deur niet uit durven, of van hun ouders simpelweg niet mogen, zoals veel gebeurt in en om ter apel.
37 kudos 2026-05-14 09:34:23 door Viper® op Starter op de huizenmarkt
Waarom neem je er dan ook 3
0 kudos 2026-05-07 16:54:02 door DiePanzerVorwaerts3 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Ach nee man. Alleen sommige bewoners zoals die wandelende kebabschotel met wit shirt.
6 kudos 2026-05-04 19:02:00 door DeKeizer1975 op Waaghals neemt een sprong
En als je het wel precies weet en het is te ondiep dan is dat nog veel achterlijker.
13 kudos 2026-05-04 18:09:47 door HansKaasan op Geboorte van een olifant
Olifanten zijn mooiere beesten dan onze mensen.
4 kudos 2026-05-03 20:52:05 door Johanvb op Benderuzie in tram 6
@THerzl | 03-05-26 | 17:21: Dat klopt, Nederland werd inderdaad door veel nationaliteiten aangedaan. Die kwamen hier vanwege de handel of het opdoen van kennis.
Het is meer de verandering van dat laatste dat Nederland nu parten speelt.
Want men is hier, naar verhouding, niet zo veel meer voor de handel en kennis maar voor het sociale vangnet.
-27 kudos 2026-05-03 15:21:59 door THerzl op Benderuzie in tram 6
Wat een overdrijving. Man man man. Vanaf de 17de eeuw is Nederland al multicultureel en zeker de grote steden. Met allen ellende die grote steden nou eenmaal eigen zijn. Maar goed, je kan zeker niet wachten totdat het weer rein verklaard kan worden van de Untermenschen. Wees toch een echte vent en verschuil jezelf niet zo zwakjes achter deze stemmingmakerij.
1 kudos 2026-05-01 22:38:43 door Lekker Bezig op Dom stuk vlees zit vast
Nou, nee.
0 kudos 2026-05-01 20:23:40 door WhySoSeriousss op Dom stuk vlees zit vast
Ik weet waarom.
5 kudos 2026-03-22 11:21:47 door JD2130 op B52 Stratofortress opstijgings
@Riddertommie | 22-03-26 | 10:31: Ja!
20 kudos 2026-03-22 09:31:58 door Riddertommie op B52 Stratofortress opstijgings
Het vliegtuig of Trump?
0 kudos 2026-03-20 20:10:19 door Cromabuik op Ermeloërs ga je schamen!
Triest eigenlijk.
Als je aan het eind van een zomerdag naar het strand gaat is het ook een bende.
In plaats van andermans zooi opruimen zou die knul zich eigenlijk te pletter moeten vervelen of wat anders kunnen doen.
En dan als zwakbegaafd weggezet worden?
3 kudos 2026-03-20 19:52:02 door RoccoG op Ermeloërs ga je schamen!
Als 1 persoon de kop van\ Noord-Holland schoon kan houden zullen er binnenkort wel massaontslagen volgen bij veel gemeentewerken.
0 kudos 2026-03-20 19:02:18 door HenkHenkens op Deelscooter loods in de hens
@KABAAL | 20-03-26 | 17:55: Wat ben jij dom zeg.
2 kudos 2026-03-20 18:16:01 door Dendrowen op Deelscooter loods in de hens
@KABAAL | 20-03-26 | 17:55: "Dingen vliegen wel eens per ongeluk in de brand dus moeten we het ook maar gewoon expres doen ten koste van de gezondheid, de veiligheid en de overlast."
Wat zijn er toch een domme mensen op deze wereld...
1 kudos 2026-03-20 17:30:12 door Brandweerman_Sam001 op Deelscooter loods in de hens
Nee hoor, "rook is altijd ongezond" de nuance daarbij is dat er vaak geen acuut gevaarlijke concentraties van stoffen waarbij je binnen enkele minuten tot een paar uur, onherstelbaar letsel van oploopt, zijn gemeten.
Zie ook onderstaande. Daar staat ook "Rook is altijd ongezond".
https://veiligheidsregioaa.nl/...
-4 kudos 2026-03-20 16:55:32 door KABAAL op Deelscooter loods in de hens
@PPeterrr | 20-03-26 | 17:45: Ja apart he? En paasvuren gaan we verbieden i.v.m. fijnstof e.d. Snapt u het nog?
4 kudos 2026-03-20 16:48:08 door Dee Miller op Speelgoed voor volwassenen
Mannen worden nooit volwassen pik, alleen hun speelgoed wordt duurder/groter.
5 kudos 2026-03-20 16:45:34 door PPeterrr op Deelscooter loods in de hens
Wat de brandweer altijd zegt, hoe dik en zwart de rook ook is. Ik heb er niet heel veel verstand van maar het klinkt ongeloofwaardig.
9 kudos 2026-03-20 15:44:57 door PPeterrr op Klaarmaken voor dagje werk
Het is en blijft een lelijk ding.
0 kudos 2026-03-14 20:32:34 door Balloze binnenkater op Plaatselijke hagelbuitje maakt het keiglad
Er knipperde ook niks op het dashboard...
3 kudos 2026-02-28 18:32:20 door Hierisjemoederjongen op Boosmeneer haat vlag
doen
-7 kudos 2026-02-28 16:55:54 door Dommezet op Boosmeneer haat vlag
@Forza_Ruud_Krol | 28-02-26 | 15:21:
Praat niet zo dom. In Nederland is ongeveer 1% tot 2% van de scholen particulier.
12 kudos 2026-02-28 16:21:14 door Haltje op Boosmeneer haat vlag
@onbelangrijk | 28-02-26 | 15:55: Waarom denk je dat? Dat zou toch raar zijn? Het gaat mij juist om de vrijheid van meningsuiting .
14 kudos 2026-02-28 14:55:18 door onbelangrijk op Boosmeneer haat vlag
@haltje, tot het een Israelische vlag betreft en dan is het voor jou zeker wel een probleem?
-22 kudos 2026-02-28 14:21:59 door Forza_Ruud_Krol op Boosmeneer haat vlag
@Deurknopje | 28-02-2026 | 14:42:
Veruit de meeste onderwijsinstellingen zijn in particulier beheer, ook al krijgen ze overheidsgeld.
Kinderopvang is per definitie in particulier beheer.
Particulieren hebben meningen. Die mogen ze uiten, ook al ben je het niet met die mening eens.
-33 kudos 2026-02-28 13:57:11 door Haltje op Boosmeneer haat vlag
@godzill4 | 28-02-26 | 14:35: Als het je niet bevalt dus.
67 kudos 2026-02-28 13:42:58 door Deurknopje op Boosmeneer haat vlag
Een onderwijs instelling of kinderopvang dient hierin volledig neutraal te zijn door niet te gaan vlaggeren.