DumpStats voor bulk

3,410 +3977 -567

Kudos

#17445 (Top 6.4826%)

Kudos/dag 0.52
Kudos/reaguursel 19.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 323
Minste kudos op 1 reaguursel -160

172

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 44.2
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 10-07-2006

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2024-04-13 06:39:55 door RandyBiel op Gangsteroma
Omdat hij haar eerder al zag uitstappen uit deze auto?

5 kudos 2024-04-13 06:11:01 door IJsboerke op Gangsteroma
Ik begin dat ook te vermoeden over de documentaire Back to the Future waarin Michael J. Fox door de tijd reist.

25 kudos 2024-04-13 05:00:46 door Nie-mand op Gangsteroma
Misschien omdat je haar gister bij de bakker tegenkwam en toen te laat was met filmen.

-3 kudos 2023-10-04 01:28:39 door Raya_van_Mattaveld op Praat Haags met me
Het stuk waar XR staat is geen snelweg. Blokkeerfriezen waren veel gevaarlijker bezig, en ontnamen KOZP het recht op demonstratie.

10 kudos 2023-08-09 07:03:44 door Earthworm_Jim op Ome Greet trollt Thijs R.
Achja, het is geen Amerika hier
Hij zal wel in een niet al te heftige gevangenis komen op een leuke afdeling waar enkel 65+ers zitten

3 kudos 2023-07-20 11:21:29 door Piet.Beuk op Risico van het vak
Het is een Turkse familie die allen in eethuisjes enkele straten verderop werkten.
In landelijke gebied is het niet ongewoon dat de politie meer dan een kwartier onderweg is.
Ik zoek wel nog naar een omschrijving van Albanese inbrekers die als ze betrapt worden blijven wachten op een groep woeste Turken.

1 kudos 2023-06-17 09:57:22 door Juistwel op Liam heeft wat te vertellen
@bulk | 17-06-2023 | 09:02: Wat je zegt klopt helemaal. Wat ik bedoel te zeggen is dat het m.i. om twee dingen gaat. Één: inhoudelijk zal vrijwel iedereen het ermee eens zijn dat iedereen zich kan voelen en uiten zoals hij wil. Hoe je hierin met elkaar omgaat is een ander stuk. Mijn punt is dat het kan zijn dat het geen waarmee je, je identificeert niet overeen komt met hoe andere jou zien. Zo identificeer ik me als een lange gespierde sexy motherfucker van begin 20, maar echt niemand zal mij zo zien. Tot zover is dit mijn probleem. Wanneer vervolgens 'gekwetst worden' als maatstaf wordt gebruikt boven realiteit, wordt het ineens het probleem van de ander. Ik wil dat jij mij ziet als sexy motherfucker van begin 20, anders ben ik gekwetst. Als je een identiteitsprobleem hebt, zal er veel begrip en steun voor zijn. Zolang je niet de verantwoordelijkheid van jouw probleem bij anderen neerlegt. In praktijk zal iedereen dan je wensen respecteren om je te noemen zoals je wil.

1 kudos 2023-06-17 09:22:51 door bulk op Liam heeft wat te vertellen
@PatrickHatrick | 17-06-2023 | 10:56: misschien omdat anorexia potentieel levensbedreigend is? Dikke mensen die zichzelf slank vinden staan volgens mij nog altijd niet in de rij bij psychiatrische klinieken. Daarbij propageer ik ook niet dat “iedereen moet doen alsof het waar is”, maar vraag ik vooral om mensen in hun waarde te laten. Begrijp me niet verkeerd; ik snap al die genders niet en ik ken ook geen mensen met een andere gender identiteit. Ik heb ook geen aanvechting om me er in te verdiepen. Ik vind alleen dat iedereen zichzelf een eigen identiteit mag aanmeten die bij hen past, zonder dat mensen die dit maar onzin vinden of er niets van begrijpen hen “ziek” noemt. Bovenal ben ik tegen onverdraagzaamheid.

0 kudos 2023-06-17 08:56:50 door PatrickHatrick op Liam heeft wat te vertellen
@bulk | 17-06-2023 | 09:02: Waarom zeggen we tegen mensen die graatmager zijn en denken dat ze dik zijn, dat dit niet het geval is en dat ze psychologische hulp nodig hebben, maar als iemand zegt dat ze zich het andere geslacht voelen dan moet opeens iedereen doen alsof dat waar is. Hoe is het überhaupt mogelijk om je als het andere geslacht te voelen als je dat nooit bent geweest?

0 kudos 2023-06-17 08:18:14 door Thedarktruth94 op Liam heeft wat te vertellen
Oke. Stel hè, stel: Ik krijg een kind. Jaja, eerst een vriendin vinden, touche. Dat kind wordt een jaar of 6-7 en gaat als grapje blaffen elke keer als ik een vraag stel. Ik maak er filmpje van om een maat te laten zien wat voor een gek kind ik heb. Vindt hij best wel grappig en gooit het online. Vervolgens alle linkse moraalridders op m'n dak omdat ik niet accepteer dat mijn kind zich identificeert als hond. Maatschappelijk gezien, mag ik dit dus niet corrigeren, zodat mijn kind zijn geaardheid vrij kan ontplooien. Zal ik hem dan maar hondenbrokken gaan geven? Vaccinaties bij de dierenarts? Bij buitenspelen aan de riem? Enfin mijn punt is, ik heb/ er is geen probleem met LHBTIQ+. Het wordt pas een issue als je daadwerkelijk rekening mee moet gaan houden en de onbedoelde implicaties ervan. Dat is de reden dat veelal groepen geaccepteerd worden en furries (nog) niet.

-1 kudos 2023-06-17 07:02:48 door bulk op Liam heeft wat te vertellen
@Juistwel | 17-06-2023 | 08:33: een andere manier om er naar te kijken is dat elk mens uniek is, maar dat we alleen verschillen op de eigenschappen waarop we ons onderscheiden. Ook eeneiige tweelingen verschillen. Er zijn duizenden eigenschappen te benoemen waaraan mensen hun identiteit ontlenen, bijvoorbeeld etniciteit of nationaliteit. Die zijn doorgaans iets beter geaccepteerd. Maar in feite zie ik het allemaal als hetzelfde; mensen kiezen om hun identiteit te ontlenen aan hun eigenschappen en voorkeuren. Als mensen zichzelf zien als “non binary” (ik weet dat het bestaat, ik weet niet wat het betekend), wat is dat is dat feitelijk anders dan dat iemand zijn identiteit ontleent aan het feit dat hij een Duits paspoort heeft? Of “black pride”?

10 kudos 2023-06-17 06:33:25 door Juistwel op Liam heeft wat te vertellen
'anders identificeren' in die term zit het probleem. Eerst sla je een gat met de rest van de mensen door te zeggen dat je 'anders' bent, en daarna verlang inclusiviteit. Je zadelt mensen op met jouw gevoel en verwacht dat andere daar op handelen. Zo werk sociale interactie niet en wekt irritatie op. Dat staat overigens los van je inhoudelijke mening over het onderwerp. Al wordt dat nog wel eens met elkaar verward.

1 kudos 2023-06-17 06:33:14 door redthehaghue op Liam heeft wat te vertellen
Die laatste zin, daar zijn we het denk ik allemaal mee eens, maar als je wat meer van je zolderkamer komt blijkt dat de realiteit ietsje anders is en we weer eens gedwongen worden om die onzin allemaal maar weer te slikken als zoete koek.

13 kudos 2023-05-14 10:26:51 door Mjah op Zwiepseizoen weer begonnen
Lekker op je zolder ingepakt met bubblewrap blijven zitten. Gebeurt er ook niks met je.

7 kudos 2023-05-08 16:22:42 door Padvis123 op LL Cool J kondigt Max aan
Ik ben geen voorstander van die race in Vegas maar Bruce buffer mag elke race wel aanwezig zijn van mij

5 kudos 2023-02-19 11:42:22 door Casus Lou op Captain haddock heeft een vraag
Of je leest je in en bekijkt je informatie vanuit een neutraal uitgangspunt ipv meteen naar Russische trollen te verwijderen. Doe niet zo hysterisch.

-1 kudos 2023-02-18 20:28:09 door Schrodingerskut op Captain haddock heeft een vraag
@Bloempotmaniac | 18-02-2023 | 20:23: En wie heeft er de meeste baat bij oorlog tussen de EU en de VS? Of dat de EU van kant wisselt? Je weet wel, dat de Duitsers voor de derde de Amerikanen de oorlog verklaren (en verliezen)? Rusland.

De Russen hebben hun uiterste gedaan om dit een casus belli te maken (o.a. dus via deze Ierse tankie), maar dat heeft dus niet erg gewerkt.

-4 kudos 2023-02-18 19:40:48 door bulk op Captain haddock heeft een vraag
@Bloempotmaniac | 18-02-2023 | 20:23:
Je weet neem ik aan dat er al geruime tijd geen gas meer door die leidingen stroomde voordat ze opgeblazen werden? Net als dat er nagenoeg geen gas meer stroomt door de leidingen die nog perfect intact zijn? Of zorgt de VS er ook voor dat Rusland de gaskraan dicht draait?

30 kudos 2023-02-18 19:23:34 door Bloempotmaniac op Captain haddock heeft een vraag
Weet je wel welke macht de meeste baat heeft bij de disruptie van Russische energie richting EU? Dat is de VS. Het is dus niet echt een rare verwachting dat ze dat gedaan zullen hebben. Als je dat wel raar vindt, ben je naïef en weet je niks af van de wereldgeschiedenis.

-1 kudos 2023-02-18 18:42:57 door bulk op Captain haddock heeft een vraag
@PaternKoekwaus | 18-02-2023 | 19:38:
Die hadden ze ook al gebruikt om hem af te sluiten, dat weet je ook toch? Je weet toch ook dat er nog ruim voldoende capaciteit is voor de Russen om middels de nog bestaande pijpleidingen (Yamal, Turkstream, Ohzgorod) aan de Europese vraag te voldoen? Je weet toch ook dat de Russen er voor kiezen om de capaciteit niet te gebruiken? Je zou haast denken dat ze nooit de intentie zouden hebben gehad.

-5 kudos 2023-02-18 18:32:03 door Nordstream op Captain haddock heeft een vraag
Het Amerika onder de democraten (c.q. Biden) en het Nederland onder een Jesse klaver zijn er veelal een van tegenstanders "letterlijk" uitschakelen. Waarbij het bij de rechtse partijen al 20 jaar bij verdachtmakingen blijft. Worden de daden van de beleidsbepalers onder stoelen en banken geschoven.

0 kudos 2022-08-04 08:45:28 door Chiszle op Nextlevel coding #2
Nee, er zijn partijen die royalties afromen onder het mom van 'We zorgen dat elk gebruik in rekening wordt gebracht.' En die zitten dan op kantoor te niksen. Tot iemand zichzelf of een ander komt verklikken. YouTube is nog net lief genoeg om advertentie inkomsten uit te keren. Een halve Dollar cent per luisteraar.

-2 kudos 2022-02-19 18:26:39 door DiePanzerVorwarts op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
@Albasalix | 19-02-2022 | 16:31:
Ah, de wappies komen nog even snel hun gelijk halen.
Van vaccins ging je toch dood? Of kreeg je eem chip?
En Tremors weet niet hoe vaccins werken, laat staan zijn immuunsysteem.

-2 kudos 2022-02-19 16:18:55 door Tremors op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
Nu velen zijn gevaccineerd worden andere virussen wel degelijk een probleem want met die prik heb je je doorgaans perfect werkende immuunsysteem uitgeschakeld.

9 kudos 2022-02-19 15:31:54 door Albasalix op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
@PatrickHatrick | 19-02-2022 | 16:12: Nou propaganda mag je het wel noemen. Zie de recentelijk geopenbaarde berichten over van ambtenaren van ministerie van Volksgezondheid waarin opzettelijk dingen erger werden opgetekend om mensen ergens toe te bewegen.

-6 kudos 2022-02-19 15:12:11 door PatrickHatrick op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
@Papitulo_2 | 19-02-2022 | 15:37: Tot op zekere hoogte eens, maar propaganda suggereert dan weer dat het allemaal moedwillig is gedaan door onze overheid. Dat denk ik niet. Volgens mij zijn ze zelf nogal eenzijdig geïnformeerd door experts die ook achter de feiten aanliepen. Daardoor hebben ze een aantal keer hun hoofd gestoten en zijn ze tamelijk voorzichtig geworden met maatregelen opheffen. Gelukkig is het bij ons ook weer open en zitten we niet in een Canada situatie.

22 kudos 2022-02-19 14:43:21 door Gimobe op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
Corona was een bedreiging voor het zorgstelsel. Een bedreiging voor de volksgezondheid is het echt nooit geweest met een overlevingskans van boven de 98%

15 kudos 2022-02-19 14:37:32 door Papitulo_2 op Jullie moeten allemaal weer in lockdown!!
Dat is natuurlijk te verwachten. Als je twee jaar lang mensen grote angst inboezemd, en dan ineens zegt: "Weetje wat, we stoppen ermee." Dit soort mensen denken oprecht dat als je gezond bent je 10% kans hebt om op de IC te komen. En je kunt het ze amper kwalijk nemen na zulk overheids(propaganda)beleid.

0 kudos 2021-08-11 18:23:14 door ario6 op Transgender vs. Vietnam veteraan winkeleigenaar
Je verwart het sparen van gevoelens met respect. Respect is iemand de ruimte geven om te zijn wie hij of zij wil. Dat mag aan de andere kant niet ten koste gaan van uitingen in de omgeving van die mens, waardoor die mens gegriefd zou kunnen zijn. Anders wordt gegriefd zijn een censuurmiddel. A propos, iemand die lelijk is wordt niet knapper wannneer men daar omheen huichelt. Huichelen is sowieso niet het eerste wat ik met respect associeer.