9,571 +11424 -1853
Kudos
#7805 (Top 2.4423%)
| Kudos/dag | 2.23 |
| Kudos/reaguursel | 48.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4325 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -955 |
9,571 +11424 -1853
Kudos
#7805 (Top 2.4423%)
| Kudos/dag | 2.23 |
| Kudos/reaguursel | 48.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4325 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -955 |
199
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 10.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 17-09-2014 |
| Eerste reactie op | 17-09-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-18 07:15:27 door Bubbelaar op Kosso niet goed begrijpen
Je doet je naam geen eer aan
0 kudos 2026-06-18 06:40:53 door Peerke16 op Kosso niet goed begrijpen
Hoezo is dat plaatje niet accuraat? Wat jij zegt en wat het plaatje zegt kan toch naast elkaar bestaan en kloppen? Je zegt het zelf, 2/3 komen niet meer voor, 1 van de 3 dus nog wel. Knap dat je zelf de hele voorzet al klaar hebt, maar de logische conclusie vervolgens totaal niet in kan koppen.
33 kudos 2026-06-17 22:45:57 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
Ben je er weer, meneertje Engel?
Sjamadriaan laat een plaatje zien. Dat plaatje * is gebaseerd op data van het Global Polio Eradication Initiative. Het GPEI stelt zelf klip en klaar **:
"Type 2 wild poliovirus was declared eradicated in September 2015, with the last virus detected in India in 1999. Type 3 wild poliovirus was declared eradicated in October 2019. It was last detected in November 2012. Only type 1 wild poliovirus remains."
Oftewel: het GPEI stelt precies wat jij zogenaamd beter weet, zij het dat het GPEI wel volledig is en jij niet.
Sjamadriaan zegt niks over de drie types - nogal logisch, want die mafklapper Kosso kan het dan helemáál niet meer volgen.
"sjappie adriaan" maakt hier helemaal geen uitglijer maar jij wel.
Je bent een onruststokende liegende koekwaus. Rot lekker op naar je sekte in Paraguay.
*: "Data Page: Progress towards polio eradication", part of the following publication: Esteban Ortiz-Ospina and Max Roser (2016) - "Global Health". Data adapted from Global Polio Eradication Initiative. Retrieved from https://archive.ourworldindata... [online resource] (archived on May 18, 2026).
**: Geciteerd van https://archive.ourworldindata... opgehaald 18-06-2026.
12 kudos 2026-06-17 21:53:48 door dirko raum op Kosso niet goed begrijpen
Wat maar weer bewijst dat de eerste de beste is.
3 kudos 2026-05-08 17:45:14 door Valreep op Eitje doorgeven
Dit doen ze veel in Urkeie
8 kudos 2026-03-28 21:04:54 door Vage_eddie op Colton Engelbrecht sumo deadlift 520 kg
Ah ja, want dan telt de gehele prestatie die hij levert vanuit zijn benen, rug en schouders ineens niet meer, ofzo.
Beter kunnen is uploaden, zolderkamerheld.
1 kudos 2026-03-27 16:03:44 door pvpb op Baby denkt even te stikken
Vooral goed. De rest had je achterwege kunnen laten.
11 kudos 2026-03-27 14:21:48 door Grolschkie op Baby denkt even te stikken
beter kunnen is uploaden
0 kudos 2025-07-31 21:48:24 door Jan in u Arie op Gordon en Bram vs Victor Vlam
@Ollie, ja? Is hij daar begrijpelijk?
9 kudos 2025-07-31 21:19:43 door Kim Tuik op Gordon en Bram vs Victor Vlam
'Bij Andy in de auto' dat is toch Zomergasten voor drugsdealers, matige voetballers en ander gespuis?
16 kudos 2025-07-31 18:03:51 door Kneiterlinks op Gordon en Bram vs Victor Vlam
Eens voor de grap zijn Idols filmpjes terugkijken. Heel vermakelijk allemaal, maar hij is de allerlaatste die reden tot zeiken heeft op dit vlak.
7 kudos 2025-07-31 15:35:22 door Olliesnieuweacc op Gordon en Bram vs Victor Vlam
Kijk even op YouTube. Twee afleveringen van Gordon bij Andy in de auto, daar is hij heel begrijpelijk waardoor dat komt.
6 kudos 2025-01-10 14:30:07 door redthehaghue op Mannen kunnen zwanger zijn
*presidentskandidate
4 kudos 2024-12-10 18:06:48 door kippie.vliegdan op Hoe een beroemde Youtuber te worden
Ik verwachtte*
3 kudos 2024-12-10 15:03:50 door Rondingen op Hoe een beroemde Youtuber te worden
Ik verwachte iets heel anders.
-7 kudos 2024-07-23 07:32:41 door altijdneutraal op Water drinken uit de kraan is ongezond?
@Galantir | 23-07-24 | 07:10: Ja want die mineralen zitten alleen maar in water natuurlijk, hahaha
-15 kudos 2024-07-23 06:42:38 door dissonant op Water drinken uit de kraan is ongezond?
@Galantir | 23-07-2024 | 07:08: klopt en daarmee diskwalificeert ze zich een beetje als wetenschapper.
11 kudos 2024-07-23 05:10:46 door Galantir op Water drinken uit de kraan is ongezond?
Wordt je nu niet moe van jezelf? Je familie wordt wel moe van je en ziet je het liefst niet meer.
9 kudos 2024-07-23 05:10:03 door Galantir op Water drinken uit de kraan is ongezond?
Dat doe je ook want ze gaan er via de urine wqeer uit en je vult ze niet aan dus je verliest mineralen uit je lichaam. Misschien beter opletten op school?
1 kudos 2024-07-23 05:08:58 door Galantir op Water drinken uit de kraan is ongezond?
Je hoort niet helemaal goed misschien iets om na te laten kijken want ze zegt toch overduidelijk 160 liter nodig voor 1 liter water en niet 1 liter water voor 160 liter olie.
7 kudos 2024-07-22 22:56:26 door Bokkie Bèh op Water drinken uit de kraan is ongezond?
Ze verwijst in feite naar het osmose principe, en dat je dan opzwelt van water zonder mineralen omdat je cellen maar water blijven opnemen door hogere concentratie zouten in de cellen. Maar in deze video wordt ontkracht dat dit plaatsvindt, omdat het lichaam actief dit proces kan sturen.
https://www.youtube.com/watch?...
11 kudos 2024-07-22 22:30:46 door Jeroen39 op Water drinken uit de kraan is ongezond?
Jij doet je geen eer aan.
3 kudos 2024-07-13 10:42:03 door Proteineridder op A50 Snelweg Festival
Ja net als bij de plaatselijke Dam vereniging en in bijvoorbeeld in de kerk. Wat is nou precies je punt?
21 kudos 2024-07-13 10:11:14 door remspoor_likker_69 op A50 Snelweg Festival
ja mannen en vrouwen van het mensensoort... verschrikkelijk volk.
52 kudos 2024-07-13 10:08:15 door Remiremiremi op A50 Snelweg Festival
Ah, Who cares. Ze zijn lief voor elkaar en hebben een leuke tijd.....
9 kudos 2023-07-26 18:39:33 door IJsboerke op Thijs Römer acteert niet
Praten we verder waarover?
3 kudos 2022-03-25 14:13:21 door pietjepaalman op Italie niet naar het WK
@altijdneutraal jij bent af
11 kudos 2022-03-25 13:43:57 door freakspark op Italie niet naar het WK
Nee.
6 kudos 2019-02-15 13:26:35 door jan1000000 op Beertje leeft nog
Van botje.
16 kudos 2019-02-15 12:23:21 door Drugsmokkel op Beertje leeft nog
Beertje van Masturbeers of zoiets.
44 kudos 2019-02-15 12:22:48 door Brrrrrrrrrrt op Beertje leeft nog
Beertje van Beers
29 kudos 2018-07-27 07:29:29 door OverSoft op Franciska heeft connecties
Dat wil niet zeggen dat mensen die veel schelden slim zijn.
5 kudos 2018-01-04 10:05:48 door TornadoAdvacado op Oma vs snackbar personeel
kun je van die kaart ook bestellen?
-24 kudos 2018-01-04 09:11:39 door __underscore op Oma vs snackbar personeel
Altijd maar weer racisme bagatelliseren... zo makkelijk!
5 kudos 2018-01-03 22:07:34 door Hakitsjakiwegzakii op Oma vs snackbar personeel
Ja ... Maar ja
1 kudos 2017-12-08 00:49:47 door N0Life4Life op De guilty pleasure van Dorian?
For life.
18 kudos 2017-12-07 12:21:13 door Het Vragevuur op De guilty pleasure van Dorian?
Een way of nolife.
7 kudos 2017-12-07 12:11:31 door zteven op De guilty pleasure van Dorian?
Hous op, Dumpert is geen ziekte. Het is een beweging.
7 kudos 2017-12-01 09:31:55 door Rico3127 op Een man met prioriteiten
Ik heb van horen zeggen dat hij daar iets heel handigs op bedacht heeft. Hij noemt het zelf "toothbrush" of zoiets. Vrij vertaald is dat "tandenborstel" in het Nederlands, wat eigenlijk heel gek klinkt. Een borstel voor je tanden haha wtf, je tanden hebben toch geen haar?! Maar het schijnt heel goed te werken. Moet je ook eens proberen.
4 kudos 2017-11-22 00:14:37 door Gekkehenkie420 op Red Bull geeft je vleugels
darude sandstorm
6 kudos 2017-06-23 14:48:33 door Luchtbakker op Tijd voor de VrijMiBo
Of op herdershonden.
-2 kudos 2017-06-23 14:44:46 door Gebruikersnaamloos op Tijd voor de VrijMiBo
dan val je waarschijnlijk op mannen xd
1 kudos 2017-06-08 19:04:05 door schimmelkaassoufle op Hobbelige weg
:)
2 kudos 2017-06-03 23:56:43 door Piet_Lut op De BBQ gaat door
Negeer de minnetjes, je hebt gelijk.
1 kudos 2017-05-12 14:06:02 door 0romis op Ajax supporters bekogelen zwervert
Daar denken ze in rome anders over
1 kudos 2017-05-12 13:57:03 door Joosthoudtervan op Ajax supporters bekogelen zwervert
Daarom is de open dag in Rotterdam ook zo populair.
6 kudos 2017-05-12 12:29:58 door Het Vragevuur op Ajax supporters bekogelen zwervert
Tja, Feyenoorders weten haarfijn hun feestmoment te pakken als het nog kan!
5 kudos 2017-05-12 12:28:15 door Shakefoot op Ajax supporters bekogelen zwervert
de nasleep bij zo een wedstrijd valt bijna altijd tegen
37 kudos 2017-05-12 12:24:13 door Het Vragevuur op Ajax supporters bekogelen zwervert
Vóór elke wedstrijd van Feyenoord is de sfeer inderdaad altijd goed.
0 kudos 2017-05-11 14:41:59 door Quale op Kijk nou een pelikaan!
jouw*