DumpStats voor Zijl5824

1,549 +2686 -1137

Kudos

#29294 (Top 9.1663%)

Kudos/dag 0.56
Kudos/reaguursel 7.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 382
Minste kudos op 1 reaguursel -245

212

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.5
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 01-07-2013
Eerste reactie op 26-11-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 20:29:03 door huop op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
er heerst een soort code onder slimme mensen.
dat je nooit iemand daarop pakt wat jou misschien wel gegeven is...
buiten het feit om dat je dat als mens niet echt siert ook.
en er zijn zat slimmere die jou een veeg onder je arrogante reet kunnen geven.

1 kudos 2026-06-24 15:50:37 door Zijl5824 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
@LinkseRukker43 | 24-06-26 | 17:23: Hmm, grappig hoe mensen dus mijn woorden verkeerd uitleggen, in dit geval ook nog negatief. Dan toch even mijn punt beter toegelicht. Mijn omgeving zegt vaak dat ik mensen qua intelligentie juist te hoog inschat omdat ik van mening ben dat het veelal contextafhankelijk is. Sjors doet mij weer beseffen: nee, er zijn dus daadwerkelijk mensen die daadwerkelijk dom zijn. Het is alsof zijn bewustzijn op een ander niveau afspeelt. Bijna alsof het geen homo sapiens is maar meer richting een (ander) dier.

29 kudos 2026-06-17 19:40:29 door RGfrank166 op Kosso niet goed begrijpen
Mensen mogen dom zijn, zijn ze ook. Het probleem zit hem erin dat figuren zoals 'Kosso' hun onzin online mikken, en als je dat doet dan kun je een reactie verwachten zeker als hetgeen je verkondigd onjuist is.
De manier waarop Sjamadriaan dat doet daar kun je van houden of op tegen zijn. Ik vind het wel lollig, lekker overdreven, paar meme's er doorheen.
Jij vind het schijnbaar niks, dat mag ook.

1 kudos 2026-01-19 10:02:44 door Tepelspeentje op Houding en gedrag is het probleem
@Tartaros | Nee man, net je rijbewijs gekregen en nog niet zo vaak op de weg? Dit stuk is inderdaad lang, met trajectcontroles over 18 km en de één rijdt 90 en de ander 99 en de volgende 103. Verdeel je een beetje over het aantal rijstroken, er liggen er toch 5, soms 6 en iedereen rijdt bijna even hard. Dus als iedereen rechts zou rijden, is het daar hutjemutje. En als iedereen steeds maar weer van links naar rechts zou gaan, krijg je dus ook steeds meer speciale verrichtingen omdat je steeds van baan verwisselt waarop overige verkeer dan weer afstand moet nemen en de snelheid aanpassen. Oftewel het wegbeeld wordt er een stuk onrustiger van. Niet nodig en inderdaad iedereen rijdt als een zombie vanwege die trajectcontroles. 5 kilometer te hard en je hebt een bekeuring van 2km overschrijding na correctie plus 9 euries aan administratiekosten.

15 kudos 2026-01-19 09:40:53 door Tartaros op Houding en gedrag is het probleem
Jij bent het probleem. Zelf je eigen regels maken omdat je 'denkt' dat het veiliger is. Nee, gewoon rechtshouden dan stroomt het veel beter door en is er geen onduidelijkheid.

Je spreekt jezelf ook aardig tegen: Eerst begin je over trajectcontrole, dus elke personenauto rijdt ongeveer even hard en vervolgens over rijstroken afhankelijk van de snelheid? Iedereen rijdt daar toch even hard?

0 kudos 2026-01-10 17:44:57 door Tweeki op Spaanse Jaime
@nlnoob | 10-01-26 | 14:03: risico van het vak als je steelt lijkt me.

0 kudos 2026-01-10 13:03:19 door nlnoob op Spaanse Jaime
@Dr. Klatergoud | 10-01-26 | 13:53:
Waar lees jij dat ik het onderspuiten met verf afkeur? Hij vergoelijkt geweld en dat er voor eigen rechter wordt gespeeld. Situaties zoals nu in the USA met die ICE mensen gebeurd, snap je?

-4 kudos 2026-01-10 12:53:33 door Dr. Klatergoud op Spaanse Jaime
@nlnoob | 10-01-26 | 12:54: Volgens mij gebeuren er wel ergere dingen in Noord Korea dan dat er zakkenrollers met verf worden ondergespoten, maar soit

5 kudos 2026-01-10 12:42:56 door Tobiaston op Spaanse Jaime
@nlnoob | 10-01-26 | 12:54: Pff de extremen direct. Kijk eens naar Singapore, daar werkt(e) de harde hand prima!

-12 kudos 2026-01-10 11:54:32 door nlnoob op Spaanse Jaime
Gek dat we dat in een beschaving niet doen. Kinderen die een keer kattenkwaad uithalen keren zich af tegen de regering waardoor ze in de onderwereld terechtkomen. Kansarmen mensen worden kansloze mensen. Laten we opkomen voor Noord-Koreaanse taferelen, want daar gaat het een stuk beter dan in een beschaving zoals europa!

38 kudos 2025-12-20 10:53:41 door Stefan212 op Woeste dierenbeulen zoeken confrontatie met Powned!
Als je die dieren zo mishandeld zijn het gewoon voorwerpen voor je. Wat heeft het beleid met deze koeien te maken? Mag ik jou ook mishandelen als ik boos ben over het beleid van NL? Wat een simpele reactie lol

-1 kudos 2025-05-30 14:04:05 door Grandma-with-wheels op Chelsea fans bekogelen Poolse ME
Omdat dan de eigen 'supporters' ook hun eigen stad gaan slopen. Je krijgt er nieuw spul voor terug en het wordt betaald door de tegenpartij. Dat is dus win-win voor de thuisploeg.

0 kudos 2025-02-04 09:02:58 door jayn op USA vs Canada = Goliath vs David!
Ik haal je direct even uit je droom, Biden heeft vele malen meer gedeporteerd dan Trump. Maar Trump schreeuwt het hardst en deelt videomateriaal etc... maar doet dus het allerminst.

2 kudos 2025-02-04 08:41:34 door sarabada op USA vs Canada = Goliath vs David!
Wat Trump nu doet is een beetje hetzelfde alsof de Nederlandse regering vol zou inzetten op het ongeprovoceerd dwarsbomen van Noorwegen o.i.d.

37 kudos 2025-02-04 07:21:07 door apie77 op USA vs Canada = Goliath vs David!
Ja, want de Canadezen staan er bekend om dat ze en masse willen immigreren in de VS.

We weten allemaal dat dit gewoon gaat om Trump z'n plassertje.

-28 kudos 2024-05-15 18:44:21 door Zwiebeertje op De formatie
Nee, ik niet. Blijkbaar gaat elke sketch over politiek tegenwoordig al door voor humor. Mijn oma van 92 maakt nog scherpere grapjes.

5 kudos 2024-01-02 19:01:07 door Zijl5824 op Game Pr0n
@VerdwaaldeFrikandel | 02-01-2024 | 19:28: Haha

6 kudos 2023-11-18 15:10:09 door peet12 op KOZP uitdagen
Als ze dan toch al in de bus zitten, ik zou zou zeggen rij heel snel Nederland uit.