166,312 +168550 -2238
Kudos
#222 (Top 0.0695%)
| Kudos/dag | 62.38 |
| Kudos/reaguursel | 76.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5820 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
166,312 +168550 -2238
Kudos
#222 (Top 0.0695%)
| Kudos/dag | 62.38 |
| Kudos/reaguursel | 76.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5820 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
2,186
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.82 |
| Topreaguursels | 87 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.67 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 66 |
| Geregistreerd op | 07-03-2019 |
| Eerste reactie op | 07-03-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 17:35:26 door JP8926 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Rechtdoor, dus niet afgeleid door de zoektocht naar zn knipperlicht.
4 kudos 2026-06-24 13:00:10 door dikkeBMW19 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Als je niet oplet gaat je BMW nog stuk
1 kudos 2026-06-24 12:47:34 door flame_me op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Lang leve rij-assistentiesystemen.
16 kudos 2026-06-21 18:21:39 door patlo op Missing our wives
Ja en de beelden van hun vrouw en de buurman
0 kudos 2026-06-21 14:09:59 door SuqMadiq op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Houston we found a solution! It's orange!
1 kudos 2026-06-18 20:03:46 door Loosecanon op Meer brandende auto A28
Joris: je houdt de reaguursels toch nauwlettend in de gaten? Zou je de vraag willen beantwoorden?
7 kudos 2026-06-18 17:31:23 door Wesley_Scheider op Meer brandende auto A28
Dit is verwarrend Joris... De tekst 'die heeft het niet gehaald', gaat dat over de auto of over de bestuurder?
4 kudos 2026-06-14 14:45:46 door Kim Tuik op MATCH DAY!
Ik pas
-19 kudos 2026-06-13 06:52:20 door Pilslikker op Indian Simulator
En jij hebt een apple?
78 kudos 2026-06-12 21:33:05 door Schraalhans op Indian Simulator
Bloody!
10 kudos 2026-06-12 12:52:02 door NiksZinvols op Lift nodig?
Voor als je een leuk meisje in een roze jurkje van het circuit mag ophalen
-4 kudos 2026-06-11 18:19:17 door blackphilip op Voor en na de operatie
Had je ma ook tomatensperma besteld op internet?
1 kudos 2026-06-04 20:54:50 door Dumpmijmaarlek op Mark in Kyiv
@owikzegmaarwat; jij zegt ook maar wat he.
-5 kudos 2026-06-04 19:09:50 door owikzegmaarwat op Mark in Kyiv
tweede wereldoorlog begon in 1939
1 kudos 2026-05-29 18:42:23 door Dirk-teur op Welk land is dat?
En toch falen met het accent, maar dat neem ik deze hoogbegaafde amerikaan niet kwalijk
2 kudos 2026-05-28 04:47:58 door FreddyboyK op Slome PC?
Bedankt
3 kudos 2026-05-27 23:33:08 door owikzegmaarwat op Slome PC?
Rick Roll link.
0 kudos 2026-05-26 11:21:11 door HKlein op Gezellig naar het strand met de kids!
Hoe weet zij dat? is zij een local?
1 kudos 2026-05-22 17:37:12 door affeaufschleifstein op Spaanse amigo probeert te voorkomen dat toeristen worden beroofd in Barcelona
Gedeeld in Lutjebroek
18 kudos 2026-05-22 06:04:21 door The_Noudster op Spaanse amigo probeert te voorkomen dat toeristen worden beroofd in Barcelona
Gedeeld in Weiteveen
1 kudos 2026-05-22 05:07:29 door straatkat op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@AmraniPlatje | 21-05-26 | 22:43: Of twee van het ras Cane Corso dan weet je zeker dat ze het niet meer doen
16 kudos 2026-05-21 22:11:29 door ikvindhelemaalmooi op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@AmraniPlatje | 21-05-26 | 22:43: Zou vooral investeren in wat varkens.
21 kudos 2026-05-21 21:01:58 door GwoonAmber op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
Dat zien we binnenkort wel als ze weer gaan lammeren.
33 kudos 2026-05-21 20:43:35 door AmraniPlatje op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
Het wordt tijd voor een herdershond of 2 op de kinderboerderij.
9 kudos 2026-05-21 20:26:34 door vanonder op Spaanse amigo probeert te voorkomen dat toeristen worden beroofd in Barcelona
Dit is ook geupload vertedero.es
2 kudos 2026-05-16 09:49:38 door Ledtherebelight op Zangeres gaat stagediven
Omdat wij terecht afkeuren dat het nep, maar dit soort videos leven clicks op dus geld. En die inkomsten mag je niet verstoren natuurlijk
-3 kudos 2026-05-14 10:15:10 door Dweeziltje op BBQ op de fiets
Zas.
0 kudos 2026-05-07 21:34:27 door DominiqueWeesie op Stephen Colbert for president?
Of "pecan pie".
-3 kudos 2026-05-05 11:35:05 door ikvindhelemaalmooi op Rood kruis = rijbaan bezet
Ik zie niemand op het dak hoor.
-2 kudos 2026-05-01 05:12:38 door Baron Von Awesome. op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
Dan krijg ik zo'n blote billen gezicht, liever niet!
5 kudos 2026-05-01 00:06:54 door Foutenmakenmoed op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
Dat vinden de Joodse mannen niet fijn…
2 kudos 2026-04-23 10:33:55 door Snowball_77 op Wat gaan we?
@RandyBiel | 23-04-26 | 11:35: Mijn schoonmoeder kon ook geen kinderen krijgen.
1 kudos 2026-04-23 09:47:22 door Orichinals op Wat gaan we?
@RandyBiel : Westley heeft wel twee in de aanbieding, die kun je misschien wel proberen.
18 kudos 2026-04-23 09:35:00 door RandyBiel op Wat gaan we?
Bedankt voor de tip. Ik ben alleen nog op zoek naar een vrouw om mee te gaan scheiden.
1 kudos 2026-04-22 19:05:15 door Boel-Kloedig op 420 SMEERPIJPERIJ bij DumpertReeten!
Thug life
5 kudos 2026-04-17 18:01:11 door Zolderkamervragen op IJsberg doet koprol
Goed dat je er over begint, hoe zou het met haar tetten zijn?
0 kudos 2026-04-10 06:36:05 door Murgh op Greetje heeft weer fanmail gehad
@hoort u mij | 10-04-26 | 07:56: Ah shit, dan heb ik helaas geen bus poedersuiker gewonnen.
0 kudos 2026-04-10 05:56:57 door hoort u mij op Greetje heeft weer fanmail gehad
Waarom zou je een koppelteken gebruiken als je ipv daarvan ook een R kan schrijven? @ Murgh: je vergeet jou(w)
0 kudos 2026-04-09 18:42:08 door wat_nou_nickname op Greetje heeft weer fanmail gehad
*quizvraag
13 kudos 2026-04-09 18:37:23 door Murgh op Greetje heeft weer fanmail gehad
@Occurred | 09-04-26 | 20:24: Ik tel er meer:
*Houdt
*Binnenkort
*Ver-kiezingen en niet ve-rkiezingen
*Geldt
*Coördinaten
*Verblijfplaats
*Achter-halen en niet achterh-alen
*Verrassing
*Bodyguards
*Vaker ipv vake-r
*Blijft
*Ge-bruiken ipv gebr-uiken
*Verantwoordelijk
*Wordt
*Kado
*Dat
Man man man, dit staat zo vol met fouten, dat ik er vast nog wel wat gemist heb.
Aan de opsteller van dit vodje: ga godverdomme eerst eens de lagere school afmaken, lamlul! En haal die fopspeen uit je smoel, dat is slecht voor je gebit.
8 kudos 2026-04-09 18:26:44 door Ik spreek Nederlands op Greetje heeft weer fanmail gehad
Zas.
7 kudos 2026-04-09 18:24:40 door Occurred op Greetje heeft weer fanmail gehad
10: Houdt, binnenkort, geldt, jou, coördinaten, verrassing, bodyguards, verantwoordelijk, wordt, kado, (of beter: cadeau). Klopt dat?
8 kudos 2026-04-05 05:37:40 door Bourgeois op Wie houden er allemaal van de juf?
Alleen van hoeren die aandacht geven
2 kudos 2026-04-04 22:43:23 door MaalEzel op Moeder van dief komt excuses maken
Er zijn heel veel meer goeie mensen dan slechte, en kleur maakt geen verschil daarin. Alleen leven die onder de radar.
1 kudos 2026-04-04 21:47:34 door Cochin op Moeder van dief komt excuses maken
@Dubbeltiet | 04-04-26 | 23:05: Je kraamt onzin uit, zwart is de afwezigheid van kleur. Technisch gezien zijn het dus mensen zonder kleur.
4 kudos 2026-04-04 21:41:41 door wazakzegguh op Moeder van dief komt excuses maken
@Dubbeltiet | 04-04-26 | 23:05: Want dat zijn geen mensen? Wat een nare comment van u. Laag niveau, gênant...
0 kudos 2026-04-04 21:05:49 door Dubbeltiet op Moeder van dief komt excuses maken
-weggejorist-
3 kudos 2026-04-02 20:30:26 door Nimenrix op Chloe Fineman van SNL is ooit ontslagen als kampbegeleider
Wat een leuke chick
3 kudos 2026-04-02 17:22:03 door Han_Sanders op Amsterdamse steegrukker
Ik denk dat ze getrouwd zijn
1 kudos 2026-04-02 17:09:25 door BlauwePlatvink op Amsterdamse steegrukker
@Kingphisher | 02-04-26 | 16:48: Ik wil helemaal niet weten waar die vinger is.....