508 +587 -79
Kudos
#47595 (Top 14.8929%)
| Kudos/dag | 3.01 |
| Kudos/reaguursel | 11.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 78 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
508 +587 -79
Kudos
#47595 (Top 14.8929%)
| Kudos/dag | 3.01 |
| Kudos/reaguursel | 11.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 78 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
46
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 06-01-2026 |
| Eerste reactie op | 06-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-22 11:12:57 door Grootmeester_Flits op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
De witte mannen zouden de tent uit moeten lopen. Kijken of er dan nog wat overblijft.
0 kudos 2026-06-10 06:18:37 door Stomtoevallig op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Ik denk dat het wel duidelijk is wat er "spannend" is aan het filmpje. Wat betreft het knip- en plakwerk, verklaar je nader?
-5 kudos 2026-06-09 16:14:55 door Zeepvrijewasgel op Chinees maakt vliegend zwaard van drones
Ontvoerd kan, opgegeten ziet hij er op 00:16 niet uit.
1 kudos 2026-06-03 14:41:46 door KenJijDeSwaffelman op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Ja
0 kudos 2026-04-14 10:46:43 door WhySoSeriousss op Auto wassen tijdens Pasen?
Vrijheid van godsdienst is per definitie een vrijheid van ik-doe-niet-aan-jouw-godsdienst, of je nou geen godsdienst hebt of een andere godsdienst.
Een moslim heeft ook niets met Pasen, die kan ook lekker zijn auto gaan wassen.
-2 kudos 2026-03-23 16:35:50 door Wehavegothim op Game over: In het donker ben je ook de lul
@verne | 23-03-26 | 17:32: Opgestuurd naar de dumpofoon
2 kudos 2026-03-23 16:32:24 door verne op Game over: In het donker ben je ook de lul
PIcs, or it didn't happen.
1 kudos 2026-03-16 11:55:15 door CycloopNL op Je zal er maar lopen met je kinderwagen
Misschien was het wel een proefrit?!
0 kudos 2026-01-07 12:18:10 door Rico026 op Ik rij GTI.
A een syrier. Het volk(het merendeel je hebt uiteraard ook goede) wat zelfs uitgekotst word door de mocro's en turken. Als er 1 volk is wat schijt heeft aan westerse gedragsregels zijn het de syriers wel.
32 kudos 2026-01-06 17:24:14 door Brammosopdefiets op Ik rij GTI.
Ah toch BINGO
Een brocolli die graag met palestijnse vlaggen zwaait en zich standaard misdraagt in het verkeer en daarmee pronkt op de socials. Heeel toevallig allemaal weer.
25 kudos 2026-01-06 16:19:19 door HitsigeHenri op Ik rij GTI.
Je doet je naam eer aan