152 +182 -30
Kudos
#72426 (Top 22.6627%)
| Kudos/dag | 0.54 |
| Kudos/reaguursel | 13.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 41 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
152 +182 -30
Kudos
#72426 (Top 22.6627%)
| Kudos/dag | 0.54 |
| Kudos/reaguursel | 13.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 41 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -30 |
11
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10 |
| Reacties per reaguursel | 1.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 07-02-2024 |
| Eerste reactie op | 19-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 05:40:08 door ZusAntigoon op Doe maar een schermpje
De wereld staat niet in de fik als er in zeer specifieke gebieden wat oorlogshandelingen plaatsvinden. Realisme is weer ver te zoeken.
1 kudos 2026-06-22 21:25:05 door vanonder op Doe maar een schermpje
Want hier mee kan je ook russen in de val lokken, ik zie mogelijkheden.
0 kudos 2026-06-22 21:24:28 door vanonder op Doe maar een schermpje
Vaak ontstaan de beste ontwikkelingen als de wereld totaal in de fik staat!
1 kudos 2026-06-22 21:02:28 door Vivalavida86 op Doe maar een schermpje
@Geheelnaarwaarheid | 22-06-26 | 22:18: Exact, niet alle ontwikkelingen, AI die eerder kanker kan diagnostiseren hoor je mij niet over.
0 kudos 2026-06-22 20:23:04 door banditoz op Doe maar een schermpje
Dat komt ook niet door dit LED scherm dus niet zo zeuren.
5 kudos 2026-06-22 20:18:52 door Geen jeweetwel op Doe maar een schermpje
Wat zit jij hier te doen dan? Heel de wereld in de fik en jij gaat zitten reaguren. Ga de wereld helpen dan, pannekoek.
8 kudos 2026-06-22 20:18:18 door Geheelnaarwaarheid op Doe maar een schermpje
Dus omdat de wereld in de fik staat, wat overigens ook best wel meevalt, moeten alle ontwikkelingen maar gestaakt worden?
3 kudos 2026-05-10 21:56:54 door Driverofthedqy op Downhill in de jungle
Dat advies had de zanger ook al
1 kudos 2026-05-09 20:47:05 door Stumpert1001 op BMW patser strooit geld
Staat de pc hoofdstraat om bekend.
1 kudos 2026-02-06 12:30:38 door MadM op Auto in de fik na crash
@DumpsterAgain | 05-02-26 | 22:32: afhankelijk van de statistieken die je pakt is de kans dat een EV in de brand vliegt 2x tot 20x KLEINER dan een brandstofauto. Bron: alle artikelen die hierboven gelinkt staan.
8 kudos 2026-02-06 08:03:43 door Befbabe op Auto in de fik na crash
@Roy_01 | 06-02-26 | 04:24: https://www.autoreview.nl/nieu...
https://www.autoreview.nl/nieu...
https://www.autoreview.nl/nieu...
-4 kudos 2026-02-06 03:24:22 door Roy_01 op Auto in de fik na crash
@LeMeilleur | 05-02-26 | 22:56: https://thetechstartupcmo.com/...
-8 kudos 2026-02-05 22:15:28 door Balrog.Moria op Auto in de fik na crash
@LeMeilleur | 05-02-26 | 22:56: dat noemt denial.
17 kudos 2026-02-05 21:56:45 door LeMeilleur op Auto in de fik na crash
@DumpsterAgain | 05-02-26 | 22:32:
Door jouw opmerking ben ik dit even gaan opzoeken, maar ik kan nergens erkende cijfers vinden die dit ondersteunen.
-1 kudos 2026-02-05 21:32:28 door DumpsterAgain op Auto in de fik na crash
@LeMeilleur | 05-02-26 | 22:26: Ondanks het relatief lage aantal EV's is het aantal branden van die dingen juist relatief heel hoog.
-6 kudos 2026-02-05 21:26:25 door LeMeilleur op Auto in de fik na crash
Alsof benzine niet brandt...