6,641 +6921 -280
Kudos
#10990 (Top 3.4389%)
| Kudos/dag | 16.77 |
| Kudos/reaguursel | 18.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 575 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
6,641 +6921 -280
Kudos
#10990 (Top 3.4389%)
| Kudos/dag | 16.77 |
| Kudos/reaguursel | 18.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 575 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
367
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 20.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 24-05-2025 |
| Eerste reactie op | 24-05-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 12:22:38 door Stomtoevallig op Aan de kant er is brand
@Brutus1984 | 22-06-26 | 14:09: Noem je hem nou een auto?
-2 kudos 2026-06-22 12:21:38 door Parabolicus op Aan de kant er is brand
Misschien is de distributieriem van de Peugeot wel geklapt en kan ie niet verder. Niemand heeft ooit het recht om tegen een ander aan te botsen. Wel zal de Peugeotrijder een boete kunnen krijgen voor het fout parkeren.
2 kudos 2026-06-22 12:16:35 door Youtoo2 op Aan de kant er is brand
@Uhoortnogvanons | 22-06-26 | 13:55:
* wildt
3 kudos 2026-06-22 12:14:13 door TweeKoplampen op Aan de kant er is brand
@Chapter1986 | 22-06-26 | 14:06: Dat geldt alleen voor voertuigen die direct vallen onder de Nederlandse Staat. Niet voor voertuigen die onder regionale overheden vallen.
-13 kudos 2026-06-22 12:09:21 door Brutus1984 op Aan de kant er is brand
gast de brandweer heeft echt schijt aan jou auto als zij er langs moeten om iemand te redden dan zullen ze dat doen wat dan ook. en als jij als mongool je auto niet kan parkeren heb je pech
-2 kudos 2026-06-22 12:06:34 door Chapter1986 op Aan de kant er is brand
brandweerauto's zijn niet verzekerd. overheid is eigenrisicodrager. maar dat terzijde.
4 kudos 2026-06-22 12:03:39 door altijd-guus op Aan de kant er is brand
Wil*
19 kudos 2026-06-22 12:01:34 door TweeKoplampen op Aan de kant er is brand
@Maffejopie | 22-06-26 | 13:54: Ik behandel autoschades bij een verzekeraar. Dit soort aanrijdingen gebeurt regelmatig. In dit geval zal er tijdsdruk op zitten en is het gewoon even vette pech, maar dat iemand strafrechtelijk een boete zou kunnen krijgen betekent niet automatisch dat diegene ook aansprakelijk is voor een aanrijding tegen zijn foutgeparkeerde voertuig. Ik verwijs graag naar de OVS (Overeenkomst Vereenvoudigde Schaderegeling), artikel 5.
43 kudos 2026-06-22 11:55:36 door Uhoortnogvanons op Aan de kant er is brand
Dat iemand weet hoe het verzekeringstechnisch in elkaar steekt is geen vrijbrief voor 'wilt'.
20 kudos 2026-06-22 11:54:34 door Maffejopie op Aan de kant er is brand
Zoek het maar eens op. Kan zijn dat dit toch een duur grapje word voor de eigenaar van de auto
4 kudos 2026-06-21 22:21:08 door Bloembakje op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
@zwavelzuursaus | 21-06-26 | 17:34: SguLd vAn dE RovErHeId of zoiets? Zure tiet
-8 kudos 2026-06-21 20:28:04 door threeheadedmonkey op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
@zwavelzuursaus | 21-06-26 | 17:34: Valt mij ook op. Veel overdreven positieve reacties op deze ongemakkelijke taferelen.
-32 kudos 2026-06-21 15:34:04 door zwavelzuursaus op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
PR machine doet het weer goed. Werk je bij de overheid of zo?
68 kudos 2026-06-21 15:31:49 door ArieDeAarskabouter op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
De koning van Curaçao deed het ook.
3 kudos 2026-06-09 07:40:38 door unfortunatelypeanutbutter op Russische locomotief stoppen met een drone
Of het was in 2025, of het moet nog plaatsvinden in 2031..
4 kudos 2026-06-08 12:45:59 door Loosecanon op Joris is even naar de WC
Wilt u ooraids? Kies dan voor optie 4.
-2 kudos 2026-05-25 09:10:25 door darkracer125 op Dagje Archeon gaat niet helemaal goed
mag hij geen grappen maken?
er is niet echt iemand die "meneer" roept om het te vertellen er van af te blijven. aangezien dat gewoon toegestaan is bij archeon. wat je ook had kunnen weten als je het gewoon gegoogled had.
2 kudos 2026-05-21 14:40:01 door Langemarc op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Die dingen zijn inderdaad behoorlijk groot. De meeste zijn tussen de 15-20m.
25 kudos 2026-05-21 14:09:31 door Loosecanon op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Of het is een hele kleine piloot, misschien is het Putin zelf wel.
11 kudos 2026-05-21 14:04:47 door Kameleon4 op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
russische straaljagers zijn over het algemeen wat groter, meer bereik en twee motoren, want, groter land
0 kudos 2026-05-14 12:57:20 door krijgnoutieten op Baba mag blijven!
Ja maar dan zou hij weer anders behandeld worden dan de andere Friezen, gelijkheid voor deze jongen!
0 kudos 2026-05-11 19:35:28 door owikzegmaarwat op Arsenal fan tussen West Ham supporters
tuurlijk niet, is niet van jouw kant dus fukkit wat ermee gebeurt.
-1 kudos 2026-05-10 11:04:15 door SilverSpoonCoonH0 op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
Als hij president af is, hoop ik echt dat hij achter tralies verdwijnt.
-2 kudos 2026-05-10 09:22:49 door twisternederland op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
@Kaagweg | 10-05-26 | 09:49: Houd er rekening mee dat die niet eerlijk gaan verlopen. Zie ook de republikeinse gerrymandering en de pogingen om de stemmen van verschillende groepen kiezers ongeldig te laten verklaren.
0 kudos 2026-05-10 07:49:26 door Kaagweg op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
we wachten de verkiezingen in november a.s. af, we zullen zien.
1 kudos 2026-05-02 20:41:39 door zusje v Christina op Goedemorgen!
Ze werkt hard met haar vingers. Dan krijg je dat.
1 kudos 2026-05-02 07:20:22 door Taalfout op Goedemorgen!
Lekker man, zonder gebit.
1 kudos 2026-05-02 07:11:21 door TweeKoplampen op Goedemorgen!
@TheShape | 02-05-26 | 09:06: Dat is waar, maar staat er los van.
5 kudos 2026-05-02 07:06:26 door TheShape op Goedemorgen!
Dat zeg je alleen maar omdat jouw pielemuis er volledig in zou verdwijnen.
0 kudos 2026-04-30 09:43:13 door J-K_DeVries op Wannabe influencertje is boos
@Werner84 | 30-04-26 | 10:52: Ja
1 kudos 2026-04-30 08:59:40 door TweeKoplampen op Wannabe influencertje is boos
@Werner84 | 30-04-26 | 10:52: Dat klopt. Net als dat je vroeger iedere keer de verlichting of ruitenwisser handmatig moest inschakelen. Het is letterlijk 1 knopje, bij mijn auto valt het onder de "persoonlijke rij-instellingen".
2 kudos 2026-04-30 08:52:55 door Werner84 op Wannabe influencertje is boos
Ik heb er gelukkig nog geen last van, maar moet je dat niet iedere keer dat je de auto start doen?
6 kudos 2026-04-30 08:50:51 door Waarschijnlijk op Wannabe influencertje is boos
De nieuwste niet meer, en aanpassingen die je instelt, resetten zichzelf na elke herstart.
Sommige merken hebben een snelkoppeling, andere moet je het hele menu opnieuw volgen...
-1 kudos 2026-04-05 11:59:36 door Zolderkamerheldje op Gezellig in Enschede!
Haha dan bestel je een sexdoll en dan denk je oh eentje met borderline lijkt me wel leuk voor de verandering?
-3 kudos 2026-04-05 11:33:08 door Loosecanon op Gezellig in Enschede!
Heb je haar nummer nog? Ik wil een poging wagen.
5 kudos 2026-04-02 07:39:50 door SchuivendePanelen op Mevrouw is niet blij met de dick pics
Aandacht vragen = aandacht krijgen.
1 kudos 2026-03-08 17:52:35 door Schuurm op Nog ff d'r tussen hoor
@Handige Harrie | 08-03-26 | 17:00: Precies dat, een aso zou nog langer wachten.
8 kudos 2026-03-08 16:00:13 door Handige Harrie op Nog ff d'r tussen hoor
Ik krijg juist de indruk dat deze persoon nul ervaring heeft met last minute invoegen, drie pogingen nodig om in te voegen, waar iemand met meer ervaring hem er allang tussen gegooid had..
0 kudos 2026-03-01 22:37:30 door Depunt op Emma vs vuilniszak
Misschien zijn het wel schone naalden.
5 kudos 2026-02-28 20:39:27 door Olijke Guit op Ook feest in de straten van Iran
Misschien iemand met een starlink setje of een satelliettelefoon
0 kudos 2026-02-22 21:13:35 door G.Kalf op Vrouwenparkeerplaats
@Qwerty123456789 | 22-02-26 | 15:09:
Want iemand die toch al bereid is een zedenmisdrijf te plegen, zit daar in de bosjes en denkt "Ah kut, twee meter dichter bij het pand? Nee dan gedraag ik me wel normaal"?
Stop met mensen volpompen met angst.
-1 kudos 2026-02-22 17:40:13 door KindvandeDuivel op Vrouwenparkeerplaats
Iets met eigen terrein?
1 kudos 2026-02-22 17:13:24 door Flierp! op Vrouwenparkeerplaats
@TweeKoplampen | 22-02-26 | 15:11: Tegenwoordig kan je te allen tijde roepen dat je een vrouw bent. Dus deze parkeerplaatsen zijn voor iedereen.
1 kudos 2026-02-22 14:29:28 door John McClane op Vrouwenparkeerplaats
Dat klopt natuurlijk, dit staat in geen enkel wetboek.
2 kudos 2026-02-22 14:11:58 door TweeKoplampen op Vrouwenparkeerplaats
@Qwerty123456789 | 22-02-26 | 15:09: Maar dat was niet waar mijn opmerking over ging. Ik kan mij niet voorstellen dat als Sjonnie zijn auto daar parkeert, hij een boete kan krijgen.
2 kudos 2026-02-22 14:09:53 door Qwerty123456789 op Vrouwenparkeerplaats
Parkeerplaatsen voor vrouwen zijn vaak dichter in de buurt van een in/uitgang van een establishment zodat ze minder lang over een donkere parkeerplaats hoeven te lopen zodat de kans op aanranding kleiner is. Helaas lopen er teveel eikels rond waardoor dit blijkbaar nodig is!
2 kudos 2026-02-09 16:49:14 door geen_kudos_please op KABOOM!
@altijdhaatvol | 113 is als je zelf van plan bent om dat te doen, 112 is voor als iemand anders van plan is dat te doen
-4 kudos 2026-02-09 11:17:01 door altijdhaatvol op KABOOM!
niet zo cool om een zelfmoordpoging op beeld vast te leggen. beter dat hij in plaats daarvan 113 belt.
-1 kudos 2026-01-01 15:56:18 door moffelromper op Behoorlijke knal van dichtbij
Tjah in NL maken we grappen dat mensen in het rond schieten met pistolen en AK-47's in het midden oosten, maar in NL proberen we vooral mensen te verminken en doden via vuurwerk en ook nog eens hogere aantallen…
3 kudos 2025-12-29 10:06:46 door wijzijnvandennis op Zelfs de chef paarse enveloppen vindt de boetes te hoog
Is dat ook met een kwaadaardige regering het gedrag vertonen?