DumpStats voor c64

3,787 +4148 -361

Kudos

#16958 (Top 5.3063%)

Kudos/dag 3.64
Kudos/reaguursel 10.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 230
Minste kudos op 1 reaguursel -23

357

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 11-09-2010
Eerste reactie op 18-08-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-06-21 11:09:24 op Willy en Max op de tribune
ik had nog niet genoeg koffie op en moest echt eerst even denken 'wat heeft verstappen hier nou mee te maken?' :D

10 kudos 2026-06-20 23:48:07 op Vuurwerkje
hij had de nitraatbom beter ook erbij kunnen oproken

5 kudos 2026-06-15 19:46:35 op Kokhalzen
dus je kokhalst nooit?

-4 kudos 2026-05-23 15:37:16 op Biefstukje aaien
naar mijn weten is het ook een iets -voor zover mogelijk bij koeien- agressiever koeienras waardoor ze niet echt geschikt zijn voor boswandelgebied

3 kudos 2026-05-22 17:31:39 op Alexia krijgt vraagje over relatie
als ze niet een prinsesje was had ze zonder gezeik (misschien af en toe een SOA) ieder weekend drie Antoons kunnen batsen... tis wel beetje zielig voor haar hoor :)

-14 kudos 2026-05-12 09:57:18 op Doe maar een plaatje
nu nog "Heineken" op de pielemans want dat is pisbier!

10 kudos 2026-04-27 19:19:19 op Crash Jos Verstappen
die flauwe grindbak grappen, dit is overduidelijk een grindpad hoor

3 kudos 2026-04-04 11:46:52 op 1988 Racegame
vooral de brrrrrrrrrrrrrrrrrrr pc speaker motorgeluiden waren mijn ouders dolblij mee! :P

3 kudos 2026-03-28 19:39:44 op Mes slijpen
die is vast goed in fruit ninja

1 kudos 2026-03-04 16:04:55 op F1 Intro 2026
volgens mij is het meer FIA met hun 'green energy'-agenda dan autofabrikanten die met die belachelijke "motor"-plannen aan kwamen kakken hoor en die modes zijn maar verzonnen om er nog iets raceauto van te kunnen maken

-5 kudos 2026-02-24 17:21:03 op Now you see me..
ff aanbellen en vragen of hij wil overstappen naar ziggo

34 kudos 2026-02-11 16:37:22 op De Snor gaat stuk om beschonken Willie
20 pilsjes wegtikken met leuke schaatsdames en dat dan ook nog eens een fulltime baan kunnen noemen lijkt me anders best prima!