131,470 +136251 -4781
Kudos
#322 (Top 0.1008%)
| Kudos/dag | 34.73 |
| Kudos/reaguursel | 70.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -346 |
131,470 +136251 -4781
Kudos
#322 (Top 0.1008%)
| Kudos/dag | 34.73 |
| Kudos/reaguursel | 70.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -346 |
1,876
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.5 |
| Topreaguursels | 42 |
| Woorden per reaguursel | 28 |
| Reacties per reaguursel | 1.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 56 |
| Geregistreerd op | 30-12-2015 |
| Eerste reactie op | 12-02-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 12:12:45 door Maxima_Hartman op Na de pickpockets nu ook scammers
Ja ik snap dat ook niet, zelfde met die bedelende zigeuners. Waarom wordt daar godverdomme niet tegen opgetreden. Altijd zijn er naieve sukkels die erin trappen en denken dat het echt is.
-1 kudos 2026-06-25 11:56:46 door jamaarikweethetbeter op Na de pickpockets nu ook scammers
Dat gebeurt ook zeker wel. Maar Europese hoofdsteden zijn groot en je kan niet alles vangen.
0 kudos 2026-06-25 05:28:41 door Xara op Na de pickpockets nu ook scammers
Of het kan niet vanwege bepaalde migratie afspraken.
1 kudos 2026-06-22 16:45:56 door G.Kalf op Donkere dagen voor HalperNL
Mwo... 'Azië'? In China zou Halper het politiebureau waarschijnlijk nog niet levend halen.
...En da's nadat ie elke cent moest afgeven aan zijn slachtoffers als compensatie.
11 kudos 2026-06-21 20:42:16 door KenJijDeSwaffelman op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
..en in haar begeleiden. Want ofwel ben ik kleurenblind, ofwel zijn alle leden van die jostiband blank.
33 kudos 2026-06-21 17:41:33 door Bananasplit op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
en haar royalties overmaakte
1 kudos 2026-06-20 10:47:12 door Debaser op LEGO-diefstal in Rijssen
Nou idd.
7 kudos 2026-06-20 09:46:22 door nieuwsgierige pelg op LEGO-diefstal in Rijssen
@Klarra | 20-06-26 | 11:01: Die laatste twee woorden zijn overbodig beledigend.
21 kudos 2026-06-20 09:01:53 door Klarra op LEGO-diefstal in Rijssen
@68crat68 | 20-06-26 | 10:28: stop eens met overal links of rechts over te roepen simpele ziel
-30 kudos 2026-06-20 08:28:05 door 68crat68 op LEGO-diefstal in Rijssen
Heel goed punt. Wellicht valt dat meestal ook samen met "rechts niet in de kaart spelen"?
1 kudos 2026-06-18 11:42:17 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
@vansuyle.com | 18-06-26 | 12:51:
Zo te zien heb je weer een prikkie nodig, Tjer.
-2 kudos 2026-06-18 10:51:00 door vansuyle.com op Kosso niet goed begrijpen
Tsja een experimenteel vaccin loslaten op de bevolking en het hele land platleggen om een griepvirus heeft het vertrouwen in de medische wetenschap niet vergroot. Echt onbegrijpelijk.
5 kudos 2026-06-17 17:59:45 door PSYx op Kosso niet goed begrijpen
Die mega wappies krijg je pas zover wanneer een kind wel spoed eisende hulp nodig heeft, dan word er opeens geluisterd naar de dokter.
8 kudos 2026-06-17 14:02:50 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
Enkele jaren terug was het hoofd van het Rijksvaccinatieprogramma op het jaarcongres van Skepsis, de vereniging van anti-kwakzalvers en anti-paranormalen en anti-antiwetenschappers. Dat was nog vóór corona. Ze legde uit dat een zeer groot deel van de communicatie rondom vaccineren primair medisch gericht is (individuele kinderen gezond houden) en secundair maatschappelijk ("ons allemaal" gezond houden). Bijn a al die communicatie is gericht op mensen die niet of bijna niet echt overtuigd hoeven te worden. De meeste mensen staan namelijk neutraal of ronduit positief ten opzichte van vaccinatieprogramma's.
Mensen die angst of reserves hebben, kunnen worden overgehaald door familie, naasten, buren - maar niet door de overheid en zelfs niet door de huisarts. Dan kun je dus beter je geld besteden aan indirecte dan aan directe beïnvloeding.
Aan het overtuigen van die-hard wappies (dat is mijn kwalificatie nu, zij was toen veel tactvoller) wordt zeer weinig energie besteed. Die vallen namelijk niet te overtuigen, niet met 'bedreigingen' (wijzen op risico's) en niet met argumenten (wijzen op feitelijke en redeneerfouten). Zij zitten rotsvast in hun overtuiging en zullen die niet verlaten, tenzij voor een andere rotsvaste overtuiging van ongeveer dezelfde strekking.
Overigens: Sjamadriaan is op het aankomende jaarcongres van Skepsis!
https://skepsis.nl/skepsiscong...
5 kudos 2026-06-13 10:48:32 door Matras88 op Fiets gestolen door kurwa's
Ben dan zo bang dat de zeespiegel enorm stijgt
7 kudos 2026-06-13 10:45:41 door Eephje op Fiets gestolen door kurwa's
*20%
11 kudos 2026-06-13 10:37:19 door theytookourjob op Fiets gestolen door kurwa's
Wel met betonnen schoenen
0 kudos 2026-04-28 23:38:05 door Leegzwembad op Tas gestolen met koningsdag
@Lekker Bezig | 29-04-26 | 00:28: Taalnazi
0 kudos 2026-04-28 23:00:31 door Spreewaldgurk op Tas gestolen met koningsdag
@PiratenSmurf | 28-04-26 | 23:39: volgens mij is het probleem niet dat landen, waaronder Nederland, geen wetten of regels maken om tuig eruit te zetten. Het probleem is dat de landen waar ze vandaan komen ze niet terug nemen.
-5 kudos 2026-04-28 22:42:45 door DiePanzerVorwaerts3 op Tas gestolen met koningsdag
Je stelt het wel heel simpel voor allemaal. En nee, zo doen ze dat dus niet in "zoveel landen".
0 kudos 2026-04-28 22:28:17 door Lekker Bezig op Tas gestolen met koningsdag
-weggejorist-
4 kudos 2026-04-28 21:39:26 door PiratenSmurf op Tas gestolen met koningsdag
Zo simpel werkt het nergens.
Er is geen land waar je als statushouder meteen "illegaal" wordt en het land uit moet zodra je één strafbaar feit pleegt.
Wat er wél gebeurt: als iemand zonder paspoort de fout in gaat, kan dat gevolgen hebben. Maar ze kijken altijd naar dingen zoals:
- hoe erg het misdrijf is
- of het vaker gebeurt
- hoe lang iemand al in het land woont
En er wordt altijd eerst een besluit genomen via een procedure. Het gaat dus niet automatisch.
Ook mogen landen mensen niet zomaar terugsturen naar een plek waar ze in gevaar zijn. Daarom kan iemand niet altijd uitgezet worden, zelfs als die iets strafbaars heeft gedaan.
In landen zoals Nederland, Duitsland of de Verenigde Staten kan iemand zijn verblijfsstatus kwijtraken bij zware of herhaalde criminaliteit. Daarna kan uitzetting volgen, maar dat gebeurt stap voor stap.
Sommige landen zijn strenger (zoals Australië), maar zelfs daar word je niet voor elk klein ding meteen uitgezet.
Dus: "één strafblad = meteen het land uit" klopt gewoon niet.
3 kudos 2026-04-28 21:29:44 door Dizsaidup op Tas gestolen met koningsdag
In welk land doen ze dat al volgens jou?
-5 kudos 2026-04-28 21:09:32 door Jar88 op Tas gestolen met koningsdag
Je wordt er knettergek van! Wij gaan ook al steeds meer provoceren naar dit walgelijke volk! We rijden door als ze oversteken, lopen door als ze ons kruisen! Het is klaar!
-1 kudos 2026-03-31 20:06:59 door ogsince06 op Alle knalerwtrotjes in een keer naar beneden
euh, nee? was een opslag waar los kruit lag en ook een type vuurwerk wat massaexplosief is door het type kruit. heeft niets met dit frictie vuurwerk te maken
3 kudos 2026-03-31 18:15:12 door DAFLUP op Alle knalerwtrotjes in een keer naar beneden
Ja is bijna te vergelijken inderdaad...
2 kudos 2026-03-10 23:39:49 door Forza_Ruud_Krol op Hoeveel onzin past er in 1 video
'Druppel op een gloeiende plaat' reaguren als het over pasteuriseren gaat, tuigvdrichel doet het gewoon.
+1
14 kudos 2026-02-20 23:49:52 door ikdenkwat op Trump teruggefloten
Het erge is gewoon om te treiteren omdat het kind zijn zin niet krijgt. Bizar.
19 kudos 2026-02-16 09:12:39 door ballenvanstijl op Sla me dan!
En je hoofd letterlijk naar je tegenstander toe leunen.
Het al niet al te wakkere vlammetje in zn ogen werd op een nog lager standje gezet
0 kudos 2026-02-15 20:03:52 door Bikkel-9 op Pissen in de trein
Hoezo een paar maanden? Levenslang!
2 kudos 2026-02-15 19:53:20 door a4p op Pissen in de trein
Gewoon gelijk een jaar, bij het 2e vergrijp 5jaar en als hij het dan nog niet afgeleerd heeft levenslang.
6 kudos 2026-02-07 11:08:45 door jamaarikweethetbeter op Mannen zonder rijbewijs
Het is niet dubbel. Dat zij vindt dat een man een rijbewijs moet hebben, omdat ie man is, is gewoon seksistisch.
4 kudos 2026-02-06 13:15:48 door Penis-argrarius op Oplichter vermomd als PostNL bezorger
Of de zoon van Zlatan Ibrahimovics.
8 kudos 2026-02-06 13:05:18 door DeOomVanTycho op Oplichter vermomd als PostNL bezorger
Hoezo kleinzoon, misschien is haar man wel Chuck Norris en was hij net een vrachtwagen uit de greppel aan het trekken??
-1 kudos 2026-01-31 19:26:28 door Prinses_Naomi op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
@Commando_Knetter | 31-01-26 | 18:20: Wat je noemt is eigenlijk ook een vorm van racisme. Blanke mensen die zichzelf zien als de superieure beschermer van bruine mensen.
6 kudos 2026-01-31 17:20:22 door Commando_Knetter op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Omdat er een enorme groep zwakbegaafde knuffelaars is voor wie iedere minderheid (hoe gewelddadig ook) geweldig is., het zijn juist die witte mensen die het grootste probleem vormen in hun kromme logica...
39 kudos 2026-01-31 15:07:44 door doc holliday op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Door zulke rechters.
16 kudos 2026-01-31 09:13:36 door ebolahondje op Bender meppers opgepakt
Zo klein is die minderheid helaas niet in de grote steden.
-2 kudos 2026-01-27 23:16:01 door jamaarikweethetbeter op Vragen stellen aan bimbo's
@eenopa grappig dat je toch iets negatiefs over een vrouw kan zeggen die wel wat te melden had. Diep triest
0 kudos 2026-01-27 22:25:49 door Enjoylife op Politie gebruikt lokopa's tegen oplichting
-weggejorist-
10 kudos 2026-01-27 20:17:36 door cootje911 op Politie gebruikt lokopa's tegen oplichting
10 jaar lang iedere dag stokslagen geven. Prima, ik kan alle woensdagen en in de maand augustus 3 weken achter elkaar.
8 kudos 2026-01-27 20:06:55 door ForHolland. op Politie gebruikt lokopa's tegen oplichting
En dat ze dus 10 jaar uit de running liggen. Je hoort zo vaak dat een kleine groep het verpest voor de rest, maar als we dat groepje nou gewoon nog kleiner maken, komt het vast een keertje goed.
-1 kudos 2026-01-27 18:24:20 door Eenopa op Vragen stellen aan bimbo's
Nou nou nou.. wat een oordeel weer zeg. Je hebt vast nog nooit gekeken. Ze nodigen nl ook een heleboel vrouwen uit die WEL iets te melden hebben en gaan de discussie aan met zichzelf geweldig vinden linkse vrouwen vooral.
0 kudos 2026-01-27 11:47:28 door KopKaasKop op Vragen stellen aan bimbo's
-weggejorist-
-7 kudos 2026-01-24 22:38:42 door davidaames22 op Witte Huis reageert
ja het merendeel betalen jij en ik voor, Somaliland wat er naast ligt zijn wel weer normale mensen die gewoon werken
8 kudos 2026-01-24 21:40:16 door onkl op Witte Huis reageert
@PraatjesGaatjes | 24-01-26 | 21:45: zeg het gerust. Het is nogal dom en feitelijk incorrect, maar dat is een slechte reden het je te verbieden of dat zelfs maar te willen.
Wel een prima reden om je dom te vinden, maar dat mag je uiteraard vrolijk negeren.
11 kudos 2026-01-24 21:32:52 door Broek der Broeken op Witte Huis reageert
@PraatjesGaatjes | 24-01-26 | 21:45: Hoezo mag je dit niet zeggen? Volgens mij mag je dit prima zeggen. Jullie zeggen dit nu toch ook gewoon?
5 kudos 2026-01-24 21:10:03 door DiePanzerVorwaerts3 op Witte Huis reageert
@PraatjesGaatjes | 24-01-26 | 21:45:
Ja, het is goed hoor.
0 kudos 2026-01-24 20:53:23 door WierdKud op Witte Huis reageert
Ja nee oke
-27 kudos 2026-01-24 20:45:57 door PraatjesGaatjes op Witte Huis reageert
Pas op. Dit soort dingen mag je niet zeggen. Mensen voelen zich ongemakkelijk bij een waarheid die tegen de eigen cognitieve schema's ingaat. Dan moeten ze de eigen overtuigingen toetsen. Dan gaan mensen vluchten of vechten. Je zal verslonden worden door verstandsverbijsterde mensen!!!