DumpStats voor Stonecity

10,157 +13538 -3381

Kudos

#7324 (Top 2.2917%)

Kudos/dag 2.78
Kudos/reaguursel 8.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 279
Minste kudos op 1 reaguursel -216

1,174

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.32
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.6
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 21-04-2014
Eerste reactie op 18-06-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-22 12:25:12 door Clowns op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@Flierp! | 22-06-26 | 14:21: ola, dit is wel Dumpert. Hier wordt alleen vanuit de onderbuik gepost. Feiten zijn maar meningen en de mening van de dorpsgek is evenveel waard als van elke andere mening.

54 kudos 2026-06-22 12:21:22 door Flierp! op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Als je je er een beetje in verdiept had dan had je geweten dat dit niet zozeer tegen Trump en z'n boevenbende is maar tegen de corruptie die al jaren hoogtij viert in Albanië. Dit laatste stukje landverraad was de druppel.

1 kudos 2026-06-15 08:05:43 door morsen op Concessies doen
@ichnaton | 15-06-26 | 09:57: Er is nooit een referendum over het verdrag van Maastricht geweest, knuppel, enkel over het invoeren van een Europese Grondwet. Die is er ook nooit gekomen trouwens.

-3 kudos 2026-06-15 07:57:41 door ichnaton op Concessies doen
Dat verdrag van Maastricht dat via een referendum was afgewezen en daarna alsnog, met een andere naam, werd doorgedrukt.

0 kudos 2026-06-12 05:41:28 door Stonecity op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@menniehoennie | 11-06-26 | 20:28: Rustig maar, ik zeg dat ik wat context mis en ook al laten we een evt migratieachtergrond achterwege dan zou het nog kunnen dat iemand in paniek dit soort toeren uithaalt.

5 kudos 2026-06-11 18:28:50 door menniehoennie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ten eerste, wat de fuck is nou weer de dagelijkse demografie? Leer Nederlands!

Ten tweede, als een echte toetsenbordheld durf je natuurlijk niet gewoon te zeggen dat je doelt op iemand met een migratieachtergrond. Nu moet ik zeggen dat ik maar weinig mensen met een migratieachtergrond heb ontmoet met de naam Werner, maar je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben hoor! Typisch accent ook inderdaad.

0 kudos 2026-06-02 23:36:45 door Forza_Ruud_Krol op Het was een geweldige dag
Die komt bij geen enkele gesubsidieerde club aan de slag. Veel te veel regels, vooral op het gebied van gedrag en ethiek. Bovendien zijn die clubs extra kwetsbaar voor imagoschade.
Hij zal wel gaan zzp'en.
Of hij remigreert naar Zuid-Afrika om daar zijn gewetensschuld in te lossen.

0 kudos 2026-02-18 07:49:25 door Tomme_Pelg op Men with no hoes
Dat was geen geode maar een 100 karaat diamant. Gertje Verhulst, die naast jullie kampeerde, heeft hem 35 jaar geleden gevonden en maakt er sindsdien grote sier mee.

4 kudos 2026-02-17 22:42:41 door Progue op Men with no hoes
Kunnen we volgens mij wel een reaguurder-uitstapje van maken.

-2 kudos 2026-01-22 07:05:48 door redthehaghue op Busje word afgesneden door bus
Zo te zien neemt de lafaard gewoon het hazenpad voordat hij vaststaat in een file en de buschauffeur (m/v) aan zijn raampje krijgt.

0 kudos 2026-01-10 07:53:13 door patlo op Popcorngenerator
Kwam hier in eerste instantie eigenlijk voor tetten. Bakje popcorn er bij.

-2 kudos 2025-11-10 20:39:30 door RoccoG op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
Waarom altijd dit soort nietszeggend gejammer. Klagen hoe anderen het land kapot maken, en dan zelf zit soort bagger de wereld in helpen... Ik heb ook niks met Halsema, maar dat voortdurend op de man/vrouw spelen is toch ook niet de manier om het land wat leuker te maken.

-4 kudos 2025-10-28 19:31:38 door SnuivendeKleuter op Johan met gestrekt been
@Prutsahr | 28-10-25 | 13:30: Die 'verandering' had nog veel erger geweest met een linkse regering. Centrumrechts heeft er simpelweg nooit genoeg prioriteit aan gegeven.

Het kwartje zal morgen wel de linkerkant op vallen om over 4 jaar weer keihard naar rechts te buigen..

11 kudos 2025-10-28 12:30:06 door Prutsahr op Johan met gestrekt been
Toch is die verandering gekomen terwijl centrum-rechts aan de "macht" was. Dus misschien kun je daar even op reflecteren.

4 kudos 2025-10-25 17:28:33 door Magikeenteiltje op Motorrijdert door de file
Zelfs de fietspaden zijn druk en onaangenaam. Jajaja we worden oud, maar het is wel zo, *en zwaait woest met vuist al hardop roepende tijdens het typen

7 kudos 2025-10-17 21:12:37 door Tidushi op Als de Russen komen
@Stijlloze Gast | 17-10-25 | 22:44: Dus je wilt die Russen ook nog belonen als ze binnenvallen

-3 kudos 2025-10-17 18:09:17 door Badderbeest! op TRekker met driftmodus
Zeker, in Zimbabwe hebben ze zelfs het meeste geld terug wereld. Meer nog dan alle andere landen bij elkaar opgeteld.

27 kudos 2025-10-09 19:11:11 door Koeienstront op D66 staat voor duidelijkheid
@TrustMeImAnEngineer | 09-10-25 | 19:59: iedere boerderij is te koop! Als boer weet ik zeker dat bijna alle boeren bereidt zijn om van hun plaats af te gaan voor het grotere belang, mits ze op een andere plaats verder kunen met hun beroep en er op vooruit gaan. Wat D66 (en andere partijen zoals PvdD) echter roepen tijdens de debatten is dat boeren moeten worden uitgekocht. Daarbij er (financieel) niet op vooruit mogen gaan en een beroepsverbod moeten krijgen, dus hun beroep niet op een andere plek mogen voortzetten. Dat is waar de schoen wringt! Ik wil best mijn boerderij opofferen voor woningbouw of natuur. Maar dan moet ik er zelf ook (op een andere plek) er op vooruit gaan. Niet alleen de overheid, natuurorganisaties of mensen die daar komen te wonen.