3,942 +4531 -589
Kudos
#16450 (Top 5.1473%)
| Kudos/dag | 13.98 |
| Kudos/reaguursel | 13.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 240 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
3,942 +4531 -589
Kudos
#16450 (Top 5.1473%)
| Kudos/dag | 13.98 |
| Kudos/reaguursel | 13.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 240 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
283
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 15-09-2025 |
| Eerste reactie op | 15-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 08:32:44 door Het Vragevuur op Biem des doods
Het oppervlakte van de zon is dan ook relatief koud, een kleine zes duizend graden.
Haar atmosfeer daarentegen is een kleine duizend(!) keer zo heet. Daar is een bliksemschicht dan weer kinderspel bij.
14 kudos 2026-06-20 07:16:14 door metdedeurinhuis op Biem des doods
Die plotselinge extreme hitte zorgt ervoor dat de lucht razendsnel uitzet. Dat veroorzaakt de schokgolf die wij horen als donder.
34 kudos 2026-06-17 16:40:20 door Tarrelkapper op Automobilist geeft geen fuck om peper
De duitse politie is niet bang om adequaat te handelen bedoelt u?
2 kudos 2026-06-15 23:21:27 door Forza_Ruud_Krol op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ja dat kan resp. dat doet er niet toe.
Het kan heel goed zijn dat die man helemaal geen extreemrechtse sympathieën heeft. Dat gaat de FIFA dus uitzoeken.
4 kudos 2026-06-15 11:55:34 door reageer_meneer op Dokter zegt het is afgelopen
Precies, we willen dat een arts beoordeeld of doorvechten verantwoord is. En bij een "Nee" gaan we gewoon door.
-1 kudos 2026-06-15 11:16:06 door dikke-vinger op Dokter zegt het is afgelopen
@RemkoNHN: Laat me raden, boksen is zeker wel een sport?
4 kudos 2026-06-15 10:18:28 door RemkoNHN op Dokter zegt het is afgelopen
Die "arts" staat er alleen omdat dat verplicht is. En soms misschien om bloedingen te stoppen :) Blijft een achterlijke hobby.. Nee geen sport
17 kudos 2026-06-15 09:43:33 door Wateenaccountnaamzeg op WK? Wat is dat?
Nee dit is voornamelijk heel zielig.
15 kudos 2026-06-15 09:13:46 door Orichinals op Dokter zegt het is afgelopen
Commercieel belang boven de gezondheid van de sporter stellen, als sportats ,of dokter moet je jezelf daar nooit voor laten lenen.
-1 kudos 2026-06-14 10:42:59 door Uhoortnogvanons op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
En chocolademelk?
1 kudos 2026-06-14 07:13:45 door Satria op Weet u wat internet is?
nee hoor, heb ik nooit gedacht
-5 kudos 2026-06-09 18:20:21 door TehUnhappyWarrrior op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
goh, een racistisch grapje, wat leuk.
6 kudos 2026-06-09 18:16:04 door Alzutt op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Klopt niet wat je zegt. Die kopen ze niet maar krijgen ze
0 kudos 2026-06-07 01:12:01 door hyenavel op Tewaterlating ging goed
Pak ze in't nekvel!
-24 kudos 2026-06-06 14:17:32 door Godjeminaz op Tewaterlating ging goed
Neen, dat is onze cultuur.
6 kudos 2026-06-01 19:57:27 door DenSB_ op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Nee, ze bedoelt golden shower.
En ik neem aan dat jij bedoelT bedoelt
0 kudos 2026-06-01 18:16:50 door owikzegmaarwat op Ja joh, dan ben je echt gay.
@Milidaat | 01-06-26 | 16:10: Ken je dat niet van vroeger? Tjolk, da's zuiveldrinken.
0 kudos 2026-06-01 15:28:20 door Forza_Ruud_Krol op Ja joh, dan ben je echt gay.
@Milidaat | 01-06-26 | 16:10:
https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-06-01 14:10:22 door Milidaat op Ja joh, dan ben je echt gay.
*wil hij. En wat is tjolken?
-1 kudos 2026-06-01 07:24:36 door very-ferry op Terror kat verdedigt terrein
En als ik dat zou hebben gezien zou ik jou dan weer een ongelofelijk harde rottrap hebben gegeven, want een kat hard schoppen staat gelijk een poging doodslag namelijk.
4 kudos 2026-05-31 18:20:26 door Pakistaanopbank op Dumpert Schatkamer: Homo's
Normaal doen. Je weet helemaal niet waar je over praat joh
8 kudos 2026-05-30 20:40:38 door aequum est aequum op Nieuw speelgoed gekocht
Griest?
8 kudos 2026-05-30 20:29:16 door Creatieloos op Nieuw speelgoed gekocht
Traaf?
3 kudos 2026-05-27 17:39:41 door tiku99 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Zoveel belastingcenten en dan niet eens de audio synchroon laten lopen..
2 kudos 2026-05-26 14:41:37 door threeheadedmonkey op Vulkaanuitbarsting met beetje extra op de achtergrond
Ja, de X-28.
1 kudos 2026-05-22 06:42:52 door Santtulainen op Gat in de water
Finse duikers kunnen dat heel goed.
0 kudos 2026-05-21 20:45:13 door Pilslikker op Gat in de water
Australische post
9 kudos 2026-05-21 18:40:54 door Pipo der Clown op Gat in de water
@BUIJSNL | 21-05-26 | 20:39:
En als ze hem daar dan ook weer in het water laten vallen kun je hem er zo weer uit pakken als hij boven komt drijven.
46 kudos 2026-05-21 18:39:15 door BUIJSNL op Gat in de water
Aan de andere kant pakken ze hem weer
11 kudos 2026-05-19 17:44:30 door owikzegmaarwat op Übertokkies op Santorini
Nederlanders zie ik er ook wel voor aan dat ze zoiets zouden doen, zoals die hanslers. zelfde soort volk.
5 kudos 2026-05-18 07:04:36 door InternetNiet op Ik parkeer hem wel ergens
Turboprops!
0 kudos 2026-05-06 19:36:55 door Tiszoalstis op Vaderfiets gestolen na boodschappen naar binnen brengen
-weggejorist-
2 kudos 2026-05-04 18:15:27 door plutonium239 op Wie is zijn raketwerper kwijt?
Klinkt als een natuur film.
0 kudos 2026-04-25 16:43:59 door IsNormaal op Oh, herrieschoppen kan effect hebben?
@CookieMetChocola | 24-04-26 | 23:17: Lekker in 1 buurt stoppen dan, het liefst in Den Haag, en dan al het overlast er uit filteren.
1 kudos 2026-04-24 21:17:20 door CookieMetChocola op Oh, herrieschoppen kan effect hebben?
Bij elke 0, worden er meer in andere buurten opgevangen. Grotere groepen, meer overlast.
5 kudos 2026-04-22 17:54:05 door SnotYoung op Reduan doet zijn verhaal
Misschien effe tanken en sigaretten halen?
0 kudos 2026-04-22 01:32:27 door poepchinees. op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Omdat hier niet wordt geschoten met .338 maar een veel kleiner kaliber en kogelsoort dat niet is geschikt voor het direct omleggen van een Stier.
3 kudos 2026-04-21 14:32:47 door gsxs1000meneer op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Als je een koe van dat formaat in 1x van voren neer wilt halen is .50 bmg het meest effectief, nadeel is overpeneratie en dat het een groot zooitje achterlaat.
Als ik het goed zie is dat een SSG die komt meestal in (afhankelijk van de situatie) in 300. of 308. Nerd praat voorbij dat is voldoende voor een koe maar een schot van voren is niet makkelijk en gezien ze vanaf een hoge hoek omlaag moeten schieten ivm de achtergrond, is kans op voltreffer ook niet super hoog, zeker niet met subsonische munitie. Kortom: kut situatie voor de schutter en de koe.
0 kudos 2026-04-21 13:02:02 door 010in020 op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Misschien omdat het een stier is met heel veel testosteron?
2 kudos 2026-04-21 12:49:28 door comentator op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Omdat het geen bazooka is
-2 kudos 2026-04-21 12:41:51 door Tingieter op Verkeersado snijdt via invoegstrook
Vast vast
26 kudos 2026-04-21 11:21:00 door UeGrab op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Omdat dit geen videogame is.
16 kudos 2026-04-21 11:00:55 door TheGreatGuy op Heldhaftige koe omgelegd door politie
omdat de koe een groot beest is en niet met 1 normale kogel dood gaat
28 kudos 2026-04-21 10:17:14 door Meta op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Omdat een koe gewoon niet gemakkelijk is neer te leggen, Zelfs niet met de loop op de kop...
2 kudos 2026-04-10 17:28:49 door KenJijDeSwaffelman op VrijMiBo op Dumpert hoofdkantoor
Bolsward.
1 kudos 2026-03-28 08:36:03 door Aleksandr op Meisjes zijn blij
@LaffeHerder67 | 27-03-26 | 20:50: Kim Feenstra is supersexy op een sletterige manier, deze niet.
Dit is gewoon een vieze sloerie die ik nog niet zou neuken met een antibacterieel duikerspak aan.
5 kudos 2026-03-27 19:50:46 door LaffeHerder67 op Meisjes zijn blij
Das Kim Feenstra
2 kudos 2026-03-23 19:02:50 door dwmulder78 op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Dit speelt al enkele weken en hij komt er nu pas mee. Het heeft naar mijn mening dus niets met opblazen te maken.
1 kudos 2026-03-23 18:45:00 door Plankveurdekop op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
En Ruud de Wild werkt er zelf lustig aan mee om het issue op te blazen naar enorme proporties.
4 kudos 2026-03-22 06:54:11 door HandSolo op Ballistische raket komt neer ergens in zuiden van Israel
Zeker niet! Want dan is het hek van de dam als die oranje chimpansee hier toestemming voor krijgt. Hij kiest daarna gewoon het volgende landje uit aan te vallen. Binnen het jaar vallen er dan zeker nog 3 landen meer nucleaire ladingen.