40,481 +45804 -5323
Kudos
#1470 (Top 0.4600%)
| Kudos/dag | 10.08 |
| Kudos/reaguursel | 8.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 869 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -239 |
40,481 +45804 -5323
Kudos
#1470 (Top 0.4600%)
| Kudos/dag | 10.08 |
| Kudos/reaguursel | 8.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 869 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -239 |
4,610
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.15 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 7.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 64 |
| Geregistreerd op | 03-01-2015 |
| Eerste reactie op | 25-06-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-20 19:36:29 door Creatieloos op Even het licht aan
Je moet voorafgaand 3,2,1, zeggen.
Anders werkt het niet.
2 kudos 2026-06-17 05:05:44 door CtrlAltDepeche op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
"Update van je melding: geen verdere actie vereist op advertentie m2399614076"
Blijkbaar mag je dus gestolen goederen aanbieden via Marktplaats.
6 kudos 2026-06-16 19:50:46 door zusje v Christina op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
De ikea bezorger zei dat we het mochten houden...
1 kudos 2026-06-16 19:48:10 door zusje v Christina op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Geweldig die Slurink!
14 kudos 2026-06-16 19:32:23 door Jolly_Jolke op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Er zitten wel meer artikelen tussen zijn advertenties waarvan ook bekend is dat ze wel eens van de vrachtwagen af vallen
-23 kudos 2026-06-12 20:15:04 door Woofy op Spider-Man!
https://www.reddit.com/r/t5_fr...
0 kudos 2026-06-01 20:43:55 door Settler1 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
minuut*
1 kudos 2026-05-26 21:44:23 door ApoIIyon op Next level flirten
Als je goed kijkt, is het toch net anders, wel door dezelfde mensen
-7 kudos 2026-05-22 21:00:08 door TellMeWhy op Ik moet linksaf
Nu naast de oprit en de afrit ook de brit. Of bedoelde je Brit?
0 kudos 2026-05-18 23:16:39 door kutjekutjekutje op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-11 16:11:17 door persic op BDM
En duur in onderhoud!
1 kudos 2026-04-12 17:57:08 door godzill4 op Pastie of pastie niet?
*then
-1 kudos 2026-04-12 14:38:41 door Nozemans op Pastie of pastie niet?
Alrighty than!
6 kudos 2026-03-31 19:34:15 door AmraniPlatje op Vraagje van de ambassadeur van stichting homo
Ja als je het zo zegt is het halal.
25 kudos 2026-03-27 18:59:03 door JaapAapde1e op J.Lo in Las Vegas
Nee, maar ze wordt ook niet minder lekker!
0 kudos 2026-03-22 14:23:42 door Bedorvenbizon op Tukker in Amsterdam
@Vrijetijtsmenager | 22-03-26 | 13:24: Precies andersom zeg ik ook altijd. Op vakantie ook altijd goede klik met Brabanders. Zullen we vrienden worden?
2 kudos 2026-03-22 12:24:41 door Vrijetijtsmenager op Tukker in Amsterdam
Als brabander maand in t oosten gewerkt. Pooh kon er wel aan wennen, komt veel overeen. Gezellig volk
1 kudos 2026-03-11 07:27:25 door Mmetal op De meeste vrouwen vergeleken met een Filipijnse vrouw
https://www.dumpert.nl/item/78...
-1 kudos 2026-03-10 18:12:49 door AzzKickah op In de verkeerstokkie sandwich!
Maar, hebben we lol gehad? Oh jazéker! Krakaka.
3 kudos 2026-03-03 19:38:19 door langeleipe op KNVB legt Ulu Spor twee weken 'bezinning' op
beste boxvereniging van heel zwolle
13 kudos 2026-03-03 12:08:49 door Pribram op RECTIFICATIE: In de volgende video ziet u NIET Mehmetali een trainer op de bek slaan
Volgens mij moet je met alle fatsoenlijke clubs in de competitie stelselmatig weigeren te spelen tegen dit soort gespuis. Dan pak je maar het reglementair verlies, en dan worden ze kampioen zonder één wedstrijd gespeeld te hebben, maar dan hebben jullie tenminste een plezierige competitie en speel je verder voor de 2e t/m laatste plaats. De KNVB kan moeilijk alle fatsoenlijke teams uit de competitie halen, en doen ze dat wel dan organiseer je het verder gewoon onderling zelf, met op de laatste finale dag alle wedstrijden bij één club en een enorme barbeque en eindfeest als afsluiting.
10 kudos 2026-03-01 18:47:11 door Spellinghamer op Ik kom effe bij je gluren
Misschien moet je even opzoeken wat handhavers mogen.
4 kudos 2026-02-27 19:46:32 door Prinses_Naomi op Met Ruben op vakantie
Dat was de stem van Bob Fosko. Ook bij Hakkûhbar trouwens.
3 kudos 2026-02-23 21:16:03 door Tochmaardan op Gian van Veen gooit 9-dartert tegen Luke the Nuke
Dit is geen AI hoor, dit is gewoon echt.
47 kudos 2026-02-21 15:00:16 door Jokodoko op Er klopt geen bal van je CV!
Wachtgeld koppelen aan de maximale duur van de WW. Wel net zo netjes
1 kudos 2026-02-19 22:09:54 door darkracer125 op Dorst
en als ze volledig oranje zijn dan zijn het meestal mannetjes.
0 kudos 2026-02-12 11:06:02 door Obesitaart op Chinees tikt Wennemars van de baan
Dat is onzin. Je kan prima het creatine fosfaatsysteem binnen 30 minuten weer laten herstellen van een inspanning van 1 minuut.
0 kudos 2026-02-12 10:05:14 door blackphilip op Chinees tikt Wennemars van de baan
30 minuten is niet genoeg om bij te komen zeg maar. Ga maar 5km hardlopen en dat timen en dan probeer eens na 30minuten weer diezelfde 5km te lopen en kijken of je tijd hetzelfde gaat zijn of lager. Iets zegt mij lager.
3 kudos 2026-02-11 22:43:54 door Settler1 op Chinees tikt Wennemars van de baan
@Bomexpert | 11-02-26 | 23:06: Ah, ik wist niet dat het binnen een half uur moest... Helder! Zeer matige regelement dan.
11 kudos 2026-02-11 22:06:12 door Bomexpert op Chinees tikt Wennemars van de baan
Alle kracht en energie zitten in de eerste poging... Om binnen een half uur mentaal weer te resetten, en al je energie weer in die paar rondjes te stoppen is vrij lastig/niet te doen.
3 kudos 2026-02-10 10:19:03 door Dr. Klatergoud op BREAKING nieuws van Ruurd!
Dit is toch ook wel een tantaluskwelling die Ruurd ons aan doet. De wortel net 1 centimeter van onze neus laten bungelen. Sisyfus zelf benijdt ons niet
-3 kudos 2026-01-31 22:16:28 door Het Vragevuur op Lieve dames hebben lekke band
@zeebaars88 | 31-01-26 | 18:31:
Meisje, toch.
-41 kudos 2026-01-31 17:31:39 door zeebaars88 op Lieve dames hebben lekke band
Ik vind het verschrikkelijk.
6 kudos 2026-01-29 08:01:57 door dontcallus op Anna en Giovanni Caminita in DUMPERTREETEN!
Ja, en dat dan de loodgieter langskomt zeker?
4 kudos 2026-01-29 05:15:27 door threeheadedmonkey op Anna en Giovanni Caminita in DUMPERTREETEN!
En dan mag die rooie een dagje verlof nemen.
0 kudos 2026-01-27 16:25:55 door Kirchroatsjer op Hier waak ik
Niemand gezien vandaag.
0 kudos 2026-01-23 07:29:34 door Settler1 op Marktplaats man kinderachtig na verkoop aan ander
@Theovanhiernaast | 22-01-26 | 23:35: Aannames.
0 kudos 2026-01-22 22:35:03 door Theovanhiernaast op Marktplaats man kinderachtig na verkoop aan ander
Lol. Die kerel had niet eens de intentie om het op te halen man.
3 kudos 2026-01-20 20:11:10 door jummoerr op Vuurwerk uit de auto voor Marokko
Denk het niet, broer..
0 kudos 2026-01-10 20:03:57 door Settler1 op Gebedsgenezer gearresteerd
@ProbleemwolfBram | 10-01-26 | 19:25: Och, kleine boetes en consequenties.
-1 kudos 2026-01-10 18:25:20 door ProbleemwolfBram op Gebedsgenezer gearresteerd
Die is echt niet zomaar vrijgelaten. Daar zijn echt wel voorwaarden aan gesteld.
-2 kudos 2025-12-26 07:31:04 door AlleenVentilatoren op Kudtbedrijf ontslaat ondankbare medewerkster
Mensen die Nederlands met sch schrijven vind ik ook eng hoor.
-1 kudos 2025-12-26 07:15:24 door TrustMeImAnEngineer op Laffaards slaan toe
Ook vroeger gebeurde dat hoor!! En veel vaker dan nu. Maar laf blijft het wel...
1 kudos 2025-12-25 19:31:04 door DrachtigeBosbaviaan op Kudtbedrijf ontslaat ondankbare medewerkster
*ongewenste
2 kudos 2025-12-24 14:48:39 door Decoratie op Kerstborrel loopt uit de klauwen
En ook niet met een uitgezakt zadel
6 kudos 2025-12-24 12:48:28 door Schuurm op Toch nog iets goeds van TikTok?
De budget manier om het onomkeerbaar te maken:
Maak het zwart, maak een screenshot, plak dat screenshot in paint en sla het op.
Je kan natuurlijk ook paint gebruiken om de blokken zwart te maken, maar dat zal iets meer werkt zijn.
Lang verhaal kort: iemand heeft liggen slapen in de VS. Of het was een bewust foutje.
8 kudos 2025-12-24 11:40:12 door Theelepelaar67 op Kerstborrel loopt uit de klauwen
Dan val ik liever twee keer van een nieuwe...
30 kudos 2025-12-24 11:09:11 door Locoopapi op Kerstborrel loopt uit de klauwen
Klopt, alleen niet met 2 lekke banden..
4 kudos 2025-12-07 08:00:18 door Voppa op Interview met Sydney Sweeney
'explore new things' ving ik op
2 kudos 2025-12-05 21:46:28 door PietSukkel op Motorrijder wordt op gepaste wijze staande gehouden
NTSC hè, da's altijd van een mindere kwaliteit.