DumpStats voor Settler1

40,481 +45804 -5323

Kudos

#1470 (Top 0.4600%)

Kudos/dag 10.08
Kudos/reaguursel 8.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 869
Minste kudos op 1 reaguursel -239

4,610

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.15
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 7.9
Reacties per reaguursel 0.09
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 64
Geregistreerd op 03-01-2015
Eerste reactie op 25-06-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-05-26 21:44:23 door ApoIIyon op Next level flirten
Als je goed kijkt, is het toch net anders, wel door dezelfde mensen

-7 kudos 2026-05-22 21:00:08 door TellMeWhy op Ik moet linksaf
Nu naast de oprit en de afrit ook de brit. Of bedoelde je Brit?

1 kudos 2026-05-11 16:11:17 door persic op BDM
En duur in onderhoud!

0 kudos 2026-03-22 14:23:42 door Bedorvenbizon op Tukker in Amsterdam
@Vrijetijtsmenager | 22-03-26 | 13:24: Precies andersom zeg ik ook altijd. Op vakantie ook altijd goede klik met Brabanders. Zullen we vrienden worden?

13 kudos 2026-03-03 12:08:49 door Pribram op RECTIFICATIE: In de volgende video ziet u NIET Mehmetali een trainer op de bek slaan
Volgens mij moet je met alle fatsoenlijke clubs in de competitie stelselmatig weigeren te spelen tegen dit soort gespuis. Dan pak je maar het reglementair verlies, en dan worden ze kampioen zonder één wedstrijd gespeeld te hebben, maar dan hebben jullie tenminste een plezierige competitie en speel je verder voor de 2e t/m laatste plaats. De KNVB kan moeilijk alle fatsoenlijke teams uit de competitie halen, en doen ze dat wel dan organiseer je het verder gewoon onderling zelf, met op de laatste finale dag alle wedstrijden bij één club en een enorme barbeque en eindfeest als afsluiting.

1 kudos 2026-02-19 22:09:54 door darkracer125 op Dorst
en als ze volledig oranje zijn dan zijn het meestal mannetjes.

0 kudos 2026-02-12 10:05:14 door blackphilip op Chinees tikt Wennemars van de baan
30 minuten is niet genoeg om bij te komen zeg maar. Ga maar 5km hardlopen en dat timen en dan probeer eens na 30minuten weer diezelfde 5km te lopen en kijken of je tijd hetzelfde gaat zijn of lager. Iets zegt mij lager.

11 kudos 2026-02-11 22:06:12 door Bomexpert op Chinees tikt Wennemars van de baan
Alle kracht en energie zitten in de eerste poging... Om binnen een half uur mentaal weer te resetten, en al je energie weer in die paar rondjes te stoppen is vrij lastig/niet te doen.

3 kudos 2026-02-10 10:19:03 door Dr. Klatergoud op BREAKING nieuws van Ruurd!
Dit is toch ook wel een tantaluskwelling die Ruurd ons aan doet. De wortel net 1 centimeter van onze neus laten bungelen. Sisyfus zelf benijdt ons niet

6 kudos 2025-12-24 12:48:28 door Schuurm op Toch nog iets goeds van TikTok?
De budget manier om het onomkeerbaar te maken:
Maak het zwart, maak een screenshot, plak dat screenshot in paint en sla het op.
Je kan natuurlijk ook paint gebruiken om de blokken zwart te maken, maar dat zal iets meer werkt zijn.
Lang verhaal kort: iemand heeft liggen slapen in de VS. Of het was een bewust foutje.