DumpStats voor MrCaveman

2,195 +2443 -248

Kudos

#24213 (Top 7.5765%)

Kudos/dag 1.15
Kudos/reaguursel 16.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 286
Minste kudos op 1 reaguursel -51

136

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 27-10-2019
Eerste reactie op 09-04-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-21 10:08:35 door Gregovic op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@geenspam | 21-06-26 | 11:51: Als hij geen gas had bijgegeven had hij meer dan genoeg tijd gehad om die audi er langs te laten en weer naar links te gaan voordat hij bij dat witte ding aankwam. Iets zegt me dat Dashcammert al een hele tijd links rijd.

-2 kudos 2026-06-21 09:51:50 door geenspam op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Dupain | 21-06-26 | 11:42:
Als hij naar rechts was gegaan had hij zich klem gereden achter die witte auto. Ook als hij wel naar rechts was gegaan had de Audi zich direct klemgeregen achter die grijze auto dus had helemaal niets gewonnen. Sowieso is tijdwinst door 'hard' rijden meestal compleet verwaarloosbaar, ook op lange stukken omdat je vaker moet tanken als je stevig doortrapt.

-3 kudos 2025-11-14 14:58:13 door PPeterrr op Kinderen in India
@MrCaverman. Een controlerend ambtenaar? Die heb ik in NL al jaren niet meer gezien. Gevolg: pakkans nihil en iedereen doet maar wat.

6 kudos 2025-11-14 14:00:27 door Tokkiemagneet op Kinderen in India
Bij mij op de hoek hangt wel eens wat jeugd te hangen en te blowen en die pleuren hun afval (lege zakjes, peuken, blikjes etc) ook gewoon op de grond terwijl er binnen een paar stappen lopen gewoon een kliko staat die elke week geleegd wordt. Het is gewoon een mentaliteit bij sommigen..

2 kudos 2025-03-12 09:34:46 door Mallebabbes2.0 op Het is bijna woensdag
Je bent niet specifiek genoeg, straks worden er elke dag billen van mannen ge-upload. En dat hebben wij dan aan jou te danken.

2 kudos 2025-01-31 19:25:50 door Rovig op Zonde maat
Geen vakwerk, maar gewoon een liggerbrug

7 kudos 2025-01-31 18:07:51 door Dweeziltje op Zonde maat
Dat mag ook best als er treinen overheen moeten.

4 kudos 2023-04-02 17:49:45 door DidAliensNukeMars? op Dus jij staat om 0700u op om Max verstappen te kijken?
Je kunt er tegenwoordig maar beter meteen vanuit gaan, dat er achter zo’n smoelwerk een draak schuilgaat.
Aan de andere kant zou dat voor een Caveman geen reet uitmaken.
Knuppel op dat wicht en aan het haar meeslepen naar de grot ter lering ende vermaeck.

25 kudos 2022-07-08 12:54:24 door Waknouzie op Bye Bye Boris
Je weet toch wel dat Jonathan Pie geen echte journalist is, maar een personage van komiek Tom Walker, hè?