DumpStats voor Martinvv

3,510 +4186 -676

Kudos

#17907 (Top 5.6033%)

Kudos/dag 1.47
Kudos/reaguursel 14.15
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -111

248

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18
Reacties per reaguursel 0.79
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 10-12-2019
Eerste reactie op 10-12-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-21 12:13:25 door Bunkertime op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
De media in 1994: "Ga NIET naar Amerika! Kaartjes zijn uitverkocht! Zwarte markt te duur!'". Kom je daar aan: 15 dollar bij het loket in Orlando, 35 dollar in Dallas.

-1 kudos 2026-06-21 09:36:00 door Zoepvogel op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Zo, dus jij denkt dat je nu naar 20 miljoen mensen in een oranjemars zit te kijken,
Het zijn er maar een paar he, en er staan heel veel Amerikanen tussen want iedereen mag meedoen.

25 kudos 2026-06-21 07:41:03 door Het Vragevuur op Koning Willey is lekker ad-rem
Lol, jij begrijpt echt helemaal niks van het concept Koningshuis. Het is een protocollair instituut omdat zij het zich niet kunnen veroorloven om foute dingen te zeggen. Deze vragen zijn allemaal vooraf besproken.

12 kudos 2026-06-21 07:29:46 door ikken11 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Of het is niet zo duur als media je willen doen geloven. Er zijn er genoeg bevestiging dat als de juiste keuzes gemaakt zijn, het een stuk minder kost. De media is/was nog steeds in de anti Amerika modus.

3 kudos 2026-05-21 13:25:34 door jemeentut op Enthousiaste ziggo-verkoper
Zodra je een paar keer op de opzegpagina komt, kom je in het risicobakje voor mogelijke opzeggers, en krijg je in ene een stuk meer aandacht.

-2 kudos 2026-05-21 09:55:54 door Zoepvogel op Enthousiaste ziggo-verkoper
Ziggo heb ik nu al jaren niet meer dus kan en mag ik daar eigenlijk niks over zeggen.
Wat ik wel kan zeggen is dat Ziggo vroeger een goed naam had, Destijds had je hier ook het Amerikaanse UPC en dat was zwaar kloten en ene grote bende. Die UPC Amerikanen hebben toen het kleine Ziggo opgekocht en om van hun slechte naam af te komen hebben ze het geheel toen Ziggo genoemd.
Half Nederland had destijds al 10 jaar digi TV, maar op het platteland was alles nog voor veel geld analoge TV.
Nederland (en wij ook) kreeg toen Glaskabel en iedereen vertrok van kopen naar glas.
Die positie en wetenschap van Ziggo (dus het Amerikaanse telecom- en mediaconcern Liberty Global) dat ze op koper zitten en bang zijn hun klanten die ze nog hebben aan glasvezel te verliezen, zal waarschijnlijk dus zijn dat ze nu poeslief zijn en je goed helpen, iets wat het bedrijf toen ze hier oppermachtig waren niet kende.

0 kudos 2026-05-13 18:22:50 door R2_MeToo op Frame is binnen
Zeker kudt. Nu zag ik maar een heel klein beetje van die redhead op het einde

1 kudos 2026-04-18 11:19:15 door Kirchroatsjer op Babyschildpadden worden vrijgelaten
Omdat ze het strand moeten herkennen waar ze vandaan komen, zodat ze als volwassene daar hun eieren leggen. Die wij dan weer makkelijk kunnen opgraven om te eten.

0 kudos 2026-04-18 08:08:36 door Wakemeister op Mijn speelgoed bommenwerper
@Ban453 | 18-04-26 | 10:03: Dat 'ie de lucht in kan is wel een pre voor de koper denk ik he, anders is het één grote startbaan, lijkt mij ook minder leuk.

0 kudos 2026-03-24 12:36:26 door Prinses_Naomi op FSD komt eraan
Dan kun je net zo goed met de trein of het vliegtuig gaan. Genoeg opties als je niet zelf wilt rijden.

-4 kudos 2025-06-10 17:54:13 door Lateraal op Primeurtje voor TU Delft AI
Tanks zijn straks een " sitting Duck" Het is niet de vraag wanneer maar hoe snel de tank wordt opgeblazen in het slagveld.

2 kudos 2024-12-07 13:40:31 door darkracer125 op Ingegroeide teennagel?
@henkslaaf | 07-12-2024 | 12:06:
dat is niet het enige waar het van komt.
dat is een van de meerdere oorzaken.

0 kudos 2024-12-07 10:40:14 door ShakespeareanTragedy op Ingegroeide teennagel?
Bij goed onderhoud van de nagels groeit het natuurlijk niet in, mijn beste Martin. Met je tijdig de ingegroeide nagel eruit rukken.

21 kudos 2024-12-07 10:28:36 door Satria op Ingegroeide teennagel?
wat gelijktijdig doen? douchen en inknippen? inknippen en scheuren? douchen en inknippen en scheuren?

5 kudos 2024-08-29 11:22:52 door GreenDwarf op Kom maar op de hangmat
Oke oke, ik heb hem speciaal nog een keer gekeken alleen maar voor die schreeuw..... bedankt man!