14,923 +17020 -2097
Kudos
#4919 (Top 1.5392%)
| Kudos/dag | 9.3 |
| Kudos/reaguursel | 11.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 743 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
14,923 +17020 -2097
Kudos
#4919 (Top 1.5392%)
| Kudos/dag | 9.3 |
| Kudos/reaguursel | 11.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 743 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -84 |
1,270
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.79 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 31-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 16:26:14 door Loerejan op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@Pilslikker | 24-06-26 | 16:55: Ik neem altijd de Belgische bieren mee. Daar heb ik meer verstand van
8 kudos 2026-06-24 15:23:41 door Peter3835 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@Pilslikker | 24-06-26 | 16:55: Was ook wel beetje akward dat je het eten van ons bord zat te kijken...
16 kudos 2026-06-24 14:55:30 door Pilslikker op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
ik heb ook van die vrienden, die zorgen dat ze er altijd voor etenstijd er zijn. ze mogen ook altijd meeeten, maar o wee als je bij hun bent, je krijgt echt niets. ooit eens uitgeprobeerd en tot 21.00h gebleven, gewoon scheel van de honger maar naar de patatzaak gereden.
-2 kudos 2026-06-23 14:03:45 door HenkSlager op Effe rap diesel pomp deruit rijde
dat is een vent
2 kudos 2026-06-23 14:00:34 door Forza_Ruud_Krol op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Oranje!
-4 kudos 2026-06-23 00:50:49 door BeatsandRock op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Zeker, Messi is 39 jaar oud, Mbappe 27. over 3 WK's (in 2038) is hij net als Messi 39 jaar oud. Kwestie van tijd dus helaas.
1 kudos 2026-06-22 12:50:38 door Loerejan op Warm weekend: hitte op het strand
@Kluivert | 22-06-26 | 12:21: Uiteraard
1 kudos 2026-06-22 10:21:32 door Kluivert op Warm weekend: hitte op het strand
je weet dat ze in de film daarna totaal naakt op een paard zat hè? (ook op een strand, dacht ik)
-1 kudos 2026-06-19 11:38:05 door Farthdater op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Echt het laagste van het laagste
2 kudos 2026-06-18 13:31:58 door nooneknows op Een snelle flash
en uitgebroken, nog beter. ergens in seconde 4 mooi frame te vinden
-1 kudos 2026-06-13 10:41:17 door Plankveurdekop op goedemorgen
En even douchen want ze heeft allerlei vlekken op haar buik.
0 kudos 2026-06-11 08:27:35 door BertHoeMeinWille op Lekker ding met gouden keeltje
Met de huidige medische knutselpraktijken, kun je die vraag steeds vaker stellen.
-2 kudos 2026-06-09 16:48:07 door Sanpellegrino op Jij gaat de bus uit
Hij heeft niet het goeie schoeisel
-2 kudos 2026-06-07 23:21:39 door WigaDan op Ff patsen met de bak van de zaak
, but if you do,, call Saul
8 kudos 2026-06-07 01:19:13 door torenkamertje op Badmode op de catwalk!
mocht Verona willen
1 kudos 2026-05-29 16:04:28 door TheGhost8204 op Fatbikert zit op telefoon
Achteruitrijlampen en knipperlicht staan aan, de bestuurder wacht tot het overige verkeer voorbij is en die knuppel op z'n kinderbrommer rijdt te hard en zit op z'n telefoon te kutten.
6 kudos 2026-05-29 14:14:03 door Poopulist op Fatbikert zit op telefoon
Domme reactie van de dag
6 kudos 2026-05-29 13:54:56 door bertbokworst op Fatbikert zit op telefoon
Die probeerde net in te parkeren volgens mij...
45 kudos 2026-05-29 13:54:30 door Skyline op Fatbikert zit op telefoon
Hij staat te wachten met zijn knipperlicht aan om in te parkeren en wacht tot het verkeer voorbij is. Maar als het verkeer op zijn telefoon zit en met een opgevoerde fatbike met gashendel (ik zie hem niet trappen en hij gaat harder dan 25kmh als ik het zo in moet schatten) met een rotvaart aan komt rijden zonder te kijken dan kan je daar weinig aan doen.
-3 kudos 2026-05-29 13:28:02 door Nathalya op Politiemeneer vindt leuk
Met die helm op? Dat zie je hoe?
3 kudos 2026-05-24 08:44:09 door JeGeweten op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Dit is een minder stomme opmerking dan je misschien denkt (pun intended). Het kip en het ei, causaliteit. Ga je onzin uitkramen als je anabole slikt (geen ervaring mee) of ga je anabole slikken als je onzin uitkraamt. Nu denk ik dat laatste, maar ik heb daar geen bewijs voor. En dan komen we bij 'bias by confounding'. Het zou mogelijk kunnen zijn (zou kunnen) dat mensen in de sportschool al meer onzin uitkramen vergeleken met mensen die bijvoorbeeld voetballen, en juist mensen in de sportschool in aanraking komen met anabole. Dan meet je eigenlijk niet het effect van anabole, maar laten de resultaten het verschil zien tussen mensen die naar de sportschool gaan (onzinuitkramers) en mensen die voetballen (doctors, wetenschapper et al.). Fijne zondag nog...
5 kudos 2026-05-21 18:16:31 door Blotus op Feyenoordcadeautjes
Ons Jos is een naccer.
-3 kudos 2026-05-21 12:43:38 door PinkFloydd op Enthousiaste ziggo-verkoper
OP is een Berliner
-2 kudos 2026-05-20 21:10:26 door Ach.jochie.toch op Wie heeft zijn sleutels verloren?
In een slot waarschijnlijk, zie je vaker met sleutels. En wie is mijn?
2 kudos 2026-05-18 14:20:28 door Vogelnest op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Jij hoort wel, maar luistert duidelijk niet.
19 kudos 2026-05-18 13:37:07 door Broodje_warm_pees op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Dat is inclusief jouw domme opmerking naar een uiterst goede vent.
0 kudos 2026-05-15 16:58:57 door RudiVonKrankenhaus op Nieuwe warming-up-shirt van Oranje aankomend WK
Ben echt benieuwd waar je het idee vandaan haalt dat niemand hier op zit te wachten. ik denk dat je echt geen idee hebt hoe groot Patta is wereldwijd in de streetwear. dit shirt gaat razendsnel uitverkopen.
5 kudos 2026-05-11 22:01:32 door Toewan op Hoerenneukert geylt op jonge moppies
Mark Oh, die is toch van dat nummer Tears don't lie?
-3 kudos 2026-05-11 10:55:00 door Nihilon op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
De Arena zit gewoon vol, dat zie je toch in de video.
1 kudos 2026-05-10 20:32:02 door ApoIIyon op Zingen jullie ook mee?
@Harry_Wubbe | 10-05-26 | 16:09: Dit heeft alleen niks met werkhouding te maken, maar leuk geprobeerd
-1 kudos 2026-05-10 14:09:28 door Harry_Wubbe op Zingen jullie ook mee?
@ApoIIyon | 10-05-26 | 15:40: Iemand met een pro-actieve werkhouding is anders wel veel beter dan iemand die je alles moet vragen.
-1 kudos 2026-05-10 13:40:48 door ApoIIyon op Zingen jullie ook mee?
@Ik spreek Nederlands | 10-05-26 | 14:45: Als ik verbeterd zou willen worden door iemand, dan zou ik daarom vragen. We zitten hier op Dumpert, en niet op school en/of een taalcursus.
1 kudos 2026-05-10 12:45:46 door Ik spreek Nederlands op Zingen jullie ook mee?
Jou of jouw?
-1 kudos 2026-05-10 12:29:55 door ApoIIyon op Zingen jullie ook mee?
Oké wanneer kunnen we jou inzending verwachten?
-3 kudos 2026-05-09 23:31:27 door WigaDan op Man wil pauperfiets jatten
in ´de´ water ,, moet het tegenwoordig zijn.
0 kudos 2026-05-08 00:04:47 door angiesky op 3 Mannen aangehouden voor bijlaanval Leeuwarden
iemand kent zijn klassiekers niet
-2 kudos 2026-05-07 17:10:12 door diezit op 3 Mannen aangehouden voor bijlaanval Leeuwarden
@angiesky | 07-05-26 | 15:04: ligt?
0 kudos 2026-05-07 15:24:15 door DumpyShot op 3 Mannen aangehouden voor bijlaanval Leeuwarden
@angiesky | 07-05-26 | 15:04: dit rijmt niet, begin maar weer helemaal opnieuw.
-6 kudos 2026-05-07 13:04:17 door angiesky op 3 Mannen aangehouden voor bijlaanval Leeuwarden
Tuig af die kluiver, en op met dat bazuin.
Breeuw de naden en ligt het anker.
Vlaggenschip De Bruyne Ster is in de vaart.
-5 kudos 2026-05-07 11:24:11 door limpNoodles op 3 Mannen aangehouden voor bijlaanval Leeuwarden
Hemel ik heb kriebel aan mijn pemel
6 kudos 2026-05-06 18:34:00 door HeldOpWitteSokken op Acrobaat in opleiding
Teringlijer
10 kudos 2026-05-06 12:25:12 door Schuurm op Foto afgevoerde opa mag niet.
Zeker een beladen politieke / protest boodschap.
Een 2e vraag is welke precies, maar dat maakt niet uit voor de 1e vraag.
-9 kudos 2026-05-05 13:54:40 door Pula op Rood kruis = rijbaan bezet
Sukkeltje.
7 kudos 2026-04-25 06:12:10 door ZoltarTheMagnificent op Appjes van je boze ex tot een hitsong maken
Ik zal het de oncoloog eens vragen.
-3 kudos 2026-04-23 12:01:47 door Rico026 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Vraag je je maar eerder af waarom die mensen uberhaupt demonstreren.
-1 kudos 2026-04-23 07:34:19 door klokje-in-de-sneeuw op ME ramt pubers in Loosdrecht
Heel goed opgetreden. Nu hetzelfde doen bij de linkse demo's. Die worden netjes weggedragen van de snel weg. Ik begrijp het niet
0 kudos 2026-04-20 23:44:25 door Jorisgrey op Meelopen met goochelaar Steven Kazàn in Dumpert Filmt Je Werkplek!
-weggejorist-
20 kudos 2026-04-20 21:45:48 door DeEchteBolleBarry op Meelopen met goochelaar Steven Kazàn in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Ik vind Gina wel leuk
2 kudos 2026-04-19 18:17:24 door MrRoyal op Avondprogrammering!
Mooi, dan ga ik voor The lady in green. Die heeft mooie ogen...
3 kudos 2026-04-08 12:50:59 door BlijeBakkus op Willem's laatste woorden
Het leven met Willem was een feest maar je moest wel zelf de slingers ophangen.