DumpStats voor Lerouge

5,984 +7053 -1069

Kudos

#11965 (Top 3.7440%)

Kudos/dag 4.1
Kudos/reaguursel 15.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 376
Minste kudos op 1 reaguursel -123

398

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.27
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20
Reacties per reaguursel 0.59
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 07-01-2022
Eerste reactie op 27-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 18:01:26 door MrRoyal op Koken daar! Koken daar!
Dat geldt voor al die beesten! Jouw beest, jouw probleem. Val een ander er niet mee lastig!

-2 kudos 2026-06-18 08:30:02 door SpaceVogel op WTF du jour
Geeft niks, dat komt na groep 8, als je ook schaarmhaar krijgt.

2 kudos 2026-06-17 11:09:43 door Lerouge op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Ben ik in heel veel gevallen met je eens maar die speler kan hier niet op anticiperen, in geen enkel geval. Van "achter" op je "achilles" ver buiten het bereik van de bal is al decennia lang rood en heeft niets met mannelijk voetbal te maken maar is puur spelbederf, sportman onwaardig en je neemt het risico je "collega tegenstander" moetwillig te blesseren. Dat kan alleen maar rood zijn.

-1 kudos 2026-06-17 08:13:48 door JaqueBalzak op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Borgg | 17-06-26 | 09:53:

Exact, geen enkele Algerijnse speler reageert erop. Normaal gesproken staan voetballers direct bij de scheids om een kaart te vragen bij het minste of geringste.

-2 kudos 2026-06-17 07:53:57 door Borgg op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Als je de beelden op normale snelheid bekijkt, zie je dat het erg ongelukkig was. Het was niet zijn bedoeling om hem te blesseren. Ook werd er geen scoringskans of iets dergelijks ontnomen. Hoogstens een gele kaart.

0 kudos 2026-06-17 07:48:09 door CouscousMetYezilguz op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Ze laten deze competitie heel veel gebeuren waar ze anders wel hadden gefloten. Ik vind het fijner om naar te kijken zo, het spel loopt lekker door. Wat minder aanstellerij. Gewoon zoals het hoort op het hoogste nivo van de wereld. Dus geen competitie vervalsing, elk team kan er zijn voordeel mee doen.

Deze actie had geel moeten zijn in deze competitie. Dat wel.

7 kudos 2026-06-02 19:45:49 door chocorozijn op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Grenzen dicht heeft helemaal geen zin. Dit soort figuren zijn niet de afgelopen jaren hierheen gemigreerd, die wonen hier al een lange tijd en zijn vaak de tweede of zelfs derde generatie. Je moet de figuren met dubbele paspoorten gewoon wegtyfen als ze dit soort ongein uitvreten. Nederlands paspoort innemen en enkeltje land van herkomst geven.

12 kudos 2026-05-25 09:48:03 door Gekipte_pluk op De megafoon staat te hard
@Okikidoki | 25-05-26 | 07:55: werk ze maar in de schulden. Je kan wel een misdaad plegen, maar de gevolgen niet hoeven te ervaren, omdat "ik toch geen geld heb." Is een beetje een kut reden

-7 kudos 2026-05-14 00:40:43 door ZeikStralend op Rob Jetten in ziekenhuis
Ik vind het allereerst verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.
Ik denk dat het verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.
Ik denk dat het verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.

-8 kudos 2026-05-13 18:12:42 door Wappie_Wipper op Rob Jetten in ziekenhuis
Van een 18 jarige mag je verwachten dat ze niet zo weloverwogen stemmen, ben wel benieuwt wat jij hebt gestemd toen je 18 was.

2 kudos 2026-05-05 13:24:16 door Lerouge op Nieuwe productie in Irak
@NatteKiwi | 05-05-26 | 14:49: Misschien heb ik wel meer van de wereld gezien als jij Schnitzels gegeten hebt. Of mag je die misschien niet eten van Lala....

-2 kudos 2026-05-04 11:40:18 door Wateenaccountnaamzeg op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
Als je niet begrijpt dat na dit soort daden de handhaving pas optreed en dat nu dus actief aan het doen is en op enkele downies na iedereen dit veroordeelt dan ben je denk ik zelf al niet meer te redden. En maar janken over bestuur, het lijkt de moderne ziekte te zijn, altijd maar wijzen met het vingertje naar een ander voor oplossingen.

-9 kudos 2026-05-04 05:59:12 door HansKloekke op HANDEN OMHOOG
8 vrouwelijke agenten bedoel je. Iets wat 1 of 2 mannen ook konden doen. Maar vrouwen kunnen alles wat mannen ook kunnen toch?

-3 kudos 2026-05-03 18:04:08 door JefkeMgn2 op Benderuzie in tram 6
Lol, heb je het nu over een voetbalwedstrijd, oud en nieuw of bovenstaande filmpje?

5 kudos 2026-05-03 14:34:51 door KeesKol op Benderuzie in tram 6
Ik denk dat jij wel goed nagedacht hebt over hetgeen je gestemd hebt, maar wat hoop ik dat de ogen eens open gaan bij de verstokte d66 en vvd stemmers. Denk eens -niet- aan korte termijn economische gevolgen. Denk aan de toekomst van dit land en onze kinderen.

11 kudos 2026-05-03 12:55:39 door nattezaadnaad op Benderuzie in tram 6
Gelukkig ben je niet de enige die denkt! Nederland is naar de klote, die conclusie kunnen we wel trekken

26 kudos 2026-05-03 12:36:27 door Dikkegansinaantocht op Benderuzie in tram 6
Precies, dit vind 90% van de Nederlanders maar als je de vinger op de zere plek legt dan ben je een racist. Nederland was een mooi land, en had nog steeds mooi kunnen zijn…