23,219 +23754 -535
Kudos
#2969 (Top 0.9290%)
| Kudos/dag | 31.98 |
| Kudos/reaguursel | 65.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3246 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
23,219 +23754 -535
Kudos
#2969 (Top 0.9290%)
| Kudos/dag | 31.98 |
| Kudos/reaguursel | 65.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3246 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
352
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.48 |
| Topreaguursels | 12 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.79 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 05-05-2024 |
| Eerste reactie op | 29-06-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 07:59:06 door _Dempurt_ op Dumpert Hitteplan #1
De film is waarschijnlijk langer, ik denk dat dit een fragment is. Erg jammer overigens.
1 kudos 2026-06-10 08:55:20 door Loosecanon op Waterbed
Ik ken alleen maar onzekere reaguurders.
1 kudos 2026-06-10 08:03:58 door owikzegmaarwat op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
inderdaad, voetbal is nog steeds kut, een paar dooie celebs in een ai filmpje gooien maakt het niet beter. De meeste waren waarschijnlijk niet eens fan van voetbakl.
En hoewel freddie inderdaad brits was, is hij geboren in tanzania. Het was leuk geweest als de maker van het filmpje daaraan gedacht had.
0 kudos 2026-06-10 07:58:40 door Kreationist op Spidercam valt naar beneden
Cameraman sterven nooit, hoe komen die filmpjes van hen anders online?
2 kudos 2026-06-10 07:53:05 door Jenieuwegebruikersnaam op Spidercam valt naar beneden
Hij wist al dat wanneer hij dat niet zou doen iedereen hier weer gaat roepen: "Film dan door!'
-10 kudos 2026-06-10 07:51:50 door owikzegmaarwat op Spidercam valt naar beneden
nou, haar na... lastig te zien vanaf hier maar het lijkt mij dat er nog wel wat ruimte tussenzit
0 kudos 2026-06-10 07:46:57 door Kwamkwammersloeg op camera drone valt uit de lucht
@Ed-Random | 10-06-26 | 09:44: Originele post bestaat uit 2 filmpjes
3 kudos 2026-06-10 07:44:11 door Ed-Random op camera drone valt uit de lucht
Dit is toch echt een andere hoek.
-6 kudos 2026-06-10 07:29:17 door Katdekat op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Je moet ook niet continu in de spiegel kijken.
-3 kudos 2026-06-07 21:15:56 door RazendeRoeland op Als hij gaat..
Nee joh, kost alleen maar geld
7 kudos 2026-06-06 07:42:07 door threeheadedmonkey op Fietser tegen de grond gereden
Muziek?
0 kudos 2026-06-05 16:43:43 door ValeLaPena op Moeder is alert
@SnotYoung | 05-06-26 | 11:15: Ja, maar deze mama raapt eerst haar kind op, dat is het verschil dus...
1 kudos 2026-06-05 14:11:43 door Kwamkwammersloeg op Ben je lekker aan het maaien
@IkBenJeMoederNiet | 05-06-26 | 14:52: Ik wist dat er iemand zou happen.
1 kudos 2026-06-05 12:52:14 door IkBenJeMoederNiet op Ben je lekker aan het maaien
Hier een linkje voor jou.
https://www.zorgkaartnederland... Vast wel één bij jou in de buurt.
Graag gedaan.
0 kudos 2026-06-05 12:40:47 door IkBenJeMoederNiet op Oma (90) nog nooit klaargekomen
En dan met die vrijwilliger op Dumpert filmt je werkplek.
3 kudos 2026-06-05 09:41:44 door Nerovetsrethca op Moeder is alert
zeldzaam een vrouw die niet gilt maar handelt
-15 kudos 2026-06-05 09:15:57 door SnotYoung op Moeder is alert
Hoezo heldin?
Ik denk dat elk weldenkend mens weg zou springen?
18 kudos 2026-06-05 09:05:43 door NoNoThatIsSoNotRight op Moeder is alert
Mama's zijn heldinnen. Dit is er eentje simpelweg in actie.
16 kudos 2026-05-30 07:51:40 door Jacob-Dubbel op Aanzoek op het podium
maar did she loes herself in the music, the moment..?
6 kudos 2026-05-28 14:29:49 door scitzodtc op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
En penicilline uitgevonden.
3 kudos 2026-05-28 09:55:20 door Andy007 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
@Kwamkwammersloeg | 28-05-26 | 11:38: alleen wanneer de koelkast vol is met beer
34 kudos 2026-05-28 09:39:29 door John McClane op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
Vergeet die boeken over James Bond niet.
16 kudos 2026-05-28 09:38:36 door Kwamkwammersloeg op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
@Geheelnaarwaarheid | 28-05-26 | 11:34: Mijn vrouw vertoont overigens gelijksoortig gedrag. Dan maak ik me zeker ook schuldig aan femicide.
13 kudos 2026-05-28 09:34:04 door Geheelnaarwaarheid op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Dat heb je dan ook volledig aan jezelf te danken, dierenbeul!
3 kudos 2026-05-25 11:23:50 door threeheadedmonkey op Hoge rope swing totaal mislukt: voet vast en rondjes draaiend het water in
@CtrlAltDepeche | 25-05-26 | 13:07: Man!
1 kudos 2026-05-25 11:07:31 door CtrlAltDepeche op Hoge rope swing totaal mislukt: voet vast en rondjes draaiend het water in
Korter!
0 kudos 2026-05-17 21:59:11 door Driverofthedqy op Kerkorgeltje spelen
Ik adviseer iedereen Hanska Duo!
4 kudos 2026-05-17 18:57:55 door TikTokkie op Kerkorgeltje spelen
Dit lijkt meer op een Viscount dan een Hammond, want de zwarte preset toetsen missen.
-1 kudos 2026-05-17 18:02:17 door Dirk-teur op Kerkorgeltje spelen
Je bent me voor!
Voor de liefhebbers:
https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-05-17 17:56:16 door borrelbouter op Kerkorgeltje spelen
@NorbertDeBozeBever | 17-05-26 | 19:37: Deep Purple kan ik ook aanbevelen, die hebben ook lekkere Hammond partijen in hun muziek.
4 kudos 2026-05-17 17:37:03 door NorbertDeBozeBever op Kerkorgeltje spelen
En voor de liefhebbers is er de band Orgelvreten (oa twee Hammond orgels en natuurlijk de Leslie speakers)
0 kudos 2026-05-16 17:51:31 door Knoeier op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
Blijkbaar zie jij iets anders dan ik
-3 kudos 2026-05-15 14:36:31 door Kwamkwammersloeg op Rondje Zandvoort gaat mis
Centraliste*
3 kudos 2026-05-14 13:05:28 door zoindepoepertt op Leuke dag gehad
tuurlijk voor ons ouderen ziet dit er suf uit, maar ik denk juist dat deze kids het hier over jaren nog over hebben hoor! is toch weer totaal wat anders dan thuis achter een normale TV of Monitor zitten gamen
5 kudos 2026-05-14 12:57:12 door hamkaes op Leuke dag gehad
Dit vergeten ze juist nooit weer
11 kudos 2026-05-13 15:51:55 door Sfhcisdubcisrhbc op Ah de politie
Vreemd genoeg heeft de politie in meerdere landen de zwaai lichten (ook de blauwe) de hele dag aan. Zo ook in Zuid Korea.
19 kudos 2026-05-13 11:39:55 door ikdenkwat op Ah de politie
Hij is in ieder geval gestopt.
1 kudos 2026-05-06 16:51:21 door Aarsvlieg op Wat is je favoriete cartoon?
https://www.dumpert.nl/item/23...
-1 kudos 2026-05-06 16:19:03 door very-ferry op Wat is je favoriete cartoon?
@very-ferry | 06-05-26 | 17:00: Waarom minnen? Het is Omelette AU fromage
-3 kudos 2026-05-06 15:00:21 door very-ferry op Wat is je favoriete cartoon?
Die aflevering is leuk, maar zou toch fijn zijn dat ze die ene Franse zin die in de lesstof werd behandeld dan wel grammaticaal correct hadden gemaakt.
4 kudos 2026-05-06 13:49:40 door ill-Eagle op Wat is je favoriete cartoon?
What does this button do?
7 kudos 2026-05-06 13:41:15 door Dionysus007281 op Wat is je favoriete cartoon?
That's all you can sayhay!
8 kudos 2026-05-03 07:40:44 door RappertuitWoensel op Onweer met dikke knal
niet zo janken, ik moest lachen
-7 kudos 2026-04-22 07:56:23 door Athene_Noctua op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Pepperspray is een geweldsmiddel en zover ik weet heeft de politie en aangewezen ambtenaren de geweldsmonopolie. De situatie is verder onbekend voor mij, op basis hiervan zeg ik: overlastgevers beperken tot school, na school eten, na eten gedwongen naar een sportclub (verspreid zodat ze niet op een vereniging gaan kloten). Laat ze vrienden maken die wel op het juiste pad zitten en geef ze de tijd niet om te hangen.
6 kudos 2026-04-21 19:44:50 door Wakemeister op Toeristen slopen bollenvelden
Je zit tussen de tulpen hè, niet tussen de papaver.
-68 kudos 2026-04-21 19:44:30 door 123nietnu op Teringjeugd verziekt Delfzijl
En wat schiet je op met je "verademing" ? Ben benieuwd
-22 kudos 2026-04-21 19:44:03 door PinkFloydd op Toeristen slopen bollenvelden
Geen zorgen, ook Nederlanders doen dit. Je racistische vlieger gaat hier dus niet op.
3 kudos 2026-04-19 08:57:38 door Lekker Handig op Mama doet Sprite challenge
Ik ook. Het is een combinatie van Sprite, maagsappen en tabaksrook.
-3 kudos 2026-04-19 08:57:05 door Doorsneeburger op Fatbike tuig knikkert fietser omver
@Hunebedbouwer | 19-04-26 | 09:35: Mede mogelijk gemaakt door de 12 jaar wan belijd.
-2 kudos 2026-04-19 08:34:51 door Klerkberk op Fatbike tuig knikkert fietser omver
@Twix | 19-04-26 | 09:03: De "linkse politiek" zit in Nederland , in de oppositie. De politie en rechterlijke macht kunnen weinig doen, zolang er geen wetten of regels worden verandert. Daar zijn dus al tig jaar de "rechtse partijen" voor verantwoordelijk. De VVD kwam in 2010 aan de macht. In 2010 werd in Nederland voor het eerst de Fatbike geïntroduceerd. Sinds dien wordt er bijna elke dag wel ergens in de media over geschreven..