DumpStats voor Kwamkwammersloeg

23,219 +23754 -535

Kudos

#2969 (Top 0.9290%)

Kudos/dag 31.98
Kudos/reaguursel 65.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 3246
Minste kudos op 1 reaguursel -63

352

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.48
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 11.6
Reacties per reaguursel 0.79
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 05-05-2024
Eerste reactie op 29-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 07:59:06 door _Dempurt_ op Dumpert Hitteplan #1
De film is waarschijnlijk langer, ik denk dat dit een fragment is. Erg jammer overigens.

1 kudos 2026-06-10 08:55:20 door Loosecanon op Waterbed
Ik ken alleen maar onzekere reaguurders.

1 kudos 2026-06-10 08:03:58 door owikzegmaarwat op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
inderdaad, voetbal is nog steeds kut, een paar dooie celebs in een ai filmpje gooien maakt het niet beter. De meeste waren waarschijnlijk niet eens fan van voetbakl.
En hoewel freddie inderdaad brits was, is hij geboren in tanzania. Het was leuk geweest als de maker van het filmpje daaraan gedacht had.

0 kudos 2026-06-05 16:43:43 door ValeLaPena op Moeder is alert
@SnotYoung | 05-06-26 | 11:15: Ja, maar deze mama raapt eerst haar kind op, dat is het verschil dus...

-15 kudos 2026-06-05 09:15:57 door SnotYoung op Moeder is alert
Hoezo heldin?
Ik denk dat elk weldenkend mens weg zou springen?

4 kudos 2026-05-17 18:57:55 door TikTokkie op Kerkorgeltje spelen
Dit lijkt meer op een Viscount dan een Hammond, want de zwarte preset toetsen missen.

3 kudos 2026-05-17 17:56:16 door borrelbouter op Kerkorgeltje spelen
@NorbertDeBozeBever | 17-05-26 | 19:37: Deep Purple kan ik ook aanbevelen, die hebben ook lekkere Hammond partijen in hun muziek.

3 kudos 2026-05-14 13:05:28 door zoindepoepertt op Leuke dag gehad
tuurlijk voor ons ouderen ziet dit er suf uit, maar ik denk juist dat deze kids het hier over jaren nog over hebben hoor! is toch weer totaal wat anders dan thuis achter een normale TV of Monitor zitten gamen

11 kudos 2026-05-13 15:51:55 door Sfhcisdubcisrhbc op Ah de politie
Vreemd genoeg heeft de politie in meerdere landen de zwaai lichten (ook de blauwe) de hele dag aan. Zo ook in Zuid Korea.

-3 kudos 2026-05-06 15:00:21 door very-ferry op Wat is je favoriete cartoon?
Die aflevering is leuk, maar zou toch fijn zijn dat ze die ene Franse zin die in de lesstof werd behandeld dan wel grammaticaal correct hadden gemaakt.

-7 kudos 2026-04-22 07:56:23 door Athene_Noctua op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Pepperspray is een geweldsmiddel en zover ik weet heeft de politie en aangewezen ambtenaren de geweldsmonopolie. De situatie is verder onbekend voor mij, op basis hiervan zeg ik: overlastgevers beperken tot school, na school eten, na eten gedwongen naar een sportclub (verspreid zodat ze niet op een vereniging gaan kloten). Laat ze vrienden maken die wel op het juiste pad zitten en geef ze de tijd niet om te hangen.

-2 kudos 2026-04-19 08:34:51 door Klerkberk op Fatbike tuig knikkert fietser omver
@Twix | 19-04-26 | 09:03: De "linkse politiek" zit in Nederland , in de oppositie. De politie en rechterlijke macht kunnen weinig doen, zolang er geen wetten of regels worden verandert. Daar zijn dus al tig jaar de "rechtse partijen" voor verantwoordelijk. De VVD kwam in 2010 aan de macht. In 2010 werd in Nederland voor het eerst de Fatbike geïntroduceerd. Sinds dien wordt er bijna elke dag wel ergens in de media over geschreven..