571 +2053 -1482
Kudos
#45481 (Top 14.2314%)
| Kudos/dag | 0.74 |
| Kudos/reaguursel | 2.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
571 +2053 -1482
Kudos
#45481 (Top 14.2314%)
| Kudos/dag | 0.74 |
| Kudos/reaguursel | 2.75 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
208
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 34.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.7 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 17-05-2024 |
| Eerste reactie op | 17-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-21 12:45:06 door hagenees op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
hadden we inderdaad maar iemand als Trump of Poetin ipv Willem Max en de prinsessen.
4 kudos 2026-06-21 12:11:06 door Het Vragevuur op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Democratisch gezien zou jij mogen verschijnen op personeelsfeestjes, maar in de praktijk zorgen sentimenten ervoor dat niemand jou daar ooit over inlicht.
5 kudos 2026-06-21 12:08:36 door LittleAd op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Liever iets erfelijks wat Nederland goed op de kaart zet, dan de voorgaande jaren democratisch gekozen politiek
6 kudos 2026-06-21 11:34:39 door Reazeurder op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
democratisch of niet, de mens schiet altijd te kort, daarom is het proberen er iets luchtigs van te maken altijd te prijzen.
-3 kudos 2026-06-21 11:31:21 door Haltje op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@lievhebbert | 21-06-26 | 12:58: Dat het leven deels toevallig is, zegt niets over of een erfelijk koningschap een goed staatsmodel is. Persoonlijke pech of geluk is geen argument voor of tegen democratische legitimiteit.
8 kudos 2026-06-21 10:58:15 door lievhebbert op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Haltje, zullen we dan ook maar jouw elite in Nederland wonende erfelijke mazzel beoordelen. Je woont op de rijkste plek van de aarde door puur toeval. Net zoals Willie door puur mazzel of pech een koning is. Dom gezeik van je.
31 kudos 2026-06-21 10:50:18 door Spykerpoepert op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Wat is er mis met een beetje gezelligheid?
-1 kudos 2026-06-13 17:03:26 door GingerKHC op Faalhaaskarma
je mag pas na de witte doorhaal cirkel op de baan rijden.
6 kudos 2026-06-13 15:44:04 door Haltje op Faalhaaskarma
@Uhoortnogvanons | 13-06-26 | 17:34:
https://onzetaal.nl/taalloket/...
-2 kudos 2026-06-13 15:42:29 door Haltje op Faalhaaskarma
@BromSnor86 | 13-06-26 | 17:27: U komt niet vaak op de snelweg, denk ik. Als een stuk snelweg afgekruist wordt waar je op dat moment rijdt, dan krijg je echt wel ineens een rood kruis voor je neus. Ja, de auto's een baanvak achter je, die krijgen eerst een pijl te zien.
-3 kudos 2026-06-13 15:34:38 door Uhoortnogvanons op Faalhaaskarma
Jezus Grustus te paard! Er rijdt NIEMAND op de derde 'baan'. Niemand. Ik leg het nog één keer uit. De meest linkerrijstrook noemen we rijstrook 1. Rechts van rijstrook 1 ligt rijstrook 2. Rechts van rijstrook 2 ligt, hoe kan het ook anders, rijstrook 3. Alle rijstroken bij elkaar noemen we een rijbaan. En rode kruisen schrijf je met een s.
10 kudos 2026-06-13 15:27:57 door BromSnor86 op Faalhaaskarma
Er is anders eerst een pijl die wijst dat je van de rijbaan af moet. De kruis staat er niet opeens.
1 kudos 2026-06-13 13:32:37 door Het Vragevuur op Kinderbrommer op je auto
Sommige mensen komen naar Dumpert om eens lekker te lachen. Anderen komen naar Dumpert om zich te identificeren met kutkinderen.
5 kudos 2026-06-13 09:50:22 door zeurpiet op Kinderbrommer op je auto
Gun toch iemand zijn Darwin award als hij/zij zoveel moeite doet.
6 kudos 2026-06-13 09:50:11 door slingerj@@p op Kinderbrommer op je auto
Ik vind het prachtig, wat moet hij met zo'n snelheid op het trottoir? En ik hoop niet te veel schade aan die auto.
7 kudos 2026-06-13 09:48:10 door Wappie_Wipper op Kinderbrommer op je auto
Zonder z'n trappers te bewegen ook nog, ik hoop dat de automobilist alle schade vergoed kan krijgen inclusief slachtoffer hulp.
17 kudos 2026-06-13 09:46:27 door Wappie_Wipper op Kinderbrommer op je auto
Hij komt vanaf de stoep de tegengestelde rijrichting van de weg op zonder vooruit te kijken.
20 kudos 2026-06-13 09:46:10 door SjekAttek op Kinderbrommer op je auto
Dit ongeval is dan ook volledig te wijten aan het debiele gedragd van de Fatbikert. Het is dé manier om te leren hoe je je hoort te gedragen.
En daar geniet ik van, niet zozeer de schade die de auto heeft opgelopen.
6 kudos 2026-05-31 19:14:57 door darkracer125 op Terror kat verdedigt terrein
de hond valt de kat aan. kat verdedigt zichzelf.
11 kudos 2026-05-31 18:55:47 door Robmetfatbike op Terror kat verdedigt terrein
dat is anders
1 kudos 2026-05-30 20:07:57 door Elmooh op Niet aan mij zitten
Vond met dt dat ook nog in de ik-vorm staat. Das knap
0 kudos 2026-05-30 19:44:33 door Haltje op Niet aan mij zitten
@banditoz | 30-05-26 | 21:31: Dit lijkt mij eerlijk gezegd meer een vrouw die 3 kinderen heeft ontvoert en 2 ouderen heeft vermoord of iets in die richting. Maar dan nog.
-6 kudos 2026-05-30 19:43:55 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@banditoz | 30-05-26 | 21:31: Ja, dat kind in de buik mag ook de klappen vangen, toch? Halve zolen hier, niet te geloven
15 kudos 2026-05-30 19:31:21 door banditoz op Niet aan mij zitten
Ik vondt vooral het filmpje iets te vroeg afgekapt. Dit lijkt een beroepsoplichtster / zakkenroller of iets in die richting en die hebben een steeds grotere waffel dus prima gehandeld meneer agent.
-1 kudos 2026-05-27 20:45:36 door HandSolo op Gras maaien op z'n Japans
Wii U Party
-10 kudos 2026-05-11 17:58:50 door Haltje op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Gezien het aantal plusjes dat ik krijg moet ik voortaan misschien beter duidelijk maken wanneer ik iets sarcastisch bedoel.
-37 kudos 2026-05-09 08:21:06 door Voslompos op Fietser wil discussie
Die op de fiets
0 kudos 2026-05-03 21:23:17 door DiePanzerVorwaerts3 op Almost got hit
Ik meende Den Helder te herkennen.
6 kudos 2026-05-03 18:58:38 door Floepi_Floepi_Floepi op Almost got hit
Ah, dat verandert de zaak.
7 kudos 2026-04-26 18:36:50 door Naamzonderspaties op Overgevoelig voor een grap
Ik word agressief van ik wordt... maar ik wil je niet te lijf gaan hoor, ben een pacifistische taalnazi
13 kudos 2026-04-26 18:27:40 door Uhoortnogvanons op Overgevoelig voor een grap
BOE!
-2 kudos 2026-04-25 18:21:37 door Borlaaz op Pa Tokkie is niet meer
Tokkiedorp Almere is een tokkie armer, nou de rest nog.
-1 kudos 2026-04-25 17:21:26 door AzzKickah op Kusje d'r op?
Ja zijn MRI-scan kon een week naar voren gehaald worden.
17 kudos 2026-04-25 16:40:48 door Athene_Noctua op Pa Tokkie is niet meer
Tjonge jonge, kunnen we niet gewoon een potje janken om deze prachtige gedeelde herinnering? Proost op de hanglamp!
-19 kudos 2026-04-25 16:07:36 door Westsider op Pa Tokkie is niet meer
Toen al? Ze zijn pas in 2005 naar Almere verhuisd
-25 kudos 2026-04-25 15:40:20 door THerzl op Pa Tokkie is niet meer
Dag meneer de heler
-2 kudos 2026-04-25 13:11:24 door vansuyle.com op Jager vs Olifant
Gelukkig, niet iedereen op dumpert is achterlijk. Om te jagen heb je wild nodig. Jagen en natuurbescherming gaan hand in hand. Prins Bernhard, Teddy Roosevelt
-1 kudos 2026-04-24 05:11:54 door Psykenner op Meisje schopt parkeerwachter
Snapt niemand de sarcasme? Denkt nou echt niemand "wat als het geen sarcasme is, dan klopt aangifte niet want er was geen letsel, dus zinloos. En wat als het juist een sneer is naar wat altijd verwacht wordt dat wij zinloos en braaf doen in zo'n situatie? Hee wacht, nu maakt het compleet sense."?
Niveau'tje woke, deze reacties en minnetjes.
1 kudos 2026-04-23 18:22:40 door Bullshitski op Meisje schopt parkeerwachter
1,41 miljard chinezen hou je niet onder controle met D66 tactiek.
3 kudos 2026-04-23 17:56:31 door Kreezielepiet op Meisje schopt parkeerwachter
Dit was een uitermate zinvolle en efficiënte corrigerende tik.
1 kudos 2026-04-23 17:43:06 door Geheelnaarwaarheid op Meisje schopt parkeerwachter
Ik ben meer voor het lik op stuk beleid, de partij die in zijn verkiezingsprogramma zet dat de politie hier weer de corrigerende tik kan gebruiken in het dagelijkse verkeer, krijgt mijn stem.
26 kudos 2026-04-23 17:31:46 door bimmerman op Meisje schopt parkeerwachter
Ja om vervolgens nog 2 politieagenten een officier van justitie en een d66 rechter aan het werk te moeten zetten.
Nee dit is prima opgelost zo van meneer de parkeerwachter, en door!
5 kudos 2026-04-11 12:37:10 door vansuyle.com op Buschauffeur wordt geslagen
Dat is het hè! Gewoon iets doen. Altijd maar dat laffe "maar hij kan een wapen hebben en dan ben ik de sjaak" nee lamlul er zijn altijd voorwerpen die je kunt gooien, mensen met boodschappen die als wapen kunnen dienen (glazen fles, deodorant, een tas) Er is geen excuus om niets te doen. Dan verdien je de barbaren.
9 kudos 2026-04-11 10:31:54 door vlasteler op Glijbaan is voor kids
na negen maanden is stilletjes aan wel lang genoeg hoor.
8 kudos 2026-04-05 11:11:04 door Bierkroes op Een rood kruis staat er niet voor nix
Dit is klinkklare onzin. Zelfs voordat ik de Ketheltunnel door was gaf mijn navigatie al een ongeval aan. Ik moest toevallig deze afslag ook hebben en wij hebben echt rode kruisen gezien. En tientallen auto's die wel opletten en van die afslag afgingen ipv door te rijden naar een ongeval.
-9 kudos 2026-04-05 08:31:51 door switsal op Een rood kruis staat er niet voor nix
dan hebben ze onterecht een boete gehad....staat idd helemaal geen matrix bord boven dat stukje
14 kudos 2026-04-05 08:25:22 door Mr. Rotop op Een rood kruis staat er niet voor nix
Rijstrook was al afgekruist bij 50.3 op de afrit. Altijd dezelfde discussie hier ... afrit nemen? Betalen.
0 kudos 2026-03-29 17:55:34 door Routine op Verkeersagent treft dove automobilist
@Haltje | 29-03-26 | 18:27: Wat goed van jou, dat jij tenminste wel eerlijk bent en wij dus niet. Heb je nog een andere manier om jezelf de hemel in te prijzen, op hetzelfde moment anderen de maat te meten en je eigen (idiote) opvatting goed te praten?
-3 kudos 2026-03-29 17:20:32 door Haltje op Verkeersagent treft dove automobilist
@Boris Ivan | 29-03-26 | 18:59: Zeg ik ergens dat zijn gedrag normaal is? Dat hij geen boete moet krijgen? Ik geef aan dat ik het boetebedrag niet normaal vind. Daar sta ik niet alleen in. Zelfs de directeur van incassobureau CJIB gaf onlangs aan dat de bedragen van verkeersboetes te hoog zijn en niet meer in verhouding staan tot de overtreding.
6 kudos 2026-03-29 16:59:46 door Boris Ivan op Verkeersagent treft dove automobilist
Gepensioneerd brandweerman hier. Weet je wat niet normaal is? Dat hulpverleners mensen uit auto's moet knippen, hun nabestaanden moet vertellen dat er iemand is overleden, stukken vlees van het asfalt afschrapen. En waarom? Alleen omdat er een egoïst niet slim of geduldig genoeg was om even een paar honder meter verderop te keren. Weet je wat nog erger is? Dat het meestal om de tegenpartij gaat, en niet de veroorzaker zelf.