185,246 +200664 -15418
Kudos
#182 (Top 0.0569%)
| Kudos/dag | 25.66 |
| Kudos/reaguursel | 23.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 13096 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -882 |
185,246 +200664 -15418
Kudos
#182 (Top 0.0569%)
| Kudos/dag | 25.66 |
| Kudos/reaguursel | 23.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 13096 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -882 |
7,999
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.11 |
| Topreaguursels | 72 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 98 |
| Geregistreerd op | 09-05-2005 |
| Eerste reactie op | 18-09-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 20:35:36 door Jorisliev op Poesje houdt van water
Beetje katnip opsmeren.
1 kudos 2026-06-19 08:00:45 door Toompie888 op Nieuwe beelden uit Moskou
*find out.
4 kudos 2026-06-16 11:17:23 door befklets op Goeiemorgen
@1234ikweethetooknietmeer | 16-06-26 | 10:34: Deze geeft je ook een pijpbeurt in een rustig hoekje van het magazijn. Ik neem m'n kansen wel hoor.
2 kudos 2026-06-16 09:01:28 door pietpvv op Goeiemorgen
@FonzeOfficial | 16-06-26 | 10:59: U mist de clou.
-1 kudos 2026-06-16 08:59:40 door FonzeOfficial op Goeiemorgen
@Schijtebrij | 16-06-26 | 10:30: Hoezo mag?! Dat mag mijn vrouw en élke vrouw lekker zelf bepalen. Daar ga jij niet over, ze is niet jouw eigendom. De consequenties van haar actie zijn dan wel voor haar zoals ruzie (verbaal!) met jou of een scheiding. Jij bepaalt echter niet wat zij wel of niet mag doen of denken.
0 kudos 2026-06-16 08:34:58 door 1234ikweethetooknietmeer op Goeiemorgen
En ook met deze moet je op de zaterdag in de rij gaan staan bij de Ikea, kijken of je er dan nog zo leuk vindt
11 kudos 2026-06-16 08:30:59 door Schijtebrij op Goeiemorgen
@kloop22 | 16-06-26 | 09:55: Mag jouw vrouw met haar tieten schudden op dumpert?
23 kudos 2026-06-16 07:55:47 door kloop22 op Goeiemorgen
Ik trouw toch liever met een meid die niet zo met d'r tetten loopt te showen.
-2 kudos 2026-06-14 17:37:21 door Lelijke_aap op Ondertussen bij het Witte Huis
*oranje
6 kudos 2026-06-13 14:32:30 door Pikootje op Zeepkist gaat verkeerd
en maar geld blijven pompen in het onderwijs......!
-1 kudos 2026-06-11 14:15:00 door MiraNix26 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ik had wel wat meer schade verwacht met een vrouw
achter het stuur.
1 kudos 2026-06-11 11:41:21 door Flitsende.Stokstaart op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Ik denk niet dat spelers als Virgil en Frenkie op een professionele wijze met zulke grootheden om kunnen gaan Piemelpasta.
1 kudos 2026-06-11 11:06:09 door piemelpasta op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Het lijkt mij beter dat wij Ben en Ruurd in de selectie opnemen in plaats van Depay en Weghorst.
1 kudos 2026-06-09 15:42:34 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
@LuchtSirene | 09-06-26 | 11:39: De enigen die dat fijn vinden, in functie van hun politieke doelen, zijn Poetin en zijn ja-knikkers rond hem. Je moet dergelijke lelijke gedachten niet trachten in de schoenen van Oekraïne-supporters te schuiven.
6 kudos 2026-06-09 13:33:54 door JanHuyghen op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Gelukkig is dat aanzien van poetin zijn forum compleet in het water gevallen toen Oekraïne de oorlogsindustrie in die buurt bombardeerde. Niemand behalve een paar nuttige idioten gelooft nog dat Rusland een lauwe pot bier veilig kan houden.
-3 kudos 2026-06-09 09:39:21 door LuchtSirene op Russische locomotief stoppen met een drone
VInd je dat fijn? Dat de russen dood gaan?
4 kudos 2026-06-09 09:28:22 door van_Sukkelenburg op Russische locomotief stoppen met een drone
Het Institute for the Study of War geeft dagelijkse updates over de situatie:
https://understandingwar.org/r...
6 kudos 2026-06-09 07:48:05 door Naregeit op Russische locomotief stoppen met een drone
@Otto Peter Rispinkje Ja, dat is een soort politiek geladen Oekraïense straattaal om aan te geven dat de Russen kleautzakken zijn.
6 kudos 2026-06-09 07:37:07 door Otto Peter Rispinkje op Russische locomotief stoppen met een drone
Ruzzen?
0 kudos 2026-06-08 02:11:31 door Voorwaarden op Ik maak me onzichtbaar
Zolang het geen mannen "harige-kloten-zondag-thema" is, vind ik het prima. Maar meer tetten en mooie vrouwmens billen is wel fijn, sowieso.
18 kudos 2026-06-07 19:49:36 door LieverSudoDanZwitsal op Ik maak me onzichtbaar
Pauperzondag! Nee, doe deze traditie maar niet.
-9 kudos 2026-06-06 23:07:07 door Sjaakklapperkaak op Graag jullie mening
Ik denk dat als ik mijn tieten laat zien dat ze gebruik gaat maken van haar been en bilspieren of bedoel je wat anders?
-6 kudos 2026-05-29 16:12:25 door zletlana op Paul de Leeuw over virale video's
Vieze pedo. Zal die bij mijn kind doen.
-3 kudos 2026-05-29 15:32:57 door Drentse Redneck op Paul de Leeuw over virale video's
Wat doet onze mening er toe? Hoe denk die jonge jongen er over? Als die het geen probleem vond is het goed toch?
-1 kudos 2026-05-29 15:29:12 door ballenvanstijl op Paul de Leeuw over virale video's
@simvastatien | 29-05-26 | 16:24:
Hety was een foutje. Daty overkomt de beste weleens. Toch?
-1 kudos 2026-05-29 14:52:43 door Debaser op Paul de Leeuw over virale video's
https://youtu.be/3a6diHZR3Bg?i...
Ik zal je even helpen met de juiste en complete video. Jammer van de titel.
-1 kudos 2026-05-29 14:46:57 door Debaser op Paul de Leeuw over virale video's
Dit is een mooie video van de openminded en weldenkende 90s humor om het kaf van het koren te scheiden tussen de oude en nieuwe garde reaguurders. Oprecht benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.
-9 kudos 2026-05-29 14:24:35 door simvastatien op Paul de Leeuw over virale video's
@ballenvanstijl | 29-05-26 | 16:18:
"Ik word er wel een beetje ongemakkelijk. "
Nederlandse lijkende volzin, die niet af is. Daar word ik een beetje ongemakkelijk van. Maar hety voelt een beetje raar, om dat op nationale mediasite te doen.
16 kudos 2026-05-29 14:18:49 door ballenvanstijl op Paul de Leeuw over virale video's
Ik word er wel een beetje ongemakkelijk. Niet genoeg om hem te veroordelen ofzo. Maar het voelt wel een beetje raar om dat op nationale tv bij een jochie te doen.
7 kudos 2026-05-29 14:15:36 door Boerenmetworstje op Paul de Leeuw over virale video's
Ik vind goor.
5 kudos 2026-05-29 14:03:43 door Satria op Paul de Leeuw over virale video's
@64kbgeheugen | 29-05-26 | 15:53: goh, ben blij dat ik die tijd bewust heb meegemaakt en met plezier aan terug denk als ik dit soort lange tenen commentaar lees
-12 kudos 2026-05-29 13:53:42 door 64kbgeheugen op Paul de Leeuw over virale video's
Had natuurlijk nooit mogen gebeuren, maar vroeger was er wel meer van dit soort 'humor'. Binnen de rest van het filmpje (want die zet je er natuurlijk niet bij) lijkt Paul's verhaal te kloppen. Hij hangt hem ook op de kop namelijk. Natuurlijk had Paul dit niet moeten doen, maar dit als 'bewijs' zien dat hij pedofiel zou zijn is dan weer vrij dom. Ik ben blij dat we als samenleving dit toen niet accepteerde, en nu nog steeds niet.
0 kudos 2026-05-25 12:33:07 door Grootdenker op Je winkelhaak fiksen
En Lade is dan weer Duits voor winkel.
2 kudos 2026-05-25 12:23:55 door Lelijke_aap op Je winkelhaak fiksen
Jij bent die lul in de winkel bedoel je.
0 kudos 2026-05-25 12:06:58 door befklets op Je winkelhaak fiksen
Ik heb een winkel in m'n lul.
7 kudos 2026-05-25 10:57:06 door Lelijke_aap op Je winkelhaak fiksen
En het winkelcentrum is dan het midden van de hoek?
5 kudos 2026-05-25 09:33:30 door Parabolicus op Je winkelhaak fiksen
En ook Duits.
3 kudos 2026-04-30 15:54:42 door Wieksersontoer op Waar ga je heen makker?
ik was eerst alleen gefocused op dat mokkel, aangezien ik even dacht dat ik onder haar rokje kon kijken...
0 kudos 2026-04-30 12:41:07 door aftreksnor op Waar ga je heen makker?
Je ziet toch wel dat het een homo is.
0 kudos 2026-04-27 13:54:21 door Bounty82 op Dingen die jij wil scoren
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-27 12:32:08 door Viva! op Orgel joke gaat los met Tiësto
Dan heb je het filmpje niet afgekeken. Begrijp het wel. Ben zelf nu ook bier aan het drinken.
6 kudos 2026-04-21 14:35:34 door markstar1963 op Dak-het-zelfster aan de bak
Een vrouw als goeie loodgieter wel! (een man ook trouwens)
0 kudos 2026-04-03 08:29:12 door Rest in privacy op Goede vrijdag met dikke paaseieren
Daar waar vaak naar de sleutels wordt gezocht.
10 kudos 2026-04-02 11:41:04 door pannekoekmetmosterd op Ome Donald trollt Macron van Frankrijk
Laat mij erbuiten a.u.b.
3 kudos 2026-03-19 14:40:52 door Freddie M op Hoe kan da nou?
Het scheelt alles.
-14 kudos 2026-03-19 14:19:53 door WC_Dumpert op Hoe kan da nou?
Dat scheelt net genoeg.
9 kudos 2026-03-17 16:44:48 door Maxima_Hartman op Andy zoekt Jan
Nietwaar ze doen het alleen met familieleden, en het is een leugen dat er maar 1 familie woont. Het zijn er namelijk 6.
8 kudos 2026-03-05 17:17:40 door Kameleon4 op Hey daar heb je Aladdin
Iranian Airforce of Iraanse Luchtmacht
-1 kudos 2026-03-01 23:24:40 door Pilletje123 op Reaguurder met skills
Mo bonten?
6 kudos 2026-02-28 10:23:00 door PisFinger op 21 Tomahawk raketten vliegen over Irak
Om er weer een stuk of 8 te kunnen beeindigen moet ie er wel eerst een paar starten.