DumpStats voor EchteZeeuw12345

6,491 +7872 -1381

Kudos

#11181 (Top 3.4986%)

Kudos/dag 3.97
Kudos/reaguursel 10.93
Meeste kudos op 1 reaguursel 372
Minste kudos op 1 reaguursel -158

594

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.36
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.5
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 08-12-2021
Eerste reactie op 01-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-20 19:49:49 door Creatieloos op Vuurwerkje
@Kasverrot | 20-06-26 | 21:18: Koude WC brillen bijvoorbeeld.

-9 kudos 2026-06-20 19:46:19 door Blafloblaflo op Vuurwerkje
Nee met oud & nieuw mag je geen vuurwerk afsteken. Ik keur het ook niet goed, maar laat die man lekker even een kind zijn. Niemand die er last van heeft, en als iemand er last van heeft, even op een vriendelijk toon aanspreken en hij stopt vast wel.

14 kudos 2026-06-20 19:24:54 door Dumpertstrumperd op Vuurwerkje
Volgens mij mag je alleen met Oud & Nieuw vuurwerk afsteken dus hoezo is dit oke? Het is gewoon een asociale lul en aan de klap te horen was dit vermoedelijk ook nog eens illegaal vuurwerk.

3 kudos 2026-06-03 12:57:27 door jfk1968 op Klazienaveen op zn best
@Bunkertime | 03-06-26 | 13:12: Heel zuiver gezien zouden er meer geweldsdelicten door autochtonen begaan moeten worden omdat er nou eenmaal meer autochtonen dan allochtonen in Nederland wonen. Laat dat nou net niet zo zijn! Conclusie, allochtonen begaan meer gewldsdelicten.

10 kudos 2026-06-03 11:12:40 door Bunkertime op Klazienaveen op zn best
'Zo zie je maar' wat? Dat marokanen niet de meerderheid vertegenwoordigen in alle geweldsdelicten? Bedoel je dat?

Dat achterlijke, en in dit geval indirecte, 'Ja maar zij ook hoor' komt langzamerhand iedereen z'n strot uit, omdat er daardoor helemaal niets aan het probleem gedaan wordt.

8 kudos 2026-06-03 11:02:47 door Ahhhnoesje op Klazienaveen op zn best
Wat zie jij dan? Natuurlijk hebben we autochtone neanderthalers, maar helaas zien we dit soort dierlijk gedrag heel wat vaker onder de nieuwe nederlanders.

-4 kudos 2026-05-13 21:04:50 door Dietslander op Beetje vechten op de A16
(e) je legt je telefoon weg en zorgt dat die kids weer verder rijden zodat jij (en velen anderen) weer verder kunnen.....

-4 kudos 2026-04-27 06:28:25 door EchteZeeuw12345 op Stoere jongens gaan op hun bek
@DiePanzerVorwaerts3 | 26-04-26 | 23:47: ..Ja schat....klopt schat....ik ben al over de 40 maar ja...ik zie er wat jonger uit...lekker ding! Nog wat te doen vandaag? Of moet ik je even helpen met 'iets' ? NOU GOED??

-21 kudos 2026-04-21 09:09:45 door zwavelzuursaus op IrisQueen laat tieten zien
Je borsten laten zien in het openbaar aan minderjarigen. yeah right. laat jij je lul zien aan meisjes van die leeftijd en je moet direct naar de gevangenis en je mag niet langs start.

6 kudos 2026-01-12 11:53:09 door adjepatatje op Beunhaas valt van stoplicht
Ik ben ook jong geweest maar ik kreeg op mijn flikker van een politie of ouder of passant, dus ik keek wel uit om het nog een keer te doen. Tegenwoordig zetten we het op Dumpert en is men er nog trots op ook en wordt het zelfs goed gepraat door reaguurders. Ik als brave belasting betaler draait er nog voor op ook.

1 kudos 2026-01-07 20:58:27 door Kneiterlinks op Genoeg in de sneeuw gespeeld
Ik vond zo waardeloos aan school dat je moest blijven tot het einde, ook al had je alles af en haalde je goede cijfers. Geen ondernemer of vakman blijft langer op de werkplek dan nodig.

2 kudos 2026-01-07 12:42:08 door foxathome op Deuzige drukker
Dat bestaat niet, je hebt reclame of je hebt negatieve reclame, maar ik weet nu dat dit bedrijf bestaat, dus reclame is gemaakt!

0 kudos 2026-01-05 10:38:15 door kayenta op Blokkeerbus helemaal dwars
@Waarschijnlijk | 05-01-26 | 11:23: Welkom is de wereld, als man kun je koken, stoofpeertjes die zijn het lekkerst.

1 kudos 2026-01-05 10:16:04 door kayenta op Blokkeerbus helemaal dwars
20 cm is weinig he, dat zal je vriendin ook ervaren.

Voor de rest een vrij domme opmerking, ja ook van u. Appels met peren vergelijken. Wist u dat de mooiste vrouwen peervormig zijn?

7 kudos 2025-12-16 22:29:34 door Lekker Bezig op Stelletje vermaakt zich in de disco
Als je dit als "terrorist afgevoerd worden" bestempeld, dan is wat goed mis met je. Als je je zo lekker wil laten gaan, doe het dan op z'n minst niet zo opvallend.