6,491 +7872 -1381
Kudos
#11181 (Top 3.4986%)
| Kudos/dag | 3.97 |
| Kudos/reaguursel | 10.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 372 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -158 |
6,491 +7872 -1381
Kudos
#11181 (Top 3.4986%)
| Kudos/dag | 3.97 |
| Kudos/reaguursel | 10.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 372 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -158 |
594
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 08-12-2021 |
| Eerste reactie op | 01-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-23 14:03:47 door Forza_Ruud_Krol op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
En zelfs dat niet want het is nep.
1 kudos 2026-06-20 19:49:49 door Creatieloos op Vuurwerkje
@Kasverrot | 20-06-26 | 21:18: Koude WC brillen bijvoorbeeld.
-9 kudos 2026-06-20 19:46:19 door Blafloblaflo op Vuurwerkje
Nee met oud & nieuw mag je geen vuurwerk afsteken. Ik keur het ook niet goed, maar laat die man lekker even een kind zijn. Niemand die er last van heeft, en als iemand er last van heeft, even op een vriendelijk toon aanspreken en hij stopt vast wel.
14 kudos 2026-06-20 19:24:54 door Dumpertstrumperd op Vuurwerkje
Volgens mij mag je alleen met Oud & Nieuw vuurwerk afsteken dus hoezo is dit oke? Het is gewoon een asociale lul en aan de klap te horen was dit vermoedelijk ook nog eens illegaal vuurwerk.
-8 kudos 2026-06-20 19:18:33 door Kasverrot op Vuurwerkje
Inderdaad! Er zijn ergere dingen
1 kudos 2026-06-15 10:58:12 door Miel98 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Iets met omdraaien in zn graf.
-1 kudos 2026-06-11 13:22:41 door Frikandeltje op Verwarrende man op de weg
Of misschien die man even helpen, maar daar doen jullie niet aan in Zeeland zeker?
1 kudos 2026-06-03 20:57:40 door Wat maatk het uit op Klazienaveen op zn best
Eigen tokkies eerst!!!!
(dit is een grap denk zeg het er effe bij)
3 kudos 2026-06-03 12:57:27 door jfk1968 op Klazienaveen op zn best
@Bunkertime | 03-06-26 | 13:12: Heel zuiver gezien zouden er meer geweldsdelicten door autochtonen begaan moeten worden omdat er nou eenmaal meer autochtonen dan allochtonen in Nederland wonen. Laat dat nou net niet zo zijn! Conclusie, allochtonen begaan meer gewldsdelicten.
10 kudos 2026-06-03 11:12:40 door Bunkertime op Klazienaveen op zn best
'Zo zie je maar' wat? Dat marokanen niet de meerderheid vertegenwoordigen in alle geweldsdelicten? Bedoel je dat?
Dat achterlijke, en in dit geval indirecte, 'Ja maar zij ook hoor' komt langzamerhand iedereen z'n strot uit, omdat er daardoor helemaal niets aan het probleem gedaan wordt.
8 kudos 2026-06-03 11:02:47 door Ahhhnoesje op Klazienaveen op zn best
Wat zie jij dan? Natuurlijk hebben we autochtone neanderthalers, maar helaas zien we dit soort dierlijk gedrag heel wat vaker onder de nieuwe nederlanders.
6 kudos 2026-06-03 10:18:47 door Creatieloos op Klazienaveen op zn best
Misschien een idee om ze autotokkie en allotokkie te noemen. Of ben ik nu een racist?
3 kudos 2026-05-13 21:29:18 door FreddyboyK op Beetje vechten op de A16
Mijn antwoord staat er niet bij.
-4 kudos 2026-05-13 21:04:50 door Dietslander op Beetje vechten op de A16
(e) je legt je telefoon weg en zorgt dat die kids weer verder rijden zodat jij (en velen anderen) weer verder kunnen.....
-1 kudos 2026-05-13 20:59:01 door FredFlinstone op Beetje vechten op de A16
Ofwel: een propositielogisch dilemma
-12 kudos 2026-05-04 11:40:57 door Forza_Ruud_Krol op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
Komisch! Daar zou je eens iets mee moeten doen. In Zeeland trek je er vast volle zalen mee.
-4 kudos 2026-04-27 06:28:25 door EchteZeeuw12345 op Stoere jongens gaan op hun bek
@DiePanzerVorwaerts3 | 26-04-26 | 23:47: ..Ja schat....klopt schat....ik ben al over de 40 maar ja...ik zie er wat jonger uit...lekker ding! Nog wat te doen vandaag? Of moet ik je even helpen met 'iets' ? NOU GOED??
-8 kudos 2026-04-26 21:47:45 door DiePanzerVorwaerts3 op Stoere jongens gaan op hun bek
Dussss... stond jij achterop of was jij degene die trapte?
-2 kudos 2026-04-21 16:23:01 door EchteZeeuw12345 op IrisQueen laat tieten zien
@zwavelzuursaus | 21-04-26 | 11:09: Wie zegt dat ik mijn lul laat zien aan minderjarige meisjes? Jij! Zeur niet!
0 kudos 2026-04-21 12:09:44 door Bosse1976 op IrisQueen laat tieten zien
Buiten spelen, altijd +1
22 kudos 2026-04-21 10:35:51 door VetPotje op IrisQueen laat tieten zien
@zwavelzuursaus | 21-04-26 | 11:09:
Ze laat haar lul toch ook niet zien
-21 kudos 2026-04-21 09:09:45 door zwavelzuursaus op IrisQueen laat tieten zien
Je borsten laten zien in het openbaar aan minderjarigen. yeah right. laat jij je lul zien aan meisjes van die leeftijd en je moet direct naar de gevangenis en je mag niet langs start.
-5 kudos 2026-03-06 18:00:36 door Niebang op Zij is de echte gangster
Nee.
-1 kudos 2026-03-02 17:34:26 door Walgenaar op Taxi heeft haast
Oranje voor mij is in z'n 2 en volgas
-3 kudos 2026-02-17 22:33:49 door Naamzonderspaties op Carnaval in Brazilië
Voor de onschuldige reaguurders, hij bedoelt pornHub. Graag gedaan.
-1 kudos 2026-02-08 22:32:06 door DwarsLezer op Utrechtse pepperspray politie vs vrouw
En wat vindt je van tyfus? Dat bestaat ook nog gewoon hoor. Evenals tering (TBC)...
19 kudos 2026-02-04 14:34:24 door EdjeIsBackAgain op Brandweer test de gladheid in Assen
Wat is erger, een glad wegdek of in Zeeland wonen.....
13 kudos 2026-02-04 13:52:54 door sheepstrike op Brandweer test de gladheid in Assen
Dank voor het advies! Ik heb besloten daar helemaal niks mee te doen.
1 kudos 2026-01-12 12:20:41 door Jopie drieten op Beunhaas valt van stoplicht
Nee ik ben niet jong geweest ben geboren als een ouwe zeikert van 50. Het was een zware bevaling.
-3 kudos 2026-01-12 12:14:10 door TurboTinus op Beunhaas valt van stoplicht
Mee eens maar dat snappen de deugneuzen op Dumpert niet
-2 kudos 2026-01-12 11:53:09 door Wiskasz op Beunhaas valt van stoplicht
En wat hun doen is niet bewust iets verdienen ? Of mag je dronken zijn als excuus gebruiken ?
6 kudos 2026-01-12 11:53:09 door adjepatatje op Beunhaas valt van stoplicht
Ik ben ook jong geweest maar ik kreeg op mijn flikker van een politie of ouder of passant, dus ik keek wel uit om het nog een keer te doen. Tegenwoordig zetten we het op Dumpert en is men er nog trots op ook en wordt het zelfs goed gepraat door reaguurders. Ik als brave belasting betaler draait er nog voor op ook.
1 kudos 2026-01-07 20:58:27 door Kneiterlinks op Genoeg in de sneeuw gespeeld
Ik vond zo waardeloos aan school dat je moest blijven tot het einde, ook al had je alles af en haalde je goede cijfers. Geen ondernemer of vakman blijft langer op de werkplek dan nodig.
-3 kudos 2026-01-07 14:06:38 door Slettenpusher op Sleeën achter de auto met 90km/u
Ik kan vertellen we hebben het allemaal overleefd dit was goud!
2 kudos 2026-01-07 12:42:08 door foxathome op Deuzige drukker
Dat bestaat niet, je hebt reclame of je hebt negatieve reclame, maar ik weet nu dat dit bedrijf bestaat, dus reclame is gemaakt!
-9 kudos 2026-01-07 12:37:19 door MiesNootAap op Genoeg in de sneeuw gespeeld
Misschien moeten we eens met jouw ouders gaan praten.
0 kudos 2026-01-05 10:38:15 door kayenta op Blokkeerbus helemaal dwars
@Waarschijnlijk | 05-01-26 | 11:23: Welkom is de wereld, als man kun je koken, stoofpeertjes die zijn het lekkerst.
1 kudos 2026-01-05 10:23:18 door Waarschijnlijk op Blokkeerbus helemaal dwars
@kayenta | 05-01-26 | 11:16: De mooiste vrouwen hebben tieten een gleuf, en kunnen koken...
1 kudos 2026-01-05 10:16:04 door kayenta op Blokkeerbus helemaal dwars
20 cm is weinig he, dat zal je vriendin ook ervaren.
Voor de rest een vrij domme opmerking, ja ook van u. Appels met peren vergelijken. Wist u dat de mooiste vrouwen peervormig zijn?
2 kudos 2026-01-05 09:54:31 door WM79 op Blokkeerbus helemaal dwars
Jammer, ik had mij nog zo verheugd op die beloofde opwarming.
8 kudos 2026-01-03 16:01:40 door quicky1000 op Evangelist aangevallen door boosmannetje
@Dumpertstrumperd | 03-01-26 | 16:01: Jij hoort hier niet op dit forum. Rot op.
-21 kudos 2026-01-03 15:01:28 door Dumpertstrumperd op Evangelist aangevallen door boosmannetje
Prediken op een plein hoort ook niet bij Nederland. Doe dat lekker in een kerk.
0 kudos 2026-01-03 13:18:58 door Loosecanon op IJsbaan op de A50
Ik kan nu niet naar mijn schoonmoeder, jammer hoor.
1 kudos 2026-01-01 21:02:15 door DeKeizer1975 op Vuurpijl in de kont
En terecht.
-1 kudos 2025-12-27 19:29:36 door Erwaseenseen op Neuqseks in de trein
Die rijden vast nog wel in Zeeland.
7 kudos 2025-12-16 22:29:34 door Lekker Bezig op Stelletje vermaakt zich in de disco
Als je dit als "terrorist afgevoerd worden" bestempeld, dan is wat goed mis met je. Als je je zo lekker wil laten gaan, doe het dan op z'n minst niet zo opvallend.
13 kudos 2025-12-16 14:35:28 door dikkedik op Ronny de oplichter valt Mark de amateur-misdaadverslaggever aan
Hahaha, wat maakt die Stegeman nou klaar? Met z'n: "ik ga jou eens stevig confronteren mannetje" schopt 'ie nog geen deuk in een pakje boter. Sensatiezoeker is het...
2 kudos 2025-12-16 14:29:47 door Rijnzeiker op Ronny de oplichter valt Mark de amateur-misdaadverslaggever aan
Zelfde resultaat.
0 kudos 2025-12-15 13:02:06 door Metallicman op Vuurpijl in kont
Als ze grote kerel willen zijn doe het pijltje dan andersom.
-3 kudos 2025-12-03 12:02:05 door banditoz op Ge*le sinterklaas
Eens.