-647 +5 -652
Kudos
#292251 (Top 91.4479%)
| Kudos/dag | -38.06 |
| Kudos/reaguursel | -32.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
-647 +5 -652
Kudos
#292251 (Top 91.4479%)
| Kudos/dag | -38.06 |
| Kudos/reaguursel | -32.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
20
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.18 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 28.7 |
| Reacties per reaguursel | 2.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 07-06-2026 |
| Eerste reactie op | 08-06-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 01:34:50 door nergens_goed_voor op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
@pannekoekmetmosterd | 23-06-26 | 21:27: En Mbappe pakt het record van meest gescoord op een wk ook wel. Staat nog maar 2 goals onder Messi en is nog maar 27.
4 kudos 2026-06-23 19:47:20 door pascal_04 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
@pannekoekmetmosterd | 23-06-26 | 21:27:
en hij werkt gewoon keihard en laat het team niet voor hem lopen (zoals bij messi)
12 kudos 2026-06-23 19:27:16 door pannekoekmetmosterd op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Haaland sloopt alle records van Ronaldo (en al een paar van Messi), dus geen idee waarom je zegt dat niemand dat ooit zo evenaren…
- Snelste naar 104 Premier League-goals (114 wedstrijden, Ronaldo had er 236!!! voor nodig).
- totale goals voor club.
- snelste naar 100 goals voor club.
- snelste naar 300 carrière goals.
Etc etc etc.
Die gast laat niks heel van die twee...
En hij is een betere teamgenoot in zo'n beetje alle opzichten.
-5 kudos 2026-06-23 14:28:58 door hein.oudshoorn op Verkoeling zoeken in de water
Niks wat 10K niet oplost toch?
39 kudos 2026-06-23 12:15:52 door Naidas op Verkoeling zoeken in de water
Dat dacht ze waarschijnlijk van jou ook, met die vette bierpens van je inmiddels.
5 kudos 2026-06-22 18:35:32 door Denniskarpes op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Zal je een quote geven en dan die even vergelijken met je reactie van hier: "Meer fan van Memphis, ze gebruiken nu Brobbey om de vuile werk op te knappen, straks speelt Depay gewoon weer basis. Niet voor niets topscorer aller tijden der Nederland." Daarnaast is de hierboven genoemde persoon niets meer dan een modepoppetje wat zijn prestaties nog altijd waar moet maken dit toernooi.
8 kudos 2026-06-22 18:29:59 door Oelefapper op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
@DominusVomeronas | 22-06-26 | 20:28: dat je een domme lul bent.
-13 kudos 2026-06-22 18:28:13 door DominusVomeronas op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
@squid_game | 22-06-26 | 20:26: Wat bedoel je?
15 kudos 2026-06-22 18:26:19 door squid_game op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Wat een hypocriete trol ben jij zeg, je moet je eigen comment-geschiedenis voor de grap eens doorlezen; en als je niet snapt wat ik bedoel ben je echt een domme lul.
3 kudos 2026-06-22 12:20:16 door ikdenkwat op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Daarbij heeft ze in het bericht ook nog even WITTE eruit gelaten en gezegd dat ze mannen zei. Dus dat is zeer precair en maakt het alleen maar kutter. Nu kan ze niet meer terug, het huichelaartje.
5 kudos 2026-06-22 12:05:33 door ikdenkwat op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Hypocrisie is het (onoprecht) voorwenden van andere opvattingen, gevoelens of deugden dan je in werkelijkheid hebt. Het betekent dat iemand zich anders of beter voordoet dan hij of zij is, wat ook wel bekendstaat als schijnheiligheid of huichelarij. Dat klopt bij haar wel.
5 kudos 2026-06-22 11:59:01 door LiberoHeinzKessler op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik denk dat je blank bedoeld. Ik identificeer mij als blanke witte man en ik word boos als ik dat wil.
11 kudos 2026-06-22 11:57:47 door Kwaaie tor op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Vaag reaguursel, maar je heb inderdaad gelijk dat die muts nogal hypocriet is.
22 kudos 2026-06-22 11:57:08 door Omnium3 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ze bedoelde dat witte mannen minder waard zijn en minder rechten hebben dan anderen.
28 kudos 2026-06-22 09:28:44 door StefanSoldaat op Brobbey in de media
Humble nocha Guy? Ga toch weg man
2 kudos 2026-06-21 18:03:49 door rickjjje op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
topscorer geworden tegen dwergstaten
1 kudos 2026-06-21 14:24:52 door upbeat op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Duidelijk een biertje teveel op. Geeft niet, dan was het vast gezellig gisteren.
10 kudos 2026-06-21 13:31:26 door Nerbreg op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Memphis ben jij dat?
7 kudos 2026-06-21 12:22:26 door Zoishetookweer op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Overduidelijk op zoek naar minnetjes in al je comments.
36 kudos 2026-06-21 12:19:38 door Het Vragevuur op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Onleesbaar gebrabbel.
0 kudos 2026-06-21 08:53:32 door 58765454653835860538 op Nog 1x alle goals..
en Senegal
-1 kudos 2026-06-21 08:52:41 door Mr.StaggerLee op Nog 1x alle goals..
Die allemaal getraind en opgeleid zijn door blanken.
(Ja, mijn opmerking is net zo triest)
-1 kudos 2026-06-21 08:48:29 door Lucio_Fulci op Nog 1x alle goals..
Daarom is Duitsland zeker ook vier x wereldkampioen geworden vanwege die blacka goons.
5 kudos 2026-06-21 08:32:22 door Ben-nie-gek op Nog 1x alle goals..
Ook een goedemorgen, zeg wat heb jij allemaal genuttigd afgelopen nacht? Het vonkt niet echt helemaal goed in die bovenkamer van je!
9 kudos 2026-06-21 08:32:05 door dikkedik op Nog 1x alle goals..
Stel je toch niet zo aan joh, deugkneus.
10 kudos 2026-06-21 08:32:03 door Zoheetikniet op Nog 1x alle goals..
Debiel.
-2 kudos 2026-06-09 14:49:43 door wittebeertje op Goeiedinsdag
@RagnarRagnarsson | 09-06-26 | 16:12: nee ik heb ik wel een pak tissuis.
0 kudos 2026-06-09 14:41:43 door Vage_eddie op Goeiedinsdag
Zeggen dat je een 15-jarige uit een pauperwijk bent, zonder te zeggen dat je een 15-jarige uit een pauperwijk bent…
3 kudos 2026-06-09 14:35:27 door SprayingWhale op Goeiedinsdag
Wel netjes dat je toch nog even voor de consent gaat.
3 kudos 2026-06-09 14:29:43 door aequum est aequum op Goeiedinsdag
Dat sletje.
20 kudos 2026-06-09 14:12:44 door RagnarRagnarsson op Goeiedinsdag
Heb jij wellicht enige issues?
0 kudos 2026-06-08 20:07:54 door Pb82 op In de islamosfeer...
H.J.W. je hebt inderdaad het woord Moslim niet genoemd. Maar je vergeet bewust te vermelden dat Lala het daar wel over had en je stelling over de grote steden zegt genoeg. Wees gewoon eerlijk en doe niet alsof je het over al het geloof had. Je had het over gewoon over de Islam.
2 kudos 2026-06-08 19:36:10 door H.J.W. op In de islamosfeer...
@DominusVomeronas | 08-06-26 | 20:42: Heb ik in mijn reaguursel 1 keer het woord islam of moslim genoemd? Nee. Het is jouw aanname dat ik die groep bedoel. Het gaat mij erom dat intolerantie uit welke hoek dan ook tegenwoordig met de mantel der liefde wordt bedekt. Het is cultuur, zo zijn ze opgevoed, moeten we kopje thee mee drinken etc. En als iemand daar iets van zegt, in dit geval Lale en in dit geval over moslims, begin jij meteen met "Ik ken ook christenen ....... Alsof dat de reden is dat dit niet aangekaart mag worden. En dan dat gewauwel over moslimhaat. We moeten vooral niet benoemen wat we horen en zien, want dan kan weleens moslimhaat tot gevolg hebben. Ik ken genoeg moslims die onze normen en waarden respecteren waar ik prima mee kan opschieten en die ik absoluut niet haat.
-1 kudos 2026-06-08 18:50:24 door ZusAntigoon op In de islamosfeer...
als zij
-5 kudos 2026-06-08 18:42:53 door DominusVomeronas op In de islamosfeer...
@H.J.W. | 08-06-26 | 20:16: Ga eens als homostel over urk of Staphorst lopen en vooral op zondag, kijk dan eens wat voor reactie daarop volgt. Er zijn bekende homo's in NL die aangeven op sociale media het meest negatief bejegend te worden door (exreem)rechtse of christelijke figuren. Van mij mag alle religie verbannen worden, maar je moet niet doen alsof alleen moslims het probleem zijn. Bekijk eens een willekeurige post van Rob Jetten wat voor walgelijk homofobe reacties eronder staan, ik kan u verzekeren dat het meerendeel blanke autochtoon is.
9 kudos 2026-06-08 18:20:17 door kringspiervertier op In de islamosfeer...
Haar punt is juist genuanceerd. De denkbeelden zijn overduidelijk fout, maar daar gaat het niet om. Haar punt is juist dat op een enkele komiek na, en Lale zelf, er niemand is die er iets van zegt. Op een of andere manier worden deze uitspraken van moslims gedoogd.
9 kudos 2026-06-08 18:16:59 door H.J.W. op In de islamosfeer...
Na het woordje 'guy' wilde ik al stoppen met lezen van dit linkse gelul: Ja, maar zij ......
Nuance heeft ons de laatste jaren al veel opgeleverd, zoals dat mij zusje niet meer hand in hand durft te lopen met haar vrouw, laat staan een kus geven in het openbaar. Je zal tegenwoordig als verliefd homostel in één van de grote steden wonen, kun je alleen binnenshuis je genegenheid tonen. Waar ons land en zeker onze hoofdstad vroeger bekend stond om vrijheid en blijheid, de gay capital of the world, is Amsterdam nu verworden tot een gebied waar intolerantie hoogtij viert en je nog niet dood gevonden wil worden.
Mand.
19 kudos 2026-06-08 18:03:09 door verknift op In de islamosfeer...
Ik ken niet-christenen die de doodstraf willen invoeren, waaronder ikzelf. En nu?
0 kudos 2026-06-08 13:49:10 door Leegzwembad op President Trump is boos.
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-08 13:44:59 door illu op President Trump is boos.
Nieuw account van een bot. Of gewoon iemand die last heeft om informatie te interpreteren, wie zal het zeggen...
-2 kudos 2026-06-08 07:44:40 door Vascoo op President Trump is boos.
Dankjewel Claude
7 kudos 2026-06-08 07:40:29 door redthehaghue op President Trump is boos.
Mr. doorkijkhaar is een stampende kleuter, die zichzelf nogal serieus neemt, maar gewoon te weinig verstand van politiek heeft.
7 kudos 2026-06-08 07:39:54 door druimpert op President Trump is boos.
Hahahaha de grap van de dag, alles en iedereen is crimineel behalve meneer
18 kudos 2026-06-08 07:38:28 door altijd-guus op President Trump is boos.
Door weg te lopen laat ie zien dat ie geen argumenten meer heeft en hij een respectloze zak hooi is. Standvastig is ie inderdaad, maar wel als een drammende kleuter.
Dit geleuter over valse uitslagen roept ie nu al zo'n 10 jaar en alle rechtszaken, maar werkelijk alle rechtszaken, niet één uitgezonderd, die hij en zijn team hebben aangespannen, zijn ongegrond verklaart, nota bene door zijn eigen rechters. Er was niet één zaak waar er ook maar twijfel was....Trump lult maar wat en hij weet het.
31 kudos 2026-06-08 07:37:42 door sarabada op President Trump is boos.
Boos worden en weglopen als iemand om simpel bewijs vraagt van iets wat je al jarenlang herhaaldelijk claimt is "Zelfrespect en standvastigheid"?
Eerder "ego en eigenwijsheid".