DumpStats voor DominusVomeronas 👶

-647 +5 -652

Kudos

#292251 (Top 91.4479%)

Kudos/dag -38.06
Kudos/reaguursel -32.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 3
Minste kudos op 1 reaguursel -138

20

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.18
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 28.7
Reacties per reaguursel 2.25
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 07-06-2026
Eerste reactie op 08-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-89 kudos 2026-06-08 09:28:26 op President Trump is boos.
Trump liet zich niet meeslepen in een oneerlijk gesprek. Door weg te lopen liet hij zien dat hij zich niet laat dicteren door een interviewer met een duidelijke agenda. Dat is geen zwakte, maar zelfrespect en standvastigheid.

-83 kudos 2026-06-08 19:27:10 op In de islamosfeer...
Ik mag gül graag maar hier doet ze aan makkelijk scoren. Ze weet zelf dondersgoed dat niet elke moslim zo denkt als hen. Sterker nog, de guy op rechts (moslim) vindt het ook belachelijk. Ik ken christenen die de doodstraf weer in willen voeren, geen vrouwen in de kamer en het hele land christelijke wetten op wil leggen. Laten we waken voor moslimhaat, haat uberhaupt naar welke groep dan ook. Gül moet niet doorslaan naar de andere kant. Nuance is en blijft altijd belangrijk.

-67 kudos 2026-06-23 13:56:59 op Verkoeling zoeken in de water
Keer een teef gedekt met volle dikke borsten, kwam ik laatst tegen op de strand, tassen hingen helemaal tegen haar knieën. Hedendaags selecteer ik op wat puntige en kortere borstjes, heb je langer profijt van.

-66 kudos 2026-06-22 13:53:13 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Hypocrisie ten top, ze bedoelde niet dat witte mannen minder waard zijn. Minderheden werden even in het zonnetje gezet, waarvoor alle lof. Witte boze mannetjes moeten eens niet zo boos doen.

-52 kudos 2026-06-22 20:19:53 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Jezus wat een rancuneuze autistjes zijn jullie, messi is de voetbalgod, wat meer respect is op zijn plaats. Gaan jullie maar juichen voor Depay, weghorst en noa lang

-38 kudos 2026-06-23 20:25:32 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Ronaldo, messi en maradonna zijn de voetbalgoden de goats, zij zijn die guys. Niemand zal ooit hun level evenaren. We hebben ze allemaal live mogen aanschouwen. En ja, Cr7 kan het ook aardig

-36 kudos 2026-06-22 11:25:42 op Brobbey in de media
Brobbey speelt een beetje die nocha guy toch, een beetje die humble one. Te geforceerd als je het mij vraagt.

-31 kudos 2026-06-23 13:53:01 op Zoek de verschillen.
Messi grootste ooit. Is altijd humble en normaal gebleven. Kan CR7 nog wat van leren.

-20 kudos 2026-06-08 18:51:08 op Mag jouw vrouw…
We kunnen er allemaal wat van vinden enerzijds, anderzijds mogen deze lui zelf bepalen wat wel en niet werkt binnen hun huwelijk. Als zij op deze manier het dichts mogelijk leven naar de wil van hun schepper, wie zijn wij om te oordelen? Nederland is een vrij land. Ik ben een aanhanger van het zoroastrisme overigens.

-5 kudos 2026-06-08 20:42:53 op In de islamosfeer...
@H.J.W. | 08-06-26 | 20:16: Ga eens als homostel over urk of Staphorst lopen en vooral op zondag, kijk dan eens wat voor reactie daarop volgt. Er zijn bekende homo's in NL die aangeven op sociale media het meest negatief bejegend te worden door (exreem)rechtse of christelijke figuren. Van mij mag alle religie verbannen worden, maar je moet niet doen alsof alleen moslims het probleem zijn. Bekijk eens een willekeurige post van Rob Jetten wat voor walgelijk homofobe reacties eronder staan, ik kan u verzekeren dat het meerendeel blanke autochtoon is.

-1 kudos 2026-06-19 14:16:42 op Openingszinnen bij ongemakkelijke rockers
Hoezo wordt er eigenlijk nog gokken gepromoot
In reclames van zojuist om deze video te kunnen kijken. Moeten er niet juist anti-gok reclames komen and so on?

2 kudos 2026-06-09 16:07:25 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@JorisClitoris | 09-06-26 | 15:45: Maar toch stemden ze massaal op die mongool. Elke imbeciel zag van ver dat Trump niet helemaal jofel was en dictatoriale trekjes heeft.