3,631 +4205 -574
Kudos
#17491 (Top 5.4731%)
| Kudos/dag | 3.01 |
| Kudos/reaguursel | 9.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -44 |
3,631 +4205 -574
Kudos
#17491 (Top 5.4731%)
| Kudos/dag | 3.01 |
| Kudos/reaguursel | 9.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -44 |
397
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 03-01-2020 |
| Eerste reactie op | 05-03-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 07:25:10 door threeheadedmonkey op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Het pluche zit erg lekker. Dus wil je niet te veel gezeur hebben en doe je liever alsof alles goed gaat.
-1 kudos 2026-06-23 21:58:45 door ario6 op Hoofdpijn in de morgen
In essentie verontmenselijk je hier een groep mensen. Ken je de 'track record' van die strategie?
7 kudos 2026-06-23 19:43:47 door Dumpert_Reaguurder op Verkoeling zoeken in de water
Zie je die doorschijnende teen over het hoofd?
10 kudos 2026-06-23 19:20:55 door leatherboy69 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Angst om weggezet te worden als racistisch. Angst voor ontwrichting van de samenleving (lees rellen van de niet westerse bevolking). Angst om een hele groep over één kam te scheren. Weet ik veel ik lul maar wat hoor.
0 kudos 2026-06-23 18:17:12 door benjfx123 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-19 19:17:12 door Cobus2026 op Joep Schreuder bij FOX
...drukte te snel op enter. Had haar dan als uitslag 1-0 laten zeggen op z'n Nederlands.
6 kudos 2026-06-13 10:46:17 door Esthertje op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
geloof het of niet maar de meeste schades en aanvaringen gebeuren juist in havens.
-23 kudos 2026-06-09 18:00:33 door Monsterboca op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Ligt in new york wat een blue state is dusja, ietswat logisch maar verder weinig betekenend voor november ;)
2 kudos 2026-06-09 07:26:17 door robo71 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Whuh? Dit is wat je zegt n.a.v. een dumpertfilmpje? Ga eens werken en praat met normale mensen, je zit op een zijspoor...
11 kudos 2026-06-08 23:11:26 door tinustussegas op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Alles aan dat wijf is nep Incl dr billen -1.
2 kudos 2026-06-08 22:31:16 door Creatieloos op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Flauw reaguursel , 5 minnetjes.
16 kudos 2026-06-08 21:50:56 door Worst-kaasscenario op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Als je een mooiweer-show wil ga je maar naar Tiktok of Instagram, hier zijn we eerlijk. En bedelen om likes is gewoonweg triest.
4 kudos 2026-06-08 20:59:11 door menniehoennie op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Maat, ga ergens anders janken.
1 kudos 2026-06-04 19:41:54 door very-ferry op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 20:25: Jongen, ik heb wel vaker naaktlopers in de trein gezien. Zat van die viespeuken die het geil vinden om naakt gezien te worden.
0 kudos 2026-06-04 18:41:44 door CouscousMetYezilguz op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 20:25: doe es je werk en fix dit soort lui dan, in plaats van er jaren mee om te zeulen met therapietjes, praten en volle wachtlijsten. Ik betaal het wel netjes via de belastingen maar fix het. Dankje.
-10 kudos 2026-06-04 18:25:28 door Blobblob234 op Met je blote reet in de trein staan
Heeft iemand hier weleens overwogen dat deze man mogelijk in een psychose zit?
Ik werk in de psychiatrie en heb dit patroon tientallen keren gezien ,die verwarde blik, het gedrag dat niet klopt met de situatie, de desoriëntatie. Dit is geen man die bewust de boel verstoort. Dit is iemand die op dat moment niet bij zichzelf is.
Deze man heeft een verhaal. Denk je echt dat iemand voor zijn plezier met zijn broek omlaag in de trein staat?
Wat hier escaleerde, had voorkomen kunnen worden. Niet door hem in elkaar te slaan, maar door hulp in te schakelen. Door even te stoppen met oordelen en te beginnen met begrijpen.
Wij leven in een samenleving die van mensen verwacht dat ze zich gedragen , maar nauwelijks investeert in begrijpen waarom iemand dat niet kan. Psychische crisis is onzichtbaar voor wie er niet naar kijkt.
Dit filmpje maakt me niet boos op die man. Het maakt me verdrietig over hoe wij als maatschappij omgaan met kwetsbaarheid.
Minder veroordelen. Meer begrijpen. En bel gewoon 112.
4 kudos 2026-05-31 20:13:50 door camosniper op Jongens spelen met vuur
Nee, die is slimmer.....
-1 kudos 2026-05-31 12:09:26 door Settler1 op Politie uitdagen is klappen vragen
Z'n pak en beet 200km weg.
-4 kudos 2026-05-21 19:34:11 door Nerbreg op ChatGPT is een lulletje
dit is creatiever dan al die google zoek 'prompts' die jij chat gpt voedt.
3 kudos 2026-05-15 21:22:16 door RegistrerenIsKt op Motorrijder vermaakt zich wel
Ik vrees dat dit een verdwaalde mooi weer rijder is.
Met zulk weer, zo dicht op je voorganger is inderdaad vragen om problemen.
0 kudos 2026-05-14 21:36:26 door pascal1992_2 op Hakkertjes bij de Appie
@NiCeY | 14-05-26 | 20:27:
dat mag je niet zeggen hoor op dumpert.. zijn allemaal linkse rakkers hier
7 kudos 2026-05-14 19:44:40 door Hakkûh op Hakkertjes bij de Appie
wat een onzin, gabber en politiek heeft niets met elkaar te maken.
-1 kudos 2026-05-14 18:32:58 door Crijnn op Hakkertjes bij de Appie
@NiCeY | 14-05-26 | 20:27: Och jongetje wat heb je het zwaar. Al die AZC's. Ze staan echt werkelijk op elke straathoek tegenwoordig, we worden overspoeld met ze. Een Tsunami aan AZC's. Mannetje ... je kijkt teveel POW haha.
2 kudos 2026-05-14 18:27:30 door NiCeY op Hakkertjes bij de Appie
Tja, over dat azc wordt nou gezegd dat je in gesprek moet gaan met elkaar.
Alleen word er wél zonder te lullen gewoon azc's overal neergeprakt.
18 kudos 2026-05-14 18:10:44 door The.Age.Of.Men op Hakkertjes bij de Appie
Valt mee ik was exact zo op die leeftijd en heb het goed gedaan.
2 kudos 2026-05-13 07:46:49 door Frenqle op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
@Lekker Bezig | 13-05-26 | 00:49: en wat hebben we van hun nageslacht een bak ellende voor terug gekregen. Voor vrouwen, homo's, joden, tegenstanders van Ulu Spor etc is het nou niet bepaald veiliger geworden. Dan maar wat minder economische groei, ik heb liever een veilig land
4 kudos 2026-05-12 22:49:14 door Lekker Bezig op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Er is werk zat, vandaar die verkorte WW dus. Maar jij en al die andere debielen zijn te lui om te werken, of om kutwerk uit te voeren. Er is immers weer zat..
Net als in de jaren 60./70 toen we gastarbeiders naar Nederland haalden, allemaal op een hoop flikkerden, en er niet naar om keken.
12 kudos 2026-05-12 20:17:17 door hahaharstikke tof op Duitse reaguurder met skills
haha! Meisje ...
1 kudos 2026-05-09 05:57:18 door onkl op Waarom Nederlands een lekkere scheldtaal is
Heb je minder problemen met het woord "kanker" uit de mond van een kaaskop uit de Achterhoek? Beetje vreemd. Mij interesseert het helemaal niets uit wiens mond het gekanker komt.
-10 kudos 2026-05-08 19:24:05 door MaikelMaikelsen op Waarom Nederlands een lekkere scheldtaal is
How can I make this about racism
7 kudos 2026-05-08 19:21:48 door Blotus op Politie Groningen is heel bijzonder
Zal nooit iets bijdragen aan de samenleving.
-4 kudos 2026-05-07 20:56:10 door Albert_1969 op Autoverhuurder klapt met 190+ km/u door Zoetermeer
@wswa32 | 07-05-26 | 21:53: je moeder?
0 kudos 2026-05-07 19:53:10 door wswa32 op Autoverhuurder klapt met 190+ km/u door Zoetermeer
Heeft ons mam ook.
0 kudos 2026-05-06 13:08:03 door nlnoob op FUUUUTT!!! Betrapt!
Klopt, we hadden nooit enorm rijk moeten worden én onze geopolitieke kracht moeten vergroten. Kleine landjes doen het nu namelijk heel goed met geopolitiek armpje drukken én die extra miljarden die we nu hebben verdient zie je alleen maar terug in nutteloze dingen als zorg, infrastructuur en iets dat ze "vrijheid" noemen. Beh!
1 kudos 2026-05-06 09:48:54 door nieuwsgierige pelg op FUUUUTT!!! Betrapt!
@Hunebedbouwer | 05-05-26 | 20:47: Dan moesten ze minstens een visum hebben, bijgevolg: zonder visum kan de politie hen zo buitenkegelen.
5 kudos 2026-05-06 05:38:39 door The_Noudster op FUUUUTT!!! Betrapt!
Precies, de Roma's zijn hier uiteraard nog maar een paar jaar...
-4 kudos 2026-05-05 19:48:06 door pietpvv op FUUUUTT!!! Betrapt!
@Hunebedbouwer | 05-05-26 | 20:47: Nee.
10 kudos 2026-05-05 18:47:40 door Hunebedbouwer op FUUUUTT!!! Betrapt!
Zonder uitbreiding konden ze hier niet komen?
27 kudos 2026-05-04 20:33:49 door 404_Hot_Found op Gekkie gooit bijl door voorruit
Misschien. Maar puur afgaande op wat ik hier zie had hij ze alle vier hartstikke kapot moeten rijden.
2 kudos 2026-04-28 22:22:18 door CarloColluci op Tas gestolen met koningsdag
Syria is zijn thuisland
0 kudos 2026-04-28 19:40:17 door owikzegmaarwat op NASCAR pitfail
Helaas is Danica Patrick al sinds 2018 gestopt met racen. Nee ze leeft nog, ik bedoelde niet op die manier gestopt.
-1 kudos 2026-04-28 19:19:45 door Wereldwonder12 op Tas gestolen met koningsdag
Dit kan net zo goed Mediteraans getint zijn hoor
7 kudos 2026-04-19 10:26:32 door Stummy op Hij dacht dat hij het kon
Iemand een agressieve kankerhoer gunnen is een nieuwe voor mij, verfrissend wel.
3 kudos 2026-04-13 07:28:01 door sharkooon op Junkie wil niet gefilmd worden
Vaak brandt er bij de ouders ook geen licht.
1 kudos 2026-04-11 14:52:11 door Zuigerveer786 op Wat verwachten ze nou werkelijk?
Pieternel +1
-6 kudos 2026-04-11 12:05:50 door aequum est aequum op Wat verwachten ze nou werkelijk?
Ja echt ontzettend leuke filmpjes. Zo ontzettend leuk.
-21 kudos 2026-04-11 12:02:29 door sigpro op Paardenmeisje zonder BH
Dikke billen? Maak een afspraak bij de opticien....
4 kudos 2026-04-10 18:55:44 door Smierlo op Ben je doof
En waar was dit zei je?
-3 kudos 2026-04-08 09:11:51 door mr.Cam op Trump is weer uit bed zo te zien
Er waren in de geschiedenis genoeg leiders die met nog grovere taal dreigden. Je bent gewoon een slapjanus.
-2 kudos 2026-04-05 21:10:36 door KenJijDeSwaffelman op Paasmode!
Als ik zo'n reetveter zie denk ik altijd dat ie intussen bruin is. En niet van de choclade-eitjes.