28 +1072 -1044
Kudos
#112273 (Top 35.1312%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 256 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -140 |
28 +1072 -1044
Kudos
#112273 (Top 35.1312%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 256 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -140 |
116
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 24.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 26-02-2019 |
| Eerste reactie op | 26-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2025-11-20 10:22:52 door TrustMeImAnEngineer op Voorzitter van de Europese Commisie snapt 't nie
Mits álle gestelde vragen ook worden beantwoord ben ik het daar wel mee eens. Zeker gezien de camera's en sociale media staan je antwoorden onder een vergrootglas. Uiteindelijk wil je dus altijd in 1x een GOED antwoord geven, ipv dat je die later nog verder moet uitleggen of corrigeren ivm andere inzichten.
-4 kudos 2025-11-13 21:59:32 door hootemetoot op Jan Slagter vs Ruud de wild
Hier het zelfde. Op de heen weg Jan Willem en Jeroen en op de terugweg een andere radio sender
-4 kudos 2025-11-04 19:34:19 door Lebbert op Ventje scheldt mensen uit op straat in Leiden
@relaasbaas | 04-11-25 | 18:33:
Misschien wist je het niet, maar de VVD is UBER links, behalve tijdens de verkiezings campagnes.
6 kudos 2025-11-04 17:33:56 door relaasbaas op Ventje scheldt mensen uit op straat in Leiden
Kabinet Den Uyl (1973-1977) was het laatste 'echt' linkse kabinet. Kabinetten Kok I en II (1994-1998 en 1998-2002) waren de laatste centrum-linkse kabinetten. De laatste keer dat er een linkse partij in het kabinet zat, was het kabnet Rutte II (2012-2017). Dus ja, we hebben al bijna 10 jaar geen linkse partij in het kabinet gehad en de laatste keer dat we een 'echt' links kabinet hebben gehad is al zeker 20 jaar geleden. Conclusie: van links beleid in de afgelopen jaren kun je onmogelijk spreken.
8 kudos 2025-11-04 17:26:39 door Brumz op Ventje scheldt mensen uit op straat in Leiden
Deze figuren zijn gewoon derde (vierde?) generatie, die wonen hier helaas al hun hele leven. Zoek anders even terug wie ze binnengehaald heeft, en of dat links of rechts beleid is geweest.
12 kudos 2025-10-26 18:50:03 door Buurman_Neuteboom op Jaren 80 impressie
Ik ben het met u eens dat veel dingen beter waren, maar veel ook zeker niet. De onbezorgdheid van onze kindertijd speelt mogelijk een rol, want we hadden geen benul van de problemen,
Mag ik u nog eens herinneren aan de koude oorlog, de angst voor een kernoorlog (waar we écht mee bezig waren) , massawerkeloosheid, woningnood, krakersrellen, zure regen , enzovoort?
Ook toen hadden we zorgen en problemen genoeg .
5 kudos 2025-09-18 19:19:17 door Alm8ige op Latenightshow Jimmy Kimmel gecanceld
Donder op man, nutcase
0 kudos 2025-09-08 20:08:17 door grilclit op Woonsector de nek omgedraaid.
Het is een kort fragment uit een veel langere aflevering, waar daar uitgebreid op in wordt gegaan. Maar daar zit de kort-door-de-bocht-ongenuanseerd-het-lit-sowieso-aan-de-vara-en-de-buitenlanders-reaaguurder niet op te wachten natuurlijk.
7 kudos 2025-09-08 17:45:59 door Gratje op Woonsector de nek omgedraaid.
En er zijn teveel mensen die niets bijdragen of zullen bijdragen aan onze maatschappij maar wel voorrang krijgen op een woning!
3 kudos 2025-09-08 17:08:49 door Worsthorst op Woonsector de nek omgedraaid.
Slappe ouwehoer
-3 kudos 2025-09-08 16:55:51 door Neelander op Woonsector de nek omgedraaid.
Er zijn genoeg huizen. Er zijn teveel mensen met 2 tot 4 huizen omdat ze niet meer weten waar ze hun geld aan moeten uitgeven en dan is vastgoed natuurlijk het beste. Ik kom ze dagelijks tegen. Twee huisjes in de huur en duur, eentje om in te leven, eentje voor de vrouw, want lad relatie en eentje in het buitenland.
-28 kudos 2025-07-08 16:56:32 door Bas_Ele op Schietpartij in Spangen loopt uit op chaos
Gelukkig dat Wilders de verlosser dit probleem goed heeft aangepakt in zijn regeerperiode voor hij weer weg liep. Dat onze rechtse VVD onder leiding van Rutte dit de 10 jaar er voor niet veroorzaakt heeft. Ik ben niet pro-Timmermans, maar de rechtse verlossers bakken er toch ook gewoon net niks van. Dit zal geen populaire mening zijn hier, dus laat die minnetjes maar komen.
-3 kudos 2025-07-02 18:50:19 door Kdot op Douwe Bob is vertrokken
Heb je wel eens opgezocht wat het Zionisme inhoud Chef? Misschien daar eens over nadenken voordat je een kant kiest op je zolderkamer
1 kudos 2025-06-19 19:12:05 door timmey op Straatartiest heeft vervelios
Ja of timmermans. In de jaren 90 en zeros werd de pvda al verweten dat ze teveel thee dronken met de 'oudsten' van 'die community's'.. ipv dat ze eens zouden optreden en grenzen stellen.. Het enige wat je hoort op links is dat ze zich keren tegen mensen die er iets aan willen doen: racist, fascist, populisme. Terwijl echt extreem rechts in dit land slecht een marginaal clubje is wat geen probleem veroorzaakt. De problemen veroorzaakt door criminele allochtonen, asielzoekers en tweede generatie is echt vele malen groter dan problemen door 'extreem rechts'. Als je echt extreem rechts niet wil laten groeien moet je vooral de kop in t zand blijven steken. Ik heb zelfs een marokaanse collega die zegt jullie zijn veel te soft naar mijn criminele landgenoten.
1 kudos 2025-05-20 07:15:48 door Omniscient op Prinses op de Erwt
@Raketijsje | 20-05-25 | 08:07: Nee, lekker boos laten zijn. Meer grappen over Faber en de rest van die tergend incompetente kliek. Flood the zone. Straks hebben ze tijd om op adem te komen en komt er opeens een wel doordacht plan om onze democratie af te breken
6 kudos 2025-05-20 06:07:52 door Raketijsje op Prinses op de Erwt
Zullen we afspreken dat rechts hun grote muil moet houden zolang types als Faber het beste is dat ze kunnen sturen?
0 kudos 2025-05-12 14:22:52 door Niettus op Het is steeds moeilijker om scheidsrechters te vinden
-weggejorist-
0 kudos 2025-05-12 14:16:26 door Slokdarmvolkwakker op Het is steeds moeilijker om scheidsrechters te vinden
-weggejorist-
0 kudos 2025-05-12 14:16:10 door hobbys11 op Het is steeds moeilijker om scheidsrechters te vinden
-weggejorist-
5 kudos 2025-05-12 14:10:58 door Niettus op Het is steeds moeilijker om scheidsrechters te vinden
Ja man... wat een zak hooi!!
-19 kudos 2025-05-10 21:04:31 door pleurisop op Reactie na een bezoek restaurant
Een slechte recensie kost zomaar 10 klanten. Een reactie geven doe je sneller dan 10 klanten helpen. De moeite is niet voor niets.
0 kudos 2025-04-24 11:59:02 door Rest in privacy op Trump gaat heffingen China verlagen
-weggejorist-
0 kudos 2025-04-23 19:05:14 door BlaffendeTekkel op Trump gaat heffingen China verlagen
@petergilles | 23-04-25 | 18:59: stockholm-syndroom.
1 kudos 2025-04-23 18:30:36 door Robdetuinman op Trump gaat heffingen China verlagen
@KoejoeloeckyLuke | 23-04-2025 | 19:42: En dat is precies wat China heeft gedaan. Jaren lang zorgvuldig gebouwd aan waar ze nu staan met duidelijk doel voor ogen en consistent beleid.
5 kudos 2025-04-23 17:42:40 door KoejoeloeckyLuke op Trump gaat heffingen China verlagen
Haha, hoe zeg je niks van importheffingen te weten zonder te zeggen ik weet niks van importheffingen... Denk eens na man, als door de tarieven alles duurder geworden is komt er niet ineens uit het niks een fabriek met lage loon werknemers uit de grond. Daarbij ook nog eens, al zou dat wel lukken (geen kans maar toch) dan is de kans ook nog eens dat je een bak grondstoffen nodig hebt uit het buitenland waar vervolgens ook weer tarieven op zitten.. Wat Trump voor elkaar wil krijgen klinkt nog logisch, maar dit ga je niet van de ene dag op de andere creëren, dit moet zorgvuldig en met beleid gepland worden en duurt vele, vele jaren om dit voor elkaar te krijgen. Extra dure mand!
19 kudos 2025-04-23 17:04:13 door Pasta_Fari op Trump gaat heffingen China verlagen
Ah toch 2 mensen op aarde die dat vinden, jij en Trump. Iedereen die er verstand van heeft vindt het een slecht idee.
54 kudos 2025-04-23 16:59:32 door petergilles op Trump gaat heffingen China verlagen
Begrijp ik hieruit dat jij nog steeds niet trump-fanboy af bent? De meesten hier hadden vroeger nog hoop dat hij in de VS schoon schip zou maken. Ik ook. Bleek niet te kloppen. Trump blijkt vooral een grote leugenaar. Maakt niet uit, zeiden sommigen een paar maanden geleden nog. Het enige dat uitmaakt is dat hij het bloedvergieten in Oekraïne gaat stoppen. Helaas pindakaas, ook dat bleek een leugen. En nu? Welke reden heb jij nog om hem niet te laten vallen? Koppigheid?
0 kudos 2025-03-17 11:17:29 door Eraknelo op Snelle auto, in slechts 3 seconden!
@IvoNiehe | 17-03-25 | 01:54: Het is een psyop.
3 kudos 2025-03-17 00:54:54 door IvoNiehe op Snelle auto, in slechts 3 seconden!
Waarom lees ik hier in 20 verschillende reacties 'collectieve verontwaardiging'?
-4 kudos 2025-03-11 22:33:09 door Bald_Gefkens op Da's pech, strand weg
Trump heeft tegenwoordig de sleutels van HAARP.
3 kudos 2025-03-11 20:45:18 door rommelpot1.0 op Da's pech, strand weg
...vreemd, wist niet dat Trump president van Australie was. Weer wat geleerd!
3 kudos 2025-03-11 19:02:35 door Broodplank86 op Muskie heeft het maar moeilijk
Ja hoor, de Amerikanen gaan dolgelukkig zijn met een overheid die nog net op een half been een beetje vooruit kan spartelen...
Ik heb ook geen hoge pet op van bureaucraten, maar ze zijn helaas nodig. Tot nu toe hebben we (buiten AI misschien?) geen efficiënter alternatief.
Hier ook nog een artikeltje wat een impact de uitkleding kan hebben: https://www.politico.com/news/...
23 kudos 2025-03-11 18:53:47 door MiesNootAap op Muskie heeft het maar moeilijk
Ah de schaal der dingen...
0 kudos 2025-03-10 17:37:08 door BusterZZZ op Internetfittie Elon en Poolse minister
@bacongangster | 10-03-25 | 13:40:
Dat zijn gewoon mijn eigen woorden omdat ik de oorlog volg. En ik heb altijd gehoopt dat Oekraïne die zou winnen. Maar daarvoor hebben ze veel meer nodig: geld, wapens, maar ook nog groter offer van de eigen mannelijke bevolking.
Ik zeg ook niet dat ze verloren hebben, maar langzaam leveren ze wel in. Ondanks de steun. Ondanks duizenden doden.
-
Maar je legt constant woorden in de mond van anderen. Want als iemand in andere mening heeft dan die van jezelf is dat Russische propaganda… Kruip uit je eigen hol gast.
-3 kudos 2025-03-10 13:59:25 door PatrickHatrick op Internetfittie Elon en Poolse minister
@bacongangster | 10-03-25 | 12:31: "Hij geeft letterlijk aan dat hij macht heeft om de oorlog te beïnvloeden in het voordeel van Rusland."
Maar dit is toch ook zo? Oekraïne is volledig afhankelijk van dat systeem en de eerste 80-100 miljoen dollar aan Starlink systemen zijn volgens CNN gedoneerd.
2 kudos 2025-03-10 12:40:49 door bacongangster op Internetfittie Elon en Poolse minister
Het narratief dat Oekraïne aan het verliezen is klopt niet helemaal. Dat komt voornamelijk uit Russische propaganda. Rusland is een oorlog gestart dat ze amper kunnen winnen. De Russen hebben in de afgelopen jaren maar een paar provincies gewonnen die ze met moeite vast kunnen houden. Komt voornamelijk omdat het oekraïnse volk zo hard terug vecht. Dat zullen ze ook blijven doen, ook zonder hulp van Musk of Europa. De houding van Musk en Trump is respectloos naar de mensen die sterven voor hun vrijheid. Ik ben wel benieuwd wat jij dan de juiste oplossing vindt? Kom aub niet met praten met Putin, want dat doet Europa al sinds 2014.
1 kudos 2025-03-10 12:21:55 door snuitkever69 op Internetfittie Elon en Poolse minister
"Be quiet, small man". dat zegt al genoeg over wat voor vlees je in de kuip hebt. Elon is definitief over het randje van de waanzin gedonderd. Niets meer aan te doen.
-3 kudos 2025-03-10 12:14:52 door BusterZZZ op Internetfittie Elon en Poolse minister
@bacongangster | 10-03-25 | 13:06:
Opnieuw; je project van alles wat er niet gezegd wordt. Waar zeg ik bijvoorbeeld dat Rusland wel of niet te vertrouwen is?
-
Feit is dat Oekraïne heel langzaam de oorlog aan het verliezen is. En het beeld al sinds het mislukte lente-offensief onveranderd is. Al die tijd is de EU door gegaan met meer van het zelfde, terwijl het allang duidelijk was dat het niet genoeg was.
Heel leuk dat de EU blijkbaar wakker wordt. Best triest dat daar Trump voor nodig was.
2 kudos 2025-03-10 12:06:55 door bacongangster op Internetfittie Elon en Poolse minister
Het is duidelijk dat minister Musk hier doet alsof Oekraïne afhankelijk is van hem. Dat hij de macht heeft om putin tegen te houden en niemand anders. Dat Poolse minister niets te zeggen heeft hier. Het is een verkapte dreiging richting het Oekraïnse volk dat aangevallen is in eigen land. In de tweet van Musk doet hij zgn moeite hebben met de slachtpartijen. Ik ben wel benieuwd wat jij denkt. Zal Rusland stoppen met het moorden en onderdrukken van onschuldige burgers als Musk zijn starlink uit zet? Als Trump hem een aantal provincies geeft? Je bent wel heel naïef je denkt dat Rusland te vertrouwen is. Als Oekraïne geen hulp meer krijgt zal Rusland echt niet de-escalerend te werk gaan met de Oekraïnse bevolking die niet bij Rusland wil horen. Gelukkig laat Europa eindelijk eens spierballen zien.
1 kudos 2025-03-10 11:50:18 door BusterZZZ op Internetfittie Elon en Poolse minister
@nickyminaj-generatie | 10-03-25 | 12:27:
Dat heeft niks met Poetin te maken.
Trump denkt juist; wat heb ik aan een militair verbond dat zich alleen om 140 miljoen russen druk maakt en niet om 1 miljard Chinezen.
-6 kudos 2025-03-10 11:41:58 door BusterZZZ op Internetfittie Elon en Poolse minister
@bacongangster | 10-03-25 | 12:31:
Dat zegt hij dus helemaal niet letterlijk. Dat zegt hij letterlijk nergens.
Hij moet zich verdedigen en stelt daarbij dat hij Oekraïne juist al 3 jaar steunt (zie context over vechten met Poetin).
Het enige dat ik zeker weet is dat met de huidige steun Oekraïne langzaam aan het verliezen is. Dus of we moeten als Europa of met een beter plan komen of niet. Zo door gaan is ook geen oplossing.
22 kudos 2025-03-10 11:31:23 door bacongangster op Internetfittie Elon en Poolse minister
Hij geeft letterlijk aan dat hij macht heeft om de oorlog te beïnvloeden in het voordeel van Rusland. Hij had beter kunnen zeggen dat hij de Oekraïners, die tevens slachtoffers zijn, onvoorwaardelijk te steunen tegen de aggresie van Putin. Of geloof jij ook dat de oorlog stopt nadat Rusland zijn zin heeft gekregen?
23 kudos 2025-03-10 11:27:50 door nickyminaj-generatie op Internetfittie Elon en Poolse minister
Musk heeft geopperd om NATO te verlaten. Dit kunnen alleen maar vijanden van Putin opperen uiteraard.
-3 kudos 2025-03-08 11:58:25 door dikkebertha op Is Trump een Russische handlanger?
Zowel Poetin als Hilter zijn democratisch gekozen... dus wat is je punt?
1 kudos 2025-03-08 11:11:52 door Kalmers op Is Trump een Russische handlanger?
Tsss! Of pffff! We kijken nog steeds hier naar mooie vrouwen. En ja…we hebben onze zorgen dat Trump een aanhanger is van Putin en dat hij zelfs mogelijk via Russische inmenging aan de macht is gekomen. En dan hebben we hier ook nog eens een partij die achter deze wereldleiders staat. Dan hoor ik hier iemand die daar vragen over stelt en geen duidelijk antwoord krijgt.
-4 kudos 2025-03-08 10:51:58 door BusterZZZ op Is Trump een Russische handlanger?
@bacongangster | 08-03-25 | 11:25:
Je mag van mij best kritiek op Trump hebben.
-
Maar ik krijg net letterlijk uit het niets beschuldigingen aan mijn broek, puur omdat mijn bericht niet anti-Trump is (noch pro- overigens).
Dat bericht gaat in de plus en als ik op wijs dat die beschuldiging nergens op is gebaseerd krijgt zelf die verdediging minnetjes.
Waarom? Wat is dit voor gek konijnenhol?
-4 kudos 2025-03-08 10:31:55 door BusterZZZ op Is Trump een Russische handlanger?
@Camu | 08-03-25 | 11:24:
Trump heeft het geluk dat beide kamers in het Congres een Republikeinse meerderheid hebben. Dat komt niet vaak voor, maar nu wel. Plus de president in het Amerikaanse systeem heeft nu eenmaal best veel macht.
-
Biden gaf zijn zoon ook een pardon voor hij het Witte huis verliet.
-
Dan nog is hij ook gewoon soms teruggefloten door rechters. Zoals dat in een rechtsstaat werkt.
1 kudos 2025-03-08 10:25:38 door bacongangster op Is Trump een Russische handlanger?
Wat hij doet is ook niet in Amerikaanse belangen. Meer in miljardairs belangen en Russische belangen. Vrijheid van meningsuiting is heilig toch? Genoeg rechtse mensen die zien dat zijn keuzes compleet achterlijk zijn. Jammer joh.
7 kudos 2025-03-08 10:24:38 door Camu op Is Trump een Russische handlanger?
Normaal gesproken drukt een president niet zoveel door. De Republikeinen stemmen normaal en beslissen samen als partij met Trump als President. Dit voelt laatste tijd meer aan als dictatuur waarbij zijn mede democratisch genoten partijgenoten buiten spel worden gezet
-6 kudos 2025-03-08 10:22:57 door BusterZZZ op Is Trump een Russische handlanger?
@jayn | 08-03-25 | 11:06:
"Het zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen dat jij het nog ter discussie zou stellen of Rusland wel echt de oorlog is begonnen en dat Oekraine niet gewoon ook verantwoordellijk is."
Ziek. Op basis van wat zou ik dat vinden?
Dit is wat ik eng vind: de oorlogretoriek maakt jullie echt blind.
Jij schrijft mij allerlei mening toe op basis van.... Eén post waarin ik alleen maar stel dat Trump niet per se de belangen van Europa dienen en dat we daar maar mee om moeten leren gaan.