DumpStats voor Barrett

24,683 +26067 -1384

Kudos

#2749 (Top 0.8602%)

Kudos/dag 12.4
Kudos/reaguursel 16.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 743
Minste kudos op 1 reaguursel -89

1,539

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.77
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 8.1
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 11-01-2021
Eerste reactie op 11-01-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-06-21 15:06:22 door ApoIIyon op Nederland - Zweden
Definitie htf? Tevens weet je best wie hij is... Zo niet open eens vaker dumpert, of kijk eens op youtube..

0 kudos 2026-06-13 17:41:50 door Thuisbezorgd op Kurk
Nee het is achterstevoren afgespeeld

0 kudos 2026-01-25 15:02:04 door Olliesnieuweacc op Autodief krijg wat lood als ontbijt
Daar rijden ze met de meest gekke wapens in hun auto, normaal een auto aanhouden zoals hier in Nederland gebeurt is daar heel zeldzaam, alles moet met achterdocht. Fijn leven heb je dan iedere dag worden er vuurwapens getrokken op de wegen van Murica door de burgers zelf bij een verkeers foutje.

13 kudos 2026-01-25 09:16:52 door Lucky Suky op Autodief krijg wat lood als ontbijt
Wij gaan eerst het gesprek aan ofzo? Die lul heeft iemand al afgemaakt en blijft schieten. Ik ben benieuwd hoe jij denkt dat onze politie zou reageren.

-1 kudos 2026-01-25 09:16:40 door dikkebertha op Autodief krijg wat lood als ontbijt
Ik zie hier anders weinig politieagenten doodgeschoten worden.. dus waarom zouden ze eerder moeten schieten? Of zou het komen door een degelijke opleiding die is gericht op deescalatie? Ideetjes maar hoor..

6 kudos 2026-01-24 22:43:26 door Cromabuik op Andere hoek ICE-executie
@DeKeizer1975 | 24-01-26 | 22:44: En het meest trieste, ze gaan ermee wegkomen met leugens en drogredenen.

7 kudos 2026-01-16 16:13:54 door Kreezielepiet op DumpertMuziek
Er heerst inderdaad nog altijd een taboe op het blazen op een hemaworst.

3 kudos 2026-01-02 19:56:08 door Martijn100 op De meiden schrokken?
@zoindepoepertt | 02-01-26 | 20:42: maakt niet uit. Het is elke man zijn taak om anderen erop te wijzen.

18 kudos 2025-12-12 14:16:38 door Slokdarmvolkwakker op Isa niet welkom in een mannenteam
Het verschil tussen het eerste mannen team en dames team is echt enorm groot. De leeuwinnen spelen niet voor niks oefen wedstrijden tegen de jo19-18 van andere amateur teams en zelfs dat verliezen de oranje dames.