52,952 +64707 -11755
Kudos
#1025 (Top 0.3207%)
| Kudos/dag | 27.68 |
| Kudos/reaguursel | 7.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -202 |
52,952 +64707 -11755
Kudos
#1025 (Top 0.3207%)
| Kudos/dag | 27.68 |
| Kudos/reaguursel | 7.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -202 |
7,359
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.85 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 119 |
| Geregistreerd op | 29-03-2021 |
| Eerste reactie op | 29-03-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 05:48:11 door redthehaghue op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Is dakrandbeveiliging, kan zomaar een dakdekker of loodgieter zijn.
0 kudos 2026-06-23 21:39:37 door KenJijDeSwaffelman op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Vind je het gek, als ie het dak opgaat met die slippers aan!?
0 kudos 2026-06-22 18:54:00 door Creatieloos op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Is kort voor pover.
0 kudos 2026-06-22 18:44:08 door PeterPandemie op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Je ziet het zoveel, net als tatoeages, die neem je dan ook maar, want het is 'normaal'. Gelijk je eerste in je nek.
4 kudos 2026-06-21 17:44:59 door KoejoeloeckyLuke op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Ow dan, nee dat doet ie enkel om de gevolgen zo laag mogelijk te houden. Altijd zo'n hekel aan, eerst je gewoon totaal misdragen, en dan vanne, ja sorry man, had ik niet moeten doen. Nee lul, je hebt het gedaan, dus aan hadden hebben we niks. Schorsing had minimaal 10 wedstrijden moeten zijn.
1 kudos 2026-06-19 12:09:06 door deepcage op Engelengeduld
Ik spreek altijd af dat als mensen bij me langs komen, of iets met me af spreken om ergens samen heen te gaan, dat de telefoon alleen in echte noodgevallen gebruikt mag worden. Ik ben al heel lang niet meer met mijn vrienden op stap geweest en krijg ook amper bezoek.
8 kudos 2026-06-19 06:53:03 door shorpy op Engelengeduld
Okay, Anaalintruder, dit klinkt een beetje, tja…
25 kudos 2026-06-19 04:49:49 door VetteEd2 op Engelengeduld
Ze belde voor hulp! Misschien moet je de dochter van je kameraad eens met rust laten.
3 kudos 2026-06-18 05:32:31 door Madco3 op Je kan je spiegel niet neuq0n
Hij ziet er inderdaad wat zwaangeschoten uit.
0 kudos 2026-06-17 05:22:50 door Anaalintruder op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
@1818 | 16-06-26 | 22:13: Ik krijg een storing van jouw zin..
-2 kudos 2026-06-16 20:14:45 door 1818 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
@1818 | 16-06-26 | 22:13: zijn het
-6 kudos 2026-06-16 20:13:47 door 1818 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
Ja dixi's zijn, voor schijten die helmbak. groeten Puch Maxi rijder
4 kudos 2026-06-16 17:45:01 door ioozereoh op Dames, kaarttruc?
ik hoef ook niet te luisteren, ik wil geneukt worden door haar
24 kudos 2026-06-16 08:51:27 door Captain Obviouss op Dames, kaarttruc?
Wat zeg je?
0 kudos 2026-06-10 20:51:07 door Creatieloos op Steeldrumman kent alles
Zijn muurbloempjes, die dansen meestal niet.
0 kudos 2026-06-10 13:53:10 door SnowFire op Saxofoonmeneer ist wieder da!
Deze is dan beter...
https://www.youtube.com/watch?...
5 kudos 2026-06-09 10:44:55 door Grootmeester_Flits op Wielrennermegabotsing
Je ziet hem toch gewoon balen en twijfelen wat hij op dat moment moet doen, doortrappen of afstappen?
5 kudos 2026-06-03 00:00:36 door Vage_eddie op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
@Creatieloos | 03-06-26 | 00:02:
Ah, dus je bedoelt dat ze er daarom uitziet alsof ze al 40 jaar leeft op donuts, drank en sigaretten?
5 kudos 2026-06-02 22:02:09 door Creatieloos op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Is een mugshot, geen aandachtshoerenduckface selfie.
1 kudos 2026-05-30 07:58:16 door Petskast op Dumpert musthave auto review
Als ze laat zien waar ze voor zijn.
2 kudos 2026-05-28 21:02:07 door GraafSteno op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Dat is al eens gedaan, zo te horen.
5 kudos 2026-05-28 05:15:12 door Letterlijkelul op De Kleintjes wakker maken
Klopt, ik vind het bijzonder hoe we in 300 jaar tijd ervoor zorgen dat die allemaal deaud gaan.
21 kudos 2026-05-27 09:22:03 door Superjeap op De wegen veilig houden
"Van onderen!" Attendeert de mensen aan de onderkant. Altijd beter dan "bro" of "neef".
11 kudos 2026-05-27 07:07:42 door Dr. Klatergoud op Boer Hermsen pakt de snelweg
Hij haalt gelijk iemand in die onder de snelheidslimiet rijdt. Dan zie je vervolgens remlichten op de rechterbaan en niet veel later duikt die verreiker op. Waar in deze situatie had jij rechts gereden?
3 kudos 2026-05-22 06:38:43 door Santtulainen op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
We kunnen misschien een bus huren en dan naar de rechtszaal om de man bij te staan.
Bij vrijspraak staande ovatie. Bij veroordeling sarcastisch applaus.
4 kudos 2026-05-21 23:33:24 door grappige_naam_999 op Gat in de water
Heeft toch mooi 15 jaar geduurd..
0 kudos 2026-05-21 17:42:23 door Anaalintruder op Handig tooltje voor oliefilter
@Geen jeweetwel | 21-05-26 | 08:58: Klopt, tegenwoordig vaak losse filter. Maar ik had het dus over het soort waar dit filmpje over gaat. Onlangs nog gedaan bij een golf 2.
0 kudos 2026-05-21 06:58:08 door Geen jeweetwel op Handig tooltje voor oliefilter
Bij een Kadettje kon dat vroeger wel, maar 70% heeft nu een kunstof behuizing en de andere 30% zit op een plek waar je echt geen schroevendraaier door t oliefilter kan slaan.
-2 kudos 2026-05-16 07:32:23 door VijfEuro op Rondje Zandvoort gaat mis
Italiaans bedoel je.
15 kudos 2026-05-07 17:31:16 door bærtjesss op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Nee, dat idee heb ik in ieder geval al lang niet meer. Als je dat gelooft ben je gewoon naief
0 kudos 2026-05-07 16:41:54 door Anaalintruder op Weer een job minder
@Corrie badpak | 07-05-26 | 06:09: in mijn hoofd soms nog wel ja..
1 kudos 2026-05-07 16:37:26 door Anaalintruder op Domme mensen met internet toegang
@xspalm | 07-05-26 | 11:05: even voor de duidelijkheid: je bent zelf net zo'n schaap omdat je zelf ook achter de complotdenkers aan loopt.
1 kudos 2026-05-07 16:10:28 door vansuyle.com op Domme mensen met internet toegang
@xspalm | 07-05-26 | 04:05: Och arme, geloof je nog steeds dat we zonder het vaccin allemaal DOOOD!!1111! waren gegaan?
2 kudos 2026-05-07 09:06:01 door xspalm op Domme mensen met internet toegang
En voor de facebooklezers (en voor Sheldon): dit is sarcastisch.
-3 kudos 2026-05-07 09:05:16 door xspalm op Domme mensen met internet toegang
Daar wordt tenminste uitgelegd dat de regering de bevolking wil onderdrukken met een coronavirus dat helemaal niet bestaat. Iedereen die dit niet zonder kritische vragen gelooft, is een schaap. Allemaal.
7 kudos 2026-05-07 04:18:45 door HorsterHundje op Weer een job minder
of gewoon een enorme pauper
15 kudos 2026-05-07 04:09:00 door Corrie badpak op Weer een job minder
13 jaar gok ik zo?
1 kudos 2026-05-06 20:34:57 door FreddyboyK op Fotoshoot bij het Colosseum
Het rollenpatroon.
6 kudos 2026-05-06 19:23:49 door Rovig op Fotoshoot bij het Colosseum
Wat is er precies omgedraaid?
12 kudos 2026-05-06 08:13:43 door Earthworm_Jim op Hallo?
en goede tetten! Win Win
3 kudos 2026-05-05 21:22:27 door maareendommembo_er op Bodycams bij de zelfscankassa's
een taser bedoel je?
4 kudos 2026-05-05 18:43:36 door Hunebedbouwer op Bevrijdingstour Noord Nederland
En dan kunnen de GL (PRO) leden weer tulpenbollen halen bij degenen die zij haten, de boeren.
0 kudos 2026-05-05 10:08:46 door Anaalintruder op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@Mr.Angels | 04-05-26 | 22:54: nee, dat zei ik ook. In de thuis audio en video. Vooral tv's en dvd-recorders toen. Soms waren ze al kapot tijdens het installeren bij de klant.
1 kudos 2026-05-05 05:14:47 door JaapAap2 op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
we = ze
-2 kudos 2026-05-05 05:14:29 door JaapAap2 op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
https://www.kno.nl/kno-in-de-m...
Maar kwa beeldvorming hebben we goede spullen.
-7 kudos 2026-05-04 20:54:32 door Mr.Angels op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Dan werk je dus duidelijk niet in de medische wereld. Zal niet zeggen dat het een slecht merk is, maar er zijn betere spelers in de medische wereld dan Philips.
3 kudos 2026-04-29 18:00:10 door ioozereoh op Geen parkeerssensor, geen probleem
kun je gelijk die van de auto er achter ook afpakken want dat is ook geen parkeren.
16 kudos 2026-04-29 17:53:51 door Labialebberaar op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
Dat was het al een tijdje eerder dan hier. Ook wij gaan dezelfde kant op, geen ontkomen meer aan.
17 kudos 2026-04-29 17:49:37 door TheForstman op Geen parkeerssensor, geen probleem
Rijbewijs afpakken lijkt mij voldoende.
5 kudos 2026-04-24 06:10:58 door Bacootjelemon op Heuuu gratis geld!
een land met hoge belasting heeft het gemiddeld genomen beter voor elkaar voor iedereen